Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Letecký mechanik Boeing 737
Zadavatel: Smartwings a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 9.04.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
Traťová údržba letadel provozovaných společností
Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad
Nabízíme:
Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Předpokládaný nástup: ihned
Lokalita:
Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
ŘP skupiny B
Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
Čistý trestný rejstřík
Zodpovědnost, pečlivost
Časová flexibilita
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice Letecký mechanik Boeing 737.
V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Dispečer / speditér mezinárodní nákladní dopravy
Zadavatel: TELS CZ spol.s r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 20.03.2019
Zobrazit podrobnosti
Mezinárodní dopravně-logistická společnost TELS poskytuje spediční služby v rámci mezinárodních nákladních přeprav.
Za 17 let úspěšného působení na logistickém trhu byly založeny nové pobočky ve Velké Británii, Polsku, České republice, Bělorusku, Rusku a na Ukrajině.
NAŠE MISE:
Napomáháme světovému obchodu, stíráme hranice mezi zeměmi, poskytujeme
našim klientům dokonalá řešení přepravy nákladů z jakéhokoli místa na zeměkouli kvalitně, spolehlivě a včas.
Pro naši pobočku na Praze 5 hledáme DISPEČERA/KU na plný úvazek
Náplň práce
• zajišťování přeprav z ČR a Slovenska do států EU (organizace a projednávání zakázek spojených s přepravou zboží, sledování přeprav)
• komunikace s klienty, udržování a rozvoj vztahů.
• komunikace s dopravci, udržování a rozvoj vztahů.
• navázání spolupráce s novými dopravci, jednání, služební cesty
• práce s pohledávkami
Požadujeme
• SŠ nebo VŠ (obor nerozhoduje, výhodou logistika, mezinárodní doprava, mezinárodní obchod)
• Čeština na pokročilé úrovni slovem i písmem, angličtina nebo polština výhodou,
• Dobrá znalost práce na PC a programů z balíčku MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
• Praxe v dopravě nebo logistice výhodou,
• Řidičský průkaz skupiny "B" výhodou
• V případě kandidáta-cizince trvalý pobyt v ČR nebo ukončená VŠ v ČR
• Komunikační, vyjadřovací schopnosti na výborné úrovni
• Pracovitost, vytrvalost a odolnost vůči stresu
• Soustředěnost, pečlivost a pozornost
• Zaměření na cíle a zodpovědnost
Nabízíme
• perspektivní zaměstnání v zázemí prosperující mezinárodní dopravní a logistické společnosti
• motivující finanční ohodnocení (včetně prémie)
• stravenky
• nefinanční benefity
• firemní mobil s neomezeným tarifem
• příjemné pracovní prostředí
• firemní akce
• důkladné zaškolení
• týden dovolené navíc
V případě zájmu zašlete životopis na tels@telsgroup.cz
Webowe stranky společnosti: www.telsgroup.cz
-
Administrativní výpomoc na účetní oddělení
Zadavatel: Prima Logistics s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 11.03.2019
Zobrazit podrobnosti
Společnost Prima Logistics s.r.o. hledá administrativní výpomoc pro přípravu podkladů pro fakturaci, účtování přijatých faktur apod.
Variabilní pracovní doba – 2 dny v týdnu (DPD)
Možnost získat praxi v administrativě a účetnictví
Příjemný kolektiv
Požadujeme: pečlivost, spolehlivost, samostatnost, schopnost práce na PC
V případě zájmu zašlete životopis na uctarna@primalogistics.cz
-
Fakturantka-referentka
Zadavatel: Chironax Transport spol. s r .o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 19.02.2019 do: 31.08.2019
Zobrazit podrobnosti
Přijmeme fakturantku / referentku do dopravní firmy na Praze 9 v Horních Počernicích.
Nástup cca od srpna/záři - dle dohody, nynější pracovnice odchází na mateřskou dovolenou.
Možnost zkráceného pracovního úvazku.
Kontakt : Vladimír Vohrna - 603425191
Zájemci pište na e-mail: info@chironaxtransport.cz
-
Servisní technik, elektromontér, divize Silniční telematika
Zadavatel: AŽD Praha s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 21.01.2019
Zobrazit podrobnosti
POPIS POZICE
Montážní, servisní a údržbové práce na silničních a dálničních technologiích:
o mýtné brány (přípojky NN, konstrukce portálů)
o liniové řízení dálnice D1
o světelná signalizační zařízení
o kamerové systémy (měření rychlosti, vjezdové a parkovací systémy, tunely apod.)
o měření elektrických veličin, kontrola zapojení
Práce s PC a moderním technologickým vybavením
POŽADAVKY
• SOU/SŠ obor elektro
• odborná způsobilost dle vyhl. 50/78 Sb.
• orientace v projektové a technické dokumentaci
• znalost práce na PC
• samostatnost, důslednost a pečlivost
• ochotu cestovat a vzdělávat se
• ŘP sk. B, případně C, aktivní řidič
• praxe na obdobné pozici výhodou
Místo výkonu práce Praha, Brno
Nástup možný ihned
Kontakt: Ing. Martin Voch, voch.martin@azd.cz
www.azd.cz
-
Dispečer
Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 26.11.2018 do: 31.01.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDEŠ JAKO DODO DISPEČER DĚLAT?
Jako DODO dispečer budeš mít skutečně rozmanitou práci. Budeš komunikovat se zákazníky pomocí našeho komunikátoru a hledat pro ně řešení. Taky budeš „dirigovat“ kurýry DODO v terénu a vyřizovat administrativu týkající se objednávek.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Máš všeobecný přehled, selský rozum a rychlé reakce
Víš kde se píše i/y, zkrátka máš milý a kultivovaný jazykový projev
Zvládáš multitasking
Tvoje angličtina je na úrovni min. A2
Máš dobrou znalost Prahy
Máš čas minimálně 50 hod/měsíc
CO TI NABÍZÍME?
Možnost flexibilního plánovaní směn
Moderní kanceláře v Karlíně s Ping-pongem, terasou a skvělou kávou
Možnost karierního růstu a postup na některý z našich projektů
Možnost být součástí perspektivního startupu, oceněného 2. místem v anketě Křišťálova lupa!
Slevy u našich partnerů a benefitní kartu!
ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Víc info zde:https://idodo.cz/pozice/dodo-dispecer/
pracevdodo@idodo.cz -
Kurýr/pešák
Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDEŠ DĚLAT?
V práci ti to rychle uběhne. Budeš se jako pěší kurýr pohybovat po Praze pomocí MHD a vyřizovat objednávky zákazníků – doručovat, vyzvedávat, nakupovat a tak podobně. Vše potřebné se dozvíš od svého dispečera pomocí naší mobilní aplikace. Stane se z tebe guru přes pražské ulice.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Na čem si fakt zakládáme je, abys měl příjemné vystupování. Úsměv ještě nikdy nikoho nezabil a naši zákazníci prostě mají usměvavé DODO kurýry raději.
Měl bys taky mít smartphone s mobilním připojením a lítačku po Praze
Měl bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.
CO TI NABÍZÍME?
Flexibilní dlouhodobou brigádu na čerstvém vzduchu.
Možnost plánovat si směny podle svých možností (Po – Ne, 8,00 – 20,00)
Parádní softshellovou bundu a obrandované trička
Skvělý neformální kolektiv
Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
Slevy u našich partnerů
ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Více na:https://idodo.cz/pozice/dodo-pesak/
pracevdodo@idodo.cz -
Kurýr/řidič
Zadavatel: DoDo Czech s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.11.2018 do: 31.01.2019
Zobrazit podrobnosti
CO BUDEŠ JAKO DODO ŘIDIČ DĚLAT?
Budeš brázdit ulice Prahy ve firemním autě a s úsměvem doručovat objednávky zákazníkům. Někdy budeš vyzvedávat a doručovat, někdy nakupovat nebo zjišťovat dostupnost. Konkrétní instrukce budeš dostávat z DoDo dispečinku pomocí mobilní aplikace.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
Příjemné vystupování a spolehlivost je pro nás alfou-omegou.
Měl/a bys mít dobré řidičské schopnosti a dobrou znalost Prahy
Měl/a bys mít smartphone s mobilním připojením, abys mohl přes aplikaci komunikovat s DODOdispečerem
Měl/a bys mít čas minimálně 50 hod/měsíc.
CO TI NABÍZÍME?
Flexibilní dlouhodobou brigádu (DPČ/DPP) nebo hlavní pracovní poměr
Výraznou slevu na jídlo a nápoje během směny
Možnost plánovat si směny podle svých možnosti (Po – Ne, 8,00 – 22,00)
Parádní softshellovou bundu a obrandovaná trička
Skvělý neformální kolektiv
Možnost získat zkušenosti, praxi a nastartovat svoji kariéru.
Slevy u našich partnerů
ZAUJALA TĚ TAHLE NABÍDKA? Véce na: https://idodo.cz/pozice/dodo-ridic/
pracevdodo@idodo.cz -
Brigáda pro studenty VOŠ
Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 18.10.2018
Zobrazit podrobnosti
cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 30 zemích. V současnosti má přes 2800 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.
Pro oddělení námořních přeprav hledáme studenta na výpomoc (20h/týden).
Náplň práce:
Administrativa spojená s námořními a vlakovými přepravami.
Šíře pracovní náplně bude záviset na Tvé šikovnosti a na Tvém zájmu.
Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání s maturitou.
Zájem o obor (zasilatelství).
Excel na uživatelské úrovni.
AJ na středně pokročilé úrovni
Nabízíme:
Možnost získat praxi při studiu u významné společnosti na spedičním trhu.
Zajímavé finanční ohodnocení a flexibilní pracovní dobu.
Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry.
Odborné zaškolení a podporu kolegů.
Příjemný kolektiv a individuální přístup k zaměstnancům.
Brigádu na dobu neurčitou.
Pracoviště v Hostivici (od 1.1.2019 v Dobrovízi).
Nástup ihned nebo dohodou.
Zaujala Tě naše nabídka? Pak neváhej a dejte nám o sobě vědět (zašli životopis v ČJ na níže uvedený kontakt). Budeme se těšit na osobní setkání.
Děkujeme.
Za cargo-partner ČR Hana Prchalová, HR Manager
hana.prchalova@cargo-partner.com
+420 739 766 806 -
pracovnik IT analyst junior
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 9.10.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsi otevřený dalšímu rozvoji a máš odvahu učit se novým věcem, podívej se na níže popsanou pracovní příležitost:
JSI NAŠE NOVÁ POSILA:
• Jsi student nebo absolvent VŠ
• Znáš OS Windows ideálně na úrovni správce systému
• Orientuješ se v MS Excel na pokročilejší úrovni
• Máš analytické myšlení,
• Máš komunikativní znalost angličtiny (využiješ při komunikaci se zahraničními kolegy přímo v kanceláři)
• Budeš rád řešit IT dotazy/problémy našich kolegů
• Jsi komunikativní, zodpovědnost a pečlivost ti není cizí a máš proaktivní přístup
CO PŘESNĚ BUDEŠ DĚLAT
• Řešit uživatelské IT požadavky
• Spolupracovat na projektech IT
• Podpora vyvoje
• Administrace platformovych produktu
• Řešení jednoduchých požadavků na IT úrovni
• BI reporting
A CO TI NABÍZÍME
• Možnost pracovat i na zkrácený úvazek
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost externích školení
• Týden dovolené navíc, stravenky
• Fajn kolegy, kteří se s tebou rádi sejdou i po pracovní době
• Sídlo v centru dění – jsme v Praze na Invalidovně
Termín nástupu dle dohody
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com
-
zástupce vedoucího oddělení fakturace
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 11.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Náplň práce:
- kalkulace nákladů a fakturace
- příprava reportů a podkladů
- komunikace s kolegy v zahraničí
- organizace práce a zadaných úkolů pro další kolegy
- práce v interním systému a excelu
Požadujeme:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou (excel)
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mlady kolektiv
- po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
nástup: dle dohody
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje
Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
„Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5
Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.
Náplň práce:
• spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
• tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
• zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
• tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
• příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
• zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,
Požadované vzdělání:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadovaný obor, zaměření:
• stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa
Požadované znalosti:
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, IS GINIS, MISYS)
Další dovednosti, schopnosti:
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:
a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis
Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.
Na obálku uveďte:
„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Kancelář tajemníka
Oddělení personální a mzdové
K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.
-
Pracovník Sales Business Development
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Vaše odpovědnost / náplň práce:
Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
Zpracování nabídky pro zákazníka
Řešení klientských požadavků
Propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
Služební cesty v rámci CZ/SK/EU
Váš profil:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka
Uživatelská práce na PC podmínkou
Chuť cestovat CZ, SK, EU
Pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamový duch
Reprezentativní vystupování
Komunikativní vlastnosti
Aktivní řidičský průkaz skupiny B
Znalost oboru není podmínkou
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Pět týdnů dovolené, možnost sick days
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Exportní dokumentarista
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Náplň práce:
Komunikace s kolegy v zahraničí
Zpracovávání dat od klientů
Práce v interním systému
Požadujeme:
Středně pokročilou znalost anglického jazyka (němčina výhodou)
Uživatelská práce na PC podmínkou
Ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
Pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
5 týdnů dovolené
Možnost sick days
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.
Nástup možný ihned.
-
Pracovník Booking Export/Import
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Náplň práce:
zpracování objednávek od klienta
komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
komunikace s dopravci
práce v interním systému
Požadujeme:
středně pokročilou znalost anglického jazyka
uživatelská práce na PC podmínkou
ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
zázemí mezinárodní společnosti
pracoviště v Praze u metra Invalidovna
přátelský a mladý kolektiv
benefity ve formě stravenek a flexi pasů
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Pracovník Cost Control oddělení
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Vaše odpovědnost:
Kontrola nákladů a účtování
Komunikace s kolegy v českém a anglickém jazyce
Zadávání dat do našeho interního systému
Vytváření pravidelných reportů
Váš profil:
Jste svědomití a pečliví, dokážete pracovat nezávisle
Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem
Máte teamového ducha a nebojíte se změn
Jste pečliví
Máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
Umíte pracovat v Excelu
Nabízíme:
Zázemí mezinárodní společnosti
Pracoviště v Praze u metra Invalidovna
Přátelský a mladý kolektiv
Benefity ve formě stravenek a flexi pasů
5 týdnů dovolené
Možnost sick days
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete nám prosím svou žádost.
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Pracovník export operation desk
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 30.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Vaše odpovědnost / náplň práce:
zpracování a zasílání notifikací
kontrola a zpracování exportních dat
překnihování lodí, rolování carga
zpracování loading listů
komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
zpracování podkladů pro plannery
práce v interním systému
Váš profil:
středně pokročilá znalost anglického jazyka
uživatelská práce na PC podmínkou
ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
zázemí mezinárodní společnosti
pracoviště v Praze u metra Invalidovna
přátelský a mladý kolektiv
Nástup možný ihned.
kontaktní email: hana.pechackova@msc.com
-
Junior specialista logistiky
Zadavatel: ZOOT a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 22.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme nejrychleji rostoucí e-commerce společnost s módou v regionu CEE. Hledáme nového kolegu, který zastřeší vše, co souvisí s dopravou. Nebojíme se experimentovat a zkoušet, co jiní nezkusí – inovacím a zlepšovákům jsme otevřeni. Spolupracujeme s kvalitními partnery na dopravním trhu, nemáme a ani nechceme mít vlastní auta a dispečery. Pozice je otevřená i pro ambiciozní absolventy VŠ s excelentním Excelem.
Co u nás budeš mít na starost?
• Organizaci a plánování dopravy v rámci CEE na denní bázi
• Objednávky LTL přepravy, balíkové služby
• Koordinaci dopravy mezi sklady, dopravci a zákazníky
• Každodenní komunikaci s dopravci, řešení vzniklých problémů
• Plánování a koordinaci mimořádných přeprav
• Sledování kvality dopravy a pravidelné hodnocení, reporting
• Kontinuální zlepšování kvality služeb
• Do budoucna například i přípravu tendrů a strategií logistiky
• Hledání nových možností distribuce, inovace na dopravním trhu
Koho hledáme?
• Máš alespoň bakalářský titul z ekonomky nebo dopravní fakulty
• Předchozí zkušenosti z oblasti dopravy/distribuce je plus
• Zvládneš vyřešit i složitější záležitosti po telefonu, domluvíš se i anglicky
• Excel je Tvůj nejoblíbenější program, jsi analytického ražení a máš rád/a čísla a počítání
• Dokážeš si z množství dat vytáhnout report toho nejdůležitějšího a ještě ho odprezentovat
• Jsi proaktivní, nebojíš se samostatnosti, rád/a organizuješ a dokážeš vyjednat (téměř) nemožné
Co za to?
• Bezva kolektiv v našem říčanském skladu
• Zaměstnanecké benefity (ten nejvíc cool je samozřejmě sleva na hadry, jak jinak)
• Možnost růstu spolu s firmou – do dvou let se můžeš posunout i na vedoucí roli
• Velkou míru samostatnosti a odpovědnosti
Nástup: V srpnu. A nebo dohodou.
Pracovat budeš v Říčanech.
Jestli Tě pozice zaujala, pošli nám na mail chcidozootu@zoot.cz pár vět o sobě, Tvé CVčko nebo LinkedIn profil. Budeme se těšit! -
Prodejní poradce PKW/LKW
Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 21.08.2018
Zobrazit podrobnosti
text inzerátu ...Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., patřící do nadnárodní skupiny LKQ, která je největším distributorem náhradních dílů na světě, hledá do svého rostoucího týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na níže uvedenou pozici.
Obchodní zástupce PKW
PROČ NEJLEPŠÍ OBCHODNÍCI Z AUTOMOTIVE PRACUJÍ V ELITU?
PROTOŽE MY JSME VÍC NEŽ JEN AUTODÍLY!
Pracovní náplň:
 Reprezentujete naši značku.
 Pečujete o stávající zákazníky ve svěřeném regionu (technická podpora, tvorba nabídek)
 Vedete obchodní jednání, uzavíráte smlouvy.
 Komunikujete a spolupracujete i s ostatními odděleními společnosti.
 Zasíláte report svému nadřízenému.
 Po zapracování počítáme s aktivním vyhledáváním nových zákazníků - budete tak kombinovat prodej u stálých a nových zákazníků.
 Doplňkové činnosti a administrativa na pobočce.
Co očekáváme?
 Zájem o automobilový průmysl, znalosti o autech a motorkách a dílech na ně, protože naši prodejní poradci jsou profíci ve svém oboru
 Loajalitu, pracovitost a samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu.
 Zodpovědnost za svěřené úkoly.
 Bezproblémově zvládnout běžnou administrativu.
 Předchozí prokazatelné výsledky v prodeji.
 Efektivnost, obchodního ducha, schopnost rychle se učit, a to i technická data.
Co nabízíme?
 Komplexní zaškolení.
 Práci na hlavní pracovní poměr.
 Možnost kariérního růstu.
Proč se stát ELIŤÁKEM?
Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
 Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům.
 Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
 Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme. Možnost kariérního růstu - všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
 Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
 Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
 Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
 A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a řada pobočkových akcí.
 Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.
Staňte se členem našeho ELITního týmu!
Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
-
Prodavač autodílů
Zadavatel: ELIT CZ s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 21.08.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste nadšenec do aut a motorek, kterého baví komunikace s lidmi, nebo už má i zkušenosti s prodejem?
Staňte se členem ELITního týmu v Praze!
Pracovní náplň:
• Aktivně prodáváte náš sortiment autodílů a služeb zákazníkům.
• Přijímáte objednávky, identifikujete zboží, zadáváte do systému, vystavujete účetní doklady.
• Poskytujete informace o stálé nabídce Elitu či akčních novinkách, zjišťujete potřeby a přání zákazníků a hledáte pro ně nejvhodnějšího řešení.
• Přijímáte a vyřizujete reklamace.
• V případě potřeby nahradíte řidiče a dovezete objednávku k zákazníkovi – nesete odpovědnost za předání fakturace
• Přispíváte k pohodovému chodu prodejny, pravidelně doplňujete zboží/katalogy, věnujete se související administrativě a odpovídáte za pokladnu.
• Udržujete prodejnu v čistotě.
Co očekáváme?
• Pro-aktivita, nadšení, zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost.
• Příjemné vystupování, pro-zákaznická orientace, vstřícný přístup.
• Zájem o obor - znalosti o osobních autech a motorkách
• Pokud jste absolvent školy zaměřené na auta nebo dopravu, tak Vás všechno rádi naučíme.
• Samozřejmostí je řidičský průkaz typu B.
• Nedělá Vám problém práce na počítači a brzy se tak budete orientovat v našem objednávkovém systému.
Co nabízíme?
• Komplexní zaškolení.
• Práce na hlavní pracovní poměr
• Možnost kariérního růstu.
• Přátelské pracovní prostředí.
Proč se stát ELIŤÁKEM?
Elit je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
• Firemní zázemí pro kvalitní servis zákazníkům. K dispozici budete mít vše, co potřebujete, pro zabezpečení efektivní práce.
• Mzdové ohodnocení je ve Vašich rukou (fixní mzda+ odměny v závislosti na Vašem i kolektivním úspěchu).
• Odměna je tak přímo úměrná výsledkům prodeje, pokud budete úspěšní, maximálně Vás podpoříme.
• Možnost kariérního růstu- všichni naši vedoucí zaměstnanci u nás svou kariéru i začínali.
• Přátelskou firemní kulturu, moderní a čisté zázemí firmy.
• Možnost pracovat ve firmě, kterou zákazníci vnímají jako spolehlivého a vstřícného dodavatele
• Slevy na náhradní díly na Váš vlastní vůz nebo pro Vaši rodinu.
• A samozřejmě systém zajímavých zaměstnaneckých výhod, jako je například Multisport karta a pobočkových akcí.
• Nastoupit můžete kdykoliv po dohodě.
A především – proč ELIT? Protože jsme víc, než jen autodíly!
Více informací se dozvíte na telefonním čísle: +420 722 183 965.
Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na email katerina.havelkova@elit.cz
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.