Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Elektronik

    Zadavatel: Semax Solutions a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 28.06.2024 do: 31.12.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Do společnosti Semax Solutions a.s. hledáme Elektronika pro nově vznikající Test Centrum v Logportu v Jinočanech. Požadujeme SŠ vzdělání zakončené maturitou. Požadujeme zájem o HW a IT, komunikativnost, chuť se učit a flexibilitu. Práce je vhodná pro absolventy. Rádi Vás zaučíme. Nástupní plat 45 000 Kč/měsíčně. Nástup možný ihned. Své CV zašlete na tereza.sistek@meteringservicesgroup.com nebo volejte na tel. +420 607 613 809 a domluvíme s Vámi osobní setkání.

  • DISPONENT/ KA MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV

    Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 26.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    NÁPLŇ PRÁCE:
    • zodpovědnost za zajištění přeprav
    • příprava cenových nabídek a kalkulací
    • řešení provozních problémů
    • komunikace se zákazníky, realizace zakázek
    • spolupráce s ostatními pobočkami
    • zodpovědnost za dodržování pracovních postupů

    OČEKÁVÁME:
    • SŠ vzdělání
    • znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
    • zkušenosti v oboru výhodou
    • komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, spolehlivost
    • uživatelskou znalost práce na PC
    • aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
    • trestní bezúhonnost

    NABÍZÍME:
    • práci na HPP - plný úvazek
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • zázemí silné mezinárodní společnosti
    • zajímavou práci
    • přátelské pracovní prostředí
    • stravenkový paušál
    • dovolená 5 týdnů
    • vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
    • firemní akce
    • místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
    • nástup možný ihned

    V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE V DOPRAVĚ

    Zadavatel: Lagermax Logistics Czech s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 26.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    NÁPLŇ PRÁCE:
    • zodpovědnost za zpracování zásilek
    • příprava dokumentů pro nakládku a vykládku
    • prověřování stavu zásilek
    • komunikace s partnery
    • spolupráce s ostatními pobočkami
    • zodpovědnost za dodržování pracovních postupů

    OČEKÁVÁME:
    • SŠ vzdělání
    • znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni
    • zkušenost v oboru výhodou
    • samostatnost a spolehlivost
    • uživatelskou znalost práce na PC (Excel)
    • aktivní a zákaznický přístup, loajalitu
    • trestní bezúhonnost

    NABÍZÍME:
    • práci na HPP - plný úvazek
    • odpovídající finanční ohodnocení
    • zázemí silné mezinárodní společnosti
    • zajímavou práci
    • přátelské pracovní prostředí
    • stravenkový paušál
    • dovolená 5 týdnů
    • vzdělávací jazykové kurzy přímo ve firmě
    • firemní akce
    • místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
    • nástup možný ihned

    V případě zájmu posílejte své životopisy na matej.loffler@lagermax.cz nebo volejte 606 677 526. Matej Löffler, Head of Transport Department

  • Specialista nabídkového oddělení divize ELEKTRO

    Zadavatel: Stavebniny DEK a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 18.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Stavebniny DEK hledají pro rostoucí divizi ELEKTRO novou posilu do týmu. Chceš se stát součástí obchodního oddělení a podílet se na úspěchu jedničky na trhu se stavebním materiálem? Je ti blízký elektroinstalační materiál pro stavbu? Tak pojď číst dál!

    Pracovní náplň
    Zpracuješ cenové nabídky pro naše zákazníky
    Zašleš poptávky našim dodavatelům
    Budeš úzce spolupracovat s produktovými manažery, obchodními zástupci a našimi kolegy na pobočkách
    Evidovat a vyhodnocovat úspěšnosti cenových nabídek

    Požadujeme
    Zkušenosti v segmentu elektroinstalačního materiálu (např. realizace, nabídkové oddělení, asistovaný prodej)
    Vzdělání v oblasti silnoproudu / slaboproudu může být tvojí velkou výhodou
    Tvá samostatnost a pečlivost je samozřejmostí
    Pokud ti nechybí týmový duch a tah na branku, máš plusové body
    Jsi komunikativní
    Nedělá ti problém práce na PC (excel, word, emailový klient)

    Nabízíme
    Průměrnou mzdu 45 000 Kč při plnění všech povinností
    Zaměstnání na HPP
    Dovolenou 5 týdnů, Sick days
    Slevy na produkty a služby Stavebnin DEK
    Stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, čaj a skvělá káva zdarma
    Účast na firemních a dodavatelských akcích
    Čeká na tebe vzdělávání v sortimentu našich dodavatelů, interní vzdělávání a osobní rozvoj
    Jistotu v dynamicky se rozvíjející ryze české firmě

    Pracoviště
    Praha 10 – Malešice

    Kontaktní e-mail: Jitka.Zimmermannova@dek-cz.com

  • Air Export Agent

    Zadavatel: Expeditors International ČR s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 13.06.2024 do: 31.07.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Vybudujte si kariéru v logistice – přidejte se k mezinárodní renomované společnosti!

    Společnost Expeditors je servisní logistická společnost zařazená v žebříčku Fortune 500 se sídlem v Seattlu ve státě Washington v USA. Ve společnosti Expeditors vytváříme vysoce optimalizovaná řešení dodavatelského řetězce, která lze uzpůsobit dle potřeb našich klientů s jednotnými technologickými systémy integrovanými prostřednictvím globální sítě, kterou tvoří 331 zastoupení ve 109 zemích na šesti kontinentech.

    Jako servisní společnost nevlastníme letadla, lodě ani nákladní automobily, které denně používáme. To znamená, že můžeme být vysoce flexibilní v našem přístupu k řízení dodavatelského řetězce a velmi efektivní při hledání nejlepší cesty a cenových možností.

    To, co děláme je globální řízení dodavatelského řetězce. Ale v srdci společnosti Expeditors najdete profesionalitu, smysl pro určování směru a přátelské prostředí. To vše podporuje inovativní přístup k logistice založený na zákaznických službách.

    Pracovní nabídka

    Zajímá vás jakým způsobem je možné zboží přepravovat a co především obnáší letecká přeprava?

    Je pro vás komunikace v češtině a angličtině bezproblémovou záležitostí?

    Rádi byste zpracovávali telefonní a e-mailové objednávky a zadávali data do počítače?

    Pak vás velmi rádi uvítáme v našem skvěle fungujícím týmu.

    Co by byla Vaše práce?

    komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními
    každodenní jednání s klienty e-mailovou formou nebo telefonicky
    administrativa související s pracovní pozicí - včasné zpracovávání dokumentace a zadávání dat do systémů
    průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce
    Co je pro nás důležité?

    orientace na zákaznické služby
    komunikační dovednosti
    znalost Aj (každodenní využití)
    pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
    znalost práce s PC (Word, Excel)
    zkušenost s prací v logistice a s leteckou dopravou výhodou, nikoliv však podmínkou
    Co nabízíme?

    různorodou práci v nadnárodní společnosti se silným zázemím ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru
    kvalitní zaškolení
    možnost průběžného vzdělávání se a profesního růstu
    pracovní smlouvu na dobu určitou - 1 rok, s možností prodloužení na neurčito
    dobré finanční ohodnocení – měsíční bonusy
    příspěvek na stravování
    5 týdnů dovolené (po odpracování 1 roku), 3 sick days
    příspěvek na penzijní/životní připojištění
    pracovní dobu 8:00 - 16:30

    V případě zájmu posílejte své životopisy na petr.cap@expeditors.com nebo volejte 601 319 159. Petr Čáp, Air Export Manager Expeditors Praha

  • DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU

    Zadavatel: ČEPRO, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 5.06.2024 do: 4.07.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Začněte pracovat jako dispečer centrálního dispečinku u významné české společnosti ČEPRO.

    Jako absolvent u nás dostanete zvýšenou podporu kolegů a nadřízeného, možnost úpravy pracovní doby a hlavně možnost pracovat v zajímavém oddělení, kde se pořád něco děje.

    Ujme se vás tým kolegů, kteří vám vše vysvětlí a pomohou. Nehodíme vás do vody.

    Nabízíme vám jistotu a stabilní zázemí významné české společnosti, pravidelné školení a další odborné vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení pracovní doby dle vaší potřeby.

    Co dispečer centrálního dispečinku dělá:
    - provádí kontrolu kreditního rámce velkoobchodních zákazníků, při platbě předem předává objednávky na oddělení centrální fakturace
    - přijímá, zpracovává a zadává do příslušného softwaru objednávky na dodávky obchodního zboží
    - řeší případné nestandardní situace v objednávce a při jejím odbavení
    - provádí kontrolu došlých online plateb
    - dohlíží na realizované zakázky v průběhu provádění, předchází nestandardním situacím a v případě jejich vzniku je aktivně řeší
    - komunikuje se zákazníky a obchodními zástupci ohledně objednávek, termínů dodání, koordinuje plnění objednávek s možnostmi interní i externí dopravy
    - zajišťuje kontrolu a odbavení dokladů E-AD
    - udržuje aktuální databázi vozidel Truck registr, komunikuje s dopravci

    To vše bude probíhat v kanceláři centrálního dispečinku Čepro v Praze 7, ve spolupráci s týmem našich zkušených dispečerů a dispečerek.

    Co vám nabízíme:

    - 25 dnů dovolené hned od začátku, 3 dny osobního volna po 3 měsících
    - stravenky 165 Kč/den (zaměstnavatel platí 145 Kč)
    - příspěvek na volný čas až 13 000 Kč/rok
    - příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
    - příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
    zaměstnavateli
    - zvýhodněné ceny pohonných hmot na našich čerpacích stanicích EuroOil
    - zvýhodněné volání a internet od T-Mobile i pro vaše blízké osoby
    - zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)
    - a další výhody

    A co od vás budeme potřebovat?

    - v posledních 2 letech ukončenou střední nebo vysokou školu, nejlépe technického zaměření
    - odpovědnost za prováděnou práci a týmového ducha
    - samostatnost, chuť se učit nové věci
    - spolehlivost, slušné vystupování
    - výborné komunikační a organizační schopnosti

    Místo výkonu práce:

    Praha 7 Holešovice

    Více informací: Bc. Eliška Hlásková, eliska.hlaskova@ceproas.cz, tel. 739 241 078, HR Business Partner ČEPRO, a.s.

  • Zaměstnanec prodejny FlixBus - Praha

    Zadavatel: FlixBus CZ, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 5.06.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Do našeho týmu hledáme motivovaného a pracovitého zaměstnance prodejny FlixBus pro pobočku na autobusovém nádraží v Praze na Florenci.

    Vaše úkoly:
    - základem Vaší činnosti bude zpracování rezervace jízdenek, včetně jejich změn či reklamací
    - budete asistovat při odbavení cestujících a dohlížet na odjezdy a příjezdy našich autobusů

    Váš profil:
    - středoškolské vzdělání
    - komunikační dovednosti orientované na jednání se zákazníky a organizační schopnosti
    - velmi dobrá úroveň češtiny a dalšího světového jazyka, nejlépe angličtiny (denní báze komunikace v angličtině)
    - časová flexibilita – režim práce krátký/dlouhý týden

    Výhodou bude:
    - zkušenosti se správou finanční hotovosti
    - spolehlivost, energičnost a motivace pro práci v týmu
    - znalost MS Office

    Naše nabídka:
    - zajímavé platové ohodnocení odpovídající dané pozici
    - benefity – příspěvek na stravování ve formě paušálu ve mzdě, multisport karta, příspěvek na PF, příspěvek na soukromé zdravotnictví, roční příspěvek na městskou hromadnou dopravu
    - bezplatné jízdenky v síti FlixBusu po celé Evropě
    - atraktivní firemní akce pro zaměstnance
    - pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
    - možnost dalšího vzdělávání
    - velmi dobrý kolektiv

    Kontaktovat nás můžete na emailové adrese miroslav.reznicek@flix.com.

  • DISPEČER AUTOCISTEREN

    Zadavatel: ČEPRO, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 4.06.2024 do: 4.07.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Začněte pracovat jako dispečer autocisteren s pohonnými hmotami u významné české společnosti ČEPRO.

    Jako absolvent u nás dostanete zvýšenou podporu kolegů a nadřízeného, možnost úpravy pracovní doby a hlavně možnost pracovat v zajímavém oddělení, kde se pořád něco děje.

    Ujme se vás tým kolegů, kteří vám vše vysvětlí a pomohou. Nehodíme vás do vody.

    Nabízíme vám jistotu a stabilní zázemí významné české společnosti, pravidelné školení a další odborné vzdělávání, flexibilní pracovní dobu, možnost přizpůsobení pracovní doby dle vaší potřeby.

    Budete zajišťovat zásobování vlastních čerpacích stanic EuroOil pohonnými hmotami, na základě dispečerského sledování stavu skladových zásob, prostřednictvím vlastního vozového parku i externích dopravců.

    Budete kontrolovat dodržování pracovního režimu našich řidičů cisteren.

    Budete odpovídat za dodržování pravidel pro zachování kvality přepravovaných pohonných hmot, přijímat a zpracovávat objednávky velkoobchodních zákazníků.

    To vše bude probíhat v kanceláři centrálního dispečinku Čepro v Praze 7, ve spolupráci s týmem našich zkušených dispečerů a dispečerek.

    Co vám nabízíme:

    - 25 dnů dovolené hned od začátku, 3 dny osobního volna po 3 měsících
    - stravenky 165 Kč/den (zaměstnavatel platí 145 Kč)
    - příspěvek na volný čas až 13 000 Kč/rok
    - příspěvek na penzijní připojištění 2 000 Kč/měsíc
    - příspěvek 1 500 Kč/rok na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
    zaměstnavateli
    - zvýhodněné ceny pohonných hmot na našich čerpacích stanicích EuroOil
    - zvýhodněné volání a internet od T-Mobile i pro vaše blízké osoby
    - zdarma konzultační služby (právní, finanční, psychologické, zdravý životní styl)
    - a další výhody

    A co od vás budeme potřebovat?

    - v posledních 2 letech ukončenou střední nebo vysokou školu, nejlépe technického zaměření
    - kladný vztah k autům
    - samostatnost, chuť se učit nové věci
    - spolehlivost, slušné vystupování
    - výborné komunikační a organizační schopnosti

    Místo výkonu práce:

    Praha 7 Holešovice

    Více informací: Bc. Eliška Hlásková, eliska.hlaskova@ceproas.cz, tel. 739 241 078, HR Business Partner ČEPRO, a.s.

  • Technolog výlukových spojů v železniční dopravě

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 29.05.2024 do: 1.08.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl.

    Je pro vás železnice srdcovou záležitostí a rádi se naučíte něco nového? Pokud jste spolehlivá osobnost se zodpovědným přístupem a máte alespoň základní znalosti železniční dopravy, dejte nám o sobě vědět! Oblastní ředitelství osobní dopravy Střed hledá na Oddělení technologie a jízdního řádu pro pracoviště Praha nového kolegu či kolegyni na pozici Technolog výlukových opatření.

    Co vás čeká?

    Vaším úkolem bude zpracování vozebního a personální opatření pro strojvedoucí, vlakové čety a pomocný personál na tratích v přiděleném obvodu. Dále budete zajišťovat opatření pro plánované i mimořádné posily vlaků a opatření pro přepravy skupin. Čeká vás také úzká spolupráce s kolegy, kteří zajišťují přípravu jízdního řádu.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?

    stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    5 týdnů dovolené
    5 dní placeného volna nad rámec dovolené
    levnější cestování pro vás a vaši nejbližší rodinu
    příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
    příspěvek na penzijní připojištění
    A další výhody!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?

    SŠ vzdělání s maturitou
    znalost práce s PC (MS Office)
    spolehlivost, samostatnost a pečlivost
    odolnost vůči stresu a flexibilitu
    nadšení pro tematiku dopravy a znalost dopravního a železničního sektoru
    ochotu učit se novým věcem a dovednostem

    Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?

    Znalost drážního prostředí.

    Vhodné pro absolventy technických nebo dopravních oborů.

    Další informace:
    Nástup dle dohody

    Místo pracoviště: Praha Masarykovo nádraží

    Obor

    Doprava, logistika a zásobování

    Profese

    Dispečer
    Logistik
    Speditér
    Kontrolor
    Disponent
    Specialista logistiky
    Místo pracoviště

    Havlíčkova 1014/2, Praha, Nové Město

    Požadované vzdělání

    Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Jazykové znalosti (Všechny jazyky)

    Čeština - Výborná

    Typ úvazku

    Práce na plný úvazek

    Typ smluvního vztahu

    pracovní smlouva

    Hrubá mzda

    40 000 - 44 000 Kč/měsíc

    Benefity

    Příspěvek na penzijní/životní připojištění
    Stravenky/příspěvek na stravování
    Vzdělávací kurzy, školení
    České dráhy, a.s.
    Kontaktní osoba

    V případě zájmu o uplatnění na této pracovní pozici kontaktujte Mgr. K. Valovou: klara.valova@cd.cz nebo zašlete svoji žádost na portálu www.cd.cz v sekci Kariéra.

  • Strojvedoucí os. vlaků

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 29.05.2024 do: 29.10.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Pro absolventy SOŠ a VOŠ nabízíme uplatnění na pracovní pozici Strojvedoucího osobních vlaků.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?

    Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    Kompletní kurz strojvedoucího s licencí, zaškolení a firemní akademii
    Průměrnou měsíční mzdu 51.000 Kč měsíčně po zapracování
    5 týdnů dovolené
    Příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
    Příspěvek na penzijní připojištění
    Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
    Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
    A další výhody!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?

    Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.
    Minimálně ukončené střední vzdělání s výučním listem strojního, elektrotechnického, stavebního nebo dopravního zaměření nebo úplné střední vzdělání s maturitou
    Časovou flexibilitu z důvodu vícesměnného provozu
    Odolnost, spolehlivost a vášeň pro dráhu.

    Místo výkonu práce:

    Praha
    Beroun
    Kladno
    Kralupy nad Vltavou
    Benešov/Čerčany
    Nymburk/Kolín
    Prosím, v odpovědi uveďte, ve které lokalitě chcete pracovat!


    Více informací: Klara.Valova@cd.cz, Mgr. Klára Valová, Specialista náboru, České dráhy, a.s..

  • Operátor/ka zákaznické linky

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 1.06.2024 do: 1.10.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl

    Jste proaktivní a komunikativní osobnost, pro kterou je práce s lidmi radostí?
    Pak možná hledáme právě vás!

    Co vás čeká?

    Budete mít na starosti agendu spojenou s poskytováním informací a uživatelské podpory zákazníkům a veřejnosti.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?

    • Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    • 5 týdnů dovolené
    • 5 dní placeného volna nad rámce dovolené
    • Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
    • Příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
    • Příspěvky na penzijní spoření

    A mnoho dalších výhod!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?

    o SŠ vzdělání s maturitou
    o Znalost anglického či německého jazyka na komunikativní úrovni
    o Komunikační dovednosti a ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet
    o Znalost práce na PC

    Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
    Potěší nás praxe na pozici osobního pokladníka, vlakového doprovodu či na obdobné pozici (není podmínkou).

    Více informací: Mgr. Klára Valová, Klara.Valova@cd.cz

  • Průvodčí/vlakvedoucí osobních vlaků

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 1.06.2024 do: 1.10.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl.
    Milujete vlaky a chcete být součástí největšího dopravce v ČR?
    Dejte nám o sobě vědět!

    Co vás čeká?

    Budete doprovázet vlaky osobní přepravy, kontrolovat a prodávat jízdní doklady a poskytovat informace cestujícím. Dále budete odbavovat cestující a zajišťovat profesionální zákaznický servis, obsluhovat zařízení a vybavení vozů a zpracovávat potřebná data pro jízdu vlaku. V neposlední řadě pak budete zajišťovat příjemné prostředí pro cestující, pořádek a bezpečnost.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?

    Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    5 týdnů dovolené
    Průměrnou mzdu 37.000 Kč měsíčně po zapracování
    Levnější cestování pro vás a vaši nejbližší rodinu
    Příspěvky na stravování, dovolenou a výuku jazyků
    Příspěvek na penzijní připojištění
    Odměnu za flexibilitu a za zabránění úniku tržeb
    Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
    A další výhody!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?

    Středoškolské vzdělání ukončené výučním listem nebo maturitou
    Uživatelskou znalost práce na PC
    Kladný přístup k práci, vyrovnanost a komunikativnost
    Časovou flexibilitu
    Zdravotní způsobilost
    Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
    Vítáme praxi v oboru.

    Místo výkonu práce: (uveďte Vámi preferované místo dle bydliště)

    Praha
    Beroun
    Čáslav
    Kolín
    Kutná Hora
    Nymburk
    Praha
    Zruč nad Sázavou

    Více informací: Mgr. Klára Valová, Klara.Valova@cd.cz

  • Servisní technik výtahů v KONE

    Zadavatel: KONE a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 27.05.2024

    Zobrazit podrobnosti

    KONE je špička v oboru, finská technologická společnost působící v oblasti výtahové techniky a pohybu lidí v budovách (dveře, eskalátory, travelátory). Výtahy nepřestanou jezdit ani v krizi, pojď si vybudovat kariéru v businessu, který se rychle vyvíjí a neustále roste.

    CO BUDEŠ DĚLAT?
    Provádět odborné prohlídky a údržbu
    Diagnostikovat stav zařízení
    Pracovat s moderními technologiemi
    Vyprošťovat uvíznuté osoby
    Komunikovat s provozovateli zařízení a kolegy

    CO MUSÍŠ MÍT:
    SOU/SŠ vzdělání v oboru elektro, nebo jako mechanik zdvihacích zařízení
    Osvědčení pro práci v elektrotechnice - vyhláška 50/1978 §5,6 (NV 194/2022 Sb.)
    Řidičské oprávnění skupiny „B“

    CO NA TEBE U NÁS ČEKÁ:
    Zázemí velké nadnárodní společnosti z Finska s více než stoletou tradicí
    Moderní vybavení pro každodenní činnost (bez papírů, šetříme lesy)
    Denní kontakt s nejmodernějšími technologiemi pro pohyb lidí v budovách
    Program pro zvyšování odbornosti a různé možnosti kariérního růstu
    Služební automobil (po zapracování) a mobilní telefon i pro soukromé účely
    Měsíční příspěvek na stravování formou elektronických stravenek
    5 týdnů dovolené
    Možnost čerpat 4 dny na zotavenou v roce nad rámec dovolené
    Příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
    Životní pojištění
    Zaměstnanecký asistenční program

    Vidíš se jako výtahář? Chceš mít opravdový dopad na to, jak se lidem žije? Tak se přihlaš, ozveme se ti a domluvíme si s tebou schůzku.

    Piš e-mail na tereza.valnohova@kone.com nebo volej na +420 604 753 165.

  • Výpomoc v agendě vyřizování stížností cestujících na zpožděné nebo zrušené lety

    Zadavatel: Úřad pro civilní letectví

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.05.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Na letní měsíce (červen - září) nabízíme nabídku práce v režimu DPP nebo DPČ na Úřadu pro civilní letectví v agendě vyřizování stížností cestujících na zpožděné nebo zrušené lety. Vhodné pro studenty nebo i absolventy jako krátkodobá nebo i dlouhodobá výpomoc - přivýdělek.

    Získáš u nás cenné zkušenosti, díky kterým můžeš nastartovat svojí pracovní kariéru. Tvá práce bude probíhat pod odborným dohledem zkušenějších kolegů a kolegyň.

    Rozsah min. 2 dny v týdnu, ideálně na 2 - 3 měsíce (dle dohody)

    Získáš dovednosti z těchto oblastí

     Komunikace s veřejností a orgány státní správy, letectví, správní postupy

    Tvojí náplní práce bude

    - Práce v našem systému na zpracování stížností cestujících z důvodu zpoždění nebo zrušení letu, odepření nástupu na palubu
    - Komunikace s dopravci, cestujícími (telefonicky, e-mailem)

    Vhodná znalost anglického jazyka (na základní úrovni)

    Co nabízíme
    ✈️ Odměnu 150 Kč/hodina
    ✈️ Pružná pracovní doba - možnost přizpůsobit si vyřizování agendy časovým možnostem
    ✈️ Možnost podílet se na kontrolách na letišti a u leteckých dopravců
    ✈️ Zapracování do agend Úřadu pro civilní letectví, možnost další spolupráce v budoucnu

    Všechna volná místa jsou na následujícím odkazu: https://www.caa.cz/urad-pro-civilni-letectvi/volna-mista-v-ucl/

    Pošli krátký životopis a průvodní dopis na e-mail: havlikova@caa.cz, případně ti bližší informace poskytneme na tel. 225 422 847, Kateřina Havlíková, ředitelka sekce pro správu a veřejnost.

  • Pracovník agendy ověřování spolehlivosti

    Zadavatel: Úřad pro civilní letectví

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.05.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme nového kolegu – absolventa střední nebo i vysoké školy na útvar ověřování spolehlivosti v Úřadu pro civilní letectví se sídlem na Praze 6.

    Získáš u nás cenné zkušenosti, díky kterým můžeš nastartovat svojí pracovní kariéru. Tvá práce bude probíhat pod odborným dohledem zkušenějších kolegů a kolegyň.

    Získáš dovednosti z těchto oblastí

     Komunikace s veřejností a orgány státní správy, znalost požadavků na bezpečnost civilního letectví, postupy správních úřadů, letectví, veřejná správa

    Tvojí náplní práce bude

     Agenda ověřování spolehlivosti podle § 85e a násl. zákona o civilním letectví (více se o této agendě dozvíš zde: Ověřování spolehlivosti - Úřad pro civilní letectví (caa.cz))
     Práce se systémem ÚCL v agendě ověřování spolehlivosti (příjem a zpracování žádostí o ověření spolehlivosti pro osoby, které o toto potvrzení požádají podle § 85e zákona č. 49/1997 Sb., o civilním letectví)
     Zajištění styku s veřejností (zástup kolegyně na přepážce, přebírání žádostí a předávání dokladů)
     Komunikace s Policií ČR a dalšími orgány státní správy v souvislosti s vyřizováním agendy ověřování spolehlivosti (telefonicky, e-mailem)
     Komunikace s veřejností (vyřizování dotazů týkajících se agendy ověřování spolehlivosti)
     Vydávání dokladů o spolehlivosti, vydávání rozhodnutí o nespolehlivosti.


    Co nabízíme
    ✈️ Měsíční plat v rozpětí 24 000 – 34 000 + mimořádné odměny ve výši až dvou měsíčních platů (v závislosti na kvalitě odvedené práce) + osobní ohodnocení ve výši až 11 000 Kč
    ✈️ Pružnou pracovní dobu
    ✈️ Možnost občasné práce z domova
    ✈️ Možnost vzdělávání a školení v oblastech Tvého zájmu

    Více informací nalezneš na našich internetových stránkách: https://www.caa.cz/news/volne-sluzebni-misto-odborny-referent-odboru-sluzeb-verejnosti-sekce-pro-spravu-a-verejnost-c-j-5653-24-110/

    Všechna volná místa jsou na následujícím odkazu: https://www.caa.cz/urad-pro-civilni-letectvi/volna-mista-v-ucl/

    Pro více informací kontaktuj Kateřinu Havlíkovu, ředitelku sekce pro správu a veřejnost: havlikova@caa.cz, tel. 225 422 847.

  • Hasič - strojní služba

    Zadavatel: HZS hl. m. Prahy

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 16.04.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Požadavky:

    • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,
    • věk minimálně 21 let,
    • trestní bezúhonnost,
    • zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,
    • řidičský průkaz minimálně skupiny C, skupiny E výhodou (potvrzená praxe v řízení motorových vozidel o hmotnosti nad 7,5 tuny výhodou)
    • vhodné i pro absolventy, praxe v technických profesích vítána.

    Hlavní náplň služební činnosti:

    • provádění veškerých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,
    • řízení vozidel s maximální přípustnou hmotností vyšší než 3500 kilogramů při hasebních a záchranných pracích nebo mimořádných událostech,
    • kontrola a údržba technických a věcných prostředků,
    • provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy.

    Nabízíme:

    • zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry a jinými mimořádnými událostmi a krizovými situacemi,
    • služební poměr, který je upraven zákonem č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů,
    • směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna),
    • 6 týdnů dovolené,
    • náhradu platu v nemoci 30 dnů,
    • neustálý profesní rozvoj,
    • platové zařazení ve 2. tarifní třídě, po absolvování vstupního odborného kurzu v 3. tarifní třídě (NV č. 419/2022 Sb.),
    • rozpětí platového tarifu ve 3. tarifní třídě: od 27 900 Kč do 40 520 Kč, podle započitatelné odborné praxe,
    • + zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 5.600,- Kč,
    • + zvláštní příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,-Kč,
    • + odměna za služební pohotovost cca ve výši 3.500 - 4.500,- Kč,
    • + možnost osobního příplatku po zapracování
    • možnost získání nájmu služebního bytu

    Místo služebního působiště: Praha

    Doklady, které uchazeč doloží:

    • strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
    • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
    • dotazy k přijímacímu řízení nebo k náplni služební činnosti směřujte na tel.: 950 850 430, Bc. Romana Valentová.

    Volné od: ihned

    Svou žádost o přijetí do služebního poměru vč. výše uvedených dokladů doručte písemně na adresu oddělení personální, HZS hl. m. Prahy, Sokolská 62, 121 24 Praha 2 nebo na e-mail: romana.valentova@hzspraha.cz

    V souladu s ustanovením § 11 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

  • Stevard v bistro voze ČD railjet

    Zadavatel: JLV

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 13.04.2024

    Zobrazit podrobnosti


    Stevard/ka v mezinárodních vlacích a vlacích Railjet
    25 000 – 35 000 Kč/měsíc u brigády až 150,- /h.

    Firma: JLV, a.s. (zaměstnavatel)
    Místo pracoviště: Chodovská 228/3, Praha - Michle Ukázat mapu
    Pracovní poměr: práce na plný úvazek
    Smluvní vztah: pracovní smlouva
    Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
    Jazyky: čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
    Benefity: zahraniční pracovní cesty, vzdělávací kurzy, školení, individuální rozvržení pracovní doby, firemní akce, dovolená 5 týdnů, 13. plat, pracovní oblečení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
    Vhodné i pro: osoby bez praxe
    Zařazení: steward/letuška, číšník/servírka, cestovní ruch a ubytování, doprava a zásobování, gastronomie a pohostinství
    Co říká JLV, a.s. o pozici
    Mzda: 25000-35000 Kč + cestovní náhrady cca 6 500,- Kč čistého měsíčně

    Vhodné i pro absolventy

    Mimopražským zaměstnancům nabízíme startovní ubytování v Praze za výhodnou cenu.

    Váš pracovní den bude probíhat na cestách ve vlacích a soupravách Railjet, kde spojíte cestování s prací v gastronomii u české stabilní společnosti JLV a.s. s dlouholetou tradicí na mezinárodním železničním trhu.

    Odstartujete v pozici junior, kde bude především vaším úkolem obsluha cestujících s minibarem v soupravě u místa cestujícího.

    Po zkušební době vás zaučíme na pozici vedoucího stevarda v restauračním voze a váš rajon se změní na obsluhu zákazníků v bistro voze, 1. a business třídě.

    Váš pracovní den může být od pondělí do neděle, díky tomu máte volno přes týden a opačně.

    Začátek Vaší směny bude vždy v Praze, směny máme dvoudenní a jednodenní. Při dvoudenní směnách máte zajištěno ubytování.

    Budete jezdit na trati směr Brno, Opava, Vídeň, Graz, Berlín!

    Požadujeme

    minimálně vyučení OU/SŠ
    praxe z gastronomie je výhodou, ale ne podmínkou
    prozákaznické vystupování a týmového hráče
    zodpovědnost a dochvilnost
    anglický jazyk minimálně na úrovni A2
    německý jazyk je výhodou pro váš profesní růst
    chuť cestovat
    odpovídající zdravotní stav
    Nabízíme

    plně hrazený tréninkový program
    motivační mzdový systém
    cestovní náhrady (cca 6 500,- Kč čistého měsíčně)
    13. plat – vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy)
    Co dalšího vám můžeme nabídnout?

    příspěvek na penzijní pojištění (po roce u společnosti)

    5 týdnů dovolené (po roce u společnosti)
    firemní fitness centrum
    firemní ubytovna
    zvýhodněný mobilní paušál
    proplácíme očkování proti chřipce
    Pluxee kartu (příspěvek zaměstnavatele na volnočasové aktivity)
    jídlo a nápoje za zvýhodněnou cenu na směně
    firemní kulturní akce a vzdělávací akce od našich obchodních partnerů – bowling, vánoční trhy, mikulášská, Znovín, Plzeň, Budvar aj.
    Na další informace o společnosti, atmosféru, fotografie z provozu i celé firmy se můžete podívat na:

    www.jlv.cz / www.facebook.com/cdrestaurant

    Pro předání podrobnějších informací pořádáme náborové schůzky následované osobními pohovory, budeme rádi, když se nám ozvete.

    Zašlete nám svůj PROFESNÍ ŽIVOTOPIS na marie.kratenova@jlv.cz
    , tel: 606784841

  • Stevard lůžkového vozu

    Zadavatel: JLV

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 13.04.2024

    Zobrazit podrobnosti

    Průvodce/stevard lůžkového vozu v mezinárodních vlacích
    28 000 – 35 000 Kč/měsíc u brigády až 150,- /h

    Firma: JLV, a.s. (zaměstnavatel)
    Místo pracoviště: Chodovská 228/3, Praha - Michle Ukázat mapu
    Pracovní poměr: práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
    Smluvní vztah: pracovní smlouva
    Vzdělání: odborné vyučení bez maturity
    Jazyky: čeština (výborná) a angličtina (mírně pokročilá)
    Benefity: vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, dovolená 5 týdnů, 13. plat, pracovní oblečení, příspěvek na dopravu, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
    Vhodné i pro: osoby bez praxe
    Zařazení: průvodce, steward/letuška, průvodčí, cestovní ruch a ubytování, doprava a zásobování, gastronomie a pohostinství
    Co říká JLV, a.s. o pozici
    Mzda: 28.000 – 35.000 Kč/měs. + cestovní náhrady (cca 7 500 Kč čistého měsíčně)

    Vhodné i pro absolventy!

    Mimopražským zaměstnancům nabízíme startovní ubytování v Praze za výhodnou cenu.

    Váš pracovní den bude probíhat na cestách v nočních lůžkových a lehátkových vlacích kde spojíte cestování s prací u české stabilní společnosti JLV a.s. s dlouholetou tradicí na mezinárodním železničním trhu.

    Vaším hlavním úkolem bude starost a pohodlí a bezpečnost našich cestujících, prodej jízdenek v případě volných míst, prodej drobného občerstvení, příprava a roznos snídaní.

    Váš pracovní den může být od pondělí do neděle, díky tomu máte volno přes týden a opačně.

    Začátek Vaší směny bude vždy v Praze, směny jsou vždy třídenní.

    Budete jezdit na trati směr Švýcarsko Polsko, Maďarsko, Slovensko

    Požadujeme:

    minimálně vyučení OU/SŠ
    praxe z hotelnictví/gastronomie je výhodou, ale ne podmínkou
    prozákaznické vystupování a týmového hráče
    zodpovědnost, dochvilnost, samostatnost
    anglický jazyk minimálně na úrovni A2
    chuť cestovat
    odpovídající zdravotní stav
    Nabízíme:

    plně hrazený tréninkový program
    motivační mzdový systém
    cestovní náhrady (cca 7 500,- Kč čistého měsíčně)
    13. plat – vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy)

    Co dalšího vám můžeme nabídnout?

    příspěvek na penzijní pojištění (po roce zaměstnání u společnosti)
    5 týdnů dovolené (po roce zaměstnání u společnosti)
    firemní fitness centrum
    firemní ubytovna
    zvýhodněný mobilní paušál
    proplácíme očkování proti chřipce
    Flexi kartu (příspěvek zaměstnavatele na volnočasové aktivity)
    firemní kulturní akce a vzdělávací akce od našich obchodních partnerů – bowling, vánoční trhy, mikulášská, Znovín, Plzeň, Budvar aj.
    Na další informace o společnosti, atmosféru, fotografie z provozu i celé firmy se můžete podívat na:

    www.jlv.cz nebo www.facebook.com/luzkovevozyJLV

    Pro předání podrobnějších informací pořádáme náborové schůzky následované osobními pohovory. Budeme rádi, když se nám ozvete.

    Zašlete nám svůj profesní ŽIVOTOPIS na: marie.kratenova@jlv.cz nebo tel 606784841

    Pokud se Vám do 5 pracovních dnů neozveme, bude to znamenat, že jsme dali přednost jiným uchazečům.

  • EXPEDIENT

    Zadavatel: POLABSKÉ MLÉKÁRNY a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 12.04.2024

    Zobrazit podrobnosti

    HLAVNÍ PRACOVNÍ POMĚR
    EXPEDIENT/KA
    Do našeho týmu hledáme expedienty/tky. Jedná se o práci na 8hodinové směny (ranní/odpolední/noční) v nepřetržitém provozu.

    Náplň práce:
    • manipulace se skladovou technikou a automatickým skladem
    • vychystávání zboží na základě přijatých objednávek
    • příjem zboží z výroby
    • Zaskladňování zboží
    • podpora při inventurách skladu


    Požadujeme:
    • zkušenost s řízením manipulační techniky výhodou (Retrak, Elektrické ručně vedené vysokozdvižné vozíky)
    • znalost práce s mobilním terminálem
    • časová flexibilita
    • ochota a pozitivní vztah k manuální práci
    • těšíte se dobrému zdraví (práce v chladu)

    Co Vám můžeme nabídnout:
    • 13. mzda
    • Měsíční prémie až 10 %
    • Nadstandardní příplatky za víkend (+50 %)
    • Příspěvek na dojíždění až 3000 Kč měsíčně
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Dotované stravování, výběr ze 4 jídel jen za 30 Kč
    • Odměna za doporučení nového kolegy 10 000 Kč
    • Pestrou práci s moderními technologiemi

    Těšíme se na Vás!

    V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.
    Ing. Tereza Kučerová, tel.: 607 018 359, 325 600 779, e-mail: prace@polabske.cz

    Adresa pracoviště: Dr. Kryšpína 510, 290 01 Poděbrady

  • Elektro junior bez zkušeností

    Zadavatel: Talentinno s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 12.04.2024

    Zobrazit podrobnosti

    O NÁS:
    - spolupracujeme hned s NĚKOLIKA společnostmi v elektro energo odvětví
    - mají práci pro juniory zcela bez zkušeností i již dlouholeté odborníky v oboru
    - jedná se o pozice: projektant, HIP, konstruktér, elektrikář, elektromontér, projektový manažer apod.
    - rádi Vám představíme všechny nabídky, které by Vás mohly zajímat a zařídíme pohovor u společnosti

    NABÍZÍME:
    - zkušenosti, profesionální a přátelský tým
    - spolupráci na HPP, někteří klienti umožňují i IČO
    - 25 dní dovolené, stravenky, pohyblivou pracovní dobu, práci z domova po zaškolení apod.

    POŽADUJEME:
    - SŠ nebo VŠ v elektru
    - orientaci ve výkresech
    - schopnost práce na PC
    - zkušenosti s AutoCadem výhodou
    - ochotu a chuť se vzdělávat

    V případě zájmu pošlete životopis anebo zavolejte/napište:
    aneta@talentinno.com, +420 771 217 171