Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
plné pracovní úvazky i brigáda na léto pro několik studentů
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 28.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovník export operation desk
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: export operation desk
úvazek: plný
Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Vaše odpovědnost / náplň práce:
- zpracování a zasílání notifikací
- kontrola a zpracování exportních dat
- překnihování lodí, rolování carga
- zpracování loading listů
- komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
- zpracování podkladů pro plannery
- práce v interním systému
Váš profil:
- středně pokročilou znalost anglického jazyka
- uživatelská práce na PC podmínkou
- ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu
Pracoviště: Praha 8, Sokolovská 136E
informace na tel.: 277 001 414
hana.pechackova@msc.com
-
Plánovač/dispečer posádek
Zadavatel: Travel Service a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Plánování posádek (pilotů a stevardů) na lety operované společností a během provozních nepravidelností
• Zpracování a aktualizace plánů letů
• Komunikace s piloty a palubními průvodčími v českém i anglickém jazyce
• Komunikace s odděleními partnerských leteckých společností v zahraničí – převážně v anglickém jazyce
• Zadávání informací do interního plánovacího systému monitorujícího letový provoz
• Práce ve směnném režimu, 12 hod. (svátky, víkendy, denní/noční služby)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Pokročilá znalost AJ slovem i písmem – nutná denní komunikace po telefonu/emailu,
• Další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet, zkušenosti s plánovacími systémy výhodou
• Čistý trestný rejstřík
• Odolnost vůči stresu, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Plánovač/dispečer posádek - registrace.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů. -
Koordinátor hotelových rezervací
Zadavatel: Travel Service a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Zajišťování hotelových rezervací pro posádky
• Komunikace s hotely
• Práce se systémy AIMS, EFA
• Pracovní doba na 12hod směny (svátky, víkendy, denní/noční směny)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor hotelových rezervací.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
-
Koordinátor přeprav pro letecké posádky
Zadavatel: Smartwings, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
• Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
• Komunikace s přepravci po celém světě
• Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
• Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
• Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)
Nabízíme:
• Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
• Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
• Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
• Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké výhody
Lokalita:
• Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
• Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
• Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
• Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
• Čistý trestný rejstřík
• Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
• Ochota učit se novým věcem
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.
Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
-
REFERENT VOZOVÉHO PARKU
Zadavatel: ALIMPEX FOOD a.s.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 15.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Hlavní náplň práce:
Příprava materiálů k náhradě škody zaměstnanců
Zpracování statistik a evidence pojistných událostí, vozidel, stk, emisí, tachografu, hydraulických čel, atd.
Příprava a správa smluv jako např. pronájem a podnájem vozidel zaměstnancům společnosti
Spolupráce na roční inventarizaci vozidel
Realizace mýtných transakcí
Příprava pokynů týkající se vedení záznamu o provozu vozidel
Zpracování došlých faktur, aj.
Administrativa spojená s daným oddělením
Naše požadavky:
Ukončené SŠ vzdělání - obor silniční doprava
ŘP sk. B - podmínkou
ŘP sk. C - velkou výhodou
Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, PP)
Spolehlivost, samostatnost
Příjemné vystupování
Ochotu učit se nové věci
Nabízíme:
Práci na hlavní pracovní poměr s možností nástupu IHNED
Zázemí úspěšné společnosti s rodinnou atmosférou
Podporu ze strany Vašeho nadřízeného kolegy
Zajímavou práci se silnými značkami a velmi úspěšnými produkty
Zaměstnanecké benefity jako stravenky, dovolená navíc, zvýhodněné vstupné do pražských divadel, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněný nákup produktů, zvýhodněné tarifní podmínky u T-mobile, aj.
V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete svůj životopis na: krakorova@alimpex.cz nebo volejte na tel: 605 859 980.
-
Teamleader
Zadavatel: 4PX Express CZ
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 11.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Buď Teamleaderem ve 4PX
Podrobnosti ZDE v přiloženém letáku. -
DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU
Zadavatel: ČEPRO, a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 27.04.2018 do: 31.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Společnost ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00, vyhlašuje výběrové řízení na pozici
DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU
Pracoviště: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7- Holešovice, 170 00
Náplň práce:
- Zajištění procesu vyřízení objednávek na dodávky obchodního zboží
- Aktivní komunikace se zákazníky
- Sledování kreditního limitu zákazníků
- Pracovní doba: 7,5 hod, ranní, odpolední
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání
- Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
- Praxe na obchodní pozici je výhodou, ne však podmínkou
- Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
- Odpovědnost za prováděnou práci
- Komunikativní osobnost
- Odolnost vůči stresu, ochota učit se nové věci
- Znalost celní problematiky a systému EMCS je výhodou, ne však podmínkou
Nabízíme:
- stabilní zázemí významné české společnosti
- zajímavou práci na plný úvazek v prestižním oboru
- motivační finanční ohodnocení
- zaměstnanecké výhody – stravenky, 5 týdnů dovolené, sickdays, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné ceny paliva
- první pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení
Informace o nástupu:
Nástup možný od 1.7.2018 nebo dle dohody
Kontakt:
Zaměstnavatel: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
Kontaktní osoba: Ing. Hana Přibilová
Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
hana.pribilova@ceproas.cz
tel. 221 968 192
Upozornění inzerenta:
Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita inzerentem pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici za předpokladu, že s nimi bude trvale nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mail apod.).
-
Servisní technik
Zadavatel: Schenck Process s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 25.04.2018 do: 31.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme strojírenská společnost orientující se na průmyslové vážení, dopravu a dávkování sypkých hmot. Společnost je součástí německého koncernu Schenck Process Group, ale s duchem rodinné firmy.
V České republice je mimo obchodní zastoupení koncernu i Centrum kompetence pro alternativní paliva, které:
- vyrábí a vyvíjí vlastní stroje pro hospodaření s alternativními palivy
- realizuje projekty po celém světě – především pro cementárny, elektrárny a železárny
SERVISNÍ TECHNIK
Popis pracovního místa:
- Servisní práce u zákazníka zejména v ČR a SR
- Supervize instalací nových zařízení
- Dodávka a výměna náhradních dílů
- Diagnostika, parametrizace řídících elektronik, atp.
- Podpora zákazníků – školení uživatelů a podpora po telefonu
Kvalifkační požadavky:
- SŠ vzdělání - elektro (vyhláška č. 50/1978 Sb.)
- Aktivní znalost – AJ (případně NJ)
- Znalost práce na PC (MS Ofce)
- Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
- Pečlivost a zodpovědnost
- Schopnost samostatné práce a rozhodování
- Zkušenosti s manuální prací strojního i stavebního charakteru vítány
- Ochota cestovat (ČR + SR, omezeně celý svět)
Nabízíme:
- Zaškolení na pozici
- Služební auto, telefon a notebook
- Zkušenosti z mezinárodních zakázek
- Až 37 dní volna v roce
- Příspěvky na penzijní a životní pojištění, fyzioterapii, zajímavé teambuildingové aktivity
www.schenckprocess.cz
Info@schenckprocess.cz -
specialista na dopravu
Zadavatel: WINGS Travel s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 23.04.2018
Zobrazit podrobnosti
Jsme cestovní kancelář WINGS Travel s.r.o. sídlící v srdci Prahy na Václavském náměstí. Téměř 20 let poskytuje incomingové služby klientům přijíždějícím hlavně z Číny do střední a východní Evropy. WINGS Travel poskytuje komplexní balíček v oboru cestovního ruchu od letenek, zajištění dopravy, ubytování či průvodcovských služeb po organizaci kulturních událostí. V posledních letech se WINGS Travel také zaměřuje na pořádání zájezdů do Číny.
Specialista /Specialistka na dopravu
Co vás čeká
zajišťování dopravy pro turistické skupiny v rámci Evropy za využití jak firemních autobusů, tak autobusů externích dopravců
komunikace s externími dopravci jak v Česká republice, tak v zahraničí(správa databáze, domlouvání cen, atd.)
řízení a kontrola práce firemních řidičů
správa vozového parku
administrativní práce spojená s dopravou jako: evidence nákladů na dopravu vlastními busy, evidence najetých km v ČR a zahraničí a další práce dle požadavků zaměstnavatele
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
středoškolské vzdělání a vyšší
perfektní znalost českého jazyka
základní znalost anglického jazyka slovem i písmem
dobrá znalost MS Office
flexibilita, pečlivost, schopnost samostatné práce, smysl pro týmovou práci
Výhodou bude, pokud budete umět
znalost německého jazyka
základní technické znalosti o autobusech
praxe v zajišťování zájezdů
Co vám můžeme nabídnout
zajímavou práci pod čínským vedením přímo v centru Prahy
služební telefon i pro osobní potřeby
3 sick days
zvýhodněnější ceny na turistické služby (letenky, ubytování)
Zájemce prosíme, aby nás kontaktovali emailem na: bedanova@wingstravel.cz, předmět emailu Specialista na dopravu.
Zde je také odkaz na volnou pozici na jobs.cz: https://www.jobs.cz/rpd/1279859018/?rps=233
Mgr. Helga Bedáňová 雷娜佳
Business department
WINGS Travel s.r.o.
Václavske náměsti 8 | 110 00 Praha 1 | Czech Republic
Tel: +420 775 564 574 | Fax: +420 224 239 804
www.wingstravel.cz https://www.facebook.com/feiyutravel/
-
Dispečer kamionové přepravy
Zadavatel: LoxEx logistics, s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 5.04.2018
Zobrazit podrobnosti
Dispečer kamionové dopravy
Chcete se stát součástí našeho týmu? Jsme odborníci na logistiku. Jsme precizní a profesionální. Naše nároky nejsou malé, ale vaši práci dokážeme náležitě ocenit. Třeba 15 benefity. Pokud zrovna nejste tím, koho aktuálně hledáme, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Vaše zkušenosti se nám mohou hodit.
Požadujeme:
praxe v oboru
znalost dopravního trhu celovozových zásilek do destinací západní Evropy
výborná znalost cenotvorby
znalost dopravního trhu, obzvláště s kontakty na dopravní společnosti, které se orientují na výše zmíněné destinace
výborná znalost evropského zeměpisu
výborná znalost práce na PC – práce s databázemi přeprav (typu RAALTRANS aj.)
komunikativnost
energičnost
rychlé jednání
Nabízíme:
práci na plný úvazek
zázemí stabilní společnosti
velmi zajímavé a motivační ohodnocení
Naše společnost nabízí program s patnácti výkonnostními a věrnostními benefity
Kontakt:
telefon: 735 752 500
email: infopraha@logex.cz
-
Operation support
Zadavatel: Cargo MVP
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 28.03.2018
Zobrazit podrobnosti
Mladá, dynamická česká společnost působící v oblasti mezinárodní dopravy a logistiky, sídlící na letišti Praha Ruzyně, hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici :
Operation support
Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, zadávání dat do systému , odbavování zásilek na terminálech a ostatní operativní činnost
Požadujeme: spolehlivost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, anglický jazyk , základní PC dovednosti
Úvazek: HPP na dobu určitou
Nástup: dohodou, nejpozději červenec 2018
Vhodné pro absolventa střední školy či vyšší odborné školy
V případě zájmu nás prosím kontaktujte :
Tel: +420 220 960 742 Email: info@mvpcargo.com -
Kombinovaná přeprava - export/import
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 5.03.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: Intermodál export/import
úvazek: plný
Stanete se odborníkem na mezinárodní kombinovanou přepravu, naučíte se ovládat operační procesy v oblasti intermodálního exportu a importu.
Vaše odpovědnost:
- Organizace a koordinace přeprav podle pravidel přepravní společnosti a zákaznických standardů
- Fakturace na klienty a dodavatele
- Komunikace s klienty a MSC agenty v českém a anglickém jazyce
- Zadávání dat do našeho interního systému
- Zajištování přeprav do/z přístavů (Trieste, Koper, Hamburg, Bremerhaven)
Váš profil:
- Pracovní zkušenosti v oblasti logistiky jsou výhodou nikoliv podmínkou
- Jste svědomití, dokážete pracovat nezávisle a rychle se rozhodovat
- Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem.
- máte teamového ducha a nebojíte se změn
- rádi komunikujete jak interně s kolegy, tak externě s klienty a agenty
- máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- 5 týdnů dovolené
- možnost sick day
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com
-
Administrátor námořních přeprav
Zadavatel: DSV
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 2.03.2018
Zobrazit podrobnosti
DSV je nadnárodní logistická a dopravní společnost, zajišťující dopravu všech zásilek (včetně nadrozměrných) po celém světě již od roku 1976. DSV má širokou mezinárodní síť poboček a logistických center ve více než 110 zemích světa.
Pro DSV Air&Sea s.r.o. se sídlem v Pavlově, okr. Kladno (6 km od hranice Prahy-Zličín) hledáme nového kolegu/kolegyni do oddělení námořních přeprav.
Náplň práce:
• Zajišťování námořních přeprav od objednání po dodání.
• Komunikace s klienty, rejdaři, dopravci a pobočkami po celém světě
• Kompletní zpracování dokumentace, fakturace.
• Řešení reklamací
• Sledování zásilek během přepravy a reportování případných zpoždění a problémů.
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou.
• Pokročilá znalost AJ - hlavně písemná.
• Zákaznický přístup.
• Odolnost vůči stresu.
• Dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování.
• Samostatná, energická osoba.
Nabízíme:
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy.
• Dotované stravné
• Příspěvek na penzijní/životní pojištění
• 5 týdnů dovolené
• Čtvrtletní odměny
• Benefit kafeterie
• Pracovní poměr na dobu neurčitou.
• Sick days podle opracovaných let
• Místo výkonu práce Pavlov (okres Kladno).
Kontakt: sea@cz.dsv.com
Tel: +420 602 235 034
-
Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 20.02.2018 do: 20.04.2018
Zobrazit podrobnosti
Damco Česká republika, s.r.o. je uznávaným poskytovatelem logistických služeb. Nabízíme řešení prořízení dodavatelského řetězce, skladování a distribuci, zasilatelské služby, silniční přepravy, námořní přepravy a letecké nákladní přepravy. Damco je součástí skupiny A.P. Moller Maersk Group – jednoho z největších globálních poskytovatelů komplexního řešení v oblasti námořní dopravy a logistiky. Síť našich služeb pokrývá šest kontinentů s kancelářemi ve více než 100 zemích po celém světě.
V současné době hledáme nové kolegy/kolegyně, aby se k nám připojili a stali se součástí našeho úspěšného týmu! Pokud máte zájem pracovat ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodním prostředím, zašlete nám prosím svůj životopis!
Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
Základní náplň práce:
• Poskytovat prvotřídní úroveň přepravních služeb zákazníkům; profesionálně, efektivně a v souladu s aktuálními trendy a postupy
• Udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky, dodavateli a dalšími kancelářemi Damco po celém světě
• Zajištění end-to-end procesu, včetně požadovaného reporting managementu
• Každodenní komunikace s týmem CSO, dopravci, zákazníky
• Práce na speciálních projektech
Požadujeme:
• SŠ/VŠ – vzdělání či praxe v oboru logistiky výhodou
• Alespoň základní zkušenost v zákaznickém servisu zaměřeném na logistiku/dopravu/spedici
• Angličtina středně pokročilá – většina komunikace probíhá písemně
• Zodpovědná osoba orientovaná na zákazníka se smyslem pro detail
• Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Nabízíme:
• Stabilní prostředí úspěšné mezinárodní společnosti s tradicí; budete součástí globální rodiny
• Přátelské prostředí a podpora kolegů
• Odpovídající finanční ohodnocení, systém benefitů, příspěvek na pojištění, občerstvení na pracovišti
• 25 dnů dovolené
Nástup do pracovního poměru: dle dohody
Pro další informace volejte prosím HR oddělení: +420 220 397 862, mob.: +420 731 544 412
Těšíme se na vás!
-
referent v oblasti dopravy
Zadavatel: ÚMČ Praha 12
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 4.01.2018
Zobrazit podrobnosti
Odbor dopravy ÚMČ Praha 12 hledá nového kolegu na HPP na pozici referenta v oblasti dopravy pro výkon silničního správního úřadu.
Stručné vymezení pracovní náplně: vyjadřuje se k záměrům staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní užívání místní komunikace apod.
10. platová třída, stravenky, po zkušební pracovní době možnost osobního ohodnocení.
Místo výkonu práce: Cílkova 796/7, Praha 4 - Kamýk.
Vaše životopisy zasílejte na email: branys.ondrej@praha12.cz, v případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Pro další informace můžete využít telefonní linky: 244 028 515, 244 028 516 nebo 244 028 514. -
Specialista logistických řešení
Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018
Zobrazit podrobnosti
Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení.
Co bude náplní vaší práce:
* Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
* Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů
Co od vás očekáváme:
* Velmi dobrou znalost AJ
* Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Silnou motivaci pro práci v logistice
* Praxe v oblasti logistiky či mezinárodního obchodu výhodou
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Stresuodolnost, týmového ducha, samostatnost, proaktivní vystupování
Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Zázemí významné mezinárodní společnosti
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Možnost osobního a profesního růstu
* Odpovídající platové ohodnocení + zajímavé benefity
* Pracovní poměr na dobu určitou s vysokou pravděpodobností prodloužení
* Nástup dohodou
V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.
-
Logistik Specialista
Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018
Zobrazit podrobnosti
Vaše budoucnost a budoucnost logistiky? To je americká společnost, která přišla do Prahy a vybudovala nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost podílet se na růstu společnosti, pracovat v novém logistickém produktu 4PL a v jedinečném přepravním softwaru, který ve světě sklízí úspěchy.
Co bude náplní vaší práce:
* Kompletní zpracování objednávek v interním softwaru – zadávání, správa
* Úzká komunikace s klienty, dopravci, logistiky
* Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
* Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Zajištění dodržování termínů
* Kontrola průvodní dokumentace
* Podílení se na zlepšování procesů
Co od vás očekáváme:
* Znalost přepravních procesů a dokumentů výhodou
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Znalost jazykových kombinací: angličtina + další světový jazyk podmínkou
Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
* Uplatnění vlastní iniciativy v rámci procesů společnosti
* Šanci rychlého kariérního růstu
* Aktivní využití cizích jazyků
* Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složka
* Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
* Zaškolení francouzskými specialisty
* HPP na dobu neurčitou
* Lokalita: Praha - Žižkov (Nagano park)
* Nástup možný ihned nebo dohodou
V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz. -
Dispečer mezinárodní kamionové dopravy
Zadavatel: AP Freight, s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 31.10.2017
Zobrazit podrobnosti
Požadavky:
-min. SOU/SŠ vzdělání (případně studium závěrečného ročníku)
-znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
-odpovědnost za kvalitu svěřených přeprav
-organizační schopnosti
-odolnost vůči stresu
-časová flexibilita
-vysoké pracovní nasazení
-týmový hráč
Nabízíme:
-zajímavou pracovní příležitost
-neomezenou možnost výše výdělků na základě vlastních výsledků
-zaměstnanecké benefity
-možnost práce z domu
-příležitost naučit se řešit také námořní, leteckou, železniční dopravu
Lokalita - Praha, Kubánské náměstí
Svůj životopis, prosíme, zašlete spolu s krátkým motivačním dopisem na jiri.b@apfreight.cz
-
Pracovník kontaktního centra
Zadavatel: Travel Service a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
Informační servis pro cestující a cestovní kanceláře
Řešení telefonických a emailových požadavků zákazníků
Nabízíme:
Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Práce ve směnném provozu (12h směny) – vhodné i pro studenty a absolventy
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Možnost kariérního růstu
Cenné zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a letecké dopravy
Přátelský kolektiv, osobní přístup k zaměstnancům
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Nástup možný ihned, případně dle domluvy
Lokalita:
Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Dobré komunikační dovednosti, přátelské vystupování
Pečlivost a spolehlivost
Komunikativní znalost ČJ a AJ slovem i písmem, znalost dalších jazyků výhodou
Znalost problematiky letecké dopravy výhodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.
V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení. -
DISPEČER MKD FRIGO CZ-UK
Zadavatel: EUROFRIGO LOGISTICS
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 20.10.2017
Zobrazit podrobnosti
Hledáme dispečera mezinárodní kamionové dopravy s AJ pro FRIGO přepravy CZ-UK
Náplň práce:
Plánování přeprav a optimalizace dopravních tras
Koordinace činnosti svěřených vozidel
Zodpovědnost za jejich optimální vytížení
Řízení a kontrola práce řidičů
Komunikace se zákazníky
Řešení mimořádných událostí
Požadavky:
SŠ vzdělání
Praxe v oblasti kamionové dopravy a logistiky výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
Znalost AJ
Velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost
ŘP. Skupiny – B
Nabízíme:
Motivující finanční ohodnocení, odměny (čistá mzda 35000 + až 50% prémie )
Zázemí prosperující firmy
Přátelský mladý kolektiv
Služební vozidlo
Mobilní telefon
Místo pracoviště: U silnice 949/11, Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)