Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Prodejce závodních pneumatik
Zadavatel: Motorsport s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 16.07.2018
Zobrazit podrobnosti
Zadavatel: Motorsport, spol. s r.o.
Platné od: 10.07. 2018
Společnost Motorsport, spol. s r.o. se sídlem Poděbradská 541/29, 190 00 Praha 9, hledá uchazeče na pracovní místo:
Prodejce závodních pneumatik
Pracovní náplň:
* Prodej závodních pneumatik v kanceláři, ale také na závodech
* Komunikace se zákazníky
* Práce občas i o víkendech
* Evidence prodaných pneu
Požadujeme:
* Uživatelskou znalost PC
* Znalost AJ nebo NJ
* Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
* Odolnost vůči stresu
* Řidičský průkaz
* Schopnost samostatné práce a rozhodování
* Fyzickou zdatnost (manipulace s pneumatikami)
* Ochotu pracovat i o víkendu
* Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
* Příjemné pracovní prostředí
* Odpovídající platové ohodnocení
* 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
* Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
Lokalita: Praha 9
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis a stručný motivační dopis na emailovou adresu: wagner@motorsport.cz nebo klipova@motorsport.cz. Do e-mailu uveďte Prodejce závodních pneumatik. -
Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje
Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018
Zobrazit podrobnosti
Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
pracovního místa úředníka/úřednice
„Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5
Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.
Náplň práce:
• spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
• tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
• zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
• tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
• příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
• zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
d) způsobilost k právním úkonům,
e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,
Požadované vzdělání:
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadovaný obor, zaměření:
• stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa
Požadované znalosti:
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, GINIS, MISYS)
Další dovednosti, schopnosti:
• organizační schopnosti
• komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:
a) jméno, příjmení, titul,
b) datum a místo narození,
c) státní příslušnost,
d) místo trvalého pobytu,
e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis
Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.
Na obálku uveďte:
„VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“
Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
Kancelář tajemníka
Oddělení personální a mzdové
K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.
-
Pracovník sales business development
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 26.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovník sales business development
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: sales business development
úvazek: plný
Vaše odpovědnost / náplň práce:
- Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
- Zpracování nabídky pro zákazníka
- řešení klientských požadavků
- propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
- služební cesty v rámci CZ/SK/EU
Váš profil:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- chuť cestovat CZ, SK, EU
- pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
- reprezentativní vystupování
- komunikativní vlastnosti
- aktivní řidičský průkaz skupiny B
- znalost oboru není podmínkou
Nabízíme:
- - zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- pět týdnů dovolené, možnost sick days
Kontakt: 277001414
cze-prague@msc.com
<a href="http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001" style="color:#feffff; text-decoration:none">Измените детский комплект постельного белья http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001</a>
-
Referent leteckých přeprav
Zadavatel: Lagermax spedice a logistika s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 7.05.2019 do: 30.09.2019
Zobrazit podrobnosti
Mezinárodní spediční firma nabízí volné místo na pracovní pozici referent leteckých přeprav.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- znalost AJ
- Znalost práce na PC
- Komunikativnost, odpovědnost, pečlivost a časovou flexibilitu
Náplň práce:
- Samostatné zpracování obch.případů v letecké přepravě
- Příprava cenových nabídek, odbavování zásilek, kontrola a fakturace
- Komunikace se zákazníky, leteckými společnostmi i zahraničními partnery
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí v kanceláři na pražském letišti
- Možnost odborného růstu
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Parkování na letišti
- Jazykové kurzy
- Další zaměstnanecké výhody
Místo výkonu práce: Aviatická 1048/12, Praha 6
Kontakt: petr.pokstefel@lagermax.cz -
Disponent e-commerce logistiky
Zadavatel: Bee First International s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 15.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Myslíte si, že práce v logistice je všude stejná? My to děláme jinak a nemáme žádné limity!
Přijďte mezi nás a uvidíte, že to jde dělat i jinak.
Náplň práce:
- Plánování, sledování a evidence přeprav
- Vyřizování objednávek
- Komunikace s dopravci a zákazníky
- Optimalizace tras a cenotvorba
- Spolupráce s ostatními kolegy (letecké odd., celní deklarace, sklad, finanční odd.)
Požadavky:
- Min. středoškolské vzdělání
- Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem a písmem)
- Praxe na pozici dispečera výhodou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Odolnost vůči občasnému stresu
- vhodné pro absoloventy
Nabízíme:
- Práci v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu
- Možnost podílet se na zajímavých projektech v oblasti dopravy
- Příjemné pracovní prostředí
- Uplatnění znalostí a jazykových dovedností v oblasti dopravy
- Profesionální zaškolení a podporu týmu
- Odpovídající platové ohodnocení
- Služební notebook a telefon
Těšíme se na Vaši reakci.
Informace o pozici:
Místo pracoviště:
Pavlov
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Benefity:
Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky:
Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel:
Zaměstnavatel
Pozice je vhodná pro absolventy.
Kontakt:
Zaměstnavatel:
Bee First International s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jitka Kučerová, bee@bee-first.com
-
dispečer/disponent MKD
Zadavatel: VCHD Cargo a.s.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 14.06.2018
Zobrazit podrobnosti
firma VCHD CARGO a.s. hledá pro pobočku KLADNO dispečera/ku MKD
nástup možný ihned
pracovní smlouva na dobu neurčitou
více o firmě na: www.vchd.cz
životopisy prosím na: jan.benes@vchd.cz
předem děkuji za vaše odpovědi,
Mgr. Jan Beneš, vedoucí dopravy -
Studentské brigády
Zadavatel: DAYWORK - studentské brigády
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 8.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Vážení studenti, rádi bychom vám představili portál na brigády, www.daywork.cz , který by vás mohl zaujmout. Vznikl za podpory města Praha a studentů ČVUT.
Portál vám umožní během studií nasbírat krátkodobé zkušenosti z pracovišť jako jsou kanceláře, hotely, obchody, restaurace, veletrhy, divadla a jiné eventy.
V čem je portál jiný?
Hodnocení, která budete získávat po každé proběhlé brigádě přispějí k celkové atraktivitě vašeho profilu a tím i snadnějšímu přístupu k brigádám.
Hodnocení budete moct do budoucna využít jako certifikovanou přílohu k životopisu.
Brigády se vám budou zobrazovat dle nastavených kriterií, zkušeností a znalostí.
V kalendáři si budete moct vyznačit dny, kdy máte školu či jiné aktivity a tak se vyhnete pročítání brigád v termínech, kterých by jste se stejně nemohli zúčastnit.
A co víc, budete mít možnost potvrzovat účast na brigádách přímo přes portál jednoduchým kliknutím „potvrdit brigádu“ a brigáda bude vaše.
Můžete se registrujte již nyní. Ve svém profilu proto uveďte co nejvíc informací. I několikadenní pracovní zkušenost může být dobrým impulsem pro firmy.
Registrace na www.daywork.cz -
Dispečer / dispečerka - junior
Zadavatel: Šmídl, s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 5.06.2018
Zobrazit podrobnosti
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici
Dispečer/Dispečerka – junior
Adresa Vašeho budoucího pracoviště:
Pod Hájem 97, Králův Dvůr
Co budete potřebovat?
SŠ vzdělání s maturitou organizační a komunikační schopnosti
Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Znalost alespoň jednoho cizího jazyka podmínkou (Aj, Nj)
Ochotu učit se novým věcem, týmového ducha
Praxe v oblasti dopravy výhodou ne však podmínkou
Co Vás u nás čeká?
Komunikace s řidiči, zákazníky (i zahraničními)
Získávání nových zákazníků a partnerů
Stanovování podmínek přepravy,
Kontrola průběhu přeprav až po konečného zákazníka
Na co se u nás můžete těšit?
Trvalý pracovní poměr ve stabilní české společnosti
Motivující mzdové ohodnocení
Benefity – mobilní telefon, příspěvek na stravování, sick days, firemní mobilní tarif, cafeterie
Nástup možný ihned
Informace na tel.: 737 796 928, Renáta Sklenářová
Šmídl s.r.o.
Čs. armády 991/ CZ / 564 01 Žamberk
tel/fax: +420 465 676 111/ e-mail: transport@smidl.cz
-
Referent sběrné služby v DHL nebo Zákaznické oddělení DHL
Zadavatel: DHL Freight
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 30.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Mezinárodní společnost DHL hledá pro svou divizi DHL Freight čerstvé absolventy SOŠ nebo VOŠ na uvolněné pozice v Říčanech ( se zajištěným svozem z "C" Opatov ) vhodné právě pro start kariéry v oboru dopravy:
https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1291319351-aden_brand0&rps=202
https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1290424695-aden_brand0&rps=202
-
plné pracovní úvazky i brigáda na léto pro několik studentů
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 28.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovník export operation desk
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: export operation desk
úvazek: plný
Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Vaše odpovědnost / náplň práce:
- zpracování a zasílání notifikací
- kontrola a zpracování exportních dat
- překnihování lodí, rolování carga
- zpracování loading listů
- komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
- zpracování podkladů pro plannery
- práce v interním systému
Váš profil:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu
Pracoviště: Praha 8, Sokolovská 136E
informace na tel.: 277 001 414
hana.pechackova@msc.com
-
Plánovač/dispečer posádek
Zadavatel: Travel Service a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Plánování posádek (pilotů a stevardů) na lety operované společností a během provozních nepravidelností
• Zpracování a aktualizace plánů letů
• Komunikace s piloty a palubními průvodčími v českém i anglickém jazyce
• Komunikace s odděleními partnerských leteckých společností v zahraničí – převážně v anglickém jazyce
• Zadávání informací do interního plánovacího systému monitorujícího letový provoz
• Práce ve směnném režimu, 12 hod. (svátky, víkendy, denní/noční služby)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Pokročilá znalost AJ slovem i písmem – nutná denní komunikace po telefonu/emailu,
• Další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet, zkušenosti s plánovacími systémy výhodou
• Čistý trestný rejstřík
• Odolnost vůči stresu, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Plánovač/dispečer posádek - registrace.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Koordinátor hotelových rezervací
Zadavatel: Travel Service a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Zajišťování hotelových rezervací pro posádky
• Komunikace s hotely
• Práce se systémy AIMS, EFA
• Pracovní doba na 12hod směny (svátky, víkendy, denní/noční směny)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor hotelových rezervací.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
-
Koordinátor přeprav pro letecké posádky
Zadavatel: Smartwings, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
• Komunikace s přepravci po celém světě
• Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
• Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
• Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
-
REFERENT VOZOVÉHO PARKU
Zadavatel: ALIMPEX FOOD a.s.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 15.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Hlavní náplň práce:
Příprava materiálů k náhradě škody zaměstnanců
Zpracování statistik a evidence pojistných událostí, vozidel, stk, emisí, tachografu, hydraulických čel, atd.
Příprava a správa smluv jako např. pronájem a podnájem vozidel zaměstnancům společnosti
Spolupráce na roční inventarizaci vozidel
Realizace mýtných transakcí
Příprava pokynů týkající se vedení záznamu o provozu vozidel
Zpracování došlých faktur, aj.
Administrativa spojená s daným oddělením
Naše požadavky:
Ukončené SŠ vzdělání - obor silniční doprava
ŘP sk. B - podmínkou
ŘP sk. C - velkou výhodou
Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, PP)
Spolehlivost, samostatnost
Příjemné vystupování
Ochotu učit se nové věci
Nabízíme:
Práci na hlavní pracovní poměr s možností nástupu IHNED
Zázemí úspěšné společnosti s rodinnou atmosférou
Podporu ze strany Vašeho nadřízeného kolegy
Zajímavou práci se silnými značkami a velmi úspěšnými produkty
Zaměstnanecké benefity jako stravenky, dovolená navíc, zvýhodněné vstupné do pražských divadel, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněný nákup produktů, zvýhodněné tarifní podmínky u T-mobile, aj.
V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete svůj životopis na: krakorova@alimpex.cz nebo volejte na tel: 605 859 980.
-
Teamleader
Zadavatel: 4PX Express CZ
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 11.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Buď Teamleaderem ve 4PX
Podrobnosti ZDE v přiloženém letáku. -
DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU
Zadavatel: ČEPRO, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 27.04.2018 do: 31.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Společnost ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00, vyhlašuje výběrové řízení na pozici
DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU
Pracoviště: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7- Holešovice, 170 00
Náplň práce:
- Zajištění procesu vyřízení objednávek na dodávky obchodního zboží
- Aktivní komunikace se zákazníky
- Sledování kreditního limitu zákazníků
- Pracovní doba: 7,5 hod, ranní, odpolední
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání
- Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
- Praxe na obchodní pozici je výhodou, ne však podmínkou
- Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
- Odpovědnost za prováděnou práci
- Komunikativní osobnost
- Odolnost vůči stresu, ochota učit se nové věci
- Znalost celní problematiky a systému EMCS je výhodou, ne však podmínkou
Nabízíme:
- stabilní zázemí významné české společnosti
- zajímavou práci na plný úvazek v prestižním oboru
- motivační finanční ohodnocení
- zaměstnanecké výhody – stravenky, 5 týdnů dovolené, sickdays, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné ceny paliva
- první pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení
Informace o nástupu:
Nástup možný od 1.7.2018 nebo dle dohody
Kontakt:
Zaměstnavatel: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
Kontaktní osoba: Ing. Hana Přibilová
Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
hana.pribilova@ceproas.cz
tel. 221 968 192
Upozornění inzerenta:
Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita inzerentem pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici za předpokladu, že s nimi bude trvale nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mail apod.).
-
Servisní technik
Zadavatel: Schenck Process s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 25.04.2018 do: 31.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme strojírenská společnost orientující se na průmyslové vážení, dopravu a dávkování sypkých hmot. Společnost je součástí německého koncernu Schenck Process Group, ale s duchem rodinné firmy.
V České republice je mimo obchodní zastoupení koncernu i Centrum kompetence pro alternativní paliva, které:
- vyrábí a vyvíjí vlastní stroje pro hospodaření s alternativními palivy
- realizuje projekty po celém světě – především pro cementárny, elektrárny a železárny
SERVISNÍ TECHNIK
Popis pracovního místa:
- Servisní práce u zákazníka zejména v ČR a SR
- Supervize instalací nových zařízení
- Dodávka a výměna náhradních dílů
- Diagnostika, parametrizace řídících elektronik, atp.
- Podpora zákazníků – školení uživatelů a podpora po telefonu
Kvalifkační požadavky:
- SŠ vzdělání - elektro (vyhláška č. 50/1978 Sb.)
- Aktivní znalost – AJ (případně NJ)
- Znalost práce na PC (MS Ofce)
- Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- Pečlivost a zodpovědnost
- Schopnost samostatné práce a rozhodování
- Zkušenosti s manuální prací strojního i stavebního charakteru vítány
- Ochota cestovat (ČR + SR, omezeně celý svět)
Nabízíme:
- Zaškolení na pozici
- Služební auto, telefon a notebook
- Zkušenosti z mezinárodních zakázek
- Až 37 dní volna v roce
- Příspěvky na penzijní a životní pojištění, fyzioterapii, zajímavé teambuildingové aktivity
www.schenckprocess.cz
Info@schenckprocess.cz -
specialista na dopravu
Zadavatel: WINGS Travel s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 23.04.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme cestovní kancelář WINGS Travel s.r.o. sídlící v srdci Prahy na Václavském náměstí. Téměř 20 let poskytuje incomingové služby klientům přijíždějícím hlavně z Číny do střední a východní Evropy. WINGS Travel poskytuje komplexní balíček v oboru cestovního ruchu od letenek, zajištění dopravy, ubytování či průvodcovských služeb po organizaci kulturních událostí. V posledních letech se WINGS Travel také zaměřuje na pořádání zájezdů do Číny.
Specialista /Specialistka na dopravu
Co vás čeká
zajišťování dopravy pro turistické skupiny v rámci Evropy za využití jak firemních autobusů, tak autobusů externích dopravců
komunikace s externími dopravci jak v Česká republice, tak v zahraničí(správa databáze, domlouvání cen, atd.)
řízení a kontrola práce firemních řidičů
správa vozového parku
administrativní práce spojená s dopravou jako: evidence nákladů na dopravu vlastními busy, evidence najetých km v ČR a zahraničí a další práce dle požadavků zaměstnavatele
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
středoškolské vzdělání a vyšší
perfektní znalost českého jazyka
základní znalost anglického jazyka slovem i písmem
dobrá znalost MS Office
flexibilita, pečlivost, schopnost samostatné práce, smysl pro týmovou práci
Výhodou bude, pokud budete umět
znalost německého jazyka
základní technické znalosti o autobusech
praxe v zajišťování zájezdů
Co vám můžeme nabídnout
zajímavou práci pod čínským vedením přímo v centru Prahy
služební telefon i pro osobní potřeby
3 sick days
zvýhodněnější ceny na turistické služby (letenky, ubytování)
Zájemce prosíme, aby nás kontaktovali emailem na: bedanova@wingstravel.cz, předmět emailu Specialista na dopravu.
Zde je také odkaz na volnou pozici na jobs.cz: https://www.jobs.cz/rpd/1279859018/?rps=233
Mgr. Helga Bedáňová 雷娜佳
Business department
WINGS Travel s.r.o.
Václavske náměsti 8 | 110 00 Praha 1 | Czech Republic
Tel: +420 775 564 574 | Fax: +420 224 239 804
www.wingstravel.cz https://www.facebook.com/feiyutravel/
-
Dispečer kamionové přepravy
Zadavatel: LoxEx logistics, s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 5.04.2018
Zobrazit podrobnosti
Dispečer kamionové dopravy
Chcete se stát součástí našeho týmu? Jsme odborníci na logistiku. Jsme precizní a profesionální. Naše nároky nejsou malé, ale vaši práci dokážeme náležitě ocenit. Třeba 15 benefity. Pokud zrovna nejste tím, koho aktuálně hledáme, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Vaše zkušenosti se nám mohou hodit.
Požadujeme:
praxe v oboru
znalost dopravního trhu celovozových zásilek do destinací západní Evropy
výborná znalost cenotvorby
znalost dopravního trhu, obzvláště s kontakty na dopravní společnosti, které se orientují na výše zmíněné destinace
výborná znalost evropského zeměpisu
výborná znalost práce na PC – práce s databázemi přeprav (typu RAALTRANS aj.)
komunikativnost
energičnost
rychlé jednání
Nabízíme:
práci na plný úvazek
zázemí stabilní společnosti
velmi zajímavé a motivační ohodnocení
Naše společnost nabízí program s patnácti výkonnostními a věrnostními benefity
Kontakt:
telefon: 735 752 500
email: infopraha@logex.cz
-
Operation support
Zadavatel: Cargo MVP
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 28.03.2018
Zobrazit podrobnosti
Mladá, dynamická česká společnost působící v oblasti mezinárodní dopravy a logistiky, sídlící na letišti Praha Ruzyně, hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici :
Operation support
Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, zadávání dat do systému , odbavování zásilek na terminálech a ostatní operativní činnost
Požadujeme: spolehlivost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, anglický jazyk , základní PC dovednosti
Úvazek: HPP na dobu určitou
Nástup: dohodou, nejpozději červenec 2018
Vhodné pro absolventa střední školy či vyšší odborné školy
V případě zájmu nás prosím kontaktujte :
Tel: +420 220 960 742 Email: info@mvpcargo.com