Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • plné pracovní úvazky i brigáda na léto pro několik studentů

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 28.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovník export operation desk

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    nástup: ihned
    místo: Praha
    oddělení: export operation desk
    úvazek: plný
    Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    - zpracování a zasílání notifikací
    - kontrola a zpracování exportních dat
    - překnihování lodí, rolování carga
    - zpracování loading listů
    - komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
    - zpracování podkladů pro plannery
    - práce v interním systému
    Váš profil:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
    - pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv

    Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu

    Pracoviště: Praha 8, Sokolovská 136E

    informace na tel.: 277 001 414
    hana.pechackova@msc.com

  • Plánovač/dispečer posádek

    Zadavatel: Travel Service a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Plánování posádek (pilotů a stevardů) na lety operované společností a během provozních nepravidelností
    • Zpracování a aktualizace plánů letů
    • Komunikace s piloty a palubními průvodčími v českém i anglickém jazyce
    • Komunikace s odděleními partnerských leteckých společností v zahraničí – převážně v anglickém jazyce
    • Zadávání informací do interního plánovacího systému monitorujícího letový provoz
    • Práce ve směnném režimu, 12 hod. (svátky, víkendy, denní/noční služby)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Pokročilá znalost AJ slovem i písmem – nutná denní komunikace po telefonu/emailu,
    • Další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet, zkušenosti s plánovacími systémy výhodou
    • Čistý trestný rejstřík
    • Odolnost vůči stresu, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Plánovač/dispečer posádek - registrace.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Koordinátor hotelových rezervací

    Zadavatel: Travel Service a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Zajišťování hotelových rezervací pro posádky
    • Komunikace s hotely
    • Práce se systémy AIMS, EFA
    • Pracovní doba na 12hod směny (svátky, víkendy, denní/noční směny)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
    • Čistý trestný rejstřík
    • Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor hotelových rezervací.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Koordinátor přeprav pro letecké posádky

    Zadavatel: Smartwings, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
    • Komunikace s přepravci po celém světě
    • Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
    • Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
    • Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
    • Čistý trestný rejstřík
    • Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • REFERENT VOZOVÉHO PARKU

    Zadavatel: ALIMPEX FOOD a.s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 15.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Hlavní náplň práce:
    Příprava materiálů k náhradě škody zaměstnanců
    Zpracování statistik a evidence pojistných událostí, vozidel, stk, emisí, tachografu, hydraulických čel, atd.
    Příprava a správa smluv jako např. pronájem a podnájem vozidel zaměstnancům společnosti
    Spolupráce na roční inventarizaci vozidel
    Realizace mýtných transakcí
    Příprava pokynů týkající se vedení záznamu o provozu vozidel
    Zpracování došlých faktur, aj.
    Administrativa spojená s daným oddělením

    Naše požadavky:
    Ukončené SŠ vzdělání - obor silniční doprava
    ŘP sk. B - podmínkou
    ŘP sk. C - velkou výhodou
    Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, PP)
    Spolehlivost, samostatnost
    Příjemné vystupování
    Ochotu učit se nové věci

    Nabízíme:
    Práci na hlavní pracovní poměr s možností nástupu IHNED
    Zázemí úspěšné společnosti s rodinnou atmosférou
    Podporu ze strany Vašeho nadřízeného kolegy
    Zajímavou práci se silnými značkami a velmi úspěšnými produkty
    Zaměstnanecké benefity jako stravenky, dovolená navíc, zvýhodněné vstupné do pražských divadel, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněný nákup produktů, zvýhodněné tarifní podmínky u T-mobile, aj.

    V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete svůj životopis na: krakorova@alimpex.cz nebo volejte na tel: 605 859 980.

  • Teamleader

    Zadavatel: 4PX Express CZ

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 11.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Buď Teamleaderem ve 4PX

    Podrobnosti ZDE v přiloženém letáku.

  • DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU

    Zadavatel: ČEPRO, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.04.2018 do: 31.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00, vyhlašuje výběrové řízení na pozici

    DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU

    Pracoviště: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7- Holešovice, 170 00

    Náplň práce:

    - Zajištění procesu vyřízení objednávek na dodávky obchodního zboží
    - Aktivní komunikace se zákazníky
    - Sledování kreditního limitu zákazníků
    - Pracovní doba: 7,5 hod, ranní, odpolední

    Požadujeme:

    - Středoškolské vzdělání
    - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
    - Praxe na obchodní pozici je výhodou, ne však podmínkou
    - Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
    - Odpovědnost za prováděnou práci
    - Komunikativní osobnost
    - Odolnost vůči stresu, ochota učit se nové věci
    - Znalost celní problematiky a systému EMCS je výhodou, ne však podmínkou

    Nabízíme:

    - stabilní zázemí významné české společnosti
    - zajímavou práci na plný úvazek v prestižním oboru
    - motivační finanční ohodnocení
    - zaměstnanecké výhody – stravenky, 5 týdnů dovolené, sickdays, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné ceny paliva
    - první pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení

    Informace o nástupu:
    Nástup možný od 1.7.2018 nebo dle dohody

    Kontakt:
    Zaměstnavatel: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
    Kontaktní osoba: Ing. Hana Přibilová
    Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
    hana.pribilova@ceproas.cz
    tel. 221 968 192




    Upozornění inzerenta:
    Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita inzerentem pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici za předpokladu, že s nimi bude trvale nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
    Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mail apod.).

  • Servisní technik

    Zadavatel: Schenck Process s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 25.04.2018 do: 31.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme strojírenská společnost orientující se na průmyslové vážení, dopravu a dávkování sypkých hmot. Společnost je součástí německého koncernu Schenck Process Group, ale s duchem rodinné firmy.
    V České republice je mimo obchodní zastoupení koncernu i Centrum kompetence pro alternativní paliva, které:
    - vyrábí a vyvíjí vlastní stroje pro hospodaření s alternativními palivy
    - realizuje projekty po celém světě – především pro cementárny, elektrárny a železárny

    SERVISNÍ TECHNIK
    Popis pracovního místa:
    - Servisní práce u zákazníka zejména v ČR a SR
    - Supervize instalací nových zařízení
    - Dodávka a výměna náhradních dílů
    - Diagnostika, parametrizace řídících elektronik, atp.
    - Podpora zákazníků – školení uživatelů a podpora po telefonu

    Kvalifkační požadavky:
    - SŠ vzdělání - elektro (vyhláška č. 50/1978 Sb.)
    - Aktivní znalost – AJ (případně NJ)
    - Znalost práce na PC (MS Ofce)
    - Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
    - Pečlivost a zodpovědnost
    - Schopnost samostatné práce a rozhodování
    - Zkušenosti s manuální prací strojního i stavebního charakteru vítány
    - Ochota cestovat (ČR + SR, omezeně celý svět)

    Nabízíme:
    - Zaškolení na pozici
    - Služební auto, telefon a notebook
    - Zkušenosti z mezinárodních zakázek
    - Až 37 dní volna v roce
    - Příspěvky na penzijní a životní pojištění, fyzioterapii, zajímavé teambuildingové aktivity

    www.schenckprocess.cz
    Info@schenckprocess.cz

  • specialista na dopravu

    Zadavatel: WINGS Travel s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 23.04.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme cestovní kancelář WINGS Travel s.r.o. sídlící v srdci Prahy na Václavském náměstí. Téměř 20 let poskytuje incomingové služby klientům přijíždějícím hlavně z Číny do střední a východní Evropy. WINGS Travel poskytuje komplexní balíček v oboru cestovního ruchu od letenek, zajištění dopravy, ubytování či průvodcovských služeb po organizaci kulturních událostí. V posledních letech se WINGS Travel také zaměřuje na pořádání zájezdů do Číny.

    Specialista /Specialistka na dopravu

    Co vás čeká

    zajišťování dopravy pro turistické skupiny v rámci Evropy za využití jak firemních autobusů, tak autobusů externích dopravců
    komunikace s externími dopravci jak v Česká republice, tak v zahraničí(správa databáze, domlouvání cen, atd.)
    řízení a kontrola práce firemních řidičů
    správa vozového parku
    administrativní práce spojená s dopravou jako: evidence nákladů na dopravu vlastními busy, evidence najetých km v ČR a zahraničí a další práce dle požadavků zaměstnavatele

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

    středoškolské vzdělání a vyšší
    perfektní znalost českého jazyka
    základní znalost anglického jazyka slovem i písmem
    dobrá znalost MS Office
    flexibilita, pečlivost, schopnost samostatné práce, smysl pro týmovou práci

    Výhodou bude, pokud budete umět

    znalost německého jazyka
    základní technické znalosti o autobusech
    praxe v zajišťování zájezdů

    Co vám můžeme nabídnout

    zajímavou práci pod čínským vedením přímo v centru Prahy
    služební telefon i pro osobní potřeby
    3 sick days
    zvýhodněnější ceny na turistické služby (letenky, ubytování)



    Zájemce prosíme, aby nás kontaktovali emailem na: bedanova@wingstravel.cz, předmět emailu Specialista na dopravu.

    Zde je také odkaz na volnou pozici na jobs.cz: https://www.jobs.cz/rpd/1279859018/?rps=233



    Mgr. Helga Bedáňová 雷娜佳

    Business department



    WINGS Travel s.r.o.

    Václavske náměsti 8 | 110 00 Praha 1 | Czech Republic



    Tel: +420 775 564 574 | Fax: +420 224 239 804

    www.wingstravel.cz https://www.facebook.com/feiyutravel/

  • Dispečer kamionové přepravy

    Zadavatel: LoxEx logistics, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 5.04.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Dispečer kamionové dopravy

    Chcete se stát součástí našeho týmu? Jsme odborníci na logistiku. Jsme precizní a profesionální. Naše nároky nejsou malé, ale vaši práci dokážeme náležitě ocenit. Třeba 15 benefity. Pokud zrovna nejste tím, koho aktuálně hledáme, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Vaše zkušenosti se nám mohou hodit.



    Požadujeme:
    praxe v oboru
    znalost dopravního trhu celovozových zásilek do destinací západní Evropy
    výborná znalost cenotvorby
    znalost dopravního trhu, obzvláště s kontakty na dopravní společnosti, které se orientují na výše zmíněné destinace
    výborná znalost evropského zeměpisu
    výborná znalost práce na PC – práce s databázemi přeprav (typu RAALTRANS aj.)
    komunikativnost
    energičnost
    rychlé jednání
    Nabízíme:
    práci na plný úvazek
    zázemí stabilní společnosti
    velmi zajímavé a motivační ohodnocení
    Naše společnost nabízí program s patnácti výkonnostními a věrnostními benefity

    Kontakt:

    telefon: 735 752 500
    email: infopraha@logex.cz

  • Operation support

    Zadavatel: Cargo MVP

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 28.03.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Mladá, dynamická česká společnost působící v oblasti mezinárodní dopravy a logistiky, sídlící na letišti Praha Ruzyně, hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici :

    Operation support

    Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, zadávání dat do systému , odbavování zásilek na terminálech a ostatní operativní činnost

    Požadujeme: spolehlivost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, anglický jazyk , základní PC dovednosti

    Úvazek: HPP na dobu určitou

    Nástup: dohodou, nejpozději červenec 2018

    Vhodné pro absolventa střední školy či vyšší odborné školy

    V případě zájmu nás prosím kontaktujte :

    Tel: +420 220 960 742 Email: info@mvpcargo.com

  • Kombinovaná přeprava - export/import

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 5.03.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    nástup: ihned
    místo: Praha
    oddělení: Intermodál export/import
    úvazek: plný
    Stanete se odborníkem na mezinárodní kombinovanou přepravu, naučíte se ovládat operační procesy v oblasti intermodálního exportu a importu.

    Vaše odpovědnost:
    - Organizace a koordinace přeprav podle pravidel přepravní společnosti a zákaznických standardů
    - Fakturace na klienty a dodavatele
    - Komunikace s klienty a MSC agenty v českém a anglickém jazyce
    - Zadávání dat do našeho interního systému
    - Zajištování přeprav do/z přístavů (Trieste, Koper, Hamburg, Bremerhaven)
    Váš profil:
    - Pracovní zkušenosti v oblasti logistiky jsou výhodou nikoliv podmínkou
    - Jste svědomití, dokážete pracovat nezávisle a rychle se rozhodovat
    - Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem.
    - máte teamového ducha a nebojíte se změn
    - rádi komunikujete jak interně s kolegy, tak externě s klienty a agenty
    - máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)

    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv
    - benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    - 5 týdnů dovolené
    - možnost sick day
    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
    e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com

  • Administrátor námořních přeprav

    Zadavatel: DSV

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 2.03.2018

    Zobrazit podrobnosti

    DSV je nadnárodní logistická a dopravní společnost, zajišťující dopravu všech zásilek (včetně nadrozměrných) po celém světě již od roku 1976. DSV má širokou mezinárodní síť poboček a logistických center ve více než 110 zemích světa.
    Pro DSV Air&Sea s.r.o. se sídlem v Pavlově, okr. Kladno (6 km od hranice Prahy-Zličín) hledáme nového kolegu/kolegyni do oddělení námořních přeprav.
    Náplň práce:
    • Zajišťování námořních přeprav od objednání po dodání.
    • Komunikace s klienty, rejdaři, dopravci a pobočkami po celém světě
    • Kompletní zpracování dokumentace, fakturace.
    • Řešení reklamací
    • Sledování zásilek během přepravy a reportování případných zpoždění a problémů.
    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou.
    • Pokročilá znalost AJ - hlavně písemná.
    • Zákaznický přístup.
    • Odolnost vůči stresu.
    • Dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování.
    • Samostatná, energická osoba.
    Nabízíme:
    • Zázemí stabilní mezinárodní firmy.
    • Dotované stravné
    • Příspěvek na penzijní/životní pojištění
    • 5 týdnů dovolené
    • Čtvrtletní odměny
    • Benefit kafeterie
    • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
    • Sick days podle opracovaných let
    • Místo výkonu práce Pavlov (okres Kladno).

    Kontakt: sea@cz.dsv.com
    Tel: +420 602 235 034

  • Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko

    Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 20.02.2018 do: 20.04.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Damco Česká republika, s.r.o. je uznávaným poskytovatelem logistických služeb. Nabízíme řešení prořízení dodavatelského řetězce, skladování a distribuci, zasilatelské služby, silniční přepravy, námořní přepravy a letecké nákladní přepravy. Damco je součástí skupiny A.P. Moller Maersk Group – jednoho z největších globálních poskytovatelů komplexního řešení v oblasti námořní dopravy a logistiky. Síť našich služeb pokrývá šest kontinentů s kancelářemi ve více než 100 zemích po celém světě.
    V současné době hledáme nové kolegy/kolegyně, aby se k nám připojili a stali se součástí našeho úspěšného týmu! Pokud máte zájem pracovat ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodním prostředím, zašlete nám prosím svůj životopis!
    Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
    Základní náplň práce:
    • Poskytovat prvotřídní úroveň přepravních služeb zákazníkům; profesionálně, efektivně a v souladu s aktuálními trendy a postupy
    • Udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky, dodavateli a dalšími kancelářemi Damco po celém světě
    • Zajištění end-to-end procesu, včetně požadovaného reporting managementu
    • Každodenní komunikace s týmem CSO, dopravci, zákazníky
    • Práce na speciálních projektech
    Požadujeme:
    • SŠ/VŠ – vzdělání či praxe v oboru logistiky výhodou
    • Alespoň základní zkušenost v zákaznickém servisu zaměřeném na logistiku/dopravu/spedici
    • Angličtina středně pokročilá – většina komunikace probíhá písemně
    • Zodpovědná osoba orientovaná na zákazníka se smyslem pro detail
    • Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
    Nabízíme:
    • Stabilní prostředí úspěšné mezinárodní společnosti s tradicí; budete součástí globální rodiny
    • Přátelské prostředí a podpora kolegů
    • Odpovídající finanční ohodnocení, systém benefitů, příspěvek na pojištění, občerstvení na pracovišti
    • 25 dnů dovolené

    Nástup do pracovního poměru: dle dohody

    Pro další informace volejte prosím HR oddělení: +420 220 397 862, mob.: +420 731 544 412

    Těšíme se na vás!

  • referent v oblasti dopravy

    Zadavatel: ÚMČ Praha 12

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 4.01.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Odbor dopravy ÚMČ Praha 12 hledá nového kolegu na HPP na pozici referenta v oblasti dopravy pro výkon silničního správního úřadu.

    Stručné vymezení pracovní náplně: vyjadřuje se k záměrům staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní užívání místní komunikace apod.

    10. platová třída, stravenky, po zkušební pracovní době možnost osobního ohodnocení.

    Místo výkonu práce: Cílkova 796/7, Praha 4 - Kamýk.

    Vaše životopisy zasílejte na email: branys.ondrej@praha12.cz, v případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Pro další informace můžete využít telefonní linky: 244 028 515, 244 028 516 nebo 244 028 514.

  • Specialista logistických řešení

    Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení.

    Co bude náplní vaší práce:
    * Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
    * Sledování stavu průběhu dopravy
    * Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
    * Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
    * Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů

    Co od vás očekáváme:
    * Velmi dobrou znalost AJ
    * Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
    * Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
    * Silnou motivaci pro práci v logistice
    * Praxe v oblasti logistiky či mezinárodního obchodu výhodou
    * Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
    * Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
    * Stresuodolnost, týmového ducha, samostatnost, proaktivní vystupování

    Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
    * Zázemí významné mezinárodní společnosti
    * Samostatnou a zodpovědnou práci
    * Možnost osobního a profesního růstu
    * Odpovídající platové ohodnocení + zajímavé benefity
    * Pracovní poměr na dobu určitou s vysokou pravděpodobností prodloužení
    * Nástup dohodou

    V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.

  • Logistik Specialista

    Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Vaše budoucnost a budoucnost logistiky? To je americká společnost, která přišla do Prahy a vybudovala nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost podílet se na růstu společnosti, pracovat v novém logistickém produktu 4PL a v jedinečném přepravním softwaru, který ve světě sklízí úspěchy.

    Co bude náplní vaší práce:
    * Kompletní zpracování objednávek v interním softwaru – zadávání, správa
    * Úzká komunikace s klienty, dopravci, logistiky
    * Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
    * Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
    * Sledování stavu průběhu dopravy
    * Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
    * Zajištění dodržování termínů
    * Kontrola průvodní dokumentace
    * Podílení se na zlepšování procesů

    Co od vás očekáváme:
    * Znalost přepravních procesů a dokumentů výhodou
    * Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
    * Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
    * Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
    * Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
    * Znalost jazykových kombinací: angličtina + další světový jazyk podmínkou

    Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
    * Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
    * Uplatnění vlastní iniciativy v rámci procesů společnosti
    * Šanci rychlého kariérního růstu
    * Aktivní využití cizích jazyků
    * Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složka
    * Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
    * Zaškolení francouzskými specialisty
    * HPP na dobu neurčitou
    * Lokalita: Praha - Žižkov (Nagano park)
    * Nástup možný ihned nebo dohodou

    V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.

  • Dispečer mezinárodní kamionové dopravy

    Zadavatel: AP Freight, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.10.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Požadavky:

    -min. SOU/SŠ vzdělání (případně studium závěrečného ročníku)
    -znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
    -odpovědnost za kvalitu svěřených přeprav
    -organizační schopnosti
    -odolnost vůči stresu
    -časová flexibilita
    -vysoké pracovní nasazení
    -týmový hráč

    Nabízíme:

    -zajímavou pracovní příležitost
    -neomezenou možnost výše výdělků na základě vlastních výsledků
    -zaměstnanecké benefity
    -možnost práce z domu
    -příležitost naučit se řešit také námořní, leteckou, železniční dopravu

    Lokalita - Praha, Kubánské náměstí

    Svůj životopis, prosíme, zašlete spolu s krátkým motivačním dopisem na jiri.b@apfreight.cz

  • Pracovník kontaktního centra

    Zadavatel: Travel Service a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:

    Informační servis pro cestující a cestovní kanceláře
    Řešení telefonických a emailových požadavků zákazníků

    Nabízíme:

    Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    Práce ve směnném provozu (12h směny) – vhodné i pro studenty a absolventy
    Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    Možnost kariérního růstu
    Cenné zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a letecké dopravy
    Přátelský kolektiv, osobní přístup k zaměstnancům
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Zaměstnanecké výhody
    Nástup možný ihned, případně dle domluvy

    Lokalita:

    Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:

    Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
    Dobré komunikační dovednosti, přátelské vystupování
    Pečlivost a spolehlivost
    Komunikativní znalost ČJ a AJ slovem i písmem, znalost dalších jazyků výhodou
    Znalost problematiky letecké dopravy výhodou

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.

    V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

  • DISPEČER MKD FRIGO CZ-UK

    Zadavatel: EUROFRIGO LOGISTICS

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.10.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme dispečera mezinárodní kamionové dopravy s AJ pro FRIGO přepravy CZ-UK

    Náplň práce:

    Plánování přeprav a optimalizace dopravních tras
    Koordinace činnosti svěřených vozidel
    Zodpovědnost za jejich optimální vytížení
    Řízení a kontrola práce řidičů
    Komunikace se zákazníky
    Řešení mimořádných událostí

    Požadavky:

    SŠ vzdělání
    Praxe v oblasti kamionové dopravy a logistiky výhodou
    Uživatelská znalost práce na PC
    Znalost AJ
    Velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
    časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost
    ŘP. Skupiny – B

    Nabízíme:

    Motivující finanční ohodnocení, odměny (čistá mzda 35000 + až 50% prémie )
    Zázemí prosperující firmy
    Přátelský mladý kolektiv
    Služební vozidlo
    Mobilní telefon

    Místo pracoviště: U silnice 949/11, Praha - Ruzyně
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
    Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
    Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
    Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
    Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)