Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Prodejce závodních pneumatik

    Zadavatel: Motorsport s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 16.07.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Zadavatel: Motorsport, spol. s r.o.

    Platné od: 10.07. 2018

    Společnost Motorsport, spol. s r.o. se sídlem Poděbradská 541/29, 190 00 Praha 9, hledá uchazeče na pracovní místo:

    Prodejce závodních pneumatik

    Pracovní náplň:

    * Prodej závodních pneumatik v kanceláři, ale také na závodech

    * Komunikace se zákazníky

    * Práce občas i o víkendech

    * Evidence prodaných pneu

    Požadujeme:

    * Uživatelskou znalost PC

    * Znalost AJ nebo NJ

    * Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost

    * Odolnost vůči stresu

    * Řidičský průkaz

    * Schopnost samostatné práce a rozhodování

    * Fyzickou zdatnost (manipulace s pneumatikami)

    * Ochotu pracovat i o víkendu

    * Trestní bezúhonnost

    Nabízíme:

    * Příjemné pracovní prostředí

    * Odpovídající platové ohodnocení

    * 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění

    * Práci na plný úvazek na dobu neurčitou

    Lokalita: Praha 9

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis a stručný motivační dopis na emailovou adresu: wagner@motorsport.cz nebo klipova@motorsport.cz. Do e-mailu uveďte Prodejce závodních pneumatik.

  • Referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody - Odbor územního rozvoje

    Zadavatel: Městská část Praha 5 - Úřad městské části Praha 5

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 7.09.2018 do: 18.09.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Výběrové řízení bylo dne 18.9.2018 zrušeno.

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    zastoupena tajemníkem Úřadu městské části Praha 5
    vyhlašuje dne 7.9. 2018 výběrové řízení na obsazení
    pracovního místa úředníka/úřednice

    „Referent/ka oddělení dopravní infrastruktury a ochrany přírody“
    v Odboru územního rozvoje, Úřad městské části Praha 5

    Místo výkonu práce Praha 5,zařazení v platové třídě 10.

    Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.

    Náplň práce:
    • spolupráce s příslušnými orgány působícími v oblasti dopravy (např. Magistrát hlavního města Prahy, Technická správa komunikací, Institut plánování a rozvoje, Dopravní podnik Praha, …)
    • tvorba a optimalizace koncepcí dopravních systémů v Praze, komplexní řešení dopravní obslužnosti na území MČ Praha 5
    • zpracování koncepcí dopravy pro účely územního plánu a dalších koncepčních dokumentů rozvoje města
    • tvorba mapových podkladů, zejména cyklistických map a map pěších propojení
    • příprava a zpracování stanovisek ve věci rozvoje dopravy
    • zajištění činností směřujících ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v návaznosti na síť pozemních komunikací, navrhování bezbariérových řešení ve veřejném prostoru a komplexních řešení problematických míst


    Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/přednice podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

    a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
    b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,
    c) velmi dobrá znalost českého jazyka,
    d) způsobilost k právním úkonům,
    e) bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena,

    Požadované vzdělání:
    • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání


    Požadovaný obor, zaměření:
    • stavební, dopravní infrastruktura, územní plánování, veřejná správa

    Požadované znalosti:
    • znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí, ve znění pozdějších předpisů,
    • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, GINIS, MISYS)


    Další dovednosti, schopnosti:
    • organizační schopnosti
    • komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost


    Zájemce podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitostmi podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:

    a) jméno, příjmení, titul,
    b) datum a místo narození,
    c) státní příslušnost,
    d) místo trvalého pobytu,
    e) číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
    f) datum a podpis


    Formulář přihlášky je dostupný na webových stránkách Městské části Praha 5, Úřad městské části Praha 5
    http://archiv.praha5.cz/cs/sekce/uredni-deska/?doc=1310

    K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit tyto doklady:

    a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
    b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
    c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

    Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24.9.2018 v podatelně Úřadu městské části Praha 5, nám. 14. října 4, 150 22 Praha 5.


    Na obálku uveďte:

    „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent odd. dopravní infrastruktury a ochrany přírody (OÚR) - NEOTVÍRAT“

    Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
    Kancelář tajemníka
    Oddělení personální a mzdové
    K rukám vedoucí oddělení personálního a mzdového


    Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného zájemce.


  • Pracovník sales business development

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 26.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovník sales business development

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    nástup: ihned
    místo: Praha
    oddělení: sales business development
    úvazek: plný

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    - Proaktivní obchodní komunikace se zákazníky
    - Zpracování nabídky pro zákazníka
    - řešení klientských požadavků
    - propagace nových námořních a intermodálních produktů v rámci CZ/SK/EU
    - služební cesty v rámci CZ/SK/EU


    Váš profil:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - chuť cestovat CZ, SK, EU
    - pozitivní a proaktivní prodejní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    - reprezentativní vystupování
    - komunikativní vlastnosti
    - aktivní řidičský průkaz skupiny B
    - znalost oboru není podmínkou



    Nabízíme:
    - - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv
    - benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    - pět týdnů dovolené, možnost sick days

    Kontakt: 277001414
    cze-prague@msc.com

    <a href="http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001" style="color:#feffff; text-decoration:none">&#1048;&#1079;&#1084;&#1077;&#1085;&#1080;&#1090;&#1077; &#1076;&#1077;&#1090;&#1089;&#1082;&#1080;&#1081; &#1082;&#1086;&#1084;&#1087;&#1083;&#1077;&#1082;&#1090; &#1087;&#1086;&#1089;&#1090;&#1077;&#1083;&#1100;&#1085;&#1086;&#1075;&#1086; &#1073;&#1077;&#1083;&#1100;&#1103; http://www.cernotin.cz/view.php?cisloclanku=1999110001</a>

  • Referent leteckých přeprav

    Zadavatel: Lagermax spedice a logistika s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.05.2019 do: 30.09.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Mezinárodní spediční firma nabízí volné místo na pracovní pozici referent leteckých přeprav.

    Požadujeme:
    - min. SŠ vzdělání
    - znalost AJ
    - Znalost práce na PC
    - Komunikativnost, odpovědnost, pečlivost a časovou flexibilitu

    Náplň práce:
    - Samostatné zpracování obch.případů v letecké přepravě
    - Příprava cenových nabídek, odbavování zásilek, kontrola a fakturace
    - Komunikace se zákazníky, leteckými společnostmi i zahraničními partnery

    Nabízíme:
    - Příjemné pracovní prostředí v kanceláři na pražském letišti
    - Možnost odborného růstu
    - Odpovídající finanční ohodnocení
    - Parkování na letišti
    - Jazykové kurzy
    - Další zaměstnanecké výhody

    Místo výkonu práce: Aviatická 1048/12, Praha 6

    Kontakt: petr.pokstefel@lagermax.cz

  • Disponent e-commerce logistiky

    Zadavatel: Bee First International s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 15.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Myslíte si, že práce v logistice je všude stejná? My to děláme jinak a nemáme žádné limity!

    Přijďte mezi nás a uvidíte, že to jde dělat i jinak.



    Náplň práce:

    - Plánování, sledování a evidence přeprav

    - Vyřizování objednávek

    - Komunikace s dopravci a zákazníky

    - Optimalizace tras a cenotvorba

    - Spolupráce s ostatními kolegy (letecké odd., celní deklarace, sklad, finanční odd.)

    Požadavky:

    - Min. středoškolské vzdělání

    - Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem a písmem)

    - Praxe na pozici dispečera výhodou

    - Výborné organizační a komunikační dovednosti

    - Odolnost vůči občasnému stresu

    - vhodné pro absoloventy

    Nabízíme:

    - Práci v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu

    - Možnost podílet se na zajímavých projektech v oblasti dopravy

    - Příjemné pracovní prostředí

    - Uplatnění znalostí a jazykových dovedností v oblasti dopravy

    - Profesionální zaškolení a podporu týmu

    - Odpovídající platové ohodnocení

    - Služební notebook a telefon

    Těšíme se na Vaši reakci.

    Informace o pozici:

    Místo pracoviště:


    Pavlov

    Typ pracovního poměru:


    Práce na plný úvazek

    Délka pracovního poměru:


    Na dobu neurčitou

    Typ smluvního vztahu:


    Pracovní smlouva

    Benefity:


    Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova

    Požadované vzdělání:


    Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Požadované jazyky:


    Angličtina (Středně pokročilá)

    Zadavatel:


    Zaměstnavatel

    Pozice je vhodná pro absolventy.

    Kontakt:

    Zaměstnavatel:

    Bee First International s.r.o.

    Kontaktní osoba:

    Jitka Kučerová, bee@bee-first.com

  • dispečer/disponent MKD

    Zadavatel: VCHD Cargo a.s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 14.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    firma VCHD CARGO a.s. hledá pro pobočku KLADNO dispečera/ku MKD
    nástup možný ihned
    pracovní smlouva na dobu neurčitou
    více o firmě na: www.vchd.cz
    životopisy prosím na: jan.benes@vchd.cz

    předem děkuji za vaše odpovědi,
    Mgr. Jan Beneš, vedoucí dopravy

  • Studentské brigády

    Zadavatel: DAYWORK - studentské brigády

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 8.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Vážení studenti, rádi bychom vám představili portál na brigády, www.daywork.cz , který by vás mohl zaujmout. Vznikl za podpory města Praha a studentů ČVUT.

    Portál vám umožní během studií nasbírat krátkodobé zkušenosti z pracovišť jako jsou kanceláře, hotely, obchody, restaurace, veletrhy, divadla a jiné eventy.


    V čem je portál jiný?

    Hodnocení, která budete získávat po každé proběhlé brigádě přispějí k celkové atraktivitě vašeho profilu a tím i snadnějšímu přístupu k brigádám.

    Hodnocení budete moct do budoucna využít jako certifikovanou přílohu k životopisu.

    Brigády se vám budou zobrazovat dle nastavených kriterií, zkušeností a znalostí.

    V kalendáři si budete moct vyznačit dny, kdy máte školu či jiné aktivity a tak se vyhnete pročítání brigád v termínech, kterých by jste se stejně nemohli zúčastnit.

    A co víc, budete mít možnost potvrzovat účast na brigádách přímo přes portál jednoduchým kliknutím „potvrdit brigádu“ a brigáda bude vaše.

    Můžete se registrujte již nyní. Ve svém profilu proto uveďte co nejvíc informací. I několikadenní pracovní zkušenost může být dobrým impulsem pro firmy.

    Registrace na www.daywork.cz

  • Dispečer / dispečerka - junior

    Zadavatel: Šmídl, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 5.06.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici

    Dispečer/Dispečerka – junior
    Adresa Vašeho budoucího pracoviště:
    Pod Hájem 97, Králův Dvůr
    Co budete potřebovat?
    SŠ vzdělání s maturitou organizační a komunikační schopnosti
    Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
    Znalost alespoň jednoho cizího jazyka podmínkou (Aj, Nj)
    Ochotu učit se novým věcem, týmového ducha
    Praxe v oblasti dopravy výhodou ne však podmínkou
    Co Vás u nás čeká?
    Komunikace s řidiči, zákazníky (i zahraničními)
    Získávání nových zákazníků a partnerů
    Stanovování podmínek přepravy,
    Kontrola průběhu přeprav až po konečného zákazníka
    Na co se u nás můžete těšit?
    Trvalý pracovní poměr ve stabilní české společnosti
    Motivující mzdové ohodnocení
    Benefity – mobilní telefon, příspěvek na stravování, sick days, firemní mobilní tarif, cafeterie
    Nástup možný ihned
    Informace na tel.: 737 796 928, Renáta Sklenářová


    Šmídl s.r.o.
    Čs. armády 991/ CZ / 564 01 Žamberk
    tel/fax: +420 465 676 111/ e-mail: transport@smidl.cz

  • Referent sběrné služby v DHL nebo Zákaznické oddělení DHL

    Zadavatel: DHL Freight

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 30.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Mezinárodní společnost DHL hledá pro svou divizi DHL Freight čerstvé absolventy SOŠ nebo VOŠ na uvolněné pozice v Říčanech ( se zajištěným svozem z "C" Opatov ) vhodné právě pro start kariéry v oboru dopravy:

    https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1291319351-aden_brand0&rps=202

    https://dhl.jobs.cz/detail/?id=G2-1290424695-aden_brand0&rps=202

  • plné pracovní úvazky i brigáda na léto pro několik studentů

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 28.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovník export operation desk

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    nástup: ihned
    místo: Praha
    oddělení: export operation desk
    úvazek: plný
    Stanete se součástí nově vznikajícího oddělení, které bude mít na starosti centralizované činnosti pro MSC pobočky v České republice na Slovensku, v Rakousku a Německu. Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.

    Vaše odpovědnost / náplň práce:
    - zpracování a zasílání notifikací
    - kontrola a zpracování exportních dat
    - překnihování lodí, rolování carga
    - zpracování loading listů
    - komunikace s kolegy v ČR a zahraničí
    - zpracování podkladů pro plannery
    - práce v interním systému
    Váš profil:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
    - pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv

    Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu

    Pracoviště: Praha 8, Sokolovská 136E

    informace na tel.: 277 001 414
    hana.pechackova@msc.com

  • Plánovač/dispečer posádek

    Zadavatel: Travel Service a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Plánování posádek (pilotů a stevardů) na lety operované společností a během provozních nepravidelností
    • Zpracování a aktualizace plánů letů
    • Komunikace s piloty a palubními průvodčími v českém i anglickém jazyce
    • Komunikace s odděleními partnerských leteckých společností v zahraničí – převážně v anglickém jazyce
    • Zadávání informací do interního plánovacího systému monitorujícího letový provoz
    • Práce ve směnném režimu, 12 hod. (svátky, víkendy, denní/noční služby)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Pokročilá znalost AJ slovem i písmem – nutná denní komunikace po telefonu/emailu,
    • Další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet, zkušenosti s plánovacími systémy výhodou
    • Čistý trestný rejstřík
    • Odolnost vůči stresu, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Plánovač/dispečer posádek - registrace.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Koordinátor hotelových rezervací

    Zadavatel: Travel Service a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Zajišťování hotelových rezervací pro posádky
    • Komunikace s hotely
    • Práce se systémy AIMS, EFA
    • Pracovní doba na 12hod směny (svátky, víkendy, denní/noční směny)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
    • Čistý trestný rejstřík
    • Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor hotelových rezervací.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Travel Service, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Travel Service, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Koordinátor přeprav pro letecké posádky

    Zadavatel: Smartwings, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
    • Komunikace s přepravci po celém světě
    • Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
    • Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
    • Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
    • Čistý trestný rejstřík
    • Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • REFERENT VOZOVÉHO PARKU

    Zadavatel: ALIMPEX FOOD a.s.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 15.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Hlavní náplň práce:
    Příprava materiálů k náhradě škody zaměstnanců
    Zpracování statistik a evidence pojistných událostí, vozidel, stk, emisí, tachografu, hydraulických čel, atd.
    Příprava a správa smluv jako např. pronájem a podnájem vozidel zaměstnancům společnosti
    Spolupráce na roční inventarizaci vozidel
    Realizace mýtných transakcí
    Příprava pokynů týkající se vedení záznamu o provozu vozidel
    Zpracování došlých faktur, aj.
    Administrativa spojená s daným oddělením

    Naše požadavky:
    Ukončené SŠ vzdělání - obor silniční doprava
    ŘP sk. B - podmínkou
    ŘP sk. C - velkou výhodou
    Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, PP)
    Spolehlivost, samostatnost
    Příjemné vystupování
    Ochotu učit se nové věci

    Nabízíme:
    Práci na hlavní pracovní poměr s možností nástupu IHNED
    Zázemí úspěšné společnosti s rodinnou atmosférou
    Podporu ze strany Vašeho nadřízeného kolegy
    Zajímavou práci se silnými značkami a velmi úspěšnými produkty
    Zaměstnanecké benefity jako stravenky, dovolená navíc, zvýhodněné vstupné do pražských divadel, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, zvýhodněný nákup produktů, zvýhodněné tarifní podmínky u T-mobile, aj.

    V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete svůj životopis na: krakorova@alimpex.cz nebo volejte na tel: 605 859 980.

  • Teamleader

    Zadavatel: 4PX Express CZ

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 11.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Buď Teamleaderem ve 4PX

    Podrobnosti ZDE v přiloženém letáku.

  • DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU

    Zadavatel: ČEPRO, a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.04.2018 do: 31.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00, vyhlašuje výběrové řízení na pozici

    DISPEČER CENTRÁLNÍHO DISPEČINKU

    Pracoviště: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7- Holešovice, 170 00

    Náplň práce:

    - Zajištění procesu vyřízení objednávek na dodávky obchodního zboží
    - Aktivní komunikace se zákazníky
    - Sledování kreditního limitu zákazníků
    - Pracovní doba: 7,5 hod, ranní, odpolední

    Požadujeme:

    - Středoškolské vzdělání
    - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
    - Praxe na obchodní pozici je výhodou, ne však podmínkou
    - Aktivní přístup k práci a zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
    - Odpovědnost za prováděnou práci
    - Komunikativní osobnost
    - Odolnost vůči stresu, ochota učit se nové věci
    - Znalost celní problematiky a systému EMCS je výhodou, ne však podmínkou

    Nabízíme:

    - stabilní zázemí významné české společnosti
    - zajímavou práci na plný úvazek v prestižním oboru
    - motivační finanční ohodnocení
    - zaměstnanecké výhody – stravenky, 5 týdnů dovolené, sickdays, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné ceny paliva
    - první pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení

    Informace o nástupu:
    Nástup možný od 1.7.2018 nebo dle dohody

    Kontakt:
    Zaměstnavatel: ČEPRO, a.s., Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
    Kontaktní osoba: Ing. Hana Přibilová
    Dělnická 213/12, Praha 7-Holešovice, 170 00
    hana.pribilova@ceproas.cz
    tel. 221 968 192




    Upozornění inzerenta:
    Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita inzerentem pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici za předpokladu, že s nimi bude trvale nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
    Inzerent bude o výsledcích výběrového řízení informovat pouze ty uchazeče, s nimiž vešel do osobního kontaktu (např. pohovor) nebo ty uchazeče, kteří o informaci písemně požádají již při přihlášení do výběrového řízení nebo ji následně vyžádají jinou vhodnou formou (např. telefonicky, e-mail apod.).

  • Servisní technik

    Zadavatel: Schenck Process s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 25.04.2018 do: 31.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme strojírenská společnost orientující se na průmyslové vážení, dopravu a dávkování sypkých hmot. Společnost je součástí německého koncernu Schenck Process Group, ale s duchem rodinné firmy.
    V České republice je mimo obchodní zastoupení koncernu i Centrum kompetence pro alternativní paliva, které:
    - vyrábí a vyvíjí vlastní stroje pro hospodaření s alternativními palivy
    - realizuje projekty po celém světě – především pro cementárny, elektrárny a železárny

    SERVISNÍ TECHNIK
    Popis pracovního místa:
    - Servisní práce u zákazníka zejména v ČR a SR
    - Supervize instalací nových zařízení
    - Dodávka a výměna náhradních dílů
    - Diagnostika, parametrizace řídících elektronik, atp.
    - Podpora zákazníků – školení uživatelů a podpora po telefonu

    Kvalifkační požadavky:
    - SŠ vzdělání - elektro (vyhláška č. 50/1978 Sb.)
    - Aktivní znalost – AJ (případně NJ)
    - Znalost práce na PC (MS Ofce)
    - Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
    - Pečlivost a zodpovědnost
    - Schopnost samostatné práce a rozhodování
    - Zkušenosti s manuální prací strojního i stavebního charakteru vítány
    - Ochota cestovat (ČR + SR, omezeně celý svět)

    Nabízíme:
    - Zaškolení na pozici
    - Služební auto, telefon a notebook
    - Zkušenosti z mezinárodních zakázek
    - Až 37 dní volna v roce
    - Příspěvky na penzijní a životní pojištění, fyzioterapii, zajímavé teambuildingové aktivity

    www.schenckprocess.cz
    Info@schenckprocess.cz

  • specialista na dopravu

    Zadavatel: WINGS Travel s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 23.04.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme cestovní kancelář WINGS Travel s.r.o. sídlící v srdci Prahy na Václavském náměstí. Téměř 20 let poskytuje incomingové služby klientům přijíždějícím hlavně z Číny do střední a východní Evropy. WINGS Travel poskytuje komplexní balíček v oboru cestovního ruchu od letenek, zajištění dopravy, ubytování či průvodcovských služeb po organizaci kulturních událostí. V posledních letech se WINGS Travel také zaměřuje na pořádání zájezdů do Číny.

    Specialista /Specialistka na dopravu

    Co vás čeká

    zajišťování dopravy pro turistické skupiny v rámci Evropy za využití jak firemních autobusů, tak autobusů externích dopravců
    komunikace s externími dopravci jak v Česká republice, tak v zahraničí(správa databáze, domlouvání cen, atd.)
    řízení a kontrola práce firemních řidičů
    správa vozového parku
    administrativní práce spojená s dopravou jako: evidence nákladů na dopravu vlastními busy, evidence najetých km v ČR a zahraničí a další práce dle požadavků zaměstnavatele

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

    středoškolské vzdělání a vyšší
    perfektní znalost českého jazyka
    základní znalost anglického jazyka slovem i písmem
    dobrá znalost MS Office
    flexibilita, pečlivost, schopnost samostatné práce, smysl pro týmovou práci

    Výhodou bude, pokud budete umět

    znalost německého jazyka
    základní technické znalosti o autobusech
    praxe v zajišťování zájezdů

    Co vám můžeme nabídnout

    zajímavou práci pod čínským vedením přímo v centru Prahy
    služební telefon i pro osobní potřeby
    3 sick days
    zvýhodněnější ceny na turistické služby (letenky, ubytování)



    Zájemce prosíme, aby nás kontaktovali emailem na: bedanova@wingstravel.cz, předmět emailu Specialista na dopravu.

    Zde je také odkaz na volnou pozici na jobs.cz: https://www.jobs.cz/rpd/1279859018/?rps=233



    Mgr. Helga Bedáňová &#38647;&#23068;&#20339;

    Business department



    WINGS Travel s.r.o.

    Václavske náměsti 8 | 110 00 Praha 1 | Czech Republic



    Tel: +420 775 564 574 | Fax: +420 224 239 804

    www.wingstravel.cz https://www.facebook.com/feiyutravel/

  • Dispečer kamionové přepravy

    Zadavatel: LoxEx logistics, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 5.04.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Dispečer kamionové dopravy

    Chcete se stát součástí našeho týmu? Jsme odborníci na logistiku. Jsme precizní a profesionální. Naše nároky nejsou malé, ale vaši práci dokážeme náležitě ocenit. Třeba 15 benefity. Pokud zrovna nejste tím, koho aktuálně hledáme, neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Vaše zkušenosti se nám mohou hodit.



    Požadujeme:
    praxe v oboru
    znalost dopravního trhu celovozových zásilek do destinací západní Evropy
    výborná znalost cenotvorby
    znalost dopravního trhu, obzvláště s kontakty na dopravní společnosti, které se orientují na výše zmíněné destinace
    výborná znalost evropského zeměpisu
    výborná znalost práce na PC – práce s databázemi přeprav (typu RAALTRANS aj.)
    komunikativnost
    energičnost
    rychlé jednání
    Nabízíme:
    práci na plný úvazek
    zázemí stabilní společnosti
    velmi zajímavé a motivační ohodnocení
    Naše společnost nabízí program s patnácti výkonnostními a věrnostními benefity

    Kontakt:

    telefon: 735 752 500
    email: infopraha@logex.cz

  • Operation support

    Zadavatel: Cargo MVP

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 28.03.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Mladá, dynamická česká společnost působící v oblasti mezinárodní dopravy a logistiky, sídlící na letišti Praha Ruzyně, hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici :

    Operation support

    Náplň práce: komunikace se zákazníky a dodavateli, zadávání dat do systému , odbavování zásilek na terminálech a ostatní operativní činnost

    Požadujeme: spolehlivost, flexibilitu, ochotu učit se novým věcem, anglický jazyk , základní PC dovednosti

    Úvazek: HPP na dobu určitou

    Nástup: dohodou, nejpozději červenec 2018

    Vhodné pro absolventa střední školy či vyšší odborné školy

    V případě zájmu nás prosím kontaktujte :

    Tel: +420 220 960 742 Email: info@mvpcargo.com