Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • pracovnik IT analyst junior

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.10.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsi otevřený dalšímu rozvoji a máš odvahu učit se novým věcem, podívej se na níže popsanou pracovní příležitost:

    JSI NAŠE NOVÁ POSILA:
    • Jsi student nebo absolvent VŠ
    • Znáš OS Windows ideálně na úrovni správce systému
    • Orientuješ se v MS Excel na pokročilejší úrovni
    • Máš analytické myšlení,
    • Máš komunikativní znalost angličtiny (využiješ při komunikaci se zahraničními kolegy přímo v kanceláři)
    • Budeš rád řešit IT dotazy/problémy našich kolegů
    • Jsi komunikativní, zodpovědnost a pečlivost ti není cizí a máš proaktivní přístup
    CO PŘESNĚ BUDEŠ DĚLAT
    • Řešit uživatelské IT požadavky
    • Spolupracovat na projektech IT
    • Podpora vyvoje
    • Administrace platformovych produktu
    • Řešení jednoduchých požadavků na IT úrovni
    • BI reporting
    A CO TI NABÍZÍME
    • Možnost pracovat i na zkrácený úvazek
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Možnost externích školení
    • Týden dovolené navíc, stravenky
    • Fajn kolegy, kteří se s tebou rádi sejdou i po pracovní době
    • Sídlo v centru dění – jsme v Praze na Invalidovně
    Termín nástupu dle dohody
    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
    e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com

  • zástupce vedoucího oddělení fakturace

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 11.09.2018

    Zobrazit podrobnosti


    Náplň práce:
    - kalkulace nákladů a fakturace
    - příprava reportů a podkladů
    - komunikace s kolegy v zahraničí
    - organizace práce a zadaných úkolů pro další kolegy
    - práce v interním systému a excelu
    Požadujeme:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou (excel)
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mlady kolektiv
    - po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů

    nástup: dle dohody
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje

    Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
    vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
    pracovního místa úředníka/úřednice

    „Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
    v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5

    Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.

    Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.

    Náplň práce:
    • spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
    • tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
    • zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
    • tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
    • příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
    • zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst


    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

    a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
    b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
    c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
    d) způsobilost k právním úkonům,
    e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,

    Požadované vzdělání:
    • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání


    Požadovaný obor, zaměření:
    • stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa

    Požadované znalosti:
    • znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
    • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, IS GINIS, MISYS)


    Další dovednosti, schopnosti:
    • organizační schopnosti
    • komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost


    Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:

    a) jméno, příjmení, titul,
    b) datum a místo narození,
    c) státní příslušnost,
    d) místo trvalého pobytu,
    e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    f) datum a podpis


    Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
    http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310

    K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:

    a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
    b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
    c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

    Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.


    Na obálku uveďte:

    „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    Kancelář tajemníka
    Oddělení personální a mzdové
    K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového


    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.

  • Pracovník Sales Business Development

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
    Zpracování nabídky pro zákazníka
    Řešení klientských požadavků
    Propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
    Služební cesty v rámci CZ/SK/EU

    Váš profil:
    Středně pokročilou znalost anglického jazyka
    Uživatelská práce na PC podmínkou
    Chuť cestovat CZ, SK, EU
    Pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamový duch
    Reprezentativní vystupování
    Komunikativní vlastnosti
    Aktivní řidičský průkaz skupiny B
    Znalost oboru není podmínkou

    Nabízíme:
    Zázemí mezinárodní společnosti
    Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    Přátelský a mladý kolektiv
    Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    Pět týdnů dovolené, možnost sick days

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Exportní dokumentarista

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Náplň práce:
    Komunikace s kolegy v zahraničí
    Zpracovávání dat od klientů
    Práce v interním systému

    Požadujeme:
    Středně pokročilou znalost anglického jazyka (němčina výhodou)
    Uživatelská práce na PC podmínkou
    Ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
    Pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch

    Nabízíme:
    Zázemí mezinárodní společnosti
    Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    Přátelský a mladý kolektiv
    Po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    5 týdnů dovolené
    Možnost sick days

    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.

    Nástup možný ihned.

  • Pracovník Booking Export/Import

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Náplň práce:
    zpracování objednávek od klienta
    komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
    komunikace s dopravci
    práce v interním systému

    Požadujeme:
    středně pokročilou znalost anglického jazyka
    uživatelská práce na PC podmínkou
    ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
    pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch

    Nabízíme:
    zázemí mezinárodní společnosti
    pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    přátelský a mladý kolektiv
    benefity ve formě stravenek a flexi pasů

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Pracovník Cost Control oddělení

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Vaše odpovědnost:
    Kontrola nákladů a účtování
    Komunikace s kolegy v českém a anglickém jazyce
    Zadávání dat do našeho interního systému
    Vytváření pravidelných reportů

    Váš profil:
    Jste svědomití a pečliví, dokážete pracovat nezávisle
    Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem
    Máte teamového ducha a nebojíte se změn
    Jste pečliví
    Máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
    Umíte pracovat v Excelu

    Nabízíme:
    Zázemí mezinárodní společnosti
    Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    Přátelský a mladý kolektiv
    Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    5 týdnů dovolené
    Možnost sick days

    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Pracovník export operation desk

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    zpracování a zasílání notifikací
    kontrola a zpracování exportních dat
    překnihování lodí, rolování carga
    zpracování loading listů
    komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
    zpracování podkladů pro plannery
    práce v interním systému

    Váš profil:
    středně pokročilá znalost anglického jazyka
    uživatelská práce na PC podmínkou
    ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
    pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch

    Nabízíme:
    zázemí mezinárodní společnosti
    pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    přátelský a mladý kolektiv

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Junior specialista logistiky

    Zadavatel: ZOOT a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme nejrychleji rostoucí e-commerce společnost s módou v regionu CEE. Hledáme nového kolegu, který zastřeší vše, co souvisí s dopravou. Nebojíme se experimentovat a zkoušet, co jiní nezkusí – inovacím a zlepšovákům jsme otevřeni. Spolupracujeme s kvalitními partnery na dopravním trhu, nemáme a ani nechceme mít vlastní auta a dispečery. Pozice je otevřená i pro ambiciozní absolventy VŠ s excelentním Excelem.

    Co u nás budeš mít na starost?
    • Organizaci a plánování dopravy v rámci CEE na denní bázi
    • Objednávky LTL přepravy, balíkové služby
    • Koordinaci dopravy mezi sklady, dopravci a zákazníky
    • Každodenní komunikaci s dopravci, řešení vzniklých problémů
    • Plánování a koordinaci mimořádných přeprav
    • Sledování kvality dopravy a pravidelné hodnocení, reporting
    • Kontinuální zlepšování kvality služeb
    • Do budoucna například i přípravu tendrů a strategií logistiky
    • Hledání nových možností distribuce, inovace na dopravním trhu

    Koho hledáme?
    • Máš alespoň bakalářský titul z ekonomky nebo dopravní fakulty
    • Předchozí zkušenosti z oblasti dopravy/distribuce je plus
    • Zvládneš vyřešit i složitější záležitosti po telefonu, domluvíš se i anglicky
    • Excel je Tvůj nejoblíbenější program, jsi analytického ražení a máš rád/a čísla a počítání
    • Dokážeš si z množství dat vytáhnout report toho nejdůležitějšího a ještě ho odprezentovat
    • Jsi proaktivní, nebojíš se samostatnosti, rád/a organizuješ a dokážeš vyjednat (téměř) nemožné

    Co za to?
    • Bezva kolektiv v našem říčanském skladu
    • Zaměstnanecké benefity (ten nejvíc cool je samozřejmě sleva na hadry, jak jinak)
    • Možnost růstu spolu s firmou – do dvou let se můžeš posunout i na vedoucí roli
    • Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti

    Nástup: V srpnu. A nebo dohodou.

    Pracovat budeš v Říčanech.

    Jestli Tě pozice zaujala, pošli nám na mail chcidozootu@zoot.cz pár vět o sobě, Tvé CVčko nebo LinkedIn profil. Budeme se těšit!

  • Prodejní poradce PKW/LKW

    Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 21.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    text inzerátu ...Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., patřící do nadnárodní skupiny LKQ, která je největším distributorem náhradních dílů na světě, hledá do svého rostoucího týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na níže uvedenou pozici.
    Obchodní zástupce PKW
    PROČ NEJLEPŠÍ OBCHODNÍCI Z AUTOMOTIVE PRACUJÍ V ELITU?
    PROTOŽE MY JSME VÍC NEŽ JEN AUTODÍLY!
    Pracovní náplň:
     Reprezentujete naši značku.
     Pečujete o stávající zákazníky ve svěřeném regionu (technická podpora, tvorba nabídek)
     Vedete obchodní jednání, uzavíráte smlouvy.
     Komunikujete a spolupracujete i s ostatními odděleními společnosti.
     Zasíláte report svému nadřízenému.
     Po zapracování počítáme s aktivním vyhledáváním nových zákazníků - budete tak kombinovat prodej u stálých a nových zákazníků.
     Doplňkové činnosti a administrativa na pobočce.
    Co očekáváme?
     Zájem o automobilový průmysl, znalosti o autech a motorkách a dílech na ně, protože naši prodejní poradci jsou profíci ve svém oboru
     Loajalitu, pracovitost a samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu.
     Zodpovědnost za svěřené úkoly.
     Bezproblémově zvládnout běžnou administrativu.
     Předchozí prokazatelné výsledky v prodeji.
     Efektivnost, obchodního ducha, schopnost rychle se učit, a to i technická data.

    Co nabízíme?

     Komplexní zaškolení.
     Práci na hlavní pracovní poměr.
     Možnost kariérního růstu.
    Proč se stát ELIŤÁKEM?
    Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
     Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům.
     Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
     Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme. Možnost kariérního růstu - všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
     Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
     Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
     Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
     A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a řada pobočkových akcí.
     Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.

    Staňte se členem našeho ELITního týmu!

    Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
    Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • Prodavač autodílů

    Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 21.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste nadšenec do aut a motorek, kterého baví komunikace s lidmi, nebo už má i zkušenosti s prodejem?
    Staňte se členem ELITního týmu v Praze!
    Pracovní náplň:
    • Aktivně prodáváte náš sortiment autodílů a služeb zákazníkům.
    • Přijímáte objednávky, identifikujete zboží, zadáváte do systému, vystavujete účetní doklady.
    • Poskytujete informace o stálé nabídce Elitu či akčních novinkách, zjišťujete potřeby a přání zákazníků a hledáte pro ně nejvhodnějšího řešení.
    • Přijímáte a vyřizujete reklamace.
    • V případě potřeby nahradíte řidiče a dovezete objednávku k zákazníkovi – nesete odpovědnost za předání fakturace
    • Přispíváte k pohodovému chodu prodejny, pravidelně doplňujete zboží/katalogy, věnujete se související administrativě a odpovídáte za pokladnu.
    • Udržujete prodejnu v čistotě.
    Co očekáváme?
    • Pro-aktivita, nadšení, zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost.
    • Příjemné vystupování, pro-zákaznická orientace, vstřícný přístup.
    • Zájem o obor - znalosti o osobních autech a motorkách
    • Pokud jste absolvent školy zaměřené na auta nebo dopravu, tak Vás všechno rádi naučíme.
    • Samozřejmostí je řidičský průkaz typu B.
    • Nedělá Vám problém práce na počítači a brzy se tak budete orientovat v našem objednávkovém systému.

    Co nabízíme?
    • Komplexní zaškolení.
    • Práce na hlavní pracovní poměr
    • Možnost kariérního růstu.
    • Přátelské pracovní prostředí.


    Proč se stát ELIŤÁKEM?
    Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
    • Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům. K dispozici budete mít vše, co potřebujete, pro zabezpečení efektivní práce.
    • Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
    • Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme.
    • Možnost kariérního růstu- všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
    • Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
    • Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
    • Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
    • A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a pobočkových akcí.
    • Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.
    A především – proč ELIT? Protože jsme víc, než jen autodíly!
    Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
    Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • Prodejce závodních pneumatik

    Zadavatel: Motorsport s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 16.07.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Zadavatel: Motorsport, spol. s r.o.

    Platné od: 10.07. 2018

    Společnost Motorsport, spol. s r.o. se sídlem Poděbradská 541/29, 190 00 Praha 9, hledá uchazeče na pracovní místo:

    Prodejce závodních pneumatik

    Pracovní náplň:

    * Prodej závodních pneumatik v kanceláři, ale také na závodech

    * Komunikace se zákazníky

    * Práce občas i o víkendech

    * Evidence prodaných pneu

    Požadujeme:

    * Uživatelskou znalost PC

    * Znalost AJ nebo NJ

    * Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost

    * Odolnost vůči stresu

    * Řidičský průkaz

    * Schopnost samostatné práce a rozhodování

    * Fyzickou zdatnost (manipulace s pneumatikami)

    * Ochotu pracovat i o víkendu

    * Trestní bezúhonnost

    Nabízíme:

    * Příjemné pracovní prostředí

    * Odpovídající platové ohodnocení

    * 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění

    * Práci na plný úvazek na dobu neurčitou

    Lokalita: Praha 9

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis a stručný motivační dopis na emailovou adresu: wagner@motorsport.cz nebo klipova@motorsport.cz. Do e-mailu uveďte Prodejce závodních pneumatik.

  • Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje

    Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
    vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
    pracovního místa úředníka/úřednice

    „Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
    v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5

    Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.

    Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.

    Náplň práce:
    • spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
    • tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
    • zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
    • tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
    • příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
    • zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst


    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

    a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
    b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
    c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
    d) způsobilost k právním úkonům,
    e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,

    Požadované vzdělání:
    • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání


    Požadovaný obor, zaměření:
    • stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa

    Požadované znalosti:
    • znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
    • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, GINIS, MISYS)


    Další dovednosti, schopnosti:
    • organizační schopnosti
    • komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost


    Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:

    a) jméno, příjmení, titul,
    b) datum a místo narození,
    c) státní příslušnost,
    d) místo trvalého pobytu,
    e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    f) datum a podpis


    Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
    http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310

    K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:

    a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
    b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
    c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

    Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.


    Na obálku uveďte:

    „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    Kancelář tajemníka
    Oddělení personální a mzdové
    K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového


    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.


  • Pracovník sales business development

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 26.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovník sales business development

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    nástup: ihned
    místo: Praha
    oddělení: sales business development
    úvazek: plný

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    - Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
    - Zpracování nabídky pro zákazníka
    - řešení klientských požadavků
    - propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
    - služební cesty v rámci CZ/SK/EU


    Váš profil:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - chuť cestovat CZ, SK, EU
    - pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    - reprezentativní vystupování
    - komunikativní vlastnosti
    - aktivní řidičský průkaz skupiny B
    - znalost oboru není podmínkou



    Nabízíme:
    - - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv
    - benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    - pět týdnů dovolené, možnost sick days

    Kontakt: 277001414
    cze-prague@msc.com

    <a href="http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001" style="color:#feffff; text-decoration:none">&#1048;&#1079;&#1084;&#1077;&#1085;&#1080;&#1090;&#1077; &#1076;&#1077;&#1090;&#1089;&#1082;&#1080;&#1081; &#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1083;&#1077;&#1082;&#1090; &#1087;&#1086;&#1089;&#1090;&#1077;&#1083;&#1100;&#1085;&#1086;&#1075;&#1086; &#1073;&#1077;&#1083;&#1100;&#1103; http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001</a>

  • Referent leteckých přeprav

    Zadavatel: Lagermax spedice a logistika s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.05.2019 do: 30.09.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Mezinárodní spediční firma nabízí volné místo na pracovní pozici referent leteckých přeprav.

    Požadujeme:
    - min. SŠ vzdělání
    - znalost AJ
    - Znalost práce na PC
    - Komunikativnost, odpovědnost, pečlivost a časovou flexibilitu

    Náplň práce:
    - Samostatné zpracování obch.případů v letecké přepravě
    - Příprava cenových nabídek, odbavování zásilek, kontrola a fakturace
    - Komunikace se zákazníky, leteckými společnostmi i zahraničními partnery

    Nabízíme:
    - Příjemné pracovní prostředí v kanceláři na pražském letišti
    - Možnost odborného růstu
    - Odpovídající finanční ohodnocení
    - Parkování na letišti
    - Jazykové kurzy
    - Další zaměstnanecké výhody

    Místo výkonu práce: Aviatická 1048/12, Praha 6

    Kontakt: petr.pokstefel@lagermax.cz

  • Disponent e-commerce logistiky

    Zadavatel: Bee First International s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 15.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Myslíte si, že práce v logistice je všude stejná? My to děláme jinak a nemáme žádné limity!

    Přijďte mezi nás a uvidíte, že to jde dělat i jinak.



    Náplň práce:

    - Plánování, sledování a evidence přeprav

    - Vyřizování objednávek

    - Komunikace s dopravci a zákazníky

    - Optimalizace tras a cenotvorba

    - Spolupráce s ostatními kolegy (letecké odd., celní deklarace, sklad, finanční odd.)

    Požadavky:

    - Min. středoškolské vzdělání

    - Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem a písmem)

    - Praxe na pozici dispečera výhodou

    - Výborné organizační a komunikační dovednosti

    - Odolnost vůči občasnému stresu

    - vhodné pro absoloventy

    Nabízíme:

    - Práci v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu

    - Možnost podílet se na zajímavých projektech v oblasti dopravy

    - Příjemné pracovní prostředí

    - Uplatnění znalostí a jazykových dovedností v oblasti dopravy

    - Profesionální zaškolení a podporu týmu

    - Odpovídající platové ohodnocení

    - Služební notebook a telefon

    Těšíme se na Vaši reakci.

    Informace o pozici:

    Místo pracoviště:


    Pavlov

    Typ pracovního poměru:


    Práce na plný úvazek

    Délka pracovního poměru:


    Na dobu neurčitou

    Typ smluvního vztahu:


    Pracovní smlouva

    Benefity:


    Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova

    Požadované vzdělání:


    Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Požadované jazyky:


    Angličtina (Středně pokročilá)

    Zadavatel:


    Zaměstnavatel

    Pozice je vhodná pro absolventy.

    Kontakt:

    Zaměstnavatel:

    Bee First International s.r.o.

    Kontaktní osoba:

    Jitka Kučerová, bee@bee-first.com

  • dispečer/disponent MKD

    Zadavatel: VCHD Cargo a.s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 14.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    firma VCHD CARGO a.s. hledá pro pobočku KLADNO dispečera/ku MKD
    nástup možný ihned
    pracovní smlouva na dobu neurčitou
    více o firmě na: www.vchd.cz
    životopisy prosím na: jan.benes@vchd.cz

    předem děkuji za vaše odpovědi,
    Mgr. Jan Beneš, vedoucí dopravy

  • Studentské brigády

    Zadavatel: DAYWORK - studentské brigády

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 8.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Vážení studenti, rádi bychom vám představili portál na brigády, www.daywork.cz , který by vás mohl zaujmout. Vznikl za podpory města Praha a studentů ČVUT.

    Portál vám umožní během studií nasbírat krátkodobé zkušenosti z pracovišť jako jsou kanceláře, hotely, obchody, restaurace, veletrhy, divadla a jiné eventy.


    V čem je portál jiný?

    Hodnocení, která budete získávat po každé proběhlé brigádě přispějí k celkové atraktivitě vašeho profilu a tím i snadnějšímu přístupu k brigádám.

    Hodnocení budete moct do budoucna využít jako certifikovanou přílohu k životopisu.

    Brigády se vám budou zobrazovat dle nastavených kriterií, zkušeností a znalostí.

    V kalendáři si budete moct vyznačit dny, kdy máte školu či jiné aktivity a tak se vyhnete pročítání brigád v termínech, kterých by jste se stejně nemohli zúčastnit.

    A co víc, budete mít možnost potvrzovat účast na brigádách přímo přes portál jednoduchým kliknutím „potvrdit brigádu“ a brigáda bude vaše.

    Můžete se registrujte již nyní. Ve svém profilu proto uveďte co nejvíc informací. I několikadenní pracovní zkušenost může být dobrým impulsem pro firmy.

    Registrace na www.daywork.cz

  • Dispečer / dispečerka - junior

    Zadavatel: Šmídl, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 5.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici

    Dispečer/Dispečerka – junior
    Adresa Vašeho budoucího pracoviště:
    Pod Hájem 97, Králův Dvůr
    Co budete potřebovat?
    SŠ vzdělání s maturitou organizační a komunikační schopnosti
    Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
    Znalost alespoň jednoho cizího jazyka podmínkou (Aj, Nj)
    Ochotu učit se novým věcem, týmového ducha
    Praxe v oblasti dopravy výhodou ne však podmínkou
    Co Vás u nás čeká?
    Komunikace s řidiči, zákazníky (i zahraničními)
    Získávání nových zákazníků a partnerů
    Stanovování podmínek přepravy,
    Kontrola průběhu přeprav až po konečného zákazníka
    Na co se u nás můžete těšit?
    Trvalý pracovní poměr ve stabilní české společnosti
    Motivující mzdové ohodnocení
    Benefity – mobilní telefon, příspěvek na stravování, sick days, firemní mobilní tarif, cafeterie
    Nástup možný ihned
    Informace na tel.: 737 796 928, Renáta Sklenářová


    Šmídl s.r.o.
    Čs. armády 991/ CZ / 564 01 Žamberk
    tel/fax: +420 465 676 111/ e-mail: transport@smidl.cz

  • Referent sběrné služby v DHL nebo Zákaznické oddělení DHL

    Zadavatel: DHL Freight

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 30.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Mezinárodní společnost DHL hledá pro svou divizi DHL Freight čerstvé absolventy SOŠ nebo VOŠ na uvolněné pozice v Říčanech ( se zajištěným svozem z "C" Opatov ) vhodné právě pro start kariéry v oboru dopravy:

    https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1291319351-aden_brand0&rps=202

    https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1290424695-aden_brand0&rps=202