Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

montážní technik pro sdělovací a zabezpečovací zařízení

Zadavatel: Monzas, spol s r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 24.04.2019 do: 31.12.2019

Montážní technik pro sdělovací a zabezpečovací zařízení v kolejové dopravě
Zadavatel: Monzas, s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ, studenti na praxi nebo brigádu.

Platné od: 21.04.2019

POPIS POZICE

Montážní, servisní a údržbové práce na sdělovacích a zabezpečovacích zařízeních v kolejové dopravě:
o staniční zabezpečovací zařízení, přípojky NN,
o přejezdová zabezpečovací zařízení
o kamerové systémy
o kabelové rozvody
o měření elektrických veličin, kontrola zapojení

Práce s PC a moderním technologickým vybavením

POŽADAVKY

• SOU/SŠ obor elektro
• odborná způsobilost dle vyhl. 50/78 Sb.
• orientace v projektové a technické dokumentaci
• znalost práce na PC
• samostatnost, důslednost a pečlivost
• ochotu cestovat a vzdělávat se
• ŘP sk. B, případně C, aktivní řidič
• praxe není podmínkou, veškerá zaškolení a zkoušky zajistí firma

Místo výkonu práce Praha, Čechy
Nástup možný ihned

Kontakt: milos.zahradnik@monzas.cz
www.monzas.cz

firma nabízí nadstandartní pracovní podmínky a ohodnocení


Servisní mechanik elektronik - vhodné pro absolventy!

Zadavatel: Letiště Praha, a.s

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 24.04.2019

Charakteristika pracovníka:
*vykonává preventivní údržbu, opravy, rozšiřování a modernizaci složitých elektronických systémů a zařízení, jako jsou například:
*bezpečnostní zařízení pro kontrolu osob, zboží a zavazadel
*letecké pozemní zařízení
*parkovací systémy
*elektronické váhy
*automatizované řídicí systémy
*vede evidenci revizí a zásahů v provozních knihách systémů
*revize, opravy a preventivní údržba výše uvedených elektronických zařízení je prováděna v režimu H24 (nepřetržitý provoz)

Co požadujeme?
*vyučení v oboru mechanik elektronik s maturitou nebo SPŠE – slaboproud (vhodné zejména pro absolventy)
*vyhlášku 50 § 6 podmínkou (absolvent § 5)
*zájem, orientaci a snahu dále se vzdělávat v daném oboru podmínkou
*znalost práce na PC (AutoCAD, MS Office)
*řidičský průkaz skupiny B
*schopnost orientace v technické dokumentaci publikované v angličtině
*samostatnost, zodpovědnost a trestní bezúhonnost
*vysokou míru pečlivosti a spolehlivosti vzhledem k přímému kontaktu s technikou zajišťující bezpečnost leteckého provozu

Na co se můžete těšit?
*dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
*práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
*zázemí velké a stabilní společnosti
*pracovní dobu 37,5 hodin týdně v nepřetržitém provozu PO-NE, směny 7:00-19:00, 19:00 – 7:00 a nadstandardní příplatky
*benefitní systém Cafeteria - 19 000 Kč ročně na benefity, které si zvolíte sami (např. Flexipasy, Multisport karta, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
*13. mzdu
*atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, dotované stravování ve vlastní zaměstnanecké restauraci, zaměstnanecké parkování, příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění, jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu a další)
*výcvik a školení

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis na e-mailovou adresu nabor@prg.aero

Těšíme se na vás!


Elektro-technik údržby

Zadavatel: GE Aviation

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 23.04.2019

Co vás čeká?
Budete zodpovědní za potřebná seřízení, opravy a mazání strojů, v případě zastavení stroje neprodleně zjistíte a odstraníte příčinu, případně posunete řešení na nadřízeného. Podle rozpisu provádíte údržbu, preventivní údržbu, diagnostiku a opravy technologie a zařízení. Budete zodpovědný za evidenci a zpracování požadavků na údržbu strojů a výrobního zařízení v systému CAFM a budete zajišťovat potřebné náhradní díly.
Pokud údržbu provádí externí firma, vy budete zodpovědný za fyzické převzetí stroje a jeho kontrolu stejně tak jako stanovení rozsahu a periody preventvních úkonů. Zároveň budete mít na starosti zavedení a udržování standardu 5S na svěřeném pracovišti (dílna údržby).
Jedná se o práci na směny (ranní a odpolední), držení pohotovosti na víkendy a noci se dělí mezi členy týmu.

Do týmu zapadne někdo, kdo má:
Středoškolské elektro vzdělání nebo odborné vyučení Vyhláška 50 paragraf č. 6 nebo 5 , Manuální zručnost, technické znalosti Znalost MS Office

Na co se těšit?
Inovativní projekty a neomezené možnosti rozvoje
Profesionální, otevřené a zároveň přátelské pracovní prostředí
Zkrácenou pracovní dobu 37,5h týdně, 5 +1 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky
Vzdělávací kurzy na míru vaší pozici
Firemní posilovnu, čerstvé ovoce, startovné na vybrané běhy RunCzech, masáže...

Pokud vás pozice zaujala, prosím odpovězte na inzerci na https://geaviation.jobs.cz/ nebo pište na michaela.semianova@ge.com


Excel Specialista - skladové hospodářství

Zadavatel: GE Aviation

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 23.04.2019

Co vás čeká?
Práci v podnikovém informačním systému – budete klíčový uživatel a podpora týmu skladů v řešení denních problémů
Denní reporting – budete vytvářet reporty, analyzovat data, řešit problémy 
Budete spolupracovat na inventurách, nových projektech, vytváření směrnic a standardů pro sklady
budete zastupovat vedoucího skladů

Co je dobré umět?
Práce na PC na pokročilé úrovni, excel na úrovni makra a visual basic, zkušenosti a analýzou dat
Střední školu
Cizí jazyk – AJ - domluvíte se
Praxe v oboru vítána
Zkušenosti s Lean Six Sigma, štíhlou výrobou, Kaizen, 5S výhodou
Znalost skladového hospodářství

Na co se těšit?
Inovativní projekty a neomezené možnosti rozvoje
Profesionální, otevřené a zároveň přátelské pracovní prostředí
Zkrácenou pracovní dobu 37,5h týdně, 5 +1 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky
Vzdělávací kurzy na míru vaší pozici
Firemní posilovnu, čerstvé ovoce, startovné na vybrané běhy RunCzech, masáže...

Pokud vás pozice zaujala, prosím odpovězte na inzerci na https://geaviation.jobs.cz/ nebo pište na michaela.semianova@ge.com


Quality & IT Junior

Zadavatel: Weco-Travel

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 11.04.2019

Cestovní kancelář Weco-Travel hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici
Quality & IT Junior

POŽADUJEME

• min. středoškolské vzdělání
• znalost programovacího jazyka SQL
• výborná znalost – Excel, MS Office
• znalost QlikView výhodou
• znalost anglického jazyka
• samostatnost a smysl pro zodpovědnost
• vysoká spolehlivost a pečlivost

NABÍZÍME

• zajímavou a dynamickou práci
• flexibilní pracovní dobu
• příjemný kolektiv a pracovní prostředí
• silné zázemí mezinárodní společnosti
• motivující finanční ohodnocení odpovídající výkonu
• firemní benefity (stravenky, příspěvky na sport a dovolenou aj.)
• odborné školení

PRACOVNÍ POMĚR

• hlavní pracovní poměr
• příp. úprava pracovní doby dohodou

TERMÍN NÁSTUPU

• ihned nebo dohodou

Místo výkonu práce Praha 8 - Karlín

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, Váš životopis na níže uvedený e-mail.


Letecký mechanik Boeing 737

Zadavatel: Smartwings a.s.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 9.04.2019

Pracovní náplň:
Traťová údržba letadel provozovaných společností
Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad

Nabízíme:
Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Předpokládaný nástup: ihned

Lokalita:
Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

Požadujeme:
SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
ŘP skupiny B
Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
Čistý trestný rejstřík
Zodpovědnost, pečlivost
Časová flexibilita

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice Letecký mechanik Boeing 737.

V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.


Specialista plánování - Automotive Control Tower

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 4.04.2019

Chcete být součástí nového projektu Automotive Control Tower a společnými silami rozjet nový projekt pro velmi zajímavé Automotive zákazníky? Vše co ještě neumíte vás naučíme a vy naopak můžete naučit něco nás. Společně budeme pro Automotive zákazníky hledat vždy ty nejlepší řešení.
Máte-li zájem se dozvědět něco více, kontaktujte naše HR oddělení
736 751 462 nebo nám zašlete váš životopis s kontakty a my vám zavoláme: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com

Všechna volná místa naleznete zde: https://yusen.jobs.cz/volna-mista/

Místo výkonu práce: Strančice (Praha - Východ) DOPRAVA ZAJIŠTĚNA Z OPATOVA, od 01/2020 místo výkonu práce Praha-Opatov

Těšíme se na vaše reakce :-)


Administrativní pracovník (Skladový administrator)

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 3.04.2019

Pracovní náplň:

Zadávání údajů do počítačových systémů
Příprava dokumentů k nakládce
Převzetí a třídění dokumentů od dodavatele
Koordinace vykládek a nakládek s pracovníky skladu
Komunikace s řidiči - přebírání a předávání dokumentů


Ideální kandidát by měl mít tyto předpoklady:

Uživatelská znalost práce na PC
Výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost
Ochota pracovat ve dvousměnném směnném provozu (PONDĚLÍ - PÁTEK --> 6:00-14:15 a 14:05 - 22:20)
Vhodné i pro absolventy


Co nabízí naše společnost:

DOPRAVA z vlakového nádraží ve Strančicích přímo na pracoviště a zpět
Podpora při zapracování na pozici
Jistotu a perspektivní zaměstnání
Zajímavé zaměstnanecké benefity (např. stravenky 100Kč plně hrazeny zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu)
Možnost rozvoje a růstu v rámci společnosti

V případě zájmu mě kontaktujte na e-mailu: jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com nebo na telefonu 736 751 462
Další nabídky pozic naleznete zde: https://www.jobs.cz/prace/?company%5B%5D=1303500


Dispečer / speditér mezinárodní nákladní dopravy

Zadavatel: TELS CZ spol.s r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 20.03.2019

Mezinárodní dopravně-logistická společnost TELS poskytuje spediční služby v rámci mezinárodních nákladních přeprav.
Za 17 let úspěšného působení na logistickém trhu byly založeny nové pobočky ve Velké Británii, Polsku, České republice, Bělorusku, Rusku a na Ukrajině.

NAŠE MISE:

Napomáháme světovému obchodu, stíráme hranice mezi zeměmi, poskytujeme
našim klientům dokonalá řešení přepravy nákladů z jakéhokoli místa na zeměkouli kvalitně, spolehlivě a včas.

Pro naši pobočku na Praze 5 hledáme DISPEČERA/KU na plný úvazek

Náplň práce

• zajišťování přeprav z ČR a Slovenska do států EU (organizace a projednávání zakázek spojených s přepravou zboží, sledování přeprav)
• komunikace s klienty, udržování a rozvoj vztahů.
• komunikace s dopravci, udržování a rozvoj vztahů.
• navázání spolupráce s novými dopravci, jednání, služební cesty
• práce s pohledávkami

Požadujeme

• SŠ nebo VŠ (obor nerozhoduje, výhodou logistika, mezinárodní doprava, mezinárodní obchod)
• Čeština na pokročilé úrovni slovem i písmem, angličtina nebo polština výhodou,
• Dobrá znalost práce na PC a programů z balíčku MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
• Praxe v dopravě nebo logistice výhodou,
• Řidičský průkaz skupiny "B" výhodou
• V případě kandidáta-cizince trvalý pobyt v ČR nebo ukončená VŠ v ČR
• Komunikační, vyjadřovací schopnosti na výborné úrovni
• Pracovitost, vytrvalost a odolnost vůči stresu
• Soustředěnost, pečlivost a pozornost
• Zaměření na cíle a zodpovědnost

Nabízíme

• perspektivní zaměstnání v zázemí prosperující mezinárodní dopravní a logistické společnosti
• motivující finanční ohodnocení (včetně prémie)
• stravenky
• nefinanční benefity
• firemní mobil s neomezeným tarifem
• příjemné pracovní prostředí
• firemní akce
• důkladné zaškolení
• týden dovolené navíc

V případě zájmu zašlete životopis na tels@telsgroup.cz
Webowe stranky společnosti: www.telsgroup.cz


Administrativní výpomoc na účetní oddělení

Zadavatel: Prima Logistics s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 11.03.2019

Společnost Prima Logistics s.r.o. hledá administrativní výpomoc pro přípravu podkladů pro fakturaci, účtování přijatých faktur apod.

Variabilní pracovní doba – 2 dny v týdnu (DPD)
Možnost získat praxi v administrativě a účetnictví
Příjemný kolektiv

Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, samostatnost, schopnost práce na PC

V případě zájmu zašlete životopis na uctarna@primalogistics.cz


Fakturantka-referentka

Zadavatel: Chironax Transport spol. s r .o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 19.02.2019 do: 31.08.2019

Přijmeme fakturantku / referentku do dopravní firmy na Praze 9 v Horních Počernicích.
Nástup cca od srpna/záři - dle dohody, nynější pracovnice odchází na mateřskou dovolenou.
Možnost zkráceného pracovního úvazku.
Kontakt : Vladimír Vohrna - 603425191
Zájemci pište na e-mail: info@chironaxtransport.cz


Servisní technik, elektromontér, divize Silniční telematika

Zadavatel: AŽD Praha s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 21.01.2019

POPIS POZICE

Montážní, servisní a údržbové práce na silničních a dálničních technologiích:
o mýtné brány (přípojky NN, konstrukce portálů)
o liniové řízení dálnice D1
o světelná signalizační zařízení
o kamerové systémy (měření rychlosti, vjezdové a parkovací systémy, tunely apod.)
o měření elektrických veličin, kontrola zapojení

Práce s PC a moderním technologickým vybavením

POŽADAVKY

• SOU/SŠ obor elektro
• odborná způsobilost dle vyhl. 50/78 Sb.
• orientace v projektové a technické dokumentaci
• znalost práce na PC
• samostatnost, důslednost a pečlivost
• ochotu cestovat a vzdělávat se
• ŘP sk. B, případně C, aktivní řidič
• praxe na obdobné pozici výhodou

Místo výkonu práce Praha, Brno
Nástup možný ihned

Kontakt: Ing. Martin Voch, voch.martin@azd.cz
www.azd.cz


Dispečer

Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 26.11.2018 do: 31.01.2019

CO BUDEŠ JAKO DODO DISPEČER DĚLAT?
Jako DODO dispečer budeš mít skutečně rozmanitou práci. Budeš komunikovat se zákazníky pomocí našeho komunikátoru a hledat pro ně řešení. Taky budeš „dirigovat“ kurýry DODO v terénu a vyřizovat administrativu týkající se objednávek.


CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Máš všeobecný přehled, selský rozum a rychlé reakce
Víš kde se píše i/y, zkrátka máš milý a kultivovaný jazykový projev
Zvládáš multitasking
Tvoje angličtina je na úrovni min. A2
Máš dobrou znalost Prahy
Máš čas minimálně 50 hod/měsíc

CO TI NABÍZÍME?
Možnost flexibilního plánovaní směn
Moderní kanceláře v Karlíně s Ping-pongem, terasou a skvělou kávou
Možnost karierního růstu a postup na některý z našich projektů
Možnost být součástí perspektivního startupu, oceněného 2. místem v anketě Křišťálova lupa!
Slevy u našich partnerů a benefitní kartu!

ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Víc info zde:https://idodo.cz/pozice/dodo-dispecer/
pracevdodo@idodo.cz


Kurýr/pešák

Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019

CO BUDEŠ DĚLAT?
V práci ti to rychle uběhne. Budeš se jako pěší kurýr pohybovat po Praze pomocí MHD a vyřizovat objednávky zákazníků – doručovat, vyzvedávat, nakupovat a tak podobně. Vše potřebné se dozvíš od svého dispečera pomocí naší mobilní aplikace. Stane se z tebe guru přes pražské ulice.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Na čem si fakt zakládáme je, abys měl příjemné vystupování. Úsměv ještě nikdy nikoho nezabil a naši zákazníci prostě mají usměvavé DODO kurýry raději.
Měl bys taky mít smartphone s mobilním připojením a lítačku po Praze
Měl bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.

CO TI NABÍZÍME?
Flexibilní dlouhodobou brigádu na čerstvém vzduchu.
Možnost plánovat si směny podle svých možností (Po – Ne, 8,00 – 20,00)
Parádní softshellovou bundu a obrandované trička
Skvělý neformální kolektiv
Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
Slevy u našich partnerů

ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Více na:https://idodo.cz/pozice/dodo-pesak/
pracevdodo@idodo.cz


Kurýr/řidič

Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019

CO BUDEŠ JAKO DODO ŘIDIČ DĚLAT?
Budeš brázdit ulice Prahy ve firemním autě a s úsměvem doručovat objednávky zákazníkům. Někdy budeš vyzvedávat a doručovat, někdy nakupovat nebo zjišťovat dostupnost. Konkrétní instrukce budeš dostávat z DoDo dispečinku pomocí mobilní aplikace.


CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Příjemné vystupování a spolehlivost je pro nás alfou-omegou.
Měl/a bys mít dobré řidičské schopnosti a dobrou znalost Prahy
Měl/a bys mít smartphone s mobilním připojením, abys mohl přes aplikaci komunikovat s DODOdispečerem
Měl/a bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.

CO TI NABÍZÍME?
Flexibilní dlouhodobou brigádu (DPČ/DPP) nebo hlavní pracovní poměr
Výraznou slevu na jídlo a nápoje během směny
Možnost plánovat si směny podle svých možnosti (Po – Ne, 8,00 – 22,00)
Parádní softshellovou bundu a obrandovaná trička
Skvělý neformální kolektiv
Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
Slevy u našich partnerů

ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Véce na: https://idodo.cz/pozice/dodo-ridic/
pracevdodo@idodo.cz


Brigáda pro studenty VOŠ

Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 18.10.2018

cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 30 zemích. V současnosti má přes 2800 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.

Pro oddělení námořních přeprav hledáme studenta na výpomoc (20h/týden).

Náplň práce:

Administrativa spojená s námořními a vlakovými přepravami.
Šíře pracovní náplně bude záviset na Tvé šikovnosti a na Tvém zájmu.

Požadujeme:

Min. SŠ vzdělání s maturitou.
Zájem o obor (zasilatelství).
Excel na uživatelské úrovni.
AJ na středně pokročilé úrovni


Nabízíme:

Možnost získat praxi při studiu u významné společnosti na spedičním trhu.
Zajímavé finanční ohodnocení a flexibilní pracovní dobu.
Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry.
Odborné zaškolení a podporu kolegů.
Příjemný kolektiv a individuální přístup k zaměstnancům.
Brigádu na dobu neurčitou.
Pracoviště v Hostivici (od 1.1.2019 v Dobrovízi).
Nástup ihned nebo dohodou.

Zaujala Tě naše nabídka? Pak neváhej a dejte nám o sobě vědět (zašli životopis v ČJ na níže uvedený kontakt). Budeme se těšit na osobní setkání.
Děkujeme.

Za cargo-partner ČR Hana Prchalová, HR Manager
hana.prchalova@cargo-partner.com
+420 739 766 806


pracovnik IT analyst junior

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 9.10.2018

Jsi otevřený dalšímu rozvoji a máš odvahu učit se novým věcem, podívej se na níže popsanou pracovní příležitost:

JSI NAŠE NOVÁ POSILA:
• Jsi student nebo absolvent VŠ
• Znáš OS Windows ideálně na úrovni správce systému
• Orientuješ se v MS Excel na pokročilejší úrovni
• Máš analytické myšlení,
• Máš komunikativní znalost angličtiny (využiješ při komunikaci se zahraničními kolegy přímo v kanceláři)
• Budeš rád řešit IT dotazy/problémy našich kolegů
• Jsi komunikativní, zodpovědnost a pečlivost ti není cizí a máš proaktivní přístup
CO PŘESNĚ BUDEŠ DĚLAT
• Řešit uživatelské IT požadavky
• Spolupracovat na projektech IT
• Podpora vyvoje
• Administrace platformovych produktu
• Řešení jednoduchých požadavků na IT úrovni
• BI reporting
A CO TI NABÍZÍME
• Možnost pracovat i na zkrácený úvazek
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost externích školení
• Týden dovolené navíc, stravenky
• Fajn kolegy, kteří se s tebou rádi sejdou i po pracovní době
• Sídlo v centru dění – jsme v Praze na Invalidovně
Termín nástupu dle dohody
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com


zástupce vedoucího oddělení fakturace

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 11.09.2018


Náplň práce:
- kalkulace nákladů a fakturace
- příprava reportů a podkladů
- komunikace s kolegy v zahraničí
- organizace práce a zadaných úkolů pro další kolegy
- práce v interním systému a excelu
Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou (excel)
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv
- po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů

nástup: dle dohody
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com


Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje

Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018

Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.

Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice

„Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5

Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.

Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.

Náplň práce:
• spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
• tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
• zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
• tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
• příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
• zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst


Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,

Požadované vzdělání:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání


Požadovaný obor, zaměření:
• stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa

Požadované znalosti:
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, IS GINIS, MISYS)


Další dovednosti, schopnosti:
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost


Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:

a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis


Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:

a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.


Na obálku uveďte:

„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“

Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Kancelář tajemníka
Oddělení personální a mzdové
K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového


Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.


Pracovník Sales Business Development

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 30.08.2018

Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

Vaše odpovědnost / náplň práce:
Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
Zpracování nabídky pro zákazníka
Řešení klientských požadavků
Propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
Služební cesty v rámci CZ/SK/EU

Váš profil:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka
Uživatelská práce na PC podmínkou
Chuť cestovat CZ, SK, EU
Pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamový duch
Reprezentativní vystupování
Komunikativní vlastnosti
Aktivní řidičský průkaz skupiny B
Znalost oboru není podmínkou

Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Pět týdnů dovolené, možnost sick days

Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com