Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Letecký mechanik Boeing 737

    Zadavatel: Smartwings a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.04.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    Traťová údržba letadel provozovaných společností
    Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad

    Nabízíme:
    Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
    Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Zaměstnanecké výhody
    Předpokládaný nástup: ihned

    Lokalita:
    Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
    ŘP skupiny B
    Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
    Čistý trestný rejstřík
    Zodpovědnost, pečlivost
    Časová flexibilita

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice Letecký mechanik Boeing 737.

    V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Dispečer / speditér mezinárodní nákladní dopravy

    Zadavatel: TELS CZ spol.s r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 20.03.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Mezinárodní dopravně-logistická společnost TELS poskytuje spediční služby v rámci mezinárodních nákladních přeprav.
    Za 17 let úspěšného působení na logistickém trhu byly založeny nové pobočky ve Velké Británii, Polsku, České republice, Bělorusku, Rusku a na Ukrajině.

    NAŠE MISE:

    Napomáháme světovému obchodu, stíráme hranice mezi zeměmi, poskytujeme
    našim klientům dokonalá řešení přepravy nákladů z jakéhokoli místa na zeměkouli kvalitně, spolehlivě a včas.

    Pro naši pobočku na Praze 5 hledáme DISPEČERA/KU na plný úvazek

    Náplň práce

    • zajišťování přeprav z ČR a Slovenska do států EU (organizace a projednávání zakázek spojených s přepravou zboží, sledování přeprav)
    • komunikace s klienty, udržování a rozvoj vztahů.
    • komunikace s dopravci, udržování a rozvoj vztahů.
    • navázání spolupráce s novými dopravci, jednání, služební cesty
    • práce s pohledávkami

    Požadujeme

    • SŠ nebo VŠ (obor nerozhoduje, výhodou logistika, mezinárodní doprava, mezinárodní obchod)
    • Čeština na pokročilé úrovni slovem i písmem, angličtina nebo polština výhodou,
    • Dobrá znalost práce na PC a programů z balíčku MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
    • Praxe v dopravě nebo logistice výhodou,
    • Řidičský průkaz skupiny "B" výhodou
    • V případě kandidáta-cizince trvalý pobyt v ČR nebo ukončená VŠ v ČR
    • Komunikační, vyjadřovací schopnosti na výborné úrovni
    • Pracovitost, vytrvalost a odolnost vůči stresu
    • Soustředěnost, pečlivost a pozornost
    • Zaměření na cíle a zodpovědnost

    Nabízíme

    • perspektivní zaměstnání v zázemí prosperující mezinárodní dopravní a logistické společnosti
    • motivující finanční ohodnocení (včetně prémie)
    • stravenky
    • nefinanční benefity
    • firemní mobil s neomezeným tarifem
    • příjemné pracovní prostředí
    • firemní akce
    • důkladné zaškolení
    • týden dovolené navíc

    V případě zájmu zašlete životopis na tels@telsgroup.cz
    Webowe stranky společnosti: www.telsgroup.cz

  • Administrativní výpomoc na účetní oddělení

    Zadavatel: Prima Logistics s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 11.03.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost Prima Logistics s.r.o. hledá administrativní výpomoc pro přípravu podkladů pro fakturaci, účtování přijatých faktur apod.

    Variabilní pracovní doba – 2 dny v týdnu (DPD)
    Možnost získat praxi v administrativě a účetnictví
    Příjemný kolektiv

    Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, samostatnost, schopnost práce na PC

    V případě zájmu zašlete životopis na uctarna@primalogistics.cz

  • Fakturantka-referentka

    Zadavatel: Chironax Transport spol. s r .o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 19.02.2019 do: 31.08.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Přijmeme fakturantku / referentku do dopravní firmy na Praze 9 v Horních Počernicích.
    Nástup cca od srpna/záři - dle dohody, nynější pracovnice odchází na mateřskou dovolenou.
    Možnost zkráceného pracovního úvazku.
    Kontakt : Vladimír Vohrna - 603425191
    Zájemci pište na e-mail: info@chironaxtransport.cz

  • Servisní technik, elektromontér, divize Silniční telematika

    Zadavatel: AŽD Praha s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 21.01.2019

    Zobrazit podrobnosti

    POPIS POZICE

    Montážní, servisní a údržbové práce na silničních a dálničních technologiích:
    o mýtné brány (přípojky NN, konstrukce portálů)
    o liniové řízení dálnice D1
    o světelná signalizační zařízení
    o kamerové systémy (měření rychlosti, vjezdové a parkovací systémy, tunely apod.)
    o měření elektrických veličin, kontrola zapojení

    Práce s PC a moderním technologickým vybavením

    POŽADAVKY

    • SOU/SŠ obor elektro
    • odborná způsobilost dle vyhl. 50/78 Sb.
    • orientace v projektové a technické dokumentaci
    • znalost práce na PC
    • samostatnost, důslednost a pečlivost
    • ochotu cestovat a vzdělávat se
    • ŘP sk. B, případně C, aktivní řidič
    • praxe na obdobné pozici výhodou

    Místo výkonu práce Praha, Brno
    Nástup možný ihned

    Kontakt: Ing. Martin Voch, voch.martin@azd.cz
    www.azd.cz

  • Dispečer

    Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 26.11.2018 do: 31.01.2019

    Zobrazit podrobnosti

    CO BUDEŠ JAKO DODO DISPEČER DĚLAT?
    Jako DODO dispečer budeš mít skutečně rozmanitou práci. Budeš komunikovat se zákazníky pomocí našeho komunikátoru a hledat pro ně řešení. Taky budeš „dirigovat“ kurýry DODO v terénu a vyřizovat administrativu týkající se objednávek.


    CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
    Máš všeobecný přehled, selský rozum a rychlé reakce
    Víš kde se píše i/y, zkrátka máš milý a kultivovaný jazykový projev
    Zvládáš multitasking
    Tvoje angličtina je na úrovni min. A2
    Máš dobrou znalost Prahy
    Máš čas minimálně 50 hod/měsíc

    CO TI NABÍZÍME?
    Možnost flexibilního plánovaní směn
    Moderní kanceláře v Karlíně s Ping-pongem, terasou a skvělou kávou
    Možnost karierního růstu a postup na některý z našich projektů
    Možnost být součástí perspektivního startupu, oceněného 2. místem v anketě Křišťálova lupa!
    Slevy u našich partnerů a benefitní kartu!

    ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Víc info zde:https://idodo.cz/pozice/dodo-dispecer/
    pracevdodo@idodo.cz

  • Kurýr/pešák

    Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019

    Zobrazit podrobnosti

    CO BUDEŠ DĚLAT?
    V práci ti to rychle uběhne. Budeš se jako pěší kurýr pohybovat po Praze pomocí MHD a vyřizovat objednávky zákazníků – doručovat, vyzvedávat, nakupovat a tak podobně. Vše potřebné se dozvíš od svého dispečera pomocí naší mobilní aplikace. Stane se z tebe guru přes pražské ulice.

    CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
    Na čem si fakt zakládáme je, abys měl příjemné vystupování. Úsměv ještě nikdy nikoho nezabil a naši zákazníci prostě mají usměvavé DODO kurýry raději.
    Měl bys taky mít smartphone s mobilním připojením a lítačku po Praze
    Měl bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.

    CO TI NABÍZÍME?
    Flexibilní dlouhodobou brigádu na čerstvém vzduchu.
    Možnost plánovat si směny podle svých možností (Po – Ne, 8,00 – 20,00)
    Parádní softshellovou bundu a obrandované trička
    Skvělý neformální kolektiv
    Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
    Slevy u našich partnerů

    ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Více na:https://idodo.cz/pozice/dodo-pesak/
    pracevdodo@idodo.cz

  • Kurýr/řidič

    Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019

    Zobrazit podrobnosti

    CO BUDEŠ JAKO DODO ŘIDIČ DĚLAT?
    Budeš brázdit ulice Prahy ve firemním autě a s úsměvem doručovat objednávky zákazníkům. Někdy budeš vyzvedávat a doručovat, někdy nakupovat nebo zjišťovat dostupnost. Konkrétní instrukce budeš dostávat z DoDo dispečinku pomocí mobilní aplikace.


    CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
    Příjemné vystupování a spolehlivost je pro nás alfou-omegou.
    Měl/a bys mít dobré řidičské schopnosti a dobrou znalost Prahy
    Měl/a bys mít smartphone s mobilním připojením, abys mohl přes aplikaci komunikovat s DODOdispečerem
    Měl/a bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.

    CO TI NABÍZÍME?
    Flexibilní dlouhodobou brigádu (DPČ/DPP) nebo hlavní pracovní poměr
    Výraznou slevu na jídlo a nápoje během směny
    Možnost plánovat si směny podle svých možnosti (Po – Ne, 8,00 – 22,00)
    Parádní softshellovou bundu a obrandovaná trička
    Skvělý neformální kolektiv
    Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
    Slevy u našich partnerů

    ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Véce na: https://idodo.cz/pozice/dodo-ridic/
    pracevdodo@idodo.cz

  • Brigáda pro studenty VOŠ

    Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 18.10.2018

    Zobrazit podrobnosti

    cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 30 zemích. V současnosti má přes 2800 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.

    Pro oddělení námořních přeprav hledáme studenta na výpomoc (20h/týden).

    Náplň práce:

    Administrativa spojená s námořními a vlakovými přepravami.
    Šíře pracovní náplně bude záviset na Tvé šikovnosti a na Tvém zájmu.

    Požadujeme:

    Min. SŠ vzdělání s maturitou.
    Zájem o obor (zasilatelství).
    Excel na uživatelské úrovni.
    AJ na středně pokročilé úrovni


    Nabízíme:

    Možnost získat praxi při studiu u významné společnosti na spedičním trhu.
    Zajímavé finanční ohodnocení a flexibilní pracovní dobu.
    Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry.
    Odborné zaškolení a podporu kolegů.
    Příjemný kolektiv a individuální přístup k zaměstnancům.
    Brigádu na dobu neurčitou.
    Pracoviště v Hostivici (od 1.1.2019 v Dobrovízi).
    Nástup ihned nebo dohodou.

    Zaujala Tě naše nabídka? Pak neváhej a dejte nám o sobě vědět (zašli životopis v ČJ na níže uvedený kontakt). Budeme se těšit na osobní setkání.
    Děkujeme.

    Za cargo-partner ČR Hana Prchalová, HR Manager
    hana.prchalova@cargo-partner.com
    +420 739 766 806

  • pracovnik IT analyst junior

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.10.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsi otevřený dalšímu rozvoji a máš odvahu učit se novým věcem, podívej se na níže popsanou pracovní příležitost:

    JSI NAŠE NOVÁ POSILA:
    • Jsi student nebo absolvent VŠ
    • Znáš OS Windows ideálně na úrovni správce systému
    • Orientuješ se v MS Excel na pokročilejší úrovni
    • Máš analytické myšlení,
    • Máš komunikativní znalost angličtiny (využiješ při komunikaci se zahraničními kolegy přímo v kanceláři)
    • Budeš rád řešit IT dotazy/problémy našich kolegů
    • Jsi komunikativní, zodpovědnost a pečlivost ti není cizí a máš proaktivní přístup
    CO PŘESNĚ BUDEŠ DĚLAT
    • Řešit uživatelské IT požadavky
    • Spolupracovat na projektech IT
    • Podpora vyvoje
    • Administrace platformovych produktu
    • Řešení jednoduchých požadavků na IT úrovni
    • BI reporting
    A CO TI NABÍZÍME
    • Možnost pracovat i na zkrácený úvazek
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Možnost externích školení
    • Týden dovolené navíc, stravenky
    • Fajn kolegy, kteří se s tebou rádi sejdou i po pracovní době
    • Sídlo v centru dění – jsme v Praze na Invalidovně
    Termín nástupu dle dohody
    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
    e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com

  • zástupce vedoucího oddělení fakturace

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 11.09.2018

    Zobrazit podrobnosti


    Náplň práce:
    - kalkulace nákladů a fakturace
    - příprava reportů a podkladů
    - komunikace s kolegy v zahraničí
    - organizace práce a zadaných úkolů pro další kolegy
    - práce v interním systému a excelu
    Požadujeme:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou (excel)
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mlady kolektiv
    - po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů

    nástup: dle dohody
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje

    Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
    vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
    pracovního místa úředníka/úřednice

    „Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
    v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5

    Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.

    Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.

    Náplň práce:
    • spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
    • tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
    • zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
    • tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
    • příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
    • zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst


    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:

    a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
    b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
    c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
    d) způsobilost k právním úkonům,
    e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,

    Požadované vzdělání:
    • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání


    Požadovaný obor, zaměření:
    • stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa

    Požadované znalosti:
    • znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
    • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, IS GINIS, MISYS)


    Další dovednosti, schopnosti:
    • organizační schopnosti
    • komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost


    Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:

    a) jméno, příjmení, titul,
    b) datum a místo narození,
    c) státní příslušnost,
    d) místo trvalého pobytu,
    e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    f) datum a podpis


    Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
    http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310

    K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:

    a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
    b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
    c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

    Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.


    Na obálku uveďte:

    „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    Kancelář tajemníka
    Oddělení personální a mzdové
    K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového


    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.

  • Pracovník Sales Business Development

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
    Zpracování nabídky pro zákazníka
    Řešení klientských požadavků
    Propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
    Služební cesty v rámci CZ/SK/EU

    Váš profil:
    Středně pokročilou znalost anglického jazyka
    Uživatelská práce na PC podmínkou
    Chuť cestovat CZ, SK, EU
    Pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamový duch
    Reprezentativní vystupování
    Komunikativní vlastnosti
    Aktivní řidičský průkaz skupiny B
    Znalost oboru není podmínkou

    Nabízíme:
    Zázemí mezinárodní společnosti
    Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    Přátelský a mladý kolektiv
    Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    Pět týdnů dovolené, možnost sick days

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Exportní dokumentarista

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Náplň práce:
    Komunikace s kolegy v zahraničí
    Zpracovávání dat od klientů
    Práce v interním systému

    Požadujeme:
    Středně pokročilou znalost anglického jazyka (němčina výhodou)
    Uživatelská práce na PC podmínkou
    Ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
    Pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch

    Nabízíme:
    Zázemí mezinárodní společnosti
    Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    Přátelský a mladý kolektiv
    Po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    5 týdnů dovolené
    Možnost sick days

    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.

    Nástup možný ihned.

  • Pracovník Booking Export/Import

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Náplň práce:
    zpracování objednávek od klienta
    komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
    komunikace s dopravci
    práce v interním systému

    Požadujeme:
    středně pokročilou znalost anglického jazyka
    uživatelská práce na PC podmínkou
    ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
    pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch

    Nabízíme:
    zázemí mezinárodní společnosti
    pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    přátelský a mladý kolektiv
    benefity ve formě stravenek a flexi pasů

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Pracovník Cost Control oddělení

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Vaše odpovědnost:
    Kontrola nákladů a účtování
    Komunikace s kolegy v českém a anglickém jazyce
    Zadávání dat do našeho interního systému
    Vytváření pravidelných reportů

    Váš profil:
    Jste svědomití a pečliví, dokážete pracovat nezávisle
    Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem
    Máte teamového ducha a nebojíte se změn
    Jste pečliví
    Máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
    Umíte pracovat v Excelu

    Nabízíme:
    Zázemí mezinárodní společnosti
    Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    Přátelský a mladý kolektiv
    Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    5 týdnů dovolené
    Možnost sick days

    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Pracovník export operation desk

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 30.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    zpracování a zasílání notifikací
    kontrola a zpracování exportních dat
    překnihování lodí, rolování carga
    zpracování loading listů
    komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
    zpracování podkladů pro plannery
    práce v interním systému

    Váš profil:
    středně pokročilá znalost anglického jazyka
    uživatelská práce na PC podmínkou
    ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
    pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch

    Nabízíme:
    zázemí mezinárodní společnosti
    pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    přátelský a mladý kolektiv

    Nástup možný ihned.
    kontaktní email: hana.pechackova@msc.com

  • Junior specialista logistiky

    Zadavatel: ZOOT a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme nejrychleji rostoucí e-commerce společnost s módou v regionu CEE. Hledáme nového kolegu, který zastřeší vše, co souvisí s dopravou. Nebojíme se experimentovat a zkoušet, co jiní nezkusí – inovacím a zlepšovákům jsme otevřeni. Spolupracujeme s kvalitními partnery na dopravním trhu, nemáme a ani nechceme mít vlastní auta a dispečery. Pozice je otevřená i pro ambiciozní absolventy VŠ s excelentním Excelem.

    Co u nás budeš mít na starost?
    • Organizaci a plánování dopravy v rámci CEE na denní bázi
    • Objednávky LTL přepravy, balíkové služby
    • Koordinaci dopravy mezi sklady, dopravci a zákazníky
    • Každodenní komunikaci s dopravci, řešení vzniklých problémů
    • Plánování a koordinaci mimořádných přeprav
    • Sledování kvality dopravy a pravidelné hodnocení, reporting
    • Kontinuální zlepšování kvality služeb
    • Do budoucna například i přípravu tendrů a strategií logistiky
    • Hledání nových možností distribuce, inovace na dopravním trhu

    Koho hledáme?
    • Máš alespoň bakalářský titul z ekonomky nebo dopravní fakulty
    • Předchozí zkušenosti z oblasti dopravy/distribuce je plus
    • Zvládneš vyřešit i složitější záležitosti po telefonu, domluvíš se i anglicky
    • Excel je Tvůj nejoblíbenější program, jsi analytického ražení a máš rád/a čísla a počítání
    • Dokážeš si z množství dat vytáhnout report toho nejdůležitějšího a ještě ho odprezentovat
    • Jsi proaktivní, nebojíš se samostatnosti, rád/a organizuješ a dokážeš vyjednat (téměř) nemožné

    Co za to?
    • Bezva kolektiv v našem říčanském skladu
    • Zaměstnanecké benefity (ten nejvíc cool je samozřejmě sleva na hadry, jak jinak)
    • Možnost růstu spolu s firmou – do dvou let se můžeš posunout i na vedoucí roli
    • Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti

    Nástup: V srpnu. A nebo dohodou.

    Pracovat budeš v Říčanech.

    Jestli Tě pozice zaujala, pošli nám na mail chcidozootu@zoot.cz pár vět o sobě, Tvé CVčko nebo LinkedIn profil. Budeme se těšit!

  • Prodejní poradce PKW/LKW

    Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 21.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    text inzerátu ...Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., patřící do nadnárodní skupiny LKQ, která je největším distributorem náhradních dílů na světě, hledá do svého rostoucího týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na níže uvedenou pozici.
    Obchodní zástupce PKW
    PROČ NEJLEPŠÍ OBCHODNÍCI Z AUTOMOTIVE PRACUJÍ V ELITU?
    PROTOŽE MY JSME VÍC NEŽ JEN AUTODÍLY!
    Pracovní náplň:
     Reprezentujete naši značku.
     Pečujete o stávající zákazníky ve svěřeném regionu (technická podpora, tvorba nabídek)
     Vedete obchodní jednání, uzavíráte smlouvy.
     Komunikujete a spolupracujete i s ostatními odděleními společnosti.
     Zasíláte report svému nadřízenému.
     Po zapracování počítáme s aktivním vyhledáváním nových zákazníků - budete tak kombinovat prodej u stálých a nových zákazníků.
     Doplňkové činnosti a administrativa na pobočce.
    Co očekáváme?
     Zájem o automobilový průmysl, znalosti o autech a motorkách a dílech na ně, protože naši prodejní poradci jsou profíci ve svém oboru
     Loajalitu, pracovitost a samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu.
     Zodpovědnost za svěřené úkoly.
     Bezproblémově zvládnout běžnou administrativu.
     Předchozí prokazatelné výsledky v prodeji.
     Efektivnost, obchodního ducha, schopnost rychle se učit, a to i technická data.

    Co nabízíme?

     Komplexní zaškolení.
     Práci na hlavní pracovní poměr.
     Možnost kariérního růstu.
    Proč se stát ELIŤÁKEM?
    Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
     Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům.
     Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
     Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme. Možnost kariérního růstu - všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
     Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
     Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
     Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
     A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a řada pobočkových akcí.
     Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.

    Staňte se členem našeho ELITního týmu!

    Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
    Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • Prodavač autodílů

    Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 21.08.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste nadšenec do aut a motorek, kterého baví komunikace s lidmi, nebo už má i zkušenosti s prodejem?
    Staňte se členem ELITního týmu v Praze!
    Pracovní náplň:
    • Aktivně prodáváte náš sortiment autodílů a služeb zákazníkům.
    • Přijímáte objednávky, identifikujete zboží, zadáváte do systému, vystavujete účetní doklady.
    • Poskytujete informace o stálé nabídce Elitu či akčních novinkách, zjišťujete potřeby a přání zákazníků a hledáte pro ně nejvhodnějšího řešení.
    • Přijímáte a vyřizujete reklamace.
    • V případě potřeby nahradíte řidiče a dovezete objednávku k zákazníkovi – nesete odpovědnost za předání fakturace
    • Přispíváte k pohodovému chodu prodejny, pravidelně doplňujete zboží/katalogy, věnujete se související administrativě a odpovídáte za pokladnu.
    • Udržujete prodejnu v čistotě.
    Co očekáváme?
    • Pro-aktivita, nadšení, zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost.
    • Příjemné vystupování, pro-zákaznická orientace, vstřícný přístup.
    • Zájem o obor - znalosti o osobních autech a motorkách
    • Pokud jste absolvent školy zaměřené na auta nebo dopravu, tak Vás všechno rádi naučíme.
    • Samozřejmostí je řidičský průkaz typu B.
    • Nedělá Vám problém práce na počítači a brzy se tak budete orientovat v našem objednávkovém systému.

    Co nabízíme?
    • Komplexní zaškolení.
    • Práce na hlavní pracovní poměr
    • Možnost kariérního růstu.
    • Přátelské pracovní prostředí.


    Proč se stát ELIŤÁKEM?
    Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
    • Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům. K dispozici budete mít vše, co potřebujete, pro zabezpečení efektivní práce.
    • Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
    • Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme.
    • Možnost kariérního růstu- všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
    • Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
    • Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
    • Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
    • A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a pobočkových akcí.
    • Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.
    A především – proč ELIT? Protože jsme víc, než jen autodíly!
    Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
    Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.