Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
pracovnik IT analyst junior
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 9.10.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsi otevřený dalšímu rozvoji a máš odvahu učit se novým věcem, podívej se na níže popsanou pracovní příležitost:
JSI NAŠE NOVÁ POSILA:
• Jsi student nebo absolvent VŠ
• Znáš OS Windows ideálně na úrovni správce systému
• Orientuješ se v MS Excel na pokročilejší úrovni
• Máš analytické myšlení,
• Máš komunikativní znalost angličtiny (využiješ při komunikaci se zahraničními kolegy přímo v kanceláři)
• Budeš rád řešit IT dotazy/problémy našich kolegů
• Jsi komunikativní, zodpovědnost a pečlivost ti není cizí a máš proaktivní přístup
CO PŘESNĚ BUDEŠ DĚLAT
• Řešit uživatelské IT požadavky
• Spolupracovat na projektech IT
• Podpora vyvoje
• Administrace platformovych produktu
• Řešení jednoduchých požadavků na IT úrovni
• BI reporting
A CO TI NABÍZÍME
• Možnost pracovat i na zkrácený úvazek
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost externích školení
• Týden dovolené navíc, stravenky
• Fajn kolegy, kteří se s tebou rádi sejdou i po pracovní době
• Sídlo v centru dění – jsme v Praze na Invalidovně
Termín nástupu dle dohody
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com
-
zástupce vedoucího oddělení fakturace
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 11.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Náplň práce:
- kalkulace nákladů a fakturace
- příprava reportů a podkladů
- komunikace s kolegy v zahraničí
- organizace práce a zadaných úkolů pro další kolegy
- práce v interním systému a excelu
Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou (excel)
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv
- po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
nástup: dle dohody
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje
Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
„Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5
Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.
Náplň práce:
• spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
• tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
• zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
• tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
• příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
• zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,
Požadované vzdělání:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadovaný obor, zaměření:
• stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa
Požadované znalosti:
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, IS GINIS, MISYS)
Další dovednosti, schopnosti:
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:
a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis
Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.
Na obálku uveďte:
„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Kancelář tajemníka
Oddělení personální a mzdové
K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.
-
Pracovník Sales Business Development
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Vaše odpovědnost / náplň práce:
Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
Zpracování nabídky pro zákazníka
Řešení klientských požadavků
Propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
Služební cesty v rámci CZ/SK/EU
Váš profil:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka
Uživatelská práce na PC podmínkou
Chuť cestovat CZ, SK, EU
Pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamový duch
Reprezentativní vystupování
Komunikativní vlastnosti
Aktivní řidičský průkaz skupiny B
Znalost oboru není podmínkou
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Pět týdnů dovolené, možnost sick days
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Exportní dokumentarista
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Náplň práce:
Komunikace s kolegy v zahraničí
Zpracovávání dat od klientů
Práce v interním systému
Požadujeme:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka (němčina výhodou)
Uživatelská práce na PC podmínkou
Ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
Pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
5 týdnů dovolené
Možnost sick days
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.
Nástup možný ihned.
-
Pracovník Booking Export/Import
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Náplň práce:
zpracování objednávek od klienta
komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
komunikace s dopravci
práce v interním systému
Požadujeme:
středně pokročilou znalost anglického jazyka
uživatelská práce na PC podmínkou
ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
zázemí mezinárodní společnosti
pracoviště v Praze u metra Invalidovna
přátelský a mladý kolektiv
benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Pracovník Cost Control oddělení
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Vaše odpovědnost:
Kontrola nákladů a účtování
Komunikace s kolegy v českém a anglickém jazyce
Zadávání dat do našeho interního systému
Vytváření pravidelných reportů
Váš profil:
Jste svědomití a pečliví, dokážete pracovat nezávisle
Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem
Máte teamového ducha a nebojíte se změn
Jste pečliví
Máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
Umíte pracovat v Excelu
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
5 týdnů dovolené
Možnost sick days
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Pracovník export operation desk
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Vaše odpovědnost / náplň práce:
zpracování a zasílání notifikací
kontrola a zpracování exportních dat
překnihování lodí, rolování carga
zpracování loading listů
komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
zpracování podkladů pro plannery
práce v interním systému
Váš profil:
středně pokročilá znalost anglického jazyka
uživatelská práce na PC podmínkou
ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
zázemí mezinárodní společnosti
pracoviště v Praze u metra Invalidovna
přátelský a mladý kolektiv
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Junior specialista logistiky
Zadavatel: ZOOT a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme nejrychleji rostoucí e-commerce společnost s módou v regionu CEE. Hledáme nového kolegu, který zastřeší vše, co souvisí s dopravou. Nebojíme se experimentovat a zkoušet, co jiní nezkusí – inovacím a zlepšovákům jsme otevřeni. Spolupracujeme s kvalitními partnery na dopravním trhu, nemáme a ani nechceme mít vlastní auta a dispečery. Pozice je otevřená i pro ambiciozní absolventy VŠ s excelentním Excelem.
Co u nás budeš mít na starost?
• Organizaci a plánování dopravy v rámci CEE na denní bázi
• Objednávky LTL přepravy, balíkové služby
• Koordinaci dopravy mezi sklady, dopravci a zákazníky
• Každodenní komunikaci s dopravci, řešení vzniklých problémů
• Plánování a koordinaci mimořádných přeprav
• Sledování kvality dopravy a pravidelné hodnocení, reporting
• Kontinuální zlepšování kvality služeb
• Do budoucna například i přípravu tendrů a strategií logistiky
• Hledání nových možností distribuce, inovace na dopravním trhu
Koho hledáme?
• Máš alespoň bakalářský titul z ekonomky nebo dopravní fakulty
• Předchozí zkušenosti z oblasti dopravy/distribuce je plus
• Zvládneš vyřešit i složitější záležitosti po telefonu, domluvíš se i anglicky
• Excel je Tvůj nejoblíbenější program, jsi analytického ražení a máš rád/a čísla a počítání
• Dokážeš si z množství dat vytáhnout report toho nejdůležitějšího a ještě ho odprezentovat
• Jsi proaktivní, nebojíš se samostatnosti, rád/a organizuješ a dokážeš vyjednat (téměř) nemožné
Co za to?
• Bezva kolektiv v našem říčanském skladu
• Zaměstnanecké benefity (ten nejvíc cool je samozřejmě sleva na hadry, jak jinak)
• Možnost růstu spolu s firmou – do dvou let se můžeš posunout i na vedoucí roli
• Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti
Nástup: V srpnu. A nebo dohodou.
Pracovat budeš v Říčanech.
Jestli Tě pozice zaujala, pošli nám na mail chcidozootu@zoot.cz pár vět o sobě, Tvé CVčko nebo LinkedIn profil. Budeme se těšit! -
Prodejní poradce PKW/LKW
Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 21.08.2018
Zobrazit podrobnosti
text inzerátu ...Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., patřící do nadnárodní skupiny LKQ, která je největším distributorem náhradních dílů na světě, hledá do svého rostoucího týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na níže uvedenou pozici.
Obchodní zástupce PKW
PROČ NEJLEPŠÍ OBCHODNÍCI Z AUTOMOTIVE PRACUJÍ V ELITU?
PROTOŽE MY JSME VÍC NEŽ JEN AUTODÍLY!
Pracovní náplň:
 Reprezentujete naši značku.
 Pečujete o stávající zákazníky ve svěřeném regionu (technická podpora, tvorba nabídek)
 Vedete obchodní jednání, uzavíráte smlouvy.
 Komunikujete a spolupracujete i s ostatními odděleními společnosti.
 Zasíláte report svému nadřízenému.
 Po zapracování počítáme s aktivním vyhledáváním nových zákazníků - budete tak kombinovat prodej u stálých a nových zákazníků.
 Doplňkové činnosti a administrativa na pobočce.
Co očekáváme?
 Zájem o automobilový průmysl, znalosti o autech a motorkách a dílech na ně, protože naši prodejní poradci jsou profíci ve svém oboru
 Loajalitu, pracovitost a samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu.
 Zodpovědnost za svěřené úkoly.
 Bezproblémově zvládnout běžnou administrativu.
 Předchozí prokazatelné výsledky v prodeji.
 Efektivnost, obchodního ducha, schopnost rychle se učit, a to i technická data.
Co nabízíme?
 Komplexní zaškolení.
 Práci na hlavní pracovní poměr.
 Možnost kariérního růstu.
Proč se stát ELIŤÁKEM?
Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
 Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům.
 Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
 Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme. Možnost kariérního růstu - všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
 Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
 Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
 Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
 A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a řada pobočkových akcí.
 Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.
Staňte se členem našeho ELITního týmu!
Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
-
Prodavač autodílů
Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 21.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste nadšenec do aut a motorek, kterého baví komunikace s lidmi, nebo už má i zkušenosti s prodejem?
Staňte se členem ELITního týmu v Praze!
Pracovní náplň:
• Aktivně prodáváte náš sortiment autodílů a služeb zákazníkům.
• Přijímáte objednávky, identifikujete zboží, zadáváte do systému, vystavujete účetní doklady.
• Poskytujete informace o stálé nabídce Elitu či akčních novinkách, zjišťujete potřeby a přání zákazníků a hledáte pro ně nejvhodnějšího řešení.
• Přijímáte a vyřizujete reklamace.
• V případě potřeby nahradíte řidiče a dovezete objednávku k zákazníkovi – nesete odpovědnost za předání fakturace
• Přispíváte k pohodovému chodu prodejny, pravidelně doplňujete zboží/katalogy, věnujete se související administrativě a odpovídáte za pokladnu.
• Udržujete prodejnu v čistotě.
Co očekáváme?
• Pro-aktivita, nadšení, zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost.
• Příjemné vystupování, pro-zákaznická orientace, vstřícný přístup.
• Zájem o obor - znalosti o osobních autech a motorkách
• Pokud jste absolvent školy zaměřené na auta nebo dopravu, tak Vás všechno rádi naučíme.
• Samozřejmostí je řidičský průkaz typu B.
• Nedělá Vám problém práce na počítači a brzy se tak budete orientovat v našem objednávkovém systému.
Co nabízíme?
• Komplexní zaškolení.
• Práce na hlavní pracovní poměr
• Možnost kariérního růstu.
• Přátelské pracovní prostředí.
Proč se stát ELIŤÁKEM?
Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
• Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům. K dispozici budete mít vše, co potřebujete, pro zabezpečení efektivní práce.
• Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
• Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme.
• Možnost kariérního růstu- všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
• Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
• Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
• Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
• A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a pobočkových akcí.
• Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.
A především – proč ELIT? Protože jsme víc, než jen autodíly!
Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
-
Prodejce závodních pneumatik
Zadavatel: Motorsport s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 16.07.2018
Zobrazit podrobnosti
Zadavatel: Motorsport, spol. s r.o.
Platné od: 10.07. 2018
Společnost Motorsport, spol. s r.o. se sídlem Poděbradská 541/29, 190 00 Praha 9, hledá uchazeče na pracovní místo:
Prodejce závodních pneumatik
Pracovní náplň:
* Prodej závodních pneumatik v kanceláři, ale také na závodech
* Komunikace se zákazníky
* Práce občas i o víkendech
* Evidence prodaných pneu
Požadujeme:
* Uživatelskou znalost PC
* Znalost AJ nebo NJ
* Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
* Odolnost vůči stresu
* Řidičský průkaz
* Schopnost samostatné práce a rozhodování
* Fyzickou zdatnost (manipulace s pneumatikami)
* Ochotu pracovat i o víkendu
* Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
* Příjemné pracovní prostředí
* Odpovídající platové ohodnocení
* 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
* Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
Lokalita: Praha 9
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis a stručný motivační dopis na emailovou adresu: wagner@motorsport.cz nebo klipova@motorsport.cz. Do e-mailu uveďte Prodejce závodních pneumatik. -
Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje
Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
„Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5
Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.
Náplň práce:
• spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
• tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
• zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
• tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
• příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
• zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,
Požadované vzdělání:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadovaný obor, zaměření:
• stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa
Požadované znalosti:
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, GINIS, MISYS)
Další dovednosti, schopnosti:
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:
a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis
Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.
Na obálku uveďte:
„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Kancelář tajemníka
Oddělení personální a mzdové
K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.
-
Pracovník sales business development
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 26.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovník sales business development
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: sales business development
úvazek: plný
Vaše odpovědnost / náplň práce:
- Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
- Zpracování nabídky pro zákazníka
- řešení klientských požadavků
- propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
- služební cesty v rámci CZ/SK/EU
Váš profil:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- chuť cestovat CZ, SK, EU
- pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
- reprezentativní vystupování
- komunikativní vlastnosti
- aktivní řidičský průkaz skupiny B
- znalost oboru není podmínkou
Nabízíme:
- - zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- pět týdnů dovolené, možnost sick days
Kontakt: 277001414
cze-prague@msc.com
<a href="http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001" style="color:#feffff; text-decoration:none">Измените детский комплект постельного белья http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001</a>
-
Referent leteckých přeprav
Zadavatel: Lagermax spedice a logistika s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 7.05.2019 do: 30.09.2019
Zobrazit podrobnosti
Mezinárodní spediční firma nabízí volné místo na pracovní pozici referent leteckých přeprav.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost AJ
- Znalost práce na PC
- Komunikativnost, odpovědnost, pečlivost a časovou flexibilitu
Náplň práce:
- Samostatné zpracování obch.případů v letecké přepravě
- Příprava cenových nabídek, odbavování zásilek, kontrola a fakturace
- Komunikace se zákazníky, leteckými společnostmi i zahraničními partnery
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí v kanceláři na pražském letišti
- Možnost odborného růstu
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Parkování na letišti
- Jazykové kurzy
- Další zaměstnanecké výhody
Místo výkonu práce: Aviatická 1048/12, Praha 6
Kontakt: petr.pokstefel@lagermax.cz -
Disponent e-commerce logistiky
Zadavatel: Bee First International s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 15.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Myslíte si, že práce v logistice je všude stejná? My to děláme jinak a nemáme žádné limity!
Přijďte mezi nás a uvidíte, že to jde dělat i jinak.
Náplň práce:
- Plánování, sledování a evidence přeprav
- Vyřizování objednávek
- Komunikace s dopravci a zákazníky
- Optimalizace tras a cenotvorba
- Spolupráce s ostatními kolegy (letecké odd., celní deklarace, sklad, finanční odd.)
Požadavky:
- Min. středoškolské vzdělání
- Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem a písmem)
- Praxe na pozici dispečera výhodou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Odolnost vůči občasnému stresu
- vhodné pro absoloventy
Nabízíme:
- Práci v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu
- Možnost podílet se na zajímavých projektech v oblasti dopravy
- Příjemné pracovní prostředí
- Uplatnění znalostí a jazykových dovedností v oblasti dopravy
- Profesionální zaškolení a podporu týmu
- Odpovídající platové ohodnocení
- Služební notebook a telefon
Těšíme se na Vaši reakci.
Informace o pozici:
Místo pracoviště:
Pavlov
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Benefity:
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky:
Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel:
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná pro absolventy.
Kontakt:
Zaměstnavatel:
Bee First International s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jitka Kučerová, bee@bee-first.com
-
dispečer/disponent MKD
Zadavatel: VCHD Cargo a.s.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 14.06.2018
Zobrazit podrobnosti
firma VCHD CARGO a.s. hledá pro pobočku KLADNO dispečera/ku MKD
nástup možný ihned
pracovní smlouva na dobu neurčitou
více o firmě na: www.vchd.cz
životopisy prosím na: jan.benes@vchd.cz
předem děkuji za vaše odpovědi,
Mgr. Jan Beneš, vedoucí dopravy -
Studentské brigády
Zadavatel: DAYWORK - studentské brigády
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 8.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Vážení studenti, rádi bychom vám představili portál na brigády, www.daywork.cz , který by vás mohl zaujmout. Vznikl za podpory města Praha a studentů ČVUT.
Portál vám umožní během studií nasbírat krátkodobé zkušenosti z pracovišť jako jsou kanceláře, hotely, obchody, restaurace, veletrhy, divadla a jiné eventy.
V čem je portál jiný?
Hodnocení, která budete získávat po každé proběhlé brigádě přispějí k celkové atraktivitě vašeho profilu a tím i snadnějšímu přístupu k brigádám.
Hodnocení budete moct do budoucna využít jako certifikovanou přílohu k životopisu.
Brigády se vám budou zobrazovat dle nastavených kriterií, zkušeností a znalostí.
V kalendáři si budete moct vyznačit dny, kdy máte školu či jiné aktivity a tak se vyhnete pročítání brigád v termínech, kterých by jste se stejně nemohli zúčastnit.
A co víc, budete mít možnost potvrzovat účast na brigádách přímo přes portál jednoduchým kliknutím „potvrdit brigádu“ a brigáda bude vaše.
Můžete se registrujte již nyní. Ve svém profilu proto uveďte co nejvíc informací. I několikadenní pracovní zkušenost může být dobrým impulsem pro firmy.
Registrace na www.daywork.cz -
Dispečer / dispečerka - junior
Zadavatel: Šmídl, s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 5.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici
Dispečer/Dispečerka – junior
Adresa Vašeho budoucího pracoviště:
Pod Hájem 97, Králův Dvůr
Co budete potřebovat?
SŠ vzdělání s maturitou organizační a komunikační schopnosti
Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Znalost alespoň jednoho cizího jazyka podmínkou (Aj, Nj)
Ochotu učit se novým věcem, týmového ducha
Praxe v oblasti dopravy výhodou ne však podmínkou
Co Vás u nás čeká?
Komunikace s řidiči, zákazníky (i zahraničními)
Získávání nových zákazníků a partnerů
Stanovování podmínek přepravy,
Kontrola průběhu přeprav až po konečného zákazníka
Na co se u nás můžete těšit?
Trvalý pracovní poměr ve stabilní české společnosti
Motivující mzdové ohodnocení
Benefity – mobilní telefon, příspěvek na stravování, sick days, firemní mobilní tarif, cafeterie
Nástup možný ihned
Informace na tel.: 737 796 928, Renáta Sklenářová
Šmídl s.r.o.
Čs. armády 991/ CZ / 564 01 Žamberk
tel/fax: +420 465 676 111/ e-mail: transport@smidl.cz
-
Referent sběrné služby v DHL nebo Zákaznické oddělení DHL
Zadavatel: DHL Freight
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 30.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Mezinárodní společnost DHL hledá pro svou divizi DHL Freight čerstvé absolventy SOŠ nebo VOŠ na uvolněné pozice v Říčanech ( se zajištěným svozem z "C" Opatov ) vhodné právě pro start kariéry v oboru dopravy:
https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1291319351-aden_brand0&rps=202
https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1290424695-aden_brand0&rps=202