Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Specialista/ka mezinárodní dopravy – vhodné i pro absolventy

    Zadavatel: Alza.cz

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 11.03.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Po moři i oceánu, letadlem, železnicí i po silnici. Cokoliv potřebujeme dovézt z jiného kontinentu, naložíme, dovezeme, vyclíme, vyložíme. Staráme se o mezikontinentální logistiku tak, abychom tady vše měli včas, nepoškozené a za těch nejvýhodnějších podmínek.

    Na co se u nás můžeš těšit?
    - Na nástupní mzdu až 42.000 Kč.
    - Na balíček super benefitů: zaměstnanecké slevy na Alze, stravenky, Multisport kartu,Benefit plus, levnější tankování na MOL benzínkách, a ještě mnoho dalšího – více ti řekneme na pohovoru.
    - Na moderní (dog friendly) office v Holešovicích s vlastní kavárnou.
    - Na pracovní dobu od pondělí do pátku, možnost home office a 5 dní dovolené navíc.
    - A na přátelský kolektiv a suprovou šéfovou Zuzku.

    Tvůj den bude vypadat takhle:
    - ️Postaráš se o zajištění přepravy zboží z Asie, tak aby byla přepravní cesta vždy tou nejoptimálnější z hlediska času dodání a ceny.
    - Budeš poptávat cenu za přepravu a následně zajistíš její objednávku.
    - Nemine tě kontrola přepravních a obchodních dokladů např. faktury, celní doklady.
    - Součástí tvé práce bude i evidence vícenákladů a jejich odůvodnění.
    - Na denní bázi budeš komunikovat s kolegy z oddělení nákupu a skladu.
    - V neposlední řadě se budeš podílet na přípravě celního odbavení.

    Hodíš se k nám do týmu pokud:
    - Máš zkušenosti s mezinárodní přepravou, převážně však s námořní – velkou výhodou.
    - Komunikace v angličtině pro tebe není problém.
    - Máš zmáknutý time management a umíš řídit čas dle priorit.
    - Máš povědomí o právních a ostatních předpisech souvisejících s globálními přepravami – pro nás výhodou.
    - Poradíš si v krizových situacích a jen tak tě nic nerozhodí.
    - Jsi pečlivý/á a samostatný/á, umíš si dohledat informace (nic se neboj, ze začátku tě v tom nenecháme).
    - Rozumíš si s počítačem a máš povědomí o AI.

    Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!

    Máš dotaz? Napiš mi na nikola.vavrosova@alza.cz

  • Koordinátor/ka dopravy - pozice vhodná pro absolventy

    Zadavatel: Alza.cz

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 24.02.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Staň se součástí týmu Doprav, které má za cíl doručit zásilky přesně, včas a ke spokojenosti zákazníka.

    Na co se u nás můžeš těšit?
    - Od začátku ti nabízíme mzdu až 37 000 Kč + příplatky za víkendy a noční jsou samozřejmostí.
    - Na balíček super benefitů: zaměstnanecké slevy na Alze, stravenky v hodnotě 137 Kč, Multisport kartu, příspěvek 500 Kč / měsíc na Benefit plus, levnější tankování na MOL benzínkách, a ještě mnoho dalšího – více ti řekneme na pohovoru.
    - Na detailní zaškolení – již od začátku ti bude k ruce zkušený kolega a dostaneš adaptační plán.
    - Místo pracoviště budeš mít v Chrašťanech.
    - Na tým přátelských a ochotných kolegů.

    Co bude Tvým denním chlebem?
    - ️Plánování a organizace – budeš fyzicky přítomen na denních nakládkách řidičů, kteří vyráží každý den do světa zásobovat naše Alzaboxy, pobočky, nebo přímo k zákazníkovi.
    - Dohled a kontrola – tvým úkolem bude hlídat včasnost příjezdů řidičů, kontrolovat jejich nakládky a být spojkou mezi řidiči a skladem.
    - Zajišťování dopravních kapacit – spolu s logistikou budete sledovat objem objednávek a na jejich základě zajišťovat vhodnou kapacitu vozidel.
    - Aktivní řešení nestandardních situací – např. kurýr zavolá, že dostal špatnou adresu doručení zásilky.
    - Dohledávání informací – v neposlední řadě také dohledávání informací v systému ohledně rozvozů.
    - Práce na PC – v Outlooku, Teamsech, WhatsAppu a našem interním systému.
    - Pracovat budeš v rozvržení krátký / dlouhý týden, s tím, že se budeš střídat na denní a noční směně.

    Hodíš se k nám do týmu pokud:
    - Jsi studentem a hledáš budoucí zaměstnání v dopravě.
    - Zajímáš se, nebo máš povědomí o dopravních a logistických procesech.
    - Jsi komunikativní – nedělá ti problém komunikace s lidmi jak po e-mailu, tak telefonicky.
    - Jsi samostatný/á – umíš si dohledat informace a zároveň se nebojíš zeptat.
    - Jsi týmový hráč – umíš spolupracovat v týmu a táhneš za jeden provaz.
    - Máš vztah k moderních technologiím – uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Office.
    - Rád/a se učíš novým věcem a baví tě to.
    - Máš silné prozákaznické cítění.

    Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!

    Máš dotaz? Napiš mi na nikola.vavrosova@alza.cz

  • Pracovník centrálního řízení skladu (ž/m)

    Zadavatel: Kaufland V.O.S.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 18.02.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Staň se součástí týmu, kde rozhoduje přesnost, pečlivost a rychlost. Pomocí dvou logistických center zásobujeme prodejny po celé České republice a zajišťujeme tak našim zákazníkům širokou nabídku čerstvého zboží. Máš chuť pracovat ve společnosti, která ocení tvoji proaktivitu a smysl pro detail?



    nástup 46 500 Kč, po 1. roce 48 500 Kč, po 2. roce 50 500 Kč a po 3.roce 52 500 Kč


    Co tě u nás bude bavit

    řízení toku zboží ve skladu
    řízení příjmu/výdeje jednotlivých skladů
    řízení personálu, optimální využití personálního obsazení
    kontrola procesu příjmu a výdeje zboží
    efektivní plánování bran s dodržením časové osy výdeje
    koordinace vyskladnění ve spolupráci s oddělením dopravy
    koordinace/kontakt s jiným oddělením (doprava, servisní centrum, sklady suché/chlazené)
    poskytování informačního servisu o průběhu komise a problémech skladu
    poskytování odborné podpory na oddělení
    zpracování denních kontrolních činností a reportů


    Jak si tě představujeme

    máš ukončené středoškolské vzdělání
    nevadí ti pracovat ve směnném provozu (víkendy, noční směny, svátky)
    máš organizační schopnosti a logické myšlení
    ke svěřeným úkolům přistupuješ pečlivě
    máš čistý trestní rejstřík
    uživatelské zkušenosti s kancelářským SW PC
    mezi tvé přednosti patří přesnost, zodpovědnost a spolehlivost


    Co za to dostaneš

    smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
    příspěvek 10 % nad rámec zákona za práci o víkendu (celkem 20 %)
    benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
    již od nástupu 25 dní, za pět let 27 dní a později 30 dní dovolené
    příspěvek na stravování
    díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
    možnost kariérního růstu
    placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
    přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
    odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
    vánoční balíček
    baby balíček při narození dítěte
    firemní akce (např. logistické hry)
    parkování


    Zašli svůj životopis ještě dnes na adresu ladislav.marek1@kaufland.cz a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.

  • Podpora oddělení Training

    Zadavatel: DEKRA CZ a.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 21.01.2025 do: 30.04.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Chtěl byste být součástí velké společnosti, která určuje směr v bezpečnosti?

    Dokážete si představit, že budete spolupracovat na:

    expertní činnosti – poradenství a odborných konzultacích v oblasti silniční dopravy a přepravy nebezpečných věcí
    výzkumných projektech a na výchovně vzdělávacích projektech se zaměřením na silniční provoz
    lektorské činnosti – výuce a výcviku v oblasti přepravy nebezpečných věcí
    přípravě a aktualizaci prezentací, výukových a učebních materiálů


    Tyto znalosti a dovednosti pro vás budou výhodou:

    ideálně VŠ případně SŠ technického, chemického nebo pedagogického směru nebo praxe v oblasti dopravy a logistiky, případně DGSA
    znalost práce s MS OFFICE (Word, Excel), e-mail, internet
    samostatnost, zodpovědnost a komunikativní přístup
    organizační schopnosti, analytické myšlení, pečlivost a schopnost pracovat v týmu
    řidičské oprávnění sk. B, (sk. C+E a D – výhodou)
    praxe v oblasti silniční dopravy výhodou
    vlastnictví „Osvědčení o odborné způsobilosti bezpečnostního poradce pro přepravu nebezpečných věcí“ výhodou
    zkušenosti s výukou (např. pedagogické minimum) výhodou

    NABÍZÍME:

    stabilní zaměstnání v nadnárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
    možnost uplatnění i pro motivované absolventy
    dlouhodobá perspektiva
    profesní a kariérní růst
    přátelský pracovní kolektiv
    firemní benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dnů dovolené...).


    Životopisy posílejte emailem na kristyna.hrabakova@dekra.cz. Do předmětu uveďte název pozice.

  • Dálniční policista v Praze a Středočeském kraji

    Zadavatel: Krajské ředitelství policie Středočeského kraje

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 14.01.2025 do: 31.08.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Máš maturitu? Přijď a staň se součástí našeho týmu – vše potřebné Tě naučíme!

    Hledáme kluky a holky, kteří jsou akční, nebojí se žádné výzvy a chtějí pracovat v dynamickém prostředí, kde žádný den není stejný...

    Tvým revírem budou dálnice v Praze a ve Středočeském kraji a Tvé tempo bude na majáky :)

    Ty sám si vybereš, kde chceš sloužit: DO Rudná, DO Mirošovice, DO Poříčany, DO Mníšek pod Brdy, DO Fialka se sídlem v Kladně, DO Bernartice, DO Brodce, DO Nová Ves a další - rozhodnutí je jen na Tobě ..... ;)

    Nabízíme:
    - NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 150.000 Kč (není daněn)
    - Široké možnosti kariérního růstu
    - jistotu - perspektivní zázemí státní organizace a stabilního zaměstnání
    - finanční jistotu - pravidelné navyšování služebního příjmu
    - fond pracovní doby 37,5 hodin týdně
    - po 3 letech služební poměr doba neurčitá
    - 6 týdnů dovolené

    Další benefity dle zákona o služebním poměru:
    - služební příjem po roce cca 42.000 Kč / měsíčně
    - pravidelné navyšování služebního příjmu
    - služební příjem v plné výši v době pracovní neschopnosti kratší než 30 kalendářních dní
    - výsluha - doživotní příspěvek po 15 letech služby
    - příspěvek na penzijní/ životní pojištění
    - bezúročné půjčky
    - příspěvek na sport/ kulturu/ volný čas
    - po dobu přípravy na výkon služby příjem 31.570 Kč

    Požadujeme:
    - Státní občanství ČR
    - Věk 18 let
    - Bezúhonnost
    - vzdělání SŠ / SOU zakončené maturitou
    - Fyzickou, osobnostní a zdravotní způsobilost

    Kontakt:
    mail: nabor.stredocesi@pcr.cz
    tel: 724 115 246 nebo 724 210 547

  • Policista - technik na Odboru technické ochrany SKPV

    Zadavatel: Krajské ředitelství policie Středočeského kraje

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 8.01.2025 do: 31.07.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Náplň práce :
    - výkon odborných činností při přípravě a používání technických prostředků
    na vyžádání služby kriminální policie a vyšetřování
    - montáž a údržba systémů EZS používaných k zabezpečení objektů
    - montáž, opravy a servis systémů elektronické kontroly vstupů (EKV)
    - práce s videotechnikou, dálkový přenos obrazu
    - provádění kvalifikovaných bezpečnostních posouzení objektu při projektování
    EZS se svodem na PCO

    Co požadujeme :
    - vyučení v oboru mechanik elektronik s maturitou nebo SPŠE – slaboproud
    - znalost systémů a komerčních prvků EZS
    - znalost funkcí PIR čidel
    - znalost přenosu radiového signálu a šíření elektromagnetických vln a jejich
    aplikace v praxi, znalost anténní techniky a jejich montáže
    - samostatnost, zodpovědnost a trestní bezúhonnost
    - spolehlivost a aktivitu
    - řidičský průkaz skupiny „B“ – výhodou

    Co nabízíme :

    - zázemí a stabilitu
    - pravidelnou pracovní dobu 7:00 – 15:00 hod. (možnost úpravy)
    - zaměstnanecké benefity (dotovaná strava, 6 týdnů dovolené, nemocenská – 30
    dní propláceno ve 100%, příspěvek na penzijní a životní pojištění, multisport
    karta, apod…
    - nástupní plat po ZOP – 45 000,- Kč hrubého (Během ZOP =základní odborné
    přípravy plat 31.570,- Kč)
    - náborový příspěvek – 150.000,- Kč (není daněn)

    Bližší informace : mjr. Bc. Gabriela Lupačová
    gabriela.lupacova@pcr.cz; tel. 725 386 877

  • Disponent/ka mezinárodních přeprav

    Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.11.2024 do: 31.12.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost Lagermax Logistics Czech s.r.o. je zahraniční firma v oblasti mezinárodní spedice a logistiky s pobočkami po celé střední a jihovýchodní Evropě. Centrála pro ČR je na Praze 6 - Ruzyni. Další pobočky jsou v Brně, Plzni, Ostravě, Jihlavě, Jablonci n.N.

    Nabízíme pracovní pozici na adrese : U Prioru 1059/1, 161 00 Praha 6

    DISPONENT/ KA MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV

    NÁPLŇ PRÁCE:
    • zodpovědnost za zajištění přeprav
    • příprava cenových nabídek a kalkulací
    • řešení provozních problémů
    • komunikace se zákazníky, realizace zakázek
    • spolupráce s ostatními pobočkami
    • zodpovědnost za dodržování pracovních postupů

    OČEKÁVÁME:
    • SŠ vzdělání
    • znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
    • zkušenosti v oboru výhodou
    • komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
    • uživatelskou znalost práce na PC
    • aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
    • trestní bezúhonnost

    NABÍZÍME:
    • práci na HPP - plný úvazek
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • zázemí silné mezinárodní společnosti
    • zajímavou práci
    • přátelské pracovní prostředí
    • stravenkový paušál
    • dovolená 5 týdnů
    • vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
    • firemní akce
    • místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
    • nástup možný ihned

    V případě zájmu pošlete životopis na : e-mail: jaroslava.elgerova@lagermax.cz


  • Disponent leteckých zásilek

    Zadavatel: B.A.W.D.F. s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 21.10.2024 do: 31.08.2025

    Zobrazit podrobnosti

    Středně velká spediční firma se sídlem na letišti Brno hledá do svého týmu juniora na pozici Disponent leteckých zásilek. Nástup možný ihned. Nabízíme práci na HPP, příspěvek na stravu, 5 týdnů dovolené, příšpěvek na stravování na penzijní připojištění. Požadujeme odpovědný přístup k práci, ochotu učit se nové věci, aktivní znalost Aj, řidičský průkaz sk.B, komunikativnost a obchodního ducha. Své CV můžete posílat na email david.benes@bawdf.cz

  • Specialista reklamací

    Zadavatel: Schenker

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 21.10.2024 do: 21.10.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Co vás čeká?

    • Řešení reklamací s úsměvem: Budete komunikovat se s pojišťovnami, zákazníky a dopravci.
    • Denní reporting: Zpracování reklamací v našich moderních systémech.
    • Budete kontaktní osobou: Pro naše pobočky, které vám budou předávat podklady k reklamacím.
    • Právní podklady: Příprava základních právních dokumentů dle požadavků nadřízeného.
    • Poradenství: Poskytování základního poradenství pro naše terminály.
    • Analýza reklamací: Vyhodnocování a doporučování nápravných opatření.

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
    • SŠ nebo VOŠ vzdělání
    • Angličtina na jedničku: Pro komunikaci s našimi zahraničními partnery.
    • Samostatnost: Schopnost rozhodovat o odpovědnosti za vzniklou škodu.
    • Kultivovaný projev: Schopnost naslouchat a efektivně komunikovat.
    • MS Office: Uživatelská znalost pro zpracování podkladů a reportů.

    Co vám můžeme nabídnout

    • Podpora během zapracování: Ochotní kolegové a adaptační plán.
    • Možnost růstu: Zdokonalení a prohloubení znalostí v úspěšné mezinárodní firmě.
    • Roční bonus: Odměna za společné úsilí.
    • Příspěvek 2000 Kč měsíčně: Čistého.
    • 5 týdnů dovolené: Protože na odpočinku záleží.
    • 2 dny preventivního volna (sick days): Vaše zdraví je pro nás důležité.
    • Stravenkový paušál 105 Kč denně: Čistého do mzdy.
    • Kantýna: Využijte naši kantýnu.
    • Příspěvek na penzijní/životní připojištění: Myslíme na vaši budoucnost.
    • Program Cafeterie: Odměňujeme dlouholeté zaměstnance.
    • Zvýhodněné T-Mobile tarify: Pro vás i vaši rodinu.
    • Podpora v rozvoji a růstu: Máme co nabídnout.
    • Příspěvek na rozvoj jazykových dovedností.
    • Posilovna a masáže: Pro zdravý životní styl.
    • Online poradna uLékaře.cz: Možnost objednání.
    • DKV tankovací karta, Multisport karta: A ještě více…

  • Servisní technik výtahů v KONE

    Zadavatel: KONE a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 3.09.2024

    Zobrazit podrobnosti

    KONE je špička v oboru, finská technologická společnost působící v oblasti výtahové techniky a pohybu lidí v budovách (dveře, eskalátory, travelátory). Výtahy nepřestanou jezdit ani v krizi, pojď si vybudovat kariéru v businessu, který se rychle vyvíjí a neustále roste.

    CO BUDEŠ DĚLAT?
    Provádět odborné prohlídky a údržbu
    Diagnostikovat stav zařízení
    Pracovat s moderními technologiemi
    Vyprošťovat uvíznuté osoby
    Komunikovat s provozovateli zařízení a kolegy

    CO MUSÍŠ MÍT:
    SOU/SŠ vzdělání v oboru elektro, nebo jako mechanik zdvihacích zařízení
    Osvědčení pro práci v elektrotechnice - vyhláška 50/1978 §5,6 (NV 194/2022 Sb.)
    Řidičské oprávnění skupiny „B“

    CO NA TEBE U NÁS ČEKÁ:
    Zázemí velké nadnárodní společnosti z Finska s více než stoletou tradicí
    Moderní vybavení pro každodenní činnost (bez papírů, šetříme lesy)
    Denní kontakt s nejmodernějšími technologiemi pro pohyb lidí v budovách
    Program pro zvyšování odbornosti a různé možnosti kariérního růstu
    Služební automobil (po zapracování) a mobilní telefon i pro soukromé účely
    Měsíční příspěvek na stravování formou elektronických stravenek
    5 týdnů dovolené
    Možnost čerpat 4 dny na zotavenou v roce nad rámec dovolené
    Příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
    Životní pojištění
    Zaměstnanecký asistenční program

    Vidíš se jako výtahář? Chceš mít opravdový dopad na to, jak se lidem žije? Tak se přihlaš, ozveme se ti a domluvíme si s tebou schůzku.

    Piš e-mail na tereza.valnohova@kone.com nebo volej na +420 604 753 165.

  • Elektromechanik

    Zadavatel: People Constulting

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 20.08.2024 do: 20.10.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Pro našeho významného klienta hledáme pozici:

    Náplň Vaší práce:
    - Montáž produktů dle výkresové dokumentace a manuálu
    - Sledování a dodržování platných předpisů

    Co byste měl mít:
    - Pečlivost a mít svou práci rád
    - Spolehlivost, chuť pracovat

    Výhodou
    - Pokud máte zkušenosti z výrobní společnosti
    - Orientovat se ve výkresové dokumentaci

    A my Vám nabídneme:
    - Pracovní smlouvu na dobu neurčitou v inovativním prostředí
    - Příjemný a spolehlivý kolektiv
    - Prosperující nadnárodní výrobní společnost
    - Benefity: flexibilní pracovní doba, 5 týdnů zasloužené dovolené, stravenky, různé druhy příspěvků, 13. mzdu ...

  • IKEA Future Leaders Program

    Zadavatel: IKEA ČR

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 16.08.2024 do: 27.08.2024

    Zobrazit podrobnosti

    At IKEA, we are launching a new development fast-track program for young talents.

    We offer work at IKEA in various positions, an individual development plan and inspiring training. All under the guidance of experienced mentors from the management team.

    WHO YOU ARE
    You’re passionate about home furnishings, eager to learn, and ready for new challenges. We value your enthusiasm, growth mindset, and love for helping customers.

    Your Skills and Interests:
    • Little or no leadership experience.
    • Eagerness to improve in business process.
    • A desire to continuously learn and grow.
    • Confidence to communicate clearly in English and fluency in Czech.
    • Willingness to relocate within our region Czech Republic, Hungary or Slovakia.

    READY TO LEAD THE WAY?
    You’ll work with experienced managers, and you will have inspiring personal development plan towards managerial position within 24 months in one of our units.

    • Year 1: Begin in a starting role and progress to a Team Leader/Department Head with job assignment developing your retail skills.
    • Year 2: Continue as a Department Head/Deputy Manager, with project assignments focusing on current business challenges.
    Ready to take over the role of unit management team member!

    APPLY NOW and start your journey toward a leadership role at IKEA!
    https://ikea.avature.net/en_BW/External/JobDetail/IKEA-Future-Leaders-Program/253287

    Recruitment Process:
    • Application Submission: Send your application (CV and cover letter) in English by August 27, 2024.
    • Continuous Review: The recruitment team will review candidates continuously.
    • Hirevue: Video questionnaire. First round by August 26, 2024.
    • Online Assessment Centre: August/September 2024.
    • Final Interview: September 2024.
    • Program Start: October 2024.

    WE OFFER
    A place where you can grow, have fun, and make a real impact and enjoy benefits like staff discounts, extra vacation time, leisure contributions, and so much more!

    For more information you can get in touch with Silvia Kurtová (silvia.kurtova@ingka.ikea.com).

  • Disponent leteckých zásilek

    Zadavatel: European Contract Logistics - Czech Republic

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 13.08.2024 do: 30.09.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Středně velká spediční firma s pobočkou na ruzyňském letišti hledá do svého týmu juniora na pozici Disponent leteckých zásilek. Nástup možný ihned. Nabízíme práci na HPP, příspěvek na stravu, 5 týdnů dovolené a po dvou letech příspěvek na penzijní připojištění. Požadujeme odpovědný přístup k práci, ochotu učit se nové věci, aktivní znalost Aj, řidičský průkaz sk.B, komunikativnost a obchodního ducha. Své CV můžete posílat na email jiri.marik@ec-logistics.cz

  • Absolvent v oddělení dopravy autocisteren ADR - DISPEČER AUTOCISTEREN

    Zadavatel: ČEPRO, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 4.08.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Začněte pracovat jako dispečer dopravy autocisteren ADR u významné české společnosti. Přijmeme absolventa střední nebo vysoké školy do oddělení dopravy autocisteren. Jedná se o práci v kanceláři centrálního dispečinku v Praze 7 - Holešovicích.

    Co u nás budete dělat:
    zajišťovat zásobování vlastních čerpacích stanic - na základě dispečerského sledování stavu skladových zásob, prostřednictvím vlastního vozového parku, popřípadě pomocí externích dopravců
    kontrolovat dodržování pracovního režimu řidičů autocisteren
    odpovídat za dodržování pravidel pro zachování kvality přepravovaných pohonných hmot
    přijímat a zpracovávat objednávky velkoobchodních zákazníků
    monitorovat realizaci zakázek v průběhu jejich plnění, případně řešit nestandardní situace
    drobnou administrativu související s přepravními doklady

    Co vám nabízíme:
    jako absolventovi vám poskytneme zvýšenou podporu a pomoc nejen v začátcích
    pracovat budete v zavedeném týmu, o který se můžete opřít
    stabilní zázemí významné české společnosti
    pravidelné školení a další odborné vzdělávání
    flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení směn

    Benefity:
    25 dnů dovolené, 3 dny osobního volna
    stravenky 165 Kč/den
    Cafeteria až 13 000 Kč/rok (volnočasové aktivity, dovolená, zdravotní péče a další)
    příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
    příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli
    zvýhodněné ceny paliva
    zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)

    Co od vás potřebujeme:
    v posledních 2 letech ukončenou střední školu, nejlépe dopravního, nebo technického zaměření
    kladný vztah k autům
    samostatnost, chuť se učit nové věci
    spolehlivost, slušné vystupování
    výborné komunikační a organizační schopnosti

    Více informací zde:
    https://kariera.ceproas.cz/volne-pozice/?r=detail&id=2000258273&impressionId=b5c9df2c-d70b-4d7c-8ab5-5dee814686d6

  • Administrativní podpora (disponent/-ka) sběrné služby

    Zadavatel: Rhenus Logistics s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 26.07.2024 do: 31.12.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    - zodpovědnost za příjem a zpracování objednávek, zpracování dat k zásilkám v systému sběrné služby
    - komunikace se zákazníky, dopravci a řidiči
    - práce s transportním informačním systémem
    - administrativa a občasné reporty

    Požadavky na uchazeče:
    - schopnost dorozumět se anglicky (komunikace s partnery je na denní bázi, převažuje e-mail)
    - uživatelskou znalost MS Office, především Excel
    - aktivní přístup k plnění pracovních povinností, samostatnost, nadšení
    pečlivost a systematičnost

    Co Vám za to nabídneme?
    - stabilní společnost, kde se můžete realizovat
    - férové ohodnocení vč. pololetních odměn již 8. den v měsíci na účtu
    - odpočinek o týden delší - 25 dní dovolené
    - příspěvek na stravování již od začátku pracovního poměru
    - pružnou pracovní dobu
    - firemní akce, které stojí za to
    - kávu na pracovišti zdarma

    V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: katerina.ottomanska@rhenus.com.

    Místo výkonu práce Rhenus Logistics s.r.o., Plzeňská 256, 252 19 Chrášťany.

  • Elektronik

    Zadavatel: Semax Solutions a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 28.06.2024 do: 31.12.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Do společnosti Semax Solutions a.s. hledáme Elektronika pro nově vznikající Test Centrum v Logportu v Jinočanech. Požadujeme SŠ vzdělání zakončené maturitou. Požadujeme zájem o HW a IT, komunikativnost, chuť se učit a flexibilitu. Práce je vhodná pro absolventy. Rádi Vás zaučíme. Nástupní plat 45 000 Kč/měsíčně. Nástup možný ihned. Své CV zašlete na tereza.sistek@meteringservicesgroup.com nebo volejte na tel. +420 607 613 809 a domluvíme s Vámi osobní setkání.

  • DISPONENT/ KA MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV

    Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 26.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    NÁPLŇ PRÁCE:
    • zodpovědnost za zajištění přeprav
    • příprava cenových nabídek a kalkulací
    • řešení provozních problémů
    • komunikace se zákazníky, realizace zakázek
    • spolupráce s ostatními pobočkami
    • zodpovědnost za dodržování pracovních postupů

    OČEKÁVÁME:
    • SŠ vzdělání
    • znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
    • zkušenosti v oboru výhodou
    • komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
    • uživatelskou znalost práce na PC
    • aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
    • trestní bezúhonnost

    NABÍZÍME:
    • práci na HPP - plný úvazek
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • zázemí silné mezinárodní společnosti
    • zajímavou práci
    • přátelské pracovní prostředí
    • stravenkový paušál
    • dovolená 5 týdnů
    • vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
    • firemní akce
    • místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
    • nástup možný ihned

    V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE V DOPRAVĚ

    Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 26.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    NÁPLŇ PRÁCE:
    • zodpovědnost za zpracování zásilek
    • příprava dokumentů pro nakládku a vykládku
    • prověřování stavu zásilek
    • komunikace s partnery
    • spolupráce s ostatními pobočkami
    • zodpovědnost za dodržování pracovních postupů

    OČEKÁVÁME:
    • SŠ vzdělání
    • znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
    • zkušenost v oboru výhodou
    • samostatnost a spolehlivost
    • uživatelskou znalost práce na PC (Excel)
    • aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
    • trestní bezúhonnost

    NABÍZÍME:
    • práci na HPP - plný úvazek
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • zázemí silné mezinárodní společnosti
    • zajímavou práci
    • přátelské pracovní prostředí
    • stravenkový paušál
    • dovolená 5 týdnů
    • vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
    • firemní akce
    • místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
    • nástup možný ihned

    V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department

  • Specialista nabídkového oddělení divize ELEKTRO

    Zadavatel: Stavebniny DEK a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 18.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Stavebniny DEK hledají pro rostoucí divizi ELEKTRO novou posilu do týmu. Chceš se stát součástí obchodního oddělení a podílet se na úspěchu jedničky na trhu se stavebním materiálem? Je ti blízký elektroinstalační materiál pro stavbu? Tak pojď číst dál!

    Pracovní náplň
    Zpracuješ cenové nabídky pro naše zákazníky
    Zašleš poptávky našim dodavatelům
    Budeš úzce spolupracovat s produktovými manažery, obchodními zástupci a našimi kolegy na pobočkách
    Evidovat a vyhodnocovat úspěšnosti cenových nabídek

    Požadujeme
    Zkušenosti v segmentu elektroinstalačního materiálu (např. realizace, nabídkové oddělení, asistovaný prodej)
    Vzdělání v oblasti silnoproudu / slaboproudu může být tvojí velkou výhodou
    Tvá samostatnost a pečlivost je samozřejmostí
    Pokud ti nechybí týmový duch a tah na branku, máš plusové body
    Jsi komunikativní
    Nedělá ti problém práce na PC (excel, word, emailový klient)

    Nabízíme
    Průměrnou mzdu 45 000 Kč při plnění všech povinností
    Zaměstnání na HPP
    Dovolenou 5 týdnů, Sick days
    Slevy na produkty a služby Stavebnin DEK
    Stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, čaj a skvělá káva zdarma
    Účast na firemních a dodavatelských akcích
    Čeká na tebe vzdělávání v sortimentu našich dodavatelů, interní vzdělávání a osobní rozvoj
    Jistotu v dynamicky se rozvíjející ryze české firmě

    Pracoviště
    Praha 10 – Malešice

    Kontaktní e-mail: Jitka.Zimmermannova@dek-cz.com

  • Air Export Agent

    Zadavatel: Expeditors International ČR s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 13.06.2024 do: 31.07.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Vybudujte si kariéru v logistice – přidejte se k mezinárodní renomované společnosti!

    Společnost Expeditors je servisní logistická společnost zařazená v žebříčku Fortune 500 se sídlem v Seattlu ve státě Washington v USA. Ve společnosti Expeditors vytváříme vysoce optimalizovaná řešení dodavatelského řetězce, která lze uzpůsobit dle potřeb našich klientů s jednotnými technologickými systémy integrovanými prostřednictvím globální sítě, kterou tvoří 331 zastoupení ve 109 zemích na šesti kontinentech.

    Jako servisní společnost nevlastníme letadla, lodě ani nákladní automobily, které denně používáme. To znamená, že můžeme být vysoce flexibilní v našem přístupu k řízení dodavatelského řetězce a velmi efektivní při hledání nejlepší cesty a cenových možností.

    To, co děláme je globální řízení dodavatelského řetězce. Ale v srdci společnosti Expeditors najdete profesionalitu, smysl pro určování směru a přátelské prostředí. To vše podporuje inovativní přístup k logistice založený na zákaznických službách.

    Pracovní nabídka

    Zajímá vás jakým způsobem je možné zboží přepravovat a co především obnáší letecká přeprava?

    Je pro vás komunikace v češtině a angličtině bezproblémovou záležitostí?

    Rádi byste zpracovávali telefonní a e-mailové objednávky a zadávali data do počítače?

    Pak vás velmi rádi uvítáme v našem skvěle fungujícím týmu.

    Co by byla Vaše práce?

    komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními
    každodenní jednání s klienty e-mailovou formou nebo telefonicky
    administrativa související s pracovní pozicí - včasné zpracovávání dokumentace a zadávání dat do systémů
    průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce
    Co je pro nás důležité?

    orientace na zákaznické služby
    komunikační dovednosti
    znalost Aj (každodenní využití)
    pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
    znalost práce s PC (Word, Excel)
    zkušenost s prací v logistice a s leteckou dopravou výhodou, nikoliv však podmínkou
    Co nabízíme?

    různorodou práci v nadnárodní společnosti se silným zázemím ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru
    kvalitní zaškolení
    možnost průběžného vzdělávání se a profesního růstu
    pracovní smlouvu na dobu určitou - 1 rok, s možností prodloužení na neurčito
    dobré finanční ohodnocení – měsíční bonusy
    příspěvek na stravování
    5 týdnů dovolené (po odpracování 1 roku), 3 sick days
    příspěvek na penzijní/životní připojištění
    pracovní dobu 8:00 - 16:30

    V případě zájmu posílejte své životopisy na petr.cap@expeditors.com nebo volejte 601 319 159. Petr Čáp, Air Export Manager Expeditors Praha