Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Strojvedoucí pro vlaky RegioJet
Zadavatel: RegioJet
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 9.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Co Vás na této pozici čeká?
Budete vést naše vlaky na všech hlavních železničních tratích (s výjezdními místy Praha, Brno, Pardubice, Havířov). Budete moct vykonávat i doplňkové místní výkony. Na starost budete mít bezpečné vedení vlaků po dopravní stránce. Budete se podílet na zlepšování úrovně vlakového cestování.
Co od Vás očekáváme?
*Odborná způsobilost - licence strojvedoucího.
*Hledáme zkušené kolegy, kteří mají něco odjeto (i u menších dopravců).
*Zdravotní způsobilost (podle Vyhlášky č. 101/95 Sb. MD).
*Chuť měnit zažité pořádky na železnici a zlepšovat úroveň cestování.
*Technické myšlení a zodpovědný přístup.
*Chcete se stát strojvedoucím v RegioJetu? Nabízíme:
*Nadprůměrné mzdové ohodnocení - měsíční příjem až 50.000 Kč.
*Náborový příspěvek ve výši 50.000 Kč.
*Pravidelné a stabilní turnusy - až 13hodinové výkony.
*Práci ve stabilní firmě, která udává směr a zvyšuje úroveň cestování.
*Kariérní řád spojený s odměňováním - každoroční navyšování mzdy.
*Zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, slevy na firemní produkty, příspěvek na penzijní připojištění, cafeteria benefity a další). -
Pracovník na železnici - POSUNOVAČ
Zadavatel: RegioJet
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 9.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Postaráte se o naše kolejová vozidla-budete je ROZŘAZOVAT, SESTAVOVAT, SVĚŠOVAT a ROZVĚŠOVAT i POSUNOVAT a ZAJIŠŤOVAT proti ujetí.
Při posunu vozidel budete navíc OBSLUHOVAT výhybky a výkolejky.
Navíc pokud se osvědčíte, můžete se časem posunout na pozici STROJVEDOUCÍHO a vlaky i VÉST!
Co od Vás očekáváme?
• SŠ vzdělání v technickém oboru
• praxi v oboru vítáme, nicméně umíme ocenit a zaškolit i absolventy
• časovou flexibilitu
• zodpovědnost a svědomitost
Chcete se k nám přidat? Pak Vám nabízíme:
• Práci u stabilního a dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele.
• Atraktivní mzda až do výše 34.000 Kč.
• Pravidelná pracovní doba – krátký/dlouhý týden (ranní/odpolední směny).
• Práci v zajímavém a netradičním oboru železniční dopravy.
• Možnost kariérního růstu na pozici STROJVEDOUCÍHO.
• Odborně Vás zaškolíme a poté Vás budeme pravidelně vzdělávat.
• Máme benefitní systém Cafetérie i Multisport kartu.
• Pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna nebo dovolenou navíc. -
Administrátor vlakového provozu
Zadavatel: RegioJet
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 9.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Co Vás na této pozici čeká?
Budete se starat o systematizaci a evidenci provozní dokumentace a udržovat osobní složky zaměstnanců. V součinnosti s personálním oddělením se budete podílet na organizaci výběrových řízení a zodpovídat za předkládání aktualizované pracovně-právní dokumentace zaměstnancům a zapojíte se do koordinace pravidelných školících aktivit zaměstnanců. Dalším úkolem budou objednávky spotřebního a provozního zboží.
Co od Vás očekáváme?
systematický, organizovaný a samostatný přístup k práci
cit pro detail a dokončování rozpracovaných úkolů
ochotu učit se novým věcem
zkušenost s prací v administrativě výhodou
výborná znalost práce s PC programy - MS Office
vzdělání/zkušenost v železničním prostředí vítána
Chcete se k nám přidat? Pak Vám nabízíme:
*práce u metra B - Smíchovské nádraží
*stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející dopravní firmě
*vysoce odpovědnou práci se zázemím silné české společnosti
*příležitost k seberealizaci
*odborné zaškolení
*odpovídající mzdové ohodnocení
*benefitní portál (cafeterie)
*stravenky
*po roce 5 dní volna navíc -
Automechanik pro autobusový servis RegioJet
Zadavatel: RegioJet
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 9.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Co Vás na této pozici čeká?
Budete mít na starost běžnou i složitější údržbu našich autobusů. Své zkušenosti a dovednosti uplatníte či prohloubíte u běžných servisních zásahů, ale i u jedinečných oprav. Standardně budete pracovat s diagnostickými zařízeními a měřícími přístroji.
Co od Vás očekáváme?
Minimálně vyučení v oblasti automechanik (či podobném).
Manuální zručnost.
Chuť učit se novým věcem.
Praxe v autoservisu výhodou, ale ne podmínkou - zaškolíme Vás.
Chcete se stát automechanikem RegioJetu? Pak Vám nabízíme:
Vstupní zaškolení.
Možnost ubytování pro mimopražské kolegy.
Pracovní režim na bázi turnusů.
Zaměstnanecké benefity - slevy na produkty společnosti (letenky, zájezdy, jazykové pobyty apod.), cafeterie, věrnostní odměny, dny volna navíc.
Smlouva na dobu neurčitou.
Získání bohaté praxe v dopravě s možností zvýšení řidičské kvalifikace.
Káva na pracovišti zdarma.
-
Dispečer/ka vlakové dopravy
Zadavatel: RegioJet
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 9.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Máte rádi svět vlaků a železnic? Staňte se důležitou součástí týmu RegioJet a měňte s námi cestování v zážitek!
Co Vás na této pozici čeká?
- Organizace vlakové dopravy na trati a v obratových stanicích,
- práce v programech správce infrastruktury,
- příprava vlakové dokumentace pro vlakové spoje,
- řešení operativních situací při mimořádných událostech,
- úzká spolupráce s údržbou vozidel, plánování přístavby,
- vedení evidence jízdy souprav a denní předávky.
Co od Vás očekáváme?
- zájem o oblast železniční dopravy,
- výhodou praxe v železniční dopravě (výpravčí/dispečer/disponent),
- výborné komunikační a organizační schopnosti,
- odolnost vůči stresu a časovému tlaku,
- schopnost se rychle rozhodovat a zachovat klid v krizových situacích,
- minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitou (výhodou obor s dopravním zaměřením),
- ochotu pracovat v nerovnoměrné pracovní době: dvousměnný provoz 7-19 h, 19-7 h.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Atraktivní práci u zaměstnavatele, který udává trendy v dopravě,
- příležitost k osobními a kariérnímu růstu,
- profesní a odborná školení ke zvyšování kvalifikace,
- skvělý kolektiv s přátelskou atmosférou,
- zajímavé mzdové ohodnocení – až 40 000 Kč,
- nejrůznější možnosti slev a zvýhodněných produktů naší společnosti (letenky, dovolená, jízdenky),
- propracovaný systém benefitů: cafeterie, Multisport karta, stravenky, po roce 5 dní volna navíc.
Zaujala Vás tato pozice? V tom případě se už těšíme na Váš životopis!
Pošlete nám jej přímo na stránce inzerátu http://bit.ly/dopravni_dispecer nebo naší personalistce Romaně Jegrmanové na mail romana.jegrmanova@regiojet.cz.
-
PODPORA ZÁKAZNICKÝCH APLIKACÍ
Zadavatel: DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 3.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Jsi nadšenec do IT technologií? Naplňuje tě pocit, když někomu můžeš pomoci vyřešit problém, se kterým si neví rady? Chceš chápat a rozumět tomu, jak systémy fungují? Jsi komunikativní a technický typ k tomu? Pak pro tebe máme pozici šitou na míru!
PODPORA ZÁKAZNICKÝCH APLIKACÍ
Na co se můžeš těšit, pokud vyhraješ?
-MultiSport kartu, stravenky hrazené v plné výši, benefity z Cafeterie, týden dovolené navíc, sick-days, levnější zásilky s DHL a mnoho dalších zaměstnaneckých benefitů i teambuilding.
-Podepíšeme spolu pracovní smlouvu na dobu neurčitou a staneš se zaměstnancem zavedené společnosti, která získala opakovaně ocenění „TOP EMPLOYER“
-Díky propracovanému internímu školícímu a rozvojovému programu z tebe uděláme certifikovaného mezinárodního specialistu CIS.
-Každý rok ti přispějeme na jazykové kurzy dle vlastního výběru.
-Dostaneš od nás služební telefon a notebook.
Na čem budeš pracovat?
-Spravovat DHL zákaznické aplikace a zajišťovat jejich bezproblémový chod.
-Zajišťovat školení a instalaci těchto aplikací osobně přímo u našich zákazníků.
-Pomáhat po telefonu našim zákazníkům i kolegům napříč celou společností, kteří se ocitnou v „softwarové pasti“.
-Vytvářet nové profily a přístupy do webových aplikací DHL.
Jak si představujeme nového kolegu?
-Máš dokončenou minimálně SŠ s maturitou a alespoň 1 rok zkušenost se zákaznickým servisem.
-Jsi majitelem řidičského průkazu sk. B a angličtina na komunikativní úrovni ti nedělá žádný problém.
-Počítač je tvůj nejlepší kamarád a velmi dobře víš jak pracovat v MS Excel, případně i MS Access.
-Díky dobrým komunikačním schopnostem umíš i složitější postupy prezentovat tak, aby je pochopil úplně každý.
-Jsi týmový hráč s proaktivním zákaznickým přístupem a pečlivost, samostatnost a zodpovědnost jsou klíčové aspekty tvého charakteru.
-Myslíš globálně, jednáš lokálně.
Na nástupu se můžeme samozřejmě domluvit.
Zaujala tě naše nabídka? Ztotožnil ses s inzerovanou pozicí a chceš jít do toho? Pak neváhej a zašli nám co nejdříve tvůj strukturovaný životopis.
KONTAKT:
Jan Cikhart / recruiter
M: 725 949 246
E: jan.cikhart@dhl.com -
INSIDE SALES REPRESENTATIVE
Zadavatel: Honeywell
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 11.11.2019 do: 20.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Honeywell Aerospace Trading (HAT) is an exciting and growing business servicing aviation aftermarket by providing reconditioned products at competitive prices, short lead times, and exceptional quality. The business buys and sells used products on the open market, purchases airframes and dismantles them for sellable products, and markets excess and surplus Honeywell material.
You will support revenue growth for pre-owned aerospace equipment in EMEAI region.
You will report to EMEAI HAT Director. You will be performing the following activities:
• Supporting Sales Account Mangers across EMEAI
• Quoting to HAT customers - airlines, MROs and dealers in the region on timely manner both either via trading portals or using emails
o Quotes via platform GoDirectTrade and phone enquiries via ILS to be managed from 8am to 3pm
• Entering POs in SAP and creating SOs
• Continuously following up on outstanding orders
• Building and maintaining relationships across whole organization
• Close cooperation with procurement team and HAT business management teams
• Formulating and improving processes – champion for change
YOU MUST HAVE
• Ability to act with urgency
• Ability to work independently with unknown and often changing factors
• Language: Proficient English is a must, other languages desirable
WE VALUE
• Sales experience communicating with customers
• Ensure customer/supplier satisfaction
• Experience in aviation & trading
• Process improvement experience
• Knowledge of the SAP ERP system (or an ability to learn it quickly)
• Proficient with a variety of computer-based tools (Excel, Word, PowerPoint)
Please apply directly via portal:
https://honeywell.csod.com/ux/ats/careersite/1/home/requisition/210370?c=honeywell
-
Chceš pracovat v letectví? Staň se Load Controllerem -Praha!
Zadavatel: Air-Dispatch CLC s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.08.2019
Zobrazit podrobnosti
Líbí se Ti letadla a vše kolem nich a bavilo by tě pracovat v mezinárodním prostředí kde každý den naplno využiješ svou angličtinu? Air Dispatch (CLC) s.r.o. je světovou jedničkou v centralizovaném vyvažování letadel a zrovna rosteme a díky tomu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Load Controllera pro naši kancelář v Praze, která je zároveň i centrálou pro všechny naše pobočky! Budeš to právě ty kdo se stane naším novým kolegou a pomůžeš nám rozšířit náš pražský tým? • Rád/a pracuješ s lidmi a chceš mít zodpovědnou práci s jasným cílem, ale na druhou stranu uvítáš se v práci i bavit? • Chceš se neustále učit nové věci a získávat zkušenosti v oblasti letectvi? • Baví Tě při práci přemýšlet a nevadí Ti občas řešit úkol v časové tísni? Odpověděl/a jsi si na většinu otázek ANO? Pak je pro Tebe Air Dispatch (CLC) tím správným místem a my tě rádi uvítáme mezi námi. Jsme dceřiná společnost skupiny dnata spadající do Emirates Airlines Group, tedy máme za sebou skvělé zázemí a jednoho z největších hráčů v letectví. Naše hodnoty jsou kvalita, bezpečnost, standardy a jistota. Ty jsou pro nás klíčové během vyvažování letadel pro naše zákazníky, kterými jsou přední airlines z celého světa.
Jako Load Controller u nás budeš pracovat v krásné kanceláři v Airport Business Center v Aviatické ulici (na letišti Václava Havla - naproti Terminálu 1), kde se o tebe budeme náležitě starat a snažit se Ti udělat práci co nejpříjemnější. Jsme ale letecký provoz a tak Tě u nás čekájí 12- ti hodinové směny v nepravidelném režimu (nepřetržitý provoz). Pro práci u nás potřebuješ logické, ale i trošku technické myšlení. Každý Loadař musí umět dobře počítat a zvládnout domluvit se dobře anglicky! Na začátek se u nás ale vrátíš do školní lavice, kdy tě měsíc budeme na vše důkladně školit a následně budeš ještě 14 dní pracovat se zkušenými kolegy, kteří tě práci u nás naučí i z praktické stránky. Pak už budeš pracovat samostatně od PC v programu Altea a komunikovat s letišti po celém světě.
Co Ti opravdu můžeme nabídnout je skvělá parta v kanceláři i mimo ní! Dbáme si o naši firemní kulturu a pořádáme i různé akce, aby naše práce nebyla jen o práci :-) .
Tak co, zkusíš to s námi?
Co od Tebe jako našeho Loadcontrollera očekáváme?
• Zájem o letectví a chuť pracovat v tomto odvětví
• Určitou míru zodpovědnosti, orientaci na cíl a smysl pro koordinaci a řešení úkolů
• Základní logické uvažování a schopnost analýzy dat (musíš umět počítat)
• Umět pracovat se stresovými situacemi
• Časovou flexibilitu a ochotu pracovat na směny (nepřetržitý provoz s nepravidelně rozvrženou pracovní dobou - většinou 12-ti hodinové směny)
• Anglický jazyk na dobré úrovni, komunikace přes telefon a email na každodenní bázi (musíš angličtinu zvládnout tak aby tě nebrzdila při tvé každodenní práci, i firemním komunikačním jazykem je AJ), pokud se zvládneš domluvit i německy bude to tvou velkou výhodou,ale ne podmínkou
• Týmového ducha a kolegialitu ( k nám se nechodí si jen odsedět svou směnu, s námi se musíš umět zasmát a i něco podniknout)
Co bude tvou velkou výhodou, ale rozhodně není podmínkou?
• Znalosti a zkušenosti v oblasti Load control / Ramp Handling / Dangerous Goods / Passenger Service nebo Cargo
• Zkušenosti ze směnného pracovního prostředí
• Rádi Tě ale uvítáme ať jsi absolvent s nepopsanou pracovní minulostí nebo už máš nějaké zkušenosti :-)
• Naše kancelář je plně bezbariérová, tudíž mezi námi rádi uvítáme i nové kolegy/ně se zdravotním omezením (jsme schopní být hodně flexibilní v plánování směn)
Co od nás na oplátku za skvělou práci dostaneš?
• Práci pro jedničku na světě a zázemí jedné z nejsilnějších společností v leteckém průmyslu se sídlem v Dubai
• Opravdu zajímavou náplň práce při které se distaneš ke komunikaci s letišti po celém světě
• Dynamické a moderní pracovní prostředí provázané hodnotami společnosti
• Velmi dobrý kolektiv s kolegy, kteří se rádi zasmějou a pobaví i mimo práci
• Velmi dobré finanční ohodnocení, kdy mzda podléhá salary gradu dané pozice s ročním navýšením o RPI, bonusový a benefitní systém
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou hned od začátku
• Variabilní pracovní dobu a časovou flexibilitu z důvodu směnného provozu (dbáme si na work-life balance našich lidí)
• Nadstandartní benefitní program: Stravenky/Příspěvek na dojíždění/Flexipasy/Multisport karta/Penzijní připojištění/OTP bonusy/AirLine bonusy
• Ovoce a občerstvení na pracovišti, 4-krát ročně velké snídaně formou cateringu v kancelářích, společenské a sportovní akce pořádané firmou
• Úvodní a rozšiřující školení ( rozhodně tě na začátku nehodíme jen tak do vody aby jsi se učil/a plavat sám/sama)
• Talentový program a profesní rozvoj v rámci společnosti
• Nástup vždy k prvnímu dni v měsíci od 1.9.2019 nebo 1.11.2019
Už se u nás vidíš? Výborně, rádi Tě uvítáme na osobním pohovoru! Pošli nám svůj životopis na email hrprg@air-dispatch.com, zavolej nám na tel. 702 204 346 nebo se u nás zastav v kanceláři na adrese Aviatická 12/1048 v Praze na letišti Václava Havla
!
Těšíme se na tebe!
Tvůj tým Air Dispatch (CLC)
-
zakaznicky servis import/export booking
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 28.06.2019
Zobrazit podrobnosti
Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Rozšiřujeme náš team v Praze a nabízíme příležitost v oddělení exportního bookingu.
pracovní úvazek: plný úvazek
náplň práce:
- zpracování objednávek od klienta
- - komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
- práce v interním systému
požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
nástup: ihned/po dohodě
-
exportní dokumentace
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 28.06.2019
Zobrazit podrobnosti
Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Pracovní úvazek: hlavní pracovní poměr
Náplň práce:
- komunikace s kolegy v zahraničí
- zpracovávání dat od klientů
- práce v interním systému
Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv
- pět týdnů dovolené
- po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- možnost sick days
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218
-
Junior administrative desk
Zadavatel: Advanced AirSea s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 19.08.2019
Zobrazit podrobnosti
Našim revírem jsou mezinárodní námořní vody a vzdušný prostor celého světa.
Naše tempo je vražedné.
Naši protivníci jsou klasické, nudné spedice, co oproti nám nemají šanci.
Jsme holky a kluci z Advanced AirSea, bereme svojí práci seriózně, ale vždy si najdeme čas na legraci a relax. Společně nacházíme řešení nástrah vodních či vzdušných živlů.
Naším úkolem je dostat všechny zásilky na místo v čas a bez komplikací!
Přidej se k nám ze začátku jako letní stážista, když se osvědčíš, vezmeme Tě na fulltime.
Rozumné finanční ohodnocení
Stravenky v hodnotě 100,-
Služební mobil
Služební notebook
Přátelský kolektiv
Jednou týdně grilování na naší zahradě
Výborné kafe
Netradiční kancelář, která absolutně nepůsobí jako kancelář.
Možnost kariérního růstu / full time job po dokonční studia.
Požadujeme:
znalost Anglického jazyka nutnost + další jazyk výhodou
spolehlivost a týmoveho ducha
zvídavost a zájem o obor.
smysl pro humor a nadsázku
Pokud Vás nabídka zaujala, chytni telefon a volej + 774 747 288 a nebo piš: opavova@airsea.cz -
Koordinátor palubních služeb v letecké společnosti
Zadavatel: Smartwings, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Koordinace a zajišťování palubních služeb během letů
• Objednávání cateringu na lety
• Koordinace úklidových služeb letadel
• Informování posádek o palubních službách na letu
• Zajišťování nadstandardních služeb pro cestující
• Operativní řešení provozních situací
• Práce s interním objednávkovým systémem
• Telefonická a e-mailová komunikace v českém a anglickém jazyce
• Řešení reklamací z letů
• Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Pracovní doba na 12hod směny (8:00 - 19:30, krátký/dlouhý týden)
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody (zaměstnanecké letenky, cafeterie, stravenky, aj.)
• Pracovní doba od pondělí – pátku
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, ekonomický obor výhodou
• Pracovní zkušenost z oblasti dopravy, cestovního ruchu nebo gastronomie výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/e-mailu
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Psychická odolnost vůči změnám, proaktivní jednání, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu.
V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Letecký mechanik Boeing 737
Zadavatel: Smartwings, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 17.06.2019 do: 31.12.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Traťová údržba letadel provozovaných společností
• Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad
Nabízíme:
• Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
• Předpokládaný nástup: ihned
Lokalita:
• Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
• ŘP skupiny B
• Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
• Čistý trestný rejstřík
• Zodpovědnost, pečlivost
• Časová flexibilita
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice, na kterou se hlásíte.
V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Koordinátor přeprav pro letecké posádky
Zadavatel: Smartwings, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
• Komunikace s přepravci po celém světě
• Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
• Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
• Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Průvodčí / vlakvedoucí
Zadavatel: České dráhy
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 27.05.2019 do: 31.10.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDETE DĚLAT
Na této pozici budete doprovázet vlaky osobní přepravy, kontrolovat a prodávat jízdní doklady a poskytovat informace cestujícím.
Vaší náplní práce bude odbavovat cestující a zajišťovat profesionální zákaznický servis, obsluhovat zařízení a vybavení vozů a zpracovávat potřebná data pro jízdu vlaku.
Budete se starat o příjemné prostředí pro cestující, pořádek a bezpečnost.
OD UCHAZEČE POŽADUJEME
Střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Uvítáme praxi v oboru, ale není podmínkou, pro práci Vás zaškolíme
Uživatelskou znalost práce PC považujeme za samozřejmost
Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, bez problémů se domluvíte se zahraničními cestujícími
Vhodný uchazeč má kladný přístup k práci, je pozitivní a častá komunikace s cestujícími mu nedělá žádný problém
Hledáme uchazeče, který je odolný vůči stresu a hravě zvládne zátěžové situace
Časovou flexibilitu – pracovat budete v nepřetržitém režimu
Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.
CO VÁM NABÍDNEME
Práci u národního dopravce, stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
Dobré platební podmínky
Umožníme Vám na sobě stále pracovat – další vzdělávání a odborné semináře
Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příplatky za režim práce, příspěvek na stravování, na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci, jazykové vzdělávání, apod).
5 týdnů dovolené
Do výběrového řízení se můžete přihlásit odpovědí na vybraný inzerát na našich kariérních stránkách https://ceskedrahy.jobs.cz/?category=pruvodci-vedouci-pokladni#volna-mista
-
Strojvedoucí
Zadavatel: České dráhy
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 27.05.2019 do: 31.10.2019
Zobrazit podrobnosti
NÁPLŇ PRÁCE
Řízení a obsluha nových moderních vlaků
Budete odpovědný za vedení vlaků osobní dopravy
Pravidelná komunikace a koordinace práce s ostatními zaměstnanci v železničním provozu
Budete pracovat s informačními systémy, kam budete zaznamenávat průběh jízdy a další technické parametry
POŽADUJEME
Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.
Licence strojvedoucího pro vás bude výhodou, ale pokud ji nemáte, zajistíme pro Vás odborný kurz
Pro zařazení do komplexního výcviku potřebujete minimálně ukončené střední vzdělání s výučním listem strojního, elektrotechnického, stavebního nebo dopravního zaměření nebo úplné střední vzdělání s maturitou
Technické myšlení a ochota dalšího vzdělávání
Psychická odolnost vůči stresu a zátěži
Časovou flexibilitu, vícesměnný provoz
NABÍZÍME
Náborový příspěvek 50 000 Kč
Mzda 30 000 Kč– 40 000 Kč
Nadstandardní podmínky pro odměňování
Proplácení přesčasů, zaplatíme Vám každou minutu navíc
Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příplatky za režim práce, příspěvek na stravování, na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci apod.)
Vlastní akademie, zaškolení, odborný kurz získání kvalifikace strojvedoucího
Pracovní doba 36 hodin týdně
5 týdnů dovolené
Možnost osobního a profesního růstu
Stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
Do výběrového řízení se můžete přihlásit odpovědí na vybraný inzerát na našich kariérních stránkách https://ceskedrahy.jobs.cz/?category=strojvedouci#volna-mista -
pracovník intermodálního oddělení brigáda
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 1.06.2019 do: 30.09.2019
Zobrazit podrobnosti
Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned/dle dohody
místo: Praha
oddělení: intermodální oddělení
úvazek: brigáda
Stanete se součástí intermodálního oddělení, které má na starosti realizaci pozemních přeprav pro MSC pobočku v České republice a na Slovensku.Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
náplň práce:
- zpracování objednávek od klienta
- objednávání a řešení pozemních intermodálních přeprav
- komunikace s kolegy
- komunikace s dopravci
- práce v interním systému
Váš profil:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu
-
Technický specialista - doprava
Zadavatel: SPOLANA, s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 23.05.2019 do: 30.06.2019
Zobrazit podrobnosti
Co by bylo náplní práce?
Namátková kontrola čištění a předepsaného a bezpečnostního značení užívaných železničních vozů
Zajišťování podpůrných činností pro technického specialistu pověřeného prováděním bezpečnostního poradenství pro přepravu nebezpečných věcí po železnici v rozsahu dle předpisu Řádu pro mezinárodní železniční přepravu nebezpečných věcí – RID,
Zajišťování podpůrných činností pro technického specialistu pověřeného prováděním bezpečnostního poradenství pro přepravu nebezpečných věcí po silnici – ADR
Zajišťování podpůrných činností pro řešení přeprav kapalných látek, včetně přeprav nebezpečného zboží po železnici a silnici
Zpracovávání připomínek k posouzení provozní a technické dokumentace externí organizace provozující železniční dopravu v podniku
Zpracovávání podkladů po aktualizaci legislativní podnikové normy ve vztahu k provozování železniční dopravy v podniku
Zpracovávání podkladů k reklamačnímu řízení ve věcech technických i komerčních u železničních vozů najatých
Zpracovávání podkladů pro stanovení výše nákladů na čištění železničních vozů
Zpracovávání podkladů pro výroční zprávu o činnostech při přepravě nebezpečných věcí – ADR, RID
Školení ostatních zaměstnanců SPOLANA s.r.o. v oblasti všeobecné bezpečnosti přepravy
Čím by nás absolvent oslovil?
Když bude ochotný se učit novým věcem a dále se vzdělávat (především v oblasti legislativy ADR, RID)
Když by měl alespoň základní znalost anglického jazyka
Když by byl dynamickou osobností
Když by měl řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
Důkladné zaškolení včetně zajištění externího školení pro získání osvědčení Bezpečnostní poradce ADR/RID
Zajímavou a zodpovědnou práci
5 týdnů dovolené
Dotované obědy - 37,50 Kč na hlavní jídlo
Rozsáhlý benefitní systém (zimní a letní bonus formou flexipassů v celkové hodnotě 7200 Kč/rok, Tank karta Benzina - sleva 1,20 Kč/litr na pohonné hmoty, příspěvky na očkování a dioptrické brýle ve výši až 2000 Kč, plavání v neratovickém bazénu zdarma, kartička Multisport)
Zázemí a jistota velkého podniku
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku a při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis paní Petře Skalské z personálního oddělení na email: petra.skalska@spolana.cz
V případě jakéhokoliv dotazu se také můžete ozvat na tel. +420 736 505 744
-
Analytik bezpečnosti silnic
Zadavatel: AF-CITYPLAN s.r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 20.05.2019 do: 31.07.2019
Zobrazit podrobnosti
Nabízíme možnost stáže zejména pro studenty vysokých škol dopravního směru. Můžete se zapojit do vyhodnocování bezpečnostních inspekcí. Jedná se o vyhodnocování a parametrizace silnic z pohledu dopravní bezpečnosti pomocí videozáznamu a speciálního software. Vyhodnocování bude probíhat dle daných metodik provádění, školení a odborná podpora budou samozřejmě zajištěny.
Proč u nás pracovat?
Získáte praxi v oboru formou stáže (květen – srpen, nástup možný průběžně, 150,- Kč/hod)
Možnost nastavit si pracovní směny dle Vašich časových možností
Získáte zkušenost s mezinárodním projektem
Při oboustranné spokojenosti možnost pokračovat ve stáži i na jiných projektech (projekce, koncepce, dopravní modelování atd.
Co od Vás očekáváme?
Základy práce na PC
Řidičský průkaz + aktivní řidič
Technické uvažování
Nejlépe dopravní vzdělání (ČVUT Fakulta dopravní / Stavební, Střední škola dopravní atp.)
Alespoň základní znalost AJ
Zodpovědnost, pečlivost
Ochotu pracovat ve směnovém provozu (cca 7 – 13 a 13:30 – 19:30), je možnost pracovat např. pouze v dopoledních směnách.
Ochotu k pravidelné docházce
V případě Vašeho zájmu se obraťte na:
Bc. Dita Jiráčková
ditajirackova@afconsult.com
-
ASISTENTKA V CESTOVNÍ KANCELÁŘI
Zadavatel: IVANATOUR PRAHA spol. s r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 17.05.2019
Zobrazit podrobnosti
Hledáme bystrou, rychlou, ale hlavně šikovnou absolventku (absolventa) do naší cestovní kanceláře, která se zabývá nejen prodejem klasických zájezdů, ale hlavně organizací kongresů, meetingů, školení a dalšími službami.
Požadavky: znalost anglického jazyka,uživatelská znalost PC, časová flexibilita a chuť učit se novým věcem
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí, zajímavé benefity
Pracoviště je na Praze 9, u stanice metra Střížkov.
Možnost nástupu: ihned
V případě zájmu o tuto pozici nás kontaktujte na emailu: ivanagloser@gmail.com