Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Disponent/ka letecké přepravy

    Zadavatel: DELTA INTERNATIONAL CARGO s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 3.03.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme česká, rodinná společnost, hledající kolegu do našeho leteckého oddělení. Naše firma se pohybuje ve všech stěžejních oblastech spediční činnosti. Sídlíme přímo na letišti Praha-Ruzyně.

    Co je náplní této práce?
    - plánování, organizace a realizace letecké přepravy zboží z/do všech koutů světa
    - komunikace s obchodními partnery, externími dopravci a s kolegy z ostatních oddělení firmy
    - zpracovávání poptávek, objednávek a faktur v interním systému

    Jaké jsou zaměstnanecké benefity?
    - práce v klidném prostředí mladého kolektivu
    - firemní teambuildingy
    - odměny a bonusy
    - sick days a možnost práce z HO
    - nástup možný ihned nebo dle domluvy

    Požadované osobnostní předpoklady.
    - logické uvažování, zaměření na detail, samostatné rozhodování
    - schopnost komunikace s klienty i se svými kolegy
    - organizační dovednosti

    Hledáme kolegu výhradně na HPP, popř. s předchozí možností praxe (konzultace a pomoc při úspěšném dokončení studia).

    Pokud vás inzerát zaujal, prosím o kontakt na TEL. čísle: +420 734 787 634, nebo na email. adrese: tmastik@deltacargo.cz

  • Brigáda - Sales Technical Assistant

    Zadavatel: DAT Czech & Slovak

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 17.02.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Aktualizujeme náš hlavní produkt pro servisy a hledáme do našeho obchodního týmu posilu, která bude proaktivně a trpělivě pomáhat našim zákazníkům s přechodem na nový systém.

    Vaším úkolem bude:
    · aktivní komunikace po telefonu a e-mailu se stávajícími zákazníky o aktualizaci našeho produktu:
    - informovat zákazníka o změně systému;
    - zákaznická podpora při samotném přechodu na nový systém;
    · administrativní výpomoc.

    Požadujeme:
    základní technická zdatnost;
    zájem o oblast automotive;
    proaktivní přístup;
    trpělivost, komunikativnost.

    Nabízíme:
    práce na 2 dny v týdnu (cca 13 hodin) u nás v kanceláři za celkový měsíční příjem: 10 000 Kč;
    zaškolení;
    možnost vlastní časové organizace práce;
    práce na DPP;
    příjemné pracovní prostředí v moderní administrativní čtvrti na Palmovce;
    přátelský a mladý kolektiv s neformální atmosférou;
    pravidelný přísun kvalitní kávy a čerstvého ovoce;
    skvělá dopravní dostupnost;
    nástup možný ihned.

    V případě zájmu po čase možný přechod na HPP do vybraného oddělení.

    Kontakt:petra.beranova@dat-czech.cz.

  • Zákaznická podpora/Technický manažer

    Zadavatel: DAT Czech & Slovak

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 17.02.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme česká pobočka mezinárodní společnosti působící v oblasti automotive, která již 90 let poskytuje data pro automobilový průmysl do celého světa. Celkem máme kolem 550 zaměstnanců ve 23 zemích po celém světě. Poskytujeme data, produkty a služby se zaměřením na automotive. Našimi klienty jsou automobilové společnosti, menší i větší autoservisy nebo pojišťovny.

    Naši pobočku tvoří tým o 20 lidech. Zakládáme si na velmi dobrých pracovních vztazích a přátelské firemní kultuře. Naše práce nás baví a všichni táhneme za jeden provaz, vzájemně se respektujeme a pomáháme si. Spojuje nás vášeň pro automobily, mladý duch a smysl pro humor. Našim společným cílem je dodat našim zákazníkům co nejkvalitnější služby.

    Máte mladého ducha? Zajímáte se o auta? Rádi komunikujete?

    Náplň práce:
    Kompletní správa produktů DAT (testování, nastavení procesu...)
    Kompletní správa ceníků náhradních dílů a jejich pravidelná aktualizace
    Aktivní komunikace s importéry vozidel, dealery a dalšími nezbytnými subjekty
    Zajišťování zákaznické podpory pro produkty DAT
    Aktivní komunikace s centrálou DAT (anglicky, nebo německy)
    Školení obchodních partnerů

    Požadavky:
    Praxe v oboru automotive
    Středoškolské vzdělání (technického směru výhodou)
    Znalost cizího jazyka, NJ výhodou
    Technické myšlení zaměřené na automobily
    Samostatnost, spolehlivost, zodpovědný přístup, trpělivost
    Schopnost práce v týmu
    Uživatelská znalost práce na PC a MS Office
    Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou

    Nabízíme:
    Nástupní mzda dle zkušeností, 35 000 - 40 000 Kč.
    Perspektivní zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti
    Příjemné pracovní prostředí v moderní administrativní čtvrti na Palmovce
    Přátelský a mladý kolektiv s neformální atmosférou
    Společné firemní akce (motokáry, grilovačky...)
    Zaškolení
    Prostor pro další vzdělávání
    Zaměstnanecké výhody (stravenky, karta Multisport, 5 týdnů dovolené)
    Pravidelný přísun kvalitní kávy a čerstvého ovoce
    Skvělá dopravní dostupnost
    Zaměstnání na HPP
    Nástup možný ihned

    Kontakt:petra.beranova@dat-czech.cz

    Pro více informací o naší společnosti navštivte náš web: https://www.datgroup.com/cs-cz/ nebo naše facebookové stránky: https://www.facebook.com/datczechandslovakerátu ...

  • Dispečer mezinárodních silničních přeprav

    Zadavatel: O.T.E.C. CR, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 4.02.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Do našeho týmu v Hostivici u Prahy hledáme nového parťáka na HPP na oddělení mezinárodních silničních přeprav s možností nástupu ihned.

    Co nabízíme: Práci ve stabilní společnosti s možností osobního rozvoje v oblasti organizování zahraničních přeprav v rámci Evropy i mimo ni

    Koho hledáme: samostatně pracujícího člena, který by zapadl do soukolí celého týmu

    Co požadujeme: zákaznicky orientované chování, znalost aspoň jednoho cizího jazyka ( Angličtina, Němčina, Francouzština, Španělština, Italština ), znalost práce na PC, spolehlivost

    Kam směřovat Vaší žádost a CV? Na e-mail: volny@otec.cz
    Případně telefonicky na Manažera zahraničního oddělení: Petr Volný +420 734 878 196

  • Vozmistr kolejových vozidel

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl.
    Milujete vlaky a chcete být součástí největšího dopravce v ČR?
    Dejte nám o sobě vědět!

    Co vás čeká?
    Budete vykonávat technické prohlídky a zkoušky brzdových zařízení kolejových vozidel. Dále budete spolupracovat se strojvedoucím a vedoucím posunu ve směně, budete provádět jednoduchý posun, přivěšování a odvěšování kolejových vozidel. Vaším úkolem bude také provádět práce spojené s temperováním a předtápěním vlakových souprav.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
    - Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    - 5 týdnů dovolené
    - Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
    - Atraktivní výhody a slevy na sport, stravování, dovolenou a výuku jazyků
    - Příspěvek na penzijní připojištění
    - Zkrácenou pracovní dobu bez snížení mzdy
    - Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
    A mnoho dalších výhod!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
    - Střední vzdělání s maturitou nebo střední odborné vzdělání se strojním nebo elektrotechnickým zaměřením
    - Orientaci v technické dokumentaci
    - Dobrý zdravotní stav
    - Samostatnost, proaktivitu a logické uvažování
    - Práci v nepřetržitém pracovním režimu

    Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
    Potěší nás praxe a zkušenosti na obdobné pozici.

    více informací a kontakt:
    https://ceskedrahy.jobs.cz/?r=detail&id=cpbr-1570983894

  • Vlakvedoucí osobních vlaků

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl.
    Milujete vlaky a chcete být součástí největšího dopravce v ČR?
    Dejte nám o sobě vědět!

    Co vás čeká?
    Budete doprovázet vlaky osobní přepravy, kontrolovat a prodávat jízdní doklady a poskytovat informace cestujícím. Dále budete odbavovat cestující a zajišťovat profesionální zákaznický servis, obsluhovat zařízení a vybavení vozů a zpracovávat potřebná data pro jízdu vlaku. V neposlední řadě pak budete zajišťovat příjemné prostředí pro cestující, pořádek a bezpečnost.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
    - Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    - 5 týdnů dovolené
    - Průměrnou mzdu 36.000 Kč měsíčně po zapracování
    - Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
    - Atraktivní výhody a slevy na sport, stravování, dovolenou a výuku jazyků
    - Zkrácenou pracovní dobu bez snížení mzdy
    - Odměnu za flexibilitu a za zabránění úniku tržeb
    - Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
    - A mnoho dalších výhod!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
    - Ukončené střední vzdělání s maturitou
    - Uživatelskou znalost práce na PC
    - Kladný přístup k práci, vyrovnanost a komunikativnost
    - Časovou flexibilitu
    - Zdravotní způsobilost
    - Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
    Vítáme praxi v oboru.

    Více informací a kontakt:
    https://ceskedrahy.jobs.cz/?r=detail&id=cpbr-1548516362

  • Vedoucí posunu, posunovač

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Dejte se na dráhu, která dává smysl.
    Milujete vlaky a chcete být součástí největšího dopravce v ČR?
    Přidejte se do skvělé party posunovačů v lokalitách Středočeského kraje, v Praze nebo v Brně!

    Co vás čeká?
    Budete vykonávat odborné práce při zajišťování posunu kolejových vozidel a spolupracovat se strojvedoucím a dozorcem depa ve směně.

    Tahle jízda vás bude bavit - co můžeme nabídnout?
    - Stabilitu prestižního dopravce s dlouholetou tradicí
    - Průměrnou mzdu 32.000 Kč měsíčně
    - 5 týdnů dovolené
    - Levnější cestování pro vás a vaši rodinu
    - Atraktivní výhody a slevy na sport, stravování, dovolenou a výuku jazyků
    - Příspěvek na penzijní připojištění
    - Řadu příplatků nad rámec zákoníku práce
    - A mnoho dalších výhod!

    Přes co vlak nejede - co od vás budeme potřebovat?
    o Výuční list
    o Dobrý zdravotní stav

    Plnou parou vpřed - co bude vaší výhodou?
    Praxe a zkušenosti z oboru nás potěší, ale nejsou podmínkou.

    Více informací a kontakt:
    https://ceskedrahy.jobs.cz/?r=detail&id=cpbr-1326833541

  • přípravář/technický dozor investora železničních staveb ETCS / GSM-R

    Zadavatel: Správa železnic - Stavební správa západ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.10.2021 do: 20.10.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme absolventy SOŠ oboru elektrotechnika na pozice přípravář / technický dozor investora staveb zabezpečovací a sdělovací techniky - zejména systémů ETCS a GSM-R

    Pracoviště Praha, oddělení technologických staveb

    Pracovní náplň — samostatné vedení a řízení projektů zabezpečovací a sdělovací techniky na železnici, kontrola dodržování stanoveného harmonogramu díla, jeho věcného rozsahu, rozpočtu a nákladů, kontrola kvality a správnosti použitých technologických postupů při výstavbě, kontrola prováděných prací a jejich přejímky, ověřování měsíčních výkonů zhotovitele, příprava a kontrola podkladů pro fakturaci, řešení technických problémů při výstavbě

    Nabízíme
    — 6 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu 37,5 hod/týden
    — jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
    — příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
    — stravenky, volnočasovou kartu MultiSport
    — možnost služebního vozu i pro soukromé účely
    — velmi dobré platové podmínky
    — po roce příspěvek na penzijní spoření aj.

    Neváhejte a ozvěte se i s případnými dotazy na mail kokes@spravazeleznic.cz

    Možnost i zapracování při končícím studiu.

    Těšíme se na Vás

  • Stevard lůžkového/lehátkového vozu (Možnost startovního ubytování)

    Zadavatel: JLV a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 1.04.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Chceš spojit cestování po Evropě s brigádou ?

    JLV, a.s., přijme na HPP i brigádníky na pozici

    Průvodce lůžkových a lehátkových vozů

    Náplň práce:

    - ubytování a servis cestujícím v nočních mezinárodních vlacích ČD(Curych, Varšava, Budapešť, Krakov, Košice a další)

    - prodej rezervací a doplňkového zboží

    - servírování občerstvení

    - úklid vozu a příprava lůžek

    Požadujeme:

    - vstřícný a zákaznický přístup

    - příjemný vzhled a vystupování

    - ochotu cestovat

    - dobrý zdravotní stav

    - znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni podmínkou

    Nabízíme:

    motivační mzdový systém + cestovní náhrady
    zaměstnanecké výhody
    13. plat
    příspěvek na penzijní/životní pojištění
    účast na firemních akcích
    po roce příspěvek na penzijní připojištění 300 - 800 Kč
    Práce není vhodná pro ženy z důvodu zvedání těžkých břemen.

    Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat, vše zodpovíme!

    Kontaktní údaje: JLV, a.s., Chodovská 3, Praha 4,

    tel.: +420606770412 , e-mail: job@jlv.cz,

  • Staň se kurýrem v #dododreamteam

    Zadavatel: DoDo Czech, s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 24.09.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Pojď s námi zachraňovat volný čas našich zákazníků a staň se kurýrem DoDo.

    U nás si vybereš projekt a lokalitu, která ti bude nejvíce sedět.
    Můžeš rozvážet nákupy, obědy nebo třeba shánět balónky na oslavu. Záleží jen na tom, který projekt se ti bude líbit nejvíce.

    Co ti kromě zajímavé práce můžeme NABÍDNOUT?

    - Férové ohodnocení + dýška
    - Individuální prémie a bonusový program
    - Dlouhodobou spolupráci
    - Flexibilní pracovní dobu, sladíš bez problému pracovní i osobní život
    - Možnost kariérního růstu v rámci našich projektů
    - Neomezenou podporu od celého DoDo týmu
    - Firemního věrného parťáka se čtyřmi koly a další věci, které budeš využívat při práci

    Zaujala tě tato nabídka? Tak neváhej a ozvi se nám na email Nela.Dorokova@idodo.cz, nebo nám zavolej na bezplatnou linku 800 100 220, kde ti zodpovíme veškeré tvé dotazy :)

  • Stevard/Stevardka-HPP i brigáda! (Možnost startovního ubytování)

    Zadavatel: JLV a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 1.04.2022 do: 12.12.2023

    Zobrazit podrobnosti

    Chceš cestovat a přitom pracovat ?

    Hledáte novu práci nebo brigádu? Nevyhovuje vám pracovní doba od pondělí do pátku? Máte rádi raději volno v týdnu místo o víkendu? Baví vás práce v gastronomii, a přitom rádi cestujte? Nosíte rádi uniformu?

    V tom případě hledáme právě Vás! Aktuálně hledáme nové zaměstnance na místo výkonu práce z Prahy (spoje ČD railjet) a z Bohumína (spoje Pendolino).

    Požadujeme:

    • znalost AJ/NJ
    • prozákaznický přístup
    • odolnost vůči stresu
    • komunikativní, přátelskou, usměvavou osobnost
    Nabízíme:
    • motivační mzdový systém (mzda až 30.000 Kč + cestovní náhrady až 3000 Kč + spropitné)
    • výhodnou pracovní dobu – turnusový režim
    • příspěvek na penzijní připojištění po prvním odpracovaném roce
    • příspěvek na lehátkový lístek na vozech se servisem JLV a.s.
    • Sleva 10 % na útratu ve restauračních/lůžkových vozech kde JLV a.s. servis poskytuje servis
    • zvýhodněný mobilní paušál od VPN family (O2/Vodafone)
    • pracovní uniformu vč. příspěvku na údržbu
    • posilovnu zdarma i pro rodinné příslušníky v budově JLV a.s.
    • Startovní ubytování hotelového typu pro mimo pražské za zvýhodněnou cenu
    Zašlete nám svůj profesní životopis!

    Vybraní zájemci budou pozváni na informativní náborovou schůzku následovanou osobními pohovory.
    Pokud se Vám do 2 pracovních dnů neozveme, bude to znamenat, že jsme dali přednost jiným uchazečům.

    Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat, vše zodpovíme!

    Kontaktní údaje: JLV, a.s., Chodovská 3, Praha 4,

    tel.: +420725517528 , e-mail: rostislav.kuca@jlv.cz,

  • Stevard/Stevardka

    Zadavatel: JLV a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 1.04.2022 do: 12.12.2022

    Zobrazit podrobnosti

    Stevard/stevardka ve vlaku -HPP/DPP/DPČ!

    Uvažujete o změně? Hledáte novu práci? Nevyhovuje vám pracovní doba od pondělí do pátku? Máte rádi raději volno v týdnu místo o víkendu? Baví vás práce v gastronomii, a přitom rádi cestujte? Nosíte rádi uniformu?

    V tom případě hledáme právě Vás! Aktuálně hledáme nové zaměstnance na místo výkonu práce z Prahy (spoje ČD railjet) a z Bohumína (spoje Pendolino).

    Požadujeme:

    • znalost AJ/NJ
    • prozákaznický přístup
    • odolnost vůči stresu
    • komunikativní, přátelskou, usměvavou osobnost
    Nabízíme:
    • motivační mzdový systém (mzda až 30.000 Kč + cestovní náhrady až 3500 Kč + spropitné)
    • výhodnou pracovní dobu – turnusový režim
    • příspěvek na penzijní připojištění po prvním odpracovaném roce
    • příspěvek na lehátkový lístek na vozech se servisem JLV a.s.
    • Sleva 10 % na útratu ve restauračních/lůžkových vozech kde JLV a.s. servis poskytuje servis
    • zvýhodněný mobilní paušál od VPN family (O2/Vodafone)
    • pracovní uniformu vč. příspěvku na údržbu
    • posilovnu zdarma i pro rodinné příslušníky v budově JLV a.s.
    • Startovní ubytování hotelového typu pro mimo pražské za zvýhodněnou cenu
    Zašlete nám svůj profesní životopis!

    Vybraní zájemci budou pozváni na informativní náborovou schůzku následovanou osobními pohovory.
    Pokud se Vám do 2 pracovních dnů neozveme, bude to znamenat, že jsme dali přednost jiným uchazečům.

    Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat, vše zodpovíme!

    Kontaktní údaje: JLV, a.s., Chodovská 3, Praha 4,

    tel.: +420725517528 , e-mail: rostislav.kuca@jlv.cz,

  • AIR IMPORT AGENT – Junior

    Zadavatel: Maurice Ward & Co. s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 8.07.2021

    Zobrazit podrobnosti

    AIR IMPORT AGENT – Junior


    Maurice Ward & Co. S.r.o. je společnost s mnoholetou tradicí na českém a evropském trhu logistických služeb. V současné době provozujeme více než 40 poboček ve více než 25 evropských zemích. Do našeho stávajícího kolektivu v kanceláři v Kněževesi - Praha Západ, hledáme posilu do oddělení leteckých zásilek Air Import, na pozici Air Import Agent - Junior. Ideální pozice pro absolventy nebo uchazeče bez předchozích zkušeností v oboru, kteří by svou kariéru rádi dále rozvíjeli v oboru spedice a mezinárodní přepravy.


    NÁPLŇ PRÁCE:
    • Denní vyřizování obchodních případů v oblasti importu leteckých zásilek
    • Dodání zásilek v souladu s postupy pro jejich doručování
    • Práce s interními systémy
    • Zákaznický servis, kontakt s klienty, spedičními společnostmi, agenty, celními orgány
    • Pomáhat se zpracováním faktur příchozích i odchozích

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání nejlépe dopravního směru (není podmínkou)
    • Komunikativní znalost AJ
    • Pečlivost a zodpovědnost v odváděné práci
    • Schopnost se rychle a samostatně rozhodovat
    • Chuť pracovat a učit se


    Nabízíme:
    • Možnost kariérního růstu dle schopností uchazeče
    • Zázemí mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
    • Přátelské prostředí
    • Progresivní systém dovolené
    • Příspěvek na stravování, firemní akce
    • Příspěvek na sportovní aktivity, zvýhodněné firemní tarify na volání, zvýhodněné ceny pohonných hmot a další
    • Nástup možný ihned / dle dohody

    Chcete pracovat s námi? Pak neváhejte a kontaktujte nás. Budeme se těšit na osobní setkání s Vámi.

    Kontakt:
    Goran Dimitrievski
    Cell: +420 731 604 860
    goran.dimitrievski@mauriceward.com | www.mauriceward.com |
    Maurice Ward & Co. s.r.o., CTP Logistic Park, Nad Kovárnou 185 , 252 68 Kněževes

  • Solution Customer Associate with Hungarian or Czech Language

    Zadavatel: Maersk Logistics&Services

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 23.06.2021 do: 31.07.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Praha - Karlin, zakazniky servis (operativa)

    https://jobsearch.maersk.com/jobposting/index.html?id=DF-273814
    Kontakt: Lenka Klvackova (lenka.klvackova@lns.maersk.com)

    The main responsibility is to provide 1st class level of customer service to our clients, professionally and efficiently always and in accordance with documented procedures. To liaise with other key parties including third party suppliers and other Damco offices around the world. Innovate and look for new ways to improve the service we provide to our customers and increase business efficiency. To work with the commercial client owners to ensure all parties are aligned regarding the service delivery expected and delivered.

    We offer
    An exciting role, part of a dynamic and international organisation with the possibility to continuously apply and develop your competencies.

    You will get international exposure: As part of your job you will be building relationships with high level stake-holders and cross functional teams across the globe.

    As a performance-oriented company, we strive to always recruit the best person for the job – regardless of gender, age, nationality, sexual orientation or religious beliefs.

    We are proud of our diversity and see it as a genuine source of strength for building high-performing teams.

    We offer flexible working arrangements - flexible working hours, home office as per agreement.

    Key responsibilities
    In conjunction with the Customer Service Client Lead develop and maintain the Standard Operating Procedures for each client and constantly review for potential improvement.

    To ensure that all sales invoices are raised in an accurate and timely fashion in line with the company policy and client requirements.

    Ensure all supplier purchase invoices received are processed within the guidelines stated in the quality procedures.

    To ensure each shipment generates the maximum contribution by keeping a constant focus on meeting the required service level at the lowest possible cost.

    To constantly review working processes with the aim of making improvements and ensure all key work processes are documented correctly in the intranet.

    To produce internal and external reports and statistics as required including client KPI reporting.

    Support the client in problem solving by building an in depth understanding of their business and the problems that impact on it, reacting in a manner which improves the outcome from the client´s perspective.

    Proactively identify challenges within the clients SCM process which we manage and suggest possible solution to optimize the process

    Represent to the client an a positive “can do” manner. If specific requests cannot be accommodated identify alternative solutions providing a similar result and present these to the client as a possible solution. .

    Ensuring compliance with processes and operational procedures, compliance with relevant regulations (safety at work, working hours, regulations, etc.)
    Work properly, conscientiously and perform tasks instructed by your supervisor.

    Compliance with corporate values

    Show More
    We are looking for
    Fluency in English and Hungarian or Czech language is a must

    2 years + in a customer facing sales role, ideally within the logistics industry

    A good understanding of logistics and forwarding products, solutions and terminology, in the local market

    Proven track record of targeting, pursuing and winning opportunities, through both personal and collaborative selling efforts.

    Proven track record in a matrix, multi-cultural organisation, building strong relationships and networks both locally and internationally.

    Developed communication, persuasiveness, influencing and negotiation skills

    Has strong needs evolution and questioning skills

    Demonstrable ability to handle most common customer objections

    Self-Motivated and performance driven

  • Zajímavá příležitost pro absolventy SŠ/VOŠ-disponent námořních přeprav

    Zadavatel: cargo-partner ČR

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 25.05.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Disponent námořních přeprav - vhodné i pro absolventy VOŠ nebo SOŠ
    - cargo-partner ČR s.r.o.
    cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 40 zemích světa. V současnosti má celosvětově přes 3000 zaměstnanců a neustále roste a expanduje.

    Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry.Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

    Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

    V současné době hledáme pro naši pobočku v Dobrovízi nového kolegu/novou kolegyni do námořního oddělení:

    Náplň práce:
    - Denní vyřizování obchodních případů v oblasti importu celokontejnerových námořních zásilek
    - Dodání zásilek v souladu s postupy pro jejich doručování
    - Zákaznický servis, kontakt s klienty, spedičními společnostmi, agenty, celními orgány
    - Práce s interními systémy
    - Tvorba a shromažďování dokladů potřebných k přepravě zboží
    - Řešení případných škodních událostí a reklamací
    - Tvorba cenových nabídek (reakce na poptávky od zákazníků, ne akvizice)
    - Sestavení měsíční uzávěrky, kontrola nejasností a odsouhlasení výsledků s nadřízeným
    - Fakturace
    - Budování pevných vztahů se zákazníky, hledání možností pro rozšiřování spolupráce
    - Týmová spolupráce a spoluodpovědnost za výsledky oddělení


    Požadujeme:
    - SŠ vzdělání (v oboru doprava/zasilatelství výhodou)
    - MS Office na uživatelské úrovni
    - Praxe v oboru výhodou ne však podmínkou
    - AJ min. na mírně pokročilé úrovni (B1/B2))
    - Energickou a komunikativní osobnost
    - Týmového hráče, orientaci na výsledek
    - Obchodní myšlení a umění vyjednávat
    - Samostatnost, zodpovědnost, loajalitu


    Nabízíme:
    - Zázemí stabilní, rodinné spediční společnosti s dlouholetou historií na trhu
    - Individuální přístup k zaměstnancům a příjemnou atmosféru na pracovišti
    - HPP na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
    - Možnost profesního růstu
    - Nadstandardní balíček firemních benefitů
    - Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
    - Odborné zaškolení a podporu
    - Pracoviště v Dobrovízi

    Chcete pracovat s námi? Pak neváhejte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Budeme se těšit na osobní setkání s Vámi.

    Kontakty: hana.prchalova@cargo-partner.com, +420 739 766 806

  • Seřizovač/údržba - farmacie

    Zadavatel: Ferring-Léčiva, a. s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 18.05.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Z důvodu rozšiřování výrobní činnosti našeho závodu v Jesenici u Prahy hledáme nového kolegu do týmu.

    Náplní práce bude zejména:

    údržba, seřizování a servis linek pro balení léčivých přípravků
    podílení se na řízení procesu neustálého zlepšování

    Odborné požadavky na pracovníka:

    minimálně vyučení v oboru nebo praxe v oboru
    praxe na plnicích a balicích strojích pro farmaceutickou, chemickou nebo potravinářskou výrobu je výhodou
    praxe s prací v čistých prostorách D je též výhodou
    ochotu pracovat ve směnném provozu PO - PÁ (ranní 6:30 - 14:30, odpolední 14:00 - 22:00)
    čistotnost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost

    Svým zaměstnancům nabízíme:

    pracovní smlouvu na dobu neurčitou
    zázemí stabilní společnosti
    příjemné pracovní prostředí a kolektiv
    dobré platové podmínky
    širokou škálu zaměstnaneckých výhod (stravenky, roční bonus, penzijní připojištění, životní kapitálové pojištění, příspěvek na sport, kulturu, rozšířený počet dní dovolené, sick days a další.

    Termín nástupu: dohodou
    Místo pracoviště: Jesenice u Prahy

    Pracovní poměr bude uzavřen na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

    V případě zájmu, nám prosím zašlete svůj profesní životopis na helena.horakova@ferring.com
    Těšíme se na setkání s Vámi!

    Naše firma je držitelem ocenění "Podnik podporující zdraví" a úspěšně absolvovala "Audit rovných příležitostí".
    Globální firemní motto: "People come first at Ferring" (Člověk je ve Ferringu na prvním místě)

  • projektant elektro

    Zadavatel: Andritz Hydro s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 18.05.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Působí jako dodavatel elektromechanických systémů a kompletních služeb pro vodní elektrárny a je jeden z lídrů světového trhu v oboru vodní energetiky.
    Na českém trhu působíme již 25 let.

    Rozrůstáme se, a proto hledáme pro naší Pražskou pobočku nové kolegy na pozici projektant elektro.

    Náplní Vaší práce bude:
    - tvorba projektové dokumentace elektrorozvaděčů
    - spolupráce s kolegy ze zahraničí
    - návrhy technického řešení
    - odborná podpora při tvorbě nabídek

    Ideální kandidát:
    - zajímáte se o oblasti MaR
    - zajímá se o Hydroenergetiku
    - chce si upevnit znalosti cizích jazyků
    - nebrání se cestovat (služební cesty zpravidla v řádu dnů)

    Co u nás získáte:
    - zázemí stabilní firmy
    - práci na zajímavých projektech
    - možností odborného růstu
    - zázemí stabilní firmy
    - pružná pracovní doba
    - příspěvek na stravování

    ANDRITZ HYDRO s.r.o.,
    Martin Šulc
    Počernická 272/96, 10800 Praha – Malešice, Česká republika
    +420 234 701 858
    martin.sulc@andritz.com

  • pracovnik exportniho oddeleni - brigada

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 15.03.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    Nástup: ihned
    Místo: Praha
    oddělení: exportní booking desk
    úvazek: brigáda
    Stanete se součástí oddělení export booking, které má na starosti zpracování exportních objednávek námořních přeprav pro MSC pobočku v České republice a na Slovensku. Jedná se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
    Náplň práce:
    • zpracovávání a řešení exportních bookingu
    • komunikace s kolegy v CZ a zahraničí
    • práce v interním systému
    Váš profil:
    • středně pokročilá znalost anglického jazyka
    • uživatelská práce na PC podmínkou
    • ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
    • logické myšlení
    • pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    Nabízíme:
    • zázemí mezinárodní společnosti
    • pracoviště v Praze u metra Anděl / home office
    • přátelský a mladý kolektiv
    Nabízený plat: dohodou

  • Dispečer/ka vlakové dopravy RegioJet /s polštinou/

    Zadavatel: RegioJet a.s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 11.03.2021 do: 11.05.2021

    Zobrazit podrobnosti

    Přidejte se k nám a buďte u rozjezdu nové linky do Polska s námi. Nemáte zkušenosti s řízením vlakového provozu, ale jste fanouškem železniční dopravy? Zaškolíme vás. Staňte se součástí největšího soukromého vlakového dopravce na českých železnicích. Aktuálně hledáme dispečera ve vlakové dopravě pro polskou linku, který bude zajišťovat plynulý provoz našich žlutých vlaků.


    Co vás na této pozici čeká?

    *Organizace vlakové dopravy na trati a v obratových stanicích,
    *práce v programech správce infrastruktury,
    *příprava vlakové dokumentace pro vlakové spoje,
    *řešení operativních situací při mimořádných událostech,
    *úzká spolupráce s údržbou vozidel.

    Co Vám můžeme nabídnout?

    *Atraktivní práci u zaměstnavatele, který udává trendy v dopravě,
    *zaškolení do vlakové problematiky,
    *příležitost k osobnímu a kariérnímu růstu,
    *profesní a odborná školení ke zvyšování kvalifikace,
    *skvělý kolektiv s přátelskou atmosférou,
    *místo pracoviště Praha - Smíchovské nádraží,
    *zajímavé mzdové ohodnocení – až 40 000 Kč,
    *nejrůznější možnosti slev a zvýhodněných produktů naší společnosti (letenky, dovolená, jízdenky),
    *propracovaný systém benefitů: možnost využívat Multisport kartičku, stravenky, 25 dní dovolené, slevy na produkty Student Agency, věrnostní poukázky a další.

    Zaujala Vás tato pozice? V tom případě se už těšíme na Váš životopis!

    Pošlete nám jej přímo na stránce inzerátu http://bit.ly/vlakovy-dispecer nebo naší personalistce Romaně Jegrmanové na e-mail romana.jegrmanova@regiojet.cz.

  • Dispečer nákladní dopravy

    Zadavatel: Flex logistik s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 3.02.2021 do: 26.04.2020

    Zobrazit podrobnosti

    Malá rodinná firma podnikající v oblasti mezinárodní nákladní dopravy přijme nového kolegu na místo dispečera. Potřebujeme komunikativního člověka s bystrou hlavou,odolného vůči stresu a ochotného učit se neustále novým věcem. Zkušenosti s podobnou prací výhodou, nikoli však podmínkou - co neumíte, naučíme. Nezbytností je dobrá angličtina, další jazyk výhodou (ideálně němčina), ovládání PC na úrovni poučeného uživatele samozřejmostí.
    Co budete dělat:
    -vyřizovat poptávky zájemců o přepravu nákladů všeho druhu po tuzemsku i celé Evropě, hledat možnosti, jak uspokojit požadavky zákazníků při dostupných přepravních kapacitách
    - komunikovat s dopravci i zákazníky a koordinovat každou zakázku od začátku až do konce - od prvotní cenové nabídky přes nakládku až po vykládku
    - vytěžování našich vlastních aut i spediční činnost

    Co nabízíme:
    - solidní mzdu za dobře odvedenou práci
    - slušné zacházení - jsme malý kolektiv, žádný korporát, každý děláme všecho, co je potřeba, zároveň si umíme vyjít vstříc.
    - kávu na pracovišti zdarma :-)
    - příspěvek na stravování

    Více při osobním pohovoru. Pošlete pár slov o sobě a svých dosavadních pracovních zkušenostech a schopnostech na roman@flexlog.cz