Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Elektronik
Zadavatel: Semax Solutions a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 28.06.2024 do: 31.12.2024
Zobrazit podrobnosti
Do společnosti Semax Solutions a.s. hledáme Elektronika pro nově vznikající Test Centrum v Logportu v Jinočanech. Požadujeme SŠ vzdělání zakončené maturitou. Požadujeme zájem o HW a IT, komunikativnost, chuť se učit a flexibilitu. Práce je vhodná pro absolventy. Rádi Vás zaučíme. Nástupní plat 45 000 Kč/měsíčně. Nástup možný ihned. Své CV zašlete na tereza.sistek@meteringservicesgroup.com nebo volejte na tel. +420 607 613 809 a domluvíme s Vámi osobní setkání.
-
DISPONENT/ KA MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV
Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 26.06.2024
Zobrazit podrobnosti
NÁPLŇ PRÁCE:
• zodpovědnost za zajištění přeprav
• příprava cenových nabídek a kalkulací
• řešení provozních problémů
• komunikace se zákazníky, realizace zakázek
• spolupráce s ostatními pobočkami
• zodpovědnost za dodržování pracovních postupů
OČEKÁVÁME:
• SŠ vzdělání
• znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
• zkušenosti v oboru výhodou
• komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
• uživatelskou znalost práce na PC
• aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
• trestní bezúhonnost
NABÍZÍME:
• práci na HPP - plný úvazek
• odpovídající finanční ohodnocení
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavou práci
• přátelské pracovní prostředí
• stravenkový paušál
• dovolená 5 týdnů
• vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
• firemní akce
• místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
• nástup možný ihned
V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department -
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE V DOPRAVĚ
Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 26.06.2024
Zobrazit podrobnosti
NÁPLŇ PRÁCE:
• zodpovědnost za zpracování zásilek
• příprava dokumentů pro nakládku a vykládku
• prověřování stavu zásilek
• komunikace s partnery
• spolupráce s ostatními pobočkami
• zodpovědnost za dodržování pracovních postupů
OČEKÁVÁME:
• SŠ vzdělání
• znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
• zkušenost v oboru výhodou
• samostatnost a spolehlivost
• uživatelskou znalost práce na PC (Excel)
• aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
• trestní bezúhonnost
NABÍZÍME:
• práci na HPP - plný úvazek
• odpovídající finanční ohodnocení
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• zajímavou práci
• přátelské pracovní prostředí
• stravenkový paušál
• dovolená 5 týdnů
• vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
• firemní akce
• místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
• nástup možný ihned
V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department -
Specialista nabídkového oddělení divize ELEKTRO
Zadavatel: Stavebniny DEK a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 18.06.2024
Zobrazit podrobnosti
Stavebniny DEK hledají pro rostoucí divizi ELEKTRO novou posilu do týmu. Chceš se stát součástí obchodního oddělení a podílet se na úspěchu jedničky na trhu se stavebním materiálem? Je ti blízký elektroinstalační materiál pro stavbu? Tak pojď číst dál!
Pracovní náplň
Zpracuješ cenové nabídky pro naše zákazníky
Zašleš poptávky našim dodavatelům
Budeš úzce spolupracovat s produktovými manažery, obchodními zástupci a našimi kolegy na pobočkách
Evidovat a vyhodnocovat úspěšnosti cenových nabídek
Požadujeme
Zkušenosti v segmentu elektroinstalačního materiálu (např. realizace, nabídkové oddělení, asistovaný prodej)
Vzdělání v oblasti silnoproudu / slaboproudu může být tvojí velkou výhodou
Tvá samostatnost a pečlivost je samozřejmostí
Pokud ti nechybí týmový duch a tah na branku, máš plusové body
Jsi komunikativní
Nedělá ti problém práce na PC (excel, word, emailový klient)
Nabízíme
Průměrnou mzdu 45 000 Kč při plnění všech povinností
Zaměstnání na HPP
Dovolenou 5 týdnů, Sick days
Slevy na produkty a služby Stavebnin DEK
Stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, čaj a skvělá káva zdarma
Účast na firemních a dodavatelských akcích
Čeká na tebe vzdělávání v sortimentu našich dodavatelů, interní vzdělávání a osobní rozvoj
Jistotu v dynamicky se rozvíjející ryze české firmě
Pracoviště
Praha 10 – Malešice
Kontaktní e-mail: Jitka.Zimmermannova@dek-cz.com
-
Air Export Agent
Zadavatel: Expeditors International ČR s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 13.06.2024 do: 31.07.2024
Zobrazit podrobnosti
Vybudujte si kariéru v logistice – přidejte se k mezinárodní renomované společnosti!
Společnost Expeditors je servisní logistická společnost zařazená v žebříčku Fortune 500 se sídlem v Seattlu ve státě Washington v USA. Ve společnosti Expeditors vytváříme vysoce optimalizovaná řešení dodavatelského řetězce, která lze uzpůsobit dle potřeb našich klientů s jednotnými technologickými systémy integrovanými prostřednictvím globální sítě, kterou tvoří 331 zastoupení ve 109 zemích na šesti kontinentech.
Jako servisní společnost nevlastníme letadla, lodě ani nákladní automobily, které denně používáme. To znamená, že můžeme být vysoce flexibilní v našem přístupu k řízení dodavatelského řetězce a velmi efektivní při hledání nejlepší cesty a cenových možností.
To, co děláme je globální řízení dodavatelského řetězce. Ale v srdci společnosti Expeditors najdete profesionalitu, smysl pro určování směru a přátelské prostředí. To vše podporuje inovativní přístup k logistice založený na zákaznických službách.
Pracovní nabídka
Zajímá vás jakým způsobem je možné zboží přepravovat a co především obnáší letecká přeprava?
Je pro vás komunikace v češtině a angličtině bezproblémovou záležitostí?
Rádi byste zpracovávali telefonní a e-mailové objednávky a zadávali data do počítače?
Pak vás velmi rádi uvítáme v našem skvěle fungujícím týmu.
Co by byla Vaše práce?
komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními
každodenní jednání s klienty e-mailovou formou nebo telefonicky
administrativa související s pracovní pozicí - včasné zpracovávání dokumentace a zadávání dat do systémů
průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce
Co je pro nás důležité?
orientace na zákaznické služby
komunikační dovednosti
znalost Aj (každodenní využití)
pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
znalost práce s PC (Word, Excel)
zkušenost s prací v logistice a s leteckou dopravou výhodou, nikoliv však podmínkou
Co nabízíme?
různorodou práci v nadnárodní společnosti se silným zázemím ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru
kvalitní zaškolení
možnost průběžného vzdělávání se a profesního růstu
pracovní smlouvu na dobu určitou - 1 rok, s možností prodloužení na neurčito
dobré finanční ohodnocení – měsíční bonusy
příspěvek na stravování
5 týdnů dovolené (po odpracování 1 roku), 3 sick days
příspěvek na penzijní/životní připojištění
pracovní dobu 8:00 - 16:30
V případě zájmu posílejte své životopisy na petr.cap@expeditors.com nebo volejte 601 319 159. Petr Čáp, Air Export Manager Expeditors Praha -
DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU
Zadavatel: ČEPRO, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 5.06.2024 do: 4.07.2024
Zobrazit podrobnosti
Začněte pracovat jako dispečer centrálního dispečinku u významné české společnosti ČEPRO.
Jako absolvent u nás dostanete zvýšenou podporu kolegů a nadřízeného, možnost úpravy pracovní doby a hlavně možnost pracovat v zajímavém oddělení, kde se pořád něco děje.
Ujme se vás tým kolegů, kteří vám vše vysvětlí a pomohou. Nehodíme vás do vody.
Nabízíme vám jistotu a stabilní zázemí významné české společnosti, pravidelné školení a další odborné vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení pracovní doby dle vaší potřeby.
Co dispečer centrálního dispečinku dělá:
- provádí kontrolu kreditního rámce velkoobchodních zákazníků, při platbě předem předává objednávky na oddělení centrální fakturace
- přijímá, zpracovává a zadává do příslušného softwaru objednávky na dodávky obchodního zboží
- řeší případné nestandardní situace v objednávce a při jejím odbavení
- provádí kontrolu došlých online plateb
- dohlíží na realizované zakázky v průběhu provádění, předchází nestandardním situacím a v případě jejich vzniku je aktivně řeší
- komunikuje se zákazníky a obchodními zástupci ohledně objednávek, termínů dodání, koordinuje plnění objednávek s možnostmi interní i externí dopravy
- zajišťuje kontrolu a odbavení dokladů E-AD
- udržuje aktuální databázi vozidel Truck registr, komunikuje s dopravci
To vše bude probíhat v kanceláři centrálního dispečinku Čepro v Praze 7, ve spolupráci s týmem našich zkušených dispečerů a dispečerek.
Co vám nabízíme:
- 25 dnů dovolené hned od začátku, 3 dny osobního volna po 3 měsících
- stravenky 165 Kč/den (zaměstnavatel platí 145 Kč)
- příspěvek na volný čas až 13 000 Kč/rok
- příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
- příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
zaměstnavateli
- zvýhodněné ceny pohonných hmot na našich čerpacích stanicích EuroOil
- zvýhodněné volání a internet od T-Mobile i pro vaše blízké osoby
- zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)
- a další výhody
A co od vás budeme potřebovat?
- v posledních 2 letech ukončenou střední nebo vysokou školu, nejlépe technického zaměření
- odpovědnost za prováděnou práci a týmového ducha
- samostatnost, chuť se učit nové věci
- spolehlivost, slušné vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti
Místo výkonu práce:
Praha 7 Holešovice
Více informací: Bc. Eliška Hlásková, eliska.hlaskova@ceproas.cz, tel. 739 241 078, HR Business Partner ČEPRO, a.s. -
Zaměstnanec prodejny FlixBus - Praha
Zadavatel: FlixBus CZ, s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 5.06.2024
Zobrazit podrobnosti
Do našeho týmu hledáme motivovaného a pracovitého zaměstnance prodejny FlixBus pro pobočku na autobusovém nádraží v Praze na Florenci.
Vaše úkoly:
- základem Vaší činnosti bude zpracování rezervace jízdenek, včetně jejich změn či reklamací
- budete asistovat při odbavení cestujících a dohlížet na odjezdy a příjezdy našich autobusů
Váš profil:
- středoškolské vzdělání
- komunikační dovednosti orientované na jednání se zákazníky a organizační schopnosti
- velmi dobrá úroveň češtiny a dalšího světového jazyka, nejlépe angličtiny (denní báze komunikace v angličtině)
- časová flexibilita – režim práce krátký/dlouhý týden
Výhodou bude:
- zkušenosti se správou finanční hotovosti
- spolehlivost, energičnost a motivace pro práci v týmu
- znalost MS Office
Naše nabídka:
- zajímavé platové ohodnocení odpovídající dané pozici
- benefity – příspěvek na stravování ve formě paušálu ve mzdě, multisport karta, příspěvek na PF, příspěvek na soukromé zdravotnictví, roční příspěvek na městskou hromadnou dopravu
- bezplatné jízdenky v síti FlixBusu po celé Evropě
- atraktivní firemní akce pro zaměstnance
- pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
- možnost dalšího vzdělávání
- velmi dobrý kolektiv
Kontaktovat nás můžete na emailové adrese miroslav.reznicek@flix.com. -
DISPEČER AUTOCISTEREN
Zadavatel: ČEPRO, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 4.06.2024 do: 4.07.2024
Zobrazit podrobnosti
Začněte pracovat jako dispečer autocisteren s pohonnými hmotami u významné české společnosti ČEPRO.
Jako absolvent u nás dostanete zvýšenou podporu kolegů a nadřízeného, možnost úpravy pracovní doby a hlavně možnost pracovat v zajímavém oddělení, kde se pořád něco děje.
Ujme se vás tým kolegů, kteří vám vše vysvětlí a pomohou. Nehodíme vás do vody.
Nabízíme vám jistotu a stabilní zázemí významné české společnosti, pravidelné školení a další odborné vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení pracovní doby dle vaší potřeby.
Budete zajišťovat zásobování vlastních čerpacích stanic EuroOil pohonnými hmotami, na základě dispečerského sledování stavu skladových zásob, prostřednictvím vlastního vozového parku i externích dopravců.
Budete kontrolovat dodržování pracovního režimu našich řidičů cisteren.
Budete odpovídat za dodržování pravidel pro zachování kvality přepravovaných pohonných hmot, přijímat a zpracovávat objednávky velkoobchodních zákazníků.
To vše bude probíhat v kanceláři centrálního dispečinku Čepro v Praze 7, ve spolupráci s týmem našich zkušených dispečerů a dispečerek.
Co vám nabízíme:
- 25 dnů dovolené hned od začátku, 3 dny osobního volna po 3 měsících
- stravenky 165 Kč/den (zaměstnavatel platí 145 Kč)
- příspěvek na volný čas až 13 000 Kč/rok
- příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
- příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
zaměstnavateli
- zvýhodněné ceny pohonných hmot na našich čerpacích stanicích EuroOil
- zvýhodněné volání a internet od T-Mobile i pro vaše blízké osoby
- zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)
- a další výhody
A co od vás budeme potřebovat?
- v posledních 2 letech ukončenou střední nebo vysokou školu, nejlépe technického zaměření
- kladný vztah k autům
- samostatnost, chuť se učit nové věci
- spolehlivost, slušné vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti
Místo výkonu práce:
Praha 7 Holešovice
Více informací: Bc. Eliška Hlásková, eliska.hlaskova@ceproas.cz, tel. 739 241 078, HR Business Partner ČEPRO, a.s. -
Technolog výlukových spojů v železniční dopravě
Zadavatel: České dráhy, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 29.05.2024 do: 1.08.2024
Zobrazit podrobnosti
Dejte se na dráhu, která dává smysl.
Je pro vás železnice srdcovou záležitostí a rádi se naučíte něco nového? Pokud jste spolehlivá osobnost se zodpovědným přístupem a máte alespoň základní znalosti železniční dopravy, dejte nám o sobě vědět! Oblastní ředitelství osobní dopravy Střed hledá na Oddělení technologie a jízdního řádu pro pracoviště Praha nového kolegu či kolegyni na pozici Technolog výlukových opatření.
Co vás čeká?
Vaším úkolem bude zpracování vozebního a personální opatření pro strojvedoucí, vlakové čety a pomocný personál na tratích v přiděleném obvodu. Dále budete zajišťovat opatření pro plánované i mimořádné posily vlaků a opatření pro přepravy skupin. Čeká vás také úzká spolupráce s kolegy, kteří zajišťují přípravu jízdního řádu.
Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
5 týdnů dovolené
5 dní placeného volna nad rámec dovolené
levnější cestování pro vás a vaši nejbližší rodinu
příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
příspěvek na penzijní připojištění
A další výhody!
Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
SŠ vzdělání s maturitou
znalost práce s PC (MS Office)
spolehlivost, samostatnost a pečlivost
odolnost vůči stresu a flexibilitu
nadšení pro tematiku dopravy a znalost dopravního a železničního sektoru
ochotu učit se novým věcem a dovednostem
Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
Znalost drážního prostředí.
Vhodné pro absolventy technických nebo dopravních oborů.
Další informace:
Nástup dle dohody
Místo pracoviště: Praha Masarykovo nádraží
Obor
Doprava, logistika a zásobování
Profese
Dispečer
Logistik
Speditér
Kontrolor
Disponent
Specialista logistiky
Místo pracoviště
Havlíčkova 1014/2, Praha, Nové Město
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazykové znalosti (Všechny jazyky)
Čeština - Výborná
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
Hrubá mzda
40 000 - 44 000 Kč/měsíc
Benefity
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Stravenky/příspěvek na stravování
Vzdělávací kurzy, školení
České dráhy, a.s.
Kontaktní osoba
V případě zájmu o uplatnění na této pracovní pozici kontaktujte Mgr. K. Valovou: klara.valova@cd.cz nebo zašlete svoji žádost na portálu www.cd.cz v sekci Kariéra. -
Strojvedoucí os. vlaků
Zadavatel: České dráhy, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 29.05.2024 do: 29.10.2024
Zobrazit podrobnosti
Pro absolventy SOŠ a VOŠ nabízíme uplatnění na pracovní pozici Strojvedoucího osobních vlaků.
Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
Kompletní kurz strojvedoucího s licencí, zaškolení a firemní akademii
Průměrnou měsíční mzdu 51.000 Kč měsíčně po zapracování
5 týdnů dovolené
Příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
Příspěvek na penzijní připojištění
Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
A další výhody!
Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.
Minimálně ukončené střední vzdělání s výučním listem strojního, elektrotechnického, stavebního nebo dopravního zaměření nebo úplné střední vzdělání s maturitou
Časovou flexibilitu z důvodu vícesměnného provozu
Odolnost, spolehlivost a vášeň pro dráhu.
Místo výkonu práce:
Praha
Beroun
Kladno
Kralupy nad Vltavou
Benešov/Čerčany
Nymburk/Kolín
Prosím, v odpovědi uveďte, ve které lokalitě chcete pracovat!
Více informací: Klara.Valova@cd.cz, Mgr. Klára Valová, Specialista náboru, České dráhy, a.s.. -
Operátor/ka zákaznické linky
Zadavatel: České dráhy, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 1.06.2024 do: 1.10.2024
Zobrazit podrobnosti
Dejte se na dráhu, která dává smysl
Jste proaktivní a komunikativní osobnost, pro kterou je práce s lidmi radostí?
Pak možná hledáme právě vás!
Co vás čeká?
Budete mít na starosti agendu spojenou s poskytováním informací a uživatelské podpory zákazníkům a veřejnosti.
Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
• Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní placeného volna nad rámce dovolené
• Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
• Příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
• Příspěvky na penzijní spoření
A mnoho dalších výhod!
Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
o SŠ vzdělání s maturitou
o Znalost anglického či německého jazyka na komunikativní úrovni
o Komunikační dovednosti a ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet
o Znalost práce na PC
Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
Potěší nás praxe na pozici osobního pokladníka, vlakového doprovodu či na obdobné pozici (není podmínkou).
Více informací: Mgr. Klára Valová, Klara.Valova@cd.cz -
Průvodčí/vlakvedoucí osobních vlaků
Zadavatel: České dráhy, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 1.06.2024 do: 1.10.2024
Zobrazit podrobnosti
Dejte se na dráhu, která dává smysl.
Milujete vlaky a chcete být součástí největšího dopravce v ČR?
Dejte nám o sobě vědět!
Co vás čeká?
Budete doprovázet vlaky osobní přepravy, kontrolovat a prodávat jízdní doklady a poskytovat informace cestujícím. Dále budete odbavovat cestující a zajišťovat profesionální zákaznický servis, obsluhovat zařízení a vybavení vozů a zpracovávat potřebná data pro jízdu vlaku. V neposlední řadě pak budete zajišťovat příjemné prostředí pro cestující, pořádek a bezpečnost.
Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
5 týdnů dovolené
Průměrnou mzdu 37.000 Kč měsíčně po zapracování
Levnější cestování pro vás a vaši nejbližší rodinu
Příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
Příspěvek na penzijní připojištění
Odměnu za flexibilitu a za zabránění úniku tržeb
Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
A další výhody!
Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
Uživatelskou znalost práce na PC
Kladný přístup k práci, vyrovnanost a komunikativnost
Časovou flexibilitu
Zdravotní způsobilost
Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
Vítáme praxi v oboru.
Místo výkonu práce: (uveďte Vámi preferované místo dle bydliště)
Praha
Beroun
Čáslav
Kolín
Kutná Hora
Nymburk
Praha
Zruč nad Sázavou
Více informací: Mgr. Klára Valová, Klara.Valova@cd.cz -
Servisní technik výtahů v KONE
Zadavatel: KONE a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 27.05.2024
Zobrazit podrobnosti
KONE je špička v oboru, finská technologická společnost působící v oblasti výtahové techniky a pohybu lidí v budovách (dveře, eskalátory, travelátory). Výtahy nepřestanou jezdit ani v krizi, pojď si vybudovat kariéru v businessu, který se rychle vyvíjí a neustále roste.
CO BUDEŠ DĚLAT?
Provádět odborné prohlídky a údržbu
Diagnostikovat stav zařízení
Pracovat s moderními technologiemi
Vyprošťovat uvíznuté osoby
Komunikovat s provozovateli zařízení a kolegy
CO MUSÍŠ MÍT:
SOU/SŠ vzdělání v oboru elektro, nebo jako mechanik zdvihacích zařízení
Osvědčení pro práci v elektrotechnice - vyhláška 50/1978 §5,6 (NV 194/2022 Sb.)
Řidičské oprávnění skupiny „B“
CO NA TEBE U NÁS ČEKÁ:
Zázemí velké nadnárodní společnosti z Finska s více než stoletou tradicí
Moderní vybavení pro každodenní činnost (bez papírů, šetříme lesy)
Denní kontakt s nejmodernějšími technologiemi pro pohyb lidí v budovách
Program pro zvyšování odbornosti a různé možnosti kariérního růstu
Služební automobil (po zapracování) a mobilní telefon i pro soukromé účely
Měsíční příspěvek na stravování formou elektronických stravenek
5 týdnů dovolené
Možnost čerpat 4 dny na zotavenou v roce nad rámec dovolené
Příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
Životní pojištění
Zaměstnanecký asistenční program
Vidíš se jako výtahář? Chceš mít opravdový dopad na to, jak se lidem žije? Tak se přihlaš, ozveme se ti a domluvíme si s tebou schůzku.
Piš e-mail na tereza.valnohova@kone.com nebo volej na +420 604 753 165. -
Výpomoc v agendě vyřizování stížností cestujících na zpožděné nebo zrušené lety
Zadavatel: Úřad pro civilní letectví
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.05.2024
Zobrazit podrobnosti
Na letní měsíce (červen - září) nabízíme nabídku práce v režimu DPP nebo DPČ na Úřadu pro civilní letectví v agendě vyřizování stížností cestujících na zpožděné nebo zrušené lety. Vhodné pro studenty nebo i absolventy jako krátkodobá nebo i dlouhodobá výpomoc - přivýdělek.
Získáš u nás cenné zkušenosti, díky kterým můžeš nastartovat svojí pracovní kariéru. Tvá práce bude probíhat pod odborným dohledem zkušenějších kolegů a kolegyň.
Rozsah min. 2 dny v týdnu, ideálně na 2 - 3 měsíce (dle dohody)
Získáš dovednosti z těchto oblastí
Komunikace s veřejností a orgány státní správy, letectví, správní postupy
Tvojí náplní práce bude
- Práce v našem systému na zpracování stížností cestujících z důvodu zpoždění nebo zrušení letu, odepření nástupu na palubu
- Komunikace s dopravci, cestujícími (telefonicky, e-mailem)
Vhodná znalost anglického jazyka (na základní úrovni)
Co nabízíme
✈️ Odměnu 150 Kč/hodina
✈️ Pružná pracovní doba - možnost přizpůsobit si vyřizování agendy časovým možnostem
✈️ Možnost podílet se na kontrolách na letišti a u leteckých dopravců
✈️ Zapracování do agend Úřadu pro civilní letectví, možnost další spolupráce v budoucnu
Všechna volná místa jsou na následujícím odkazu: https://www.caa.cz/urad-pro-civilni-letectvi/volna-mista-v-ucl/
Pošli krátký životopis a průvodní dopis na e-mail: havlikova@caa.cz, případně ti bližší informace poskytneme na tel. 225 422 847, Kateřina Havlíková, ředitelka sekce pro správu a veřejnost.
-
Pracovník agendy ověřování spolehlivosti
Zadavatel: Úřad pro civilní letectví
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.05.2024
Zobrazit podrobnosti
Hledáme nového kolegu – absolventa střední nebo i vysoké školy na útvar ověřování spolehlivosti v Úřadu pro civilní letectví se sídlem na Praze 6.
Získáš u nás cenné zkušenosti, díky kterým můžeš nastartovat svojí pracovní kariéru. Tvá práce bude probíhat pod odborným dohledem zkušenějších kolegů a kolegyň.
Získáš dovednosti z těchto oblastí
Komunikace s veřejností a orgány státní správy, znalost požadavků na bezpečnost civilního letectví, postupy správních úřadů, letectví, veřejná správa
Tvojí náplní práce bude
Agenda ověřování spolehlivosti podle § 85e a násl. zákona o civilním letectví (více se o této agendě dozvíš zde: Ověřování spolehlivosti - Úřad pro civilní letectví (caa.cz))
Práce se systémem ÚCL v agendě ověřování spolehlivosti (příjem a zpracování žádostí o ověření spolehlivosti pro osoby, které o toto potvrzení požádají podle § 85e zákona č. 49/1997 Sb., o civilním letectví)
Zajištění styku s veřejností (zástup kolegyně na přepážce, přebírání žádostí a předávání dokladů)
Komunikace s Policií ČR a dalšími orgány státní správy v souvislosti s vyřizováním agendy ověřování spolehlivosti (telefonicky, e-mailem)
Komunikace s veřejností (vyřizování dotazů týkajících se agendy ověřování spolehlivosti)
Vydávání dokladů o spolehlivosti, vydávání rozhodnutí o nespolehlivosti.
Co nabízíme
✈️ Měsíční plat v rozpětí 24 000 – 34 000 + mimořádné odměny ve výši až dvou měsíčních platů (v závislosti na kvalitě odvedené práce) + osobní ohodnocení ve výši až 11 000 Kč
✈️ Pružnou pracovní dobu
✈️ Možnost občasné práce z domova
✈️ Možnost vzdělávání a školení v oblastech Tvého zájmu
Více informací nalezneš na našich internetových stránkách: https://www.caa.cz/news/volne-sluzebni-misto-odborny-referent-odboru-sluzeb-verejnosti-sekce-pro-spravu-a-verejnost-c-j-5653-24-110/
Všechna volná místa jsou na následujícím odkazu: https://www.caa.cz/urad-pro-civilni-letectvi/volna-mista-v-ucl/
Pro více informací kontaktuj Kateřinu Havlíkovu, ředitelku sekce pro správu a veřejnost: havlikova@caa.cz, tel. 225 422 847.
-
Hasič - strojní služba
Zadavatel: HZS hl. m. Prahy
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 16.04.2024
Zobrazit podrobnosti
Požadavky:
• minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,
• věk minimálně 21 let,
• trestní bezúhonnost,
• zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,
• řidičský průkaz minimálně skupiny C, skupiny E výhodou (potvrzená praxe v řízení motorových vozidel o hmotnosti nad 7,5 tuny výhodou)
• vhodné i pro absolventy, praxe v technických profesích vítána.
Hlavní náplň služební činnosti:
• provádění veškerých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,
• řízení vozidel s maximální přípustnou hmotností vyšší než 3500 kilogramů při hasebních a záchranných pracích nebo mimořádných událostech,
• kontrola a údržba technických a věcných prostředků,
• provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy.
Nabízíme:
• zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry a jinými mimořádnými událostmi a krizovými situacemi,
• služební poměr, který je upraven zákonem č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů,
• směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna),
• 6 týdnů dovolené,
• náhradu platu v nemoci 30 dnů,
• neustálý profesní rozvoj,
• platové zařazení ve 2. tarifní třídě, po absolvování vstupního odborného kurzu v 3. tarifní třídě (NV č. 419/2022 Sb.),
• rozpětí platového tarifu ve 3. tarifní třídě: od 27 900 Kč do 40 520 Kč, podle započitatelné odborné praxe,
• + zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 5.600,- Kč,
• + zvláštní příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,-Kč,
• + odměna za služební pohotovost cca ve výši 3.500 - 4.500,- Kč,
• + možnost osobního příplatku po zapracování
• možnost získání nájmu služebního bytu
Místo služebního působiště: Praha
Doklady, které uchazeč doloží:
• strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• dotazy k přijímacímu řízení nebo k náplni služební činnosti směřujte na tel.: 950 850 430, Bc. Romana Valentová.
Volné od: ihned
Svou žádost o přijetí do služebního poměru vč. výše uvedených dokladů doručte písemně na adresu oddělení personální, HZS hl. m. Prahy, Sokolská 62, 121 24 Praha 2 nebo na e-mail: romana.valentova@hzspraha.cz
V souladu s ustanovením § 11 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
-
Stevard v bistro voze ČD railjet
Zadavatel: JLV
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 13.04.2024
Zobrazit podrobnosti
Stevard/ka v mezinárodních vlacích a vlacích Railjet
25 000 – 35 000 Kč/měsíc u brigády až 150,- /h.
Firma: JLV, a.s. (zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Chodovská 228/3, Praha - Michle Ukázat mapu
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky: čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity: zahraniční pracovní cesty, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, dovolená 5 týdnů, 13. plat, pracovní oblečení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro: osoby bez praxe
Zařazení: steward/letuška, číšník/servírka, cestovní ruch a ubytování, doprava a zásobování, gastronomie a pohostinství
Co říká JLV, a.s. o pozici
Mzda: 25000-35000 Kč + cestovní náhrady cca 6 500,- Kč čistého měsíčně
Vhodné i pro absolventy
Mimopražským zaměstnancům nabízíme startovní ubytování v Praze za výhodnou cenu.
Váš pracovní den bude probíhat na cestách ve vlacích a soupravách Railjet, kde spojíte cestování s prací v gastronomii u české stabilní společnosti JLV a.s. s dlouholetou tradicí na mezinárodním železničním trhu.
Odstartujete v pozici junior, kde bude především vaším úkolem obsluha cestujících s minibarem v soupravě u místa cestujícího.
Po zkušební době vás zaučíme na pozici vedoucího stevarda v restauračním voze a váš rajon se změní na obsluhu zákazníků v bistro voze, 1. a business třídě.
Váš pracovní den může být od pondělí do neděle, díky tomu máte volno přes týden a opačně.
Začátek Vaší směny bude vždy v Praze, směny máme dvoudenní a jednodenní. Při dvoudenní směnách máte zajištěno ubytování.
Budete jezdit na trati směr Brno, Opava, Vídeň, Graz, Berlín!
Požadujeme
minimálně vyučení OU/SŠ
praxe z gastronomie je výhodou, ale ne podmínkou
prozákaznické vystupování a týmového hráče
zodpovědnost a dochvilnost
anglický jazyk minimálně na úrovni A2
německý jazyk je výhodou pro váš profesní růst
chuť cestovat
odpovídající zdravotní stav
Nabízíme
plně hrazený tréninkový program
motivační mzdový systém
cestovní náhrady (cca 6 500,- Kč čistého měsíčně)
13. plat – vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy)
Co dalšího vám můžeme nabídnout?
příspěvek na penzijní pojištění (po roce u společnosti)
5 týdnů dovolené (po roce u společnosti)
firemní fitness centrum
firemní ubytovna
zvýhodněný mobilní paušál
proplácíme očkování proti chřipce
Pluxee kartu (příspěvek zaměstnavatele na volnočasové aktivity)
jídlo a nápoje za zvýhodněnou cenu na směně
firemní kulturní akce a vzdělávací akce od našich obchodních partnerů – bowling, vánoční trhy, mikulášská, Znovín, Plzeň, Budvar aj.
Na další informace o společnosti, atmosféru, fotografie z provozu i celé firmy se můžete podívat na:
www.jlv.cz / www.facebook.com/cdrestaurant
Pro předání podrobnějších informací pořádáme náborové schůzky následované osobními pohovory, budeme rádi, když se nám ozvete.
Zašlete nám svůj PROFESNÍ ŽIVOTOPIS na marie.kratenova@jlv.cz
, tel: 606784841 -
Stevard lůžkového vozu
Zadavatel: JLV
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 13.04.2024
Zobrazit podrobnosti
Průvodce/stevard lůžkového vozu v mezinárodních vlacích
28 000 – 35 000 Kč/měsíc u brigády až 150,- /h
Firma: JLV, a.s. (zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Chodovská 228/3, Praha - Michle Ukázat mapu
Pracovní poměr: práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
Vzdělání: odborné vyučení bez maturity
Jazyky: čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity: vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, dovolená 5 týdnů, 13. plat, pracovní oblečení, příspěvek na dopravu, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro: osoby bez praxe
Zařazení: průvodce, steward/letuška, průvodčí, cestovní ruch a ubytování, doprava a zásobování, gastronomie a pohostinství
Co říká JLV, a.s. o pozici
Mzda: 28.000 – 35.000 Kč/měs. + cestovní náhrady (cca 7 500 Kč čistého měsíčně)
Vhodné i pro absolventy!
Mimopražským zaměstnancům nabízíme startovní ubytování v Praze za výhodnou cenu.
Váš pracovní den bude probíhat na cestách v nočních lůžkových a lehátkových vlacích kde spojíte cestování s prací u české stabilní společnosti JLV a.s. s dlouholetou tradicí na mezinárodním železničním trhu.
Vaším hlavním úkolem bude starost a pohodlí a bezpečnost našich cestujících, prodej jízdenek v případě volných míst, prodej drobného občerstvení, příprava a roznos snídaní.
Váš pracovní den může být od pondělí do neděle, díky tomu máte volno přes týden a opačně.
Začátek Vaší směny bude vždy v Praze, směny jsou vždy třídenní.
Budete jezdit na trati směr Švýcarsko Polsko, Maďarsko, Slovensko
Požadujeme:
minimálně vyučení OU/SŠ
praxe z hotelnictví/gastronomie je výhodou, ale ne podmínkou
prozákaznické vystupování a týmového hráče
zodpovědnost, dochvilnost, samostatnost
anglický jazyk minimálně na úrovni A2
chuť cestovat
odpovídající zdravotní stav
Nabízíme:
plně hrazený tréninkový program
motivační mzdový systém
cestovní náhrady (cca 7 500,- Kč čistého měsíčně)
13. plat – vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy)
Co dalšího vám můžeme nabídnout?
příspěvek na penzijní pojištění (po roce zaměstnání u společnosti)
5 týdnů dovolené (po roce zaměstnání u společnosti)
firemní fitness centrum
firemní ubytovna
zvýhodněný mobilní paušál
proplácíme očkování proti chřipce
Flexi kartu (příspěvek zaměstnavatele na volnočasové aktivity)
firemní kulturní akce a vzdělávací akce od našich obchodních partnerů – bowling, vánoční trhy, mikulášská, Znovín, Plzeň, Budvar aj.
Na další informace o společnosti, atmosféru, fotografie z provozu i celé firmy se můžete podívat na:
www.jlv.cz nebo www.facebook.com/luzkovevozyJLV
Pro předání podrobnějších informací pořádáme náborové schůzky následované osobními pohovory. Budeme rádi, když se nám ozvete.
Zašlete nám svůj profesní ŽIVOTOPIS na: marie.kratenova@jlv.cz nebo tel 606784841
Pokud se Vám do 5 pracovních dnů neozveme, bude to znamenat, že jsme dali přednost jiným uchazečům. -
EXPEDIENT
Zadavatel: POLABSKÉ MLÉKÁRNY a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 12.04.2024
Zobrazit podrobnosti
HLAVNÍ PRACOVNÍ POMĚR
EXPEDIENT/KA
Do našeho týmu hledáme expedienty/tky. Jedná se o práci na 8hodinové směny (ranní/odpolední/noční) v nepřetržitém provozu.
Náplň práce:
• manipulace se skladovou technikou a automatickým skladem
• vychystávání zboží na základě přijatých objednávek
• příjem zboží z výroby
• Zaskladňování zboží
• podpora při inventurách skladu
Požadujeme:
• zkušenost s řízením manipulační techniky výhodou (Retrak, Elektrické ručně vedené vysokozdvižné vozíky)
• znalost práce s mobilním terminálem
• časová flexibilita
• ochota a pozitivní vztah k manuální práci
• těšíte se dobrému zdraví (práce v chladu)
Co Vám můžeme nabídnout:
• 13. mzda
• Měsíční prémie až 10 %
• Nadstandardní příplatky za víkend (+50 %)
• Příspěvek na dojíždění až 3000 Kč měsíčně
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Dotované stravování, výběr ze 4 jídel jen za 30 Kč
• Odměna za doporučení nového kolegy 10 000 Kč
• Pestrou práci s moderními technologiemi
Těšíme se na Vás!
V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.
Ing. Tereza Kučerová, tel.: 607 018 359, 325 600 779, e-mail: prace@polabske.cz
Adresa pracoviště: Dr. Kryšpína 510, 290 01 Poděbrady -
Elektro junior bez zkušeností
Zadavatel: Talentinno s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 12.04.2024
Zobrazit podrobnosti
O NÁS:
- spolupracujeme hned s NĚKOLIKA společnostmi v elektro energo odvětví
- mají práci pro juniory zcela bez zkušeností i již dlouholeté odborníky v oboru
- jedná se o pozice: projektant, HIP, konstruktér, elektrikář, elektromontér, projektový manažer apod.
- rádi Vám představíme všechny nabídky, které by Vás mohly zajímat a zařídíme pohovor u společnosti
NABÍZÍME:
- zkušenosti, profesionální a přátelský tým
- spolupráci na HPP, někteří klienti umožňují i IČO
- 25 dní dovolené, stravenky, pohyblivou pracovní dobu, práci z domova po zaškolení apod.
POŽADUJEME:
- SŠ nebo VŠ v elektru
- orientaci ve výkresech
- schopnost práce na PC
- zkušenosti s AutoCadem výhodou
- ochotu a chuť se vzdělávat
V případě zájmu pošlete životopis anebo zavolejte/napište:
aneta@talentinno.com, +420 771 217 171