Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Excel Specialista - skladové hospodářství
Zadavatel: GE Aviation
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 23.04.2019
Zobrazit podrobnosti
Co vás čeká?
Práci v podnikovém informačním systému – budete klíčový uživatel a podpora týmu skladů v řešení denních problémů
Denní reporting – budete vytvářet reporty, analyzovat data, řešit problémy 
Budete spolupracovat na inventurách, nových projektech, vytváření směrnic a standardů pro sklady
budete zastupovat vedoucího skladů
Co je dobré umět?
Práce na PC na pokročilé úrovni, excel na úrovni makra a visual basic, zkušenosti a analýzou dat
Střední školu
Cizí jazyk – AJ - domluvíte se
Praxe v oboru vítána
Zkušenosti s Lean Six Sigma, štíhlou výrobou, Kaizen, 5S výhodou
Znalost skladového hospodářství
Na co se těšit?
Inovativní projekty a neomezené možnosti rozvoje
Profesionální, otevřené a zároveň přátelské pracovní prostředí
Zkrácenou pracovní dobu 37,5h týdně, 5 +1 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky
Vzdělávací kurzy na míru vaší pozici
Firemní posilovnu, čerstvé ovoce, startovné na vybrané běhy RunCzech, masáže...
Pokud vás pozice zaujala, prosím odpovězte na inzerci na https://geaviation.jobs.cz/ nebo pište na michaela.semianova@ge.com
-
Quality & IT Junior
Zadavatel: Weco-Travel
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 11.04.2019
Zobrazit podrobnosti
Cestovní kancelář Weco-Travel hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici
Quality & IT Junior
POŽADUJEME
• min. středoškolské vzdělání
• znalost programovacího jazyka SQL
• výborná znalost – Excel, MS Office
• znalost QlikView výhodou
• znalost anglického jazyka
• samostatnost a smysl pro zodpovědnost
• vysoká spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME
• zajímavou a dynamickou práci
• flexibilní pracovní dobu
• příjemný kolektiv a pracovní prostředí
• silné zázemí mezinárodní společnosti
• motivující finanční ohodnocení odpovídající výkonu
• firemní benefity (stravenky, příspěvky na sport a dovolenou aj.)
• odborné školení
PRACOVNÍ POMĚR
• hlavní pracovní poměr
• příp. úprava pracovní doby dohodou
TERMÍN NÁSTUPU
• ihned nebo dohodou
Místo výkonu práce Praha 8 - Karlín
V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, Váš životopis na níže uvedený e-mail. -
Letecký mechanik Boeing 737
Zadavatel: Smartwings a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 9.04.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
Traťová údržba letadel provozovaných společností
Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad
Nabízíme:
Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Předpokládaný nástup: ihned
Lokalita:
Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
ŘP skupiny B
Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
Čistý trestný rejstřík
Zodpovědnost, pečlivost
Časová flexibilita
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice Letecký mechanik Boeing 737.
V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Dispečer / speditér mezinárodní nákladní dopravy
Zadavatel: TELS CZ spol.s r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 20.03.2019
Zobrazit podrobnosti
Mezinárodní dopravně-logistická společnost TELS poskytuje spediční služby v rámci mezinárodních nákladních přeprav.
Za 17 let úspěšného působení na logistickém trhu byly založeny nové pobočky ve Velké Británii, Polsku, České republice, Bělorusku, Rusku a na Ukrajině.
NAŠE MISE:
Napomáháme světovému obchodu, stíráme hranice mezi zeměmi, poskytujeme
našim klientům dokonalá řešení přepravy nákladů z jakéhokoli místa na zeměkouli kvalitně, spolehlivě a včas.
Pro naši pobočku na Praze 5 hledáme DISPEČERA/KU na plný úvazek
Náplň práce
• zajišťování přeprav z ČR a Slovenska do států EU (organizace a projednávání zakázek spojených s přepravou zboží, sledování přeprav)
• komunikace s klienty, udržování a rozvoj vztahů.
• komunikace s dopravci, udržování a rozvoj vztahů.
• navázání spolupráce s novými dopravci, jednání, služební cesty
• práce s pohledávkami
Požadujeme
• SŠ nebo VŠ (obor nerozhoduje, výhodou logistika, mezinárodní doprava, mezinárodní obchod)
• Čeština na pokročilé úrovni slovem i písmem, angličtina nebo polština výhodou,
• Dobrá znalost práce na PC a programů z balíčku MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
• Praxe v dopravě nebo logistice výhodou,
• Řidičský průkaz skupiny "B" výhodou
• V případě kandidáta-cizince trvalý pobyt v ČR nebo ukončená VŠ v ČR
• Komunikační, vyjadřovací schopnosti na výborné úrovni
• Pracovitost, vytrvalost a odolnost vůči stresu
• Soustředěnost, pečlivost a pozornost
• Zaměření na cíle a zodpovědnost
Nabízíme
• perspektivní zaměstnání v zázemí prosperující mezinárodní dopravní a logistické společnosti
• motivující finanční ohodnocení (včetně prémie)
• stravenky
• nefinanční benefity
• firemní mobil s neomezeným tarifem
• příjemné pracovní prostředí
• firemní akce
• důkladné zaškolení
• týden dovolené navíc
V případě zájmu zašlete životopis na tels@telsgroup.cz
Webowe stranky společnosti: www.telsgroup.cz
-
Administrativní výpomoc na účetní oddělení
Zadavatel: Prima Logistics s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 11.03.2019
Zobrazit podrobnosti
Společnost Prima Logistics s.r.o. hledá administrativní výpomoc pro přípravu podkladů pro fakturaci, účtování přijatých faktur apod.
Variabilní pracovní doba – 2 dny v týdnu (DPD)
Možnost získat praxi v administrativě a účetnictví
Příjemný kolektiv
Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, samostatnost, schopnost práce na PC
V případě zájmu zašlete životopis na uctarna@primalogistics.cz
-
Fakturantka-referentka
Zadavatel: Chironax Transport spol. s r .o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 19.02.2019 do: 31.08.2019
Zobrazit podrobnosti
Přijmeme fakturantku / referentku do dopravní firmy na Praze 9 v Horních Počernicích.
Nástup cca od srpna/záři - dle dohody, nynější pracovnice odchází na mateřskou dovolenou.
Možnost zkráceného pracovního úvazku.
Kontakt : Vladimír Vohrna - 603425191
Zájemci pište na e-mail: info@chironaxtransport.cz
-
Servisní technik, elektromontér, divize Silniční telematika
Zadavatel: AŽD Praha s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 21.01.2019
Zobrazit podrobnosti
POPIS POZICE
Montážní, servisní a údržbové práce na silničních a dálničních technologiích:
o mýtné brány (přípojky NN, konstrukce portálů)
o liniové řízení dálnice D1
o světelná signalizační zařízení
o kamerové systémy (měření rychlosti, vjezdové a parkovací systémy, tunely apod.)
o měření elektrických veličin, kontrola zapojení
Práce s PC a moderním technologickým vybavením
POŽADAVKY
• SOU/SŠ obor elektro
• odborná způsobilost dle vyhl. 50/78 Sb.
• orientace v projektové a technické dokumentaci
• znalost práce na PC
• samostatnost, důslednost a pečlivost
• ochotu cestovat a vzdělávat se
• ŘP sk. B, případně C, aktivní řidič
• praxe na obdobné pozici výhodou
Místo výkonu práce Praha, Brno
Nástup možný ihned
Kontakt: Ing. Martin Voch, voch.martin@azd.cz
www.azd.cz
-
Dispečer
Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 26.11.2018 do: 31.01.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDEŠ JAKO DODO DISPEČER DĚLAT?
Jako DODO dispečer budeš mít skutečně rozmanitou práci. Budeš komunikovat se zákazníky pomocí našeho komunikátoru a hledat pro ně řešení. Taky budeš „dirigovat“ kurýry DODO v terénu a vyřizovat administrativu týkající se objednávek.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Máš všeobecný přehled, selský rozum a rychlé reakce
Víš kde se píše i/y, zkrátka máš milý a kultivovaný jazykový projev
Zvládáš multitasking
Tvoje angličtina je na úrovni min. A2
Máš dobrou znalost Prahy
Máš čas minimálně 50 hod/měsíc
CO TI NABÍZÍME?
Možnost flexibilního plánovaní směn
Moderní kanceláře v Karlíně s Ping-pongem, terasou a skvělou kávou
Možnost karierního růstu a postup na některý z našich projektů
Možnost být součástí perspektivního startupu, oceněného 2. místem v anketě Křišťálova lupa!
Slevy u našich partnerů a benefitní kartu!
ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Víc info zde:https://idodo.cz/pozice/dodo-dispecer/
pracevdodo@idodo.cz -
Kurýr/pešák
Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDEŠ DĚLAT?
V práci ti to rychle uběhne. Budeš se jako pěší kurýr pohybovat po Praze pomocí MHD a vyřizovat objednávky zákazníků – doručovat, vyzvedávat, nakupovat a tak podobně. Vše potřebné se dozvíš od svého dispečera pomocí naší mobilní aplikace. Stane se z tebe guru přes pražské ulice.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Na čem si fakt zakládáme je, abys měl příjemné vystupování. Úsměv ještě nikdy nikoho nezabil a naši zákazníci prostě mají usměvavé DODO kurýry raději.
Měl bys taky mít smartphone s mobilním připojením a lítačku po Praze
Měl bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.
CO TI NABÍZÍME?
Flexibilní dlouhodobou brigádu na čerstvém vzduchu.
Možnost plánovat si směny podle svých možností (Po – Ne, 8,00 – 20,00)
Parádní softshellovou bundu a obrandované trička
Skvělý neformální kolektiv
Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
Slevy u našich partnerů
ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Více na:https://idodo.cz/pozice/dodo-pesak/
pracevdodo@idodo.cz -
Kurýr/řidič
Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDEŠ JAKO DODO ŘIDIČ DĚLAT?
Budeš brázdit ulice Prahy ve firemním autě a s úsměvem doručovat objednávky zákazníkům. Někdy budeš vyzvedávat a doručovat, někdy nakupovat nebo zjišťovat dostupnost. Konkrétní instrukce budeš dostávat z DoDo dispečinku pomocí mobilní aplikace.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Příjemné vystupování a spolehlivost je pro nás alfou-omegou.
Měl/a bys mít dobré řidičské schopnosti a dobrou znalost Prahy
Měl/a bys mít smartphone s mobilním připojením, abys mohl přes aplikaci komunikovat s DODOdispečerem
Měl/a bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.
CO TI NABÍZÍME?
Flexibilní dlouhodobou brigádu (DPČ/DPP) nebo hlavní pracovní poměr
Výraznou slevu na jídlo a nápoje během směny
Možnost plánovat si směny podle svých možnosti (Po – Ne, 8,00 – 22,00)
Parádní softshellovou bundu a obrandovaná trička
Skvělý neformální kolektiv
Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
Slevy u našich partnerů
ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Véce na: https://idodo.cz/pozice/dodo-ridic/
pracevdodo@idodo.cz -
Brigáda pro studenty VOŠ
Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 18.10.2018
Zobrazit podrobnosti
cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 30 zemích. V současnosti má přes 2800 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.
Pro oddělení námořních přeprav hledáme studenta na výpomoc (20h/týden).
Náplň práce:
Administrativa spojená s námořními a vlakovými přepravami.
Šíře pracovní náplně bude záviset na Tvé šikovnosti a na Tvém zájmu.
Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání s maturitou.
Zájem o obor (zasilatelství).
Excel na uživatelské úrovni.
AJ na středně pokročilé úrovni
Nabízíme:
Možnost získat praxi při studiu u významné společnosti na spedičním trhu.
Zajímavé finanční ohodnocení a flexibilní pracovní dobu.
Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry.
Odborné zaškolení a podporu kolegů.
Příjemný kolektiv a individuální přístup k zaměstnancům.
Brigádu na dobu neurčitou.
Pracoviště v Hostivici (od 1.1.2019 v Dobrovízi).
Nástup ihned nebo dohodou.
Zaujala Tě naše nabídka? Pak neváhej a dejte nám o sobě vědět (zašli životopis v ČJ na níže uvedený kontakt). Budeme se těšit na osobní setkání.
Děkujeme.
Za cargo-partner ČR Hana Prchalová, HR Manager
hana.prchalova@cargo-partner.com
+420 739 766 806 -
pracovnik IT analyst junior
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 9.10.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsi otevřený dalšímu rozvoji a máš odvahu učit se novým věcem, podívej se na níže popsanou pracovní příležitost:
JSI NAŠE NOVÁ POSILA:
• Jsi student nebo absolvent VŠ
• Znáš OS Windows ideálně na úrovni správce systému
• Orientuješ se v MS Excel na pokročilejší úrovni
• Máš analytické myšlení,
• Máš komunikativní znalost angličtiny (využiješ při komunikaci se zahraničními kolegy přímo v kanceláři)
• Budeš rád řešit IT dotazy/problémy našich kolegů
• Jsi komunikativní, zodpovědnost a pečlivost ti není cizí a máš proaktivní přístup
CO PŘESNĚ BUDEŠ DĚLAT
• Řešit uživatelské IT požadavky
• Spolupracovat na projektech IT
• Podpora vyvoje
• Administrace platformovych produktu
• Řešení jednoduchých požadavků na IT úrovni
• BI reporting
A CO TI NABÍZÍME
• Možnost pracovat i na zkrácený úvazek
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost externích školení
• Týden dovolené navíc, stravenky
• Fajn kolegy, kteří se s tebou rádi sejdou i po pracovní době
• Sídlo v centru dění – jsme v Praze na Invalidovně
Termín nástupu dle dohody
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com
-
zástupce vedoucího oddělení fakturace
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 11.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Náplň práce:
- kalkulace nákladů a fakturace
- příprava reportů a podkladů
- komunikace s kolegy v zahraničí
- organizace práce a zadaných úkolů pro další kolegy
- práce v interním systému a excelu
Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou (excel)
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv
- po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
nástup: dle dohody
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje
Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
„Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5
Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.
Náplň práce:
• spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
• tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
• zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
• tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
• příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
• zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,
Požadované vzdělání:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadovaný obor, zaměření:
• stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa
Požadované znalosti:
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, IS GINIS, MISYS)
Další dovednosti, schopnosti:
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:
a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis
Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.
Na obálku uveďte:
„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Kancelář tajemníka
Oddělení personální a mzdové
K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.
-
Pracovník Sales Business Development
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Vaše odpovědnost / náplň práce:
Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
Zpracování nabídky pro zákazníka
Řešení klientských požadavků
Propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
Služební cesty v rámci CZ/SK/EU
Váš profil:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka
Uživatelská práce na PC podmínkou
Chuť cestovat CZ, SK, EU
Pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamový duch
Reprezentativní vystupování
Komunikativní vlastnosti
Aktivní řidičský průkaz skupiny B
Znalost oboru není podmínkou
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Pět týdnů dovolené, možnost sick days
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Exportní dokumentarista
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Náplň práce:
Komunikace s kolegy v zahraničí
Zpracovávání dat od klientů
Práce v interním systému
Požadujeme:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka (němčina výhodou)
Uživatelská práce na PC podmínkou
Ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
Pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
5 týdnů dovolené
Možnost sick days
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.
Nástup možný ihned.
-
Pracovník Booking Export/Import
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Náplň práce:
zpracování objednávek od klienta
komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
komunikace s dopravci
práce v interním systému
Požadujeme:
středně pokročilou znalost anglického jazyka
uživatelská práce na PC podmínkou
ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
zázemí mezinárodní společnosti
pracoviště v Praze u metra Invalidovna
přátelský a mladý kolektiv
benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Pracovník Cost Control oddělení
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Vaše odpovědnost:
Kontrola nákladů a účtování
Komunikace s kolegy v českém a anglickém jazyce
Zadávání dat do našeho interního systému
Vytváření pravidelných reportů
Váš profil:
Jste svědomití a pečliví, dokážete pracovat nezávisle
Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem
Máte teamového ducha a nebojíte se změn
Jste pečliví
Máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
Umíte pracovat v Excelu
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
5 týdnů dovolené
Možnost sick days
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Pracovník export operation desk
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Vaše odpovědnost / náplň práce:
zpracování a zasílání notifikací
kontrola a zpracování exportních dat
překnihování lodí, rolování carga
zpracování loading listů
komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
zpracování podkladů pro plannery
práce v interním systému
Váš profil:
středně pokročilá znalost anglického jazyka
uživatelská práce na PC podmínkou
ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
zázemí mezinárodní společnosti
pracoviště v Praze u metra Invalidovna
přátelský a mladý kolektiv
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Junior specialista logistiky
Zadavatel: ZOOT a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme nejrychleji rostoucí e-commerce společnost s módou v regionu CEE. Hledáme nového kolegu, který zastřeší vše, co souvisí s dopravou. Nebojíme se experimentovat a zkoušet, co jiní nezkusí – inovacím a zlepšovákům jsme otevřeni. Spolupracujeme s kvalitními partnery na dopravním trhu, nemáme a ani nechceme mít vlastní auta a dispečery. Pozice je otevřená i pro ambiciozní absolventy VŠ s excelentním Excelem.
Co u nás budeš mít na starost?
• Organizaci a plánování dopravy v rámci CEE na denní bázi
• Objednávky LTL přepravy, balíkové služby
• Koordinaci dopravy mezi sklady, dopravci a zákazníky
• Každodenní komunikaci s dopravci, řešení vzniklých problémů
• Plánování a koordinaci mimořádných přeprav
• Sledování kvality dopravy a pravidelné hodnocení, reporting
• Kontinuální zlepšování kvality služeb
• Do budoucna například i přípravu tendrů a strategií logistiky
• Hledání nových možností distribuce, inovace na dopravním trhu
Koho hledáme?
• Máš alespoň bakalářský titul z ekonomky nebo dopravní fakulty
• Předchozí zkušenosti z oblasti dopravy/distribuce je plus
• Zvládneš vyřešit i složitější záležitosti po telefonu, domluvíš se i anglicky
• Excel je Tvůj nejoblíbenější program, jsi analytického ražení a máš rád/a čísla a počítání
• Dokážeš si z množství dat vytáhnout report toho nejdůležitějšího a ještě ho odprezentovat
• Jsi proaktivní, nebojíš se samostatnosti, rád/a organizuješ a dokážeš vyjednat (téměř) nemožné
Co za to?
• Bezva kolektiv v našem říčanském skladu
• Zaměstnanecké benefity (ten nejvíc cool je samozřejmě sleva na hadry, jak jinak)
• Možnost růstu spolu s firmou – do dvou let se můžeš posunout i na vedoucí roli
• Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti
Nástup: V srpnu. A nebo dohodou.
Pracovat budeš v Říčanech.
Jestli Tě pozice zaujala, pošli nám na mail chcidozootu@zoot.cz pár vět o sobě, Tvé CVčko nebo LinkedIn profil. Budeme se těšit!