Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Kombinovaná přeprava - export/import
Zadavatel: MSC Czech Republic
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 5.03.2018
Zobrazit podrobnosti
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
nástup: ihned
místo: Praha
oddělení: Intermodál export/import
úvazek: plný
Stanete se odborníkem na mezinárodní kombinovanou přepravu, naučíte se ovládat operační procesy v oblasti intermodálního exportu a importu.
Vaše odpovědnost:
- Organizace a koordinace přeprav podle pravidel přepravní společnosti a zákaznických standardů
- Fakturace na klienty a dodavatele
- Komunikace s klienty a MSC agenty v českém a anglickém jazyce
- Zadávání dat do našeho interního systému
- Zajištování přeprav do/z přístavů (Trieste, Koper, Hamburg, Bremerhaven)
Váš profil:
- Pracovní zkušenosti v oblasti logistiky jsou výhodou nikoliv podmínkou
- Jste svědomití, dokážete pracovat nezávisle a rychle se rozhodovat
- Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem.
- máte teamového ducha a nebojíte se změn
- rádi komunikujete jak interně s kolegy, tak externě s klienty a agenty
- máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)
Nabízíme:
- zázemí mezinárodní společnosti
- pracoviště v Praze u metra Invalidovna
- přátelský a mladý kolektiv
- benefity ve formě stravenek a flexi pasů
- 5 týdnů dovolené
- možnost sick day
Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com
-
Administrátor námořních přeprav
Zadavatel: DSV
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 2.03.2018
Zobrazit podrobnosti
DSV je nadnárodní logistická a dopravní společnost, zajišťující dopravu všech zásilek (včetně nadrozměrných) po celém světě již od roku 1976. DSV má širokou mezinárodní síť poboček a logistických center ve více než 110 zemích světa.
Pro DSV Air&Sea s.r.o. se sídlem v Pavlově, okr. Kladno (6 km od hranice Prahy-Zličín) hledáme nového kolegu/kolegyni do oddělení námořních přeprav.
Náplň práce:
• Zajišťování námořních přeprav od objednání po dodání.
• Komunikace s klienty, rejdaři, dopravci a pobočkami po celém světě
• Kompletní zpracování dokumentace, fakturace.
• Řešení reklamací
• Sledování zásilek během přepravy a reportování případných zpoždění a problémů.
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou.
• Pokročilá znalost AJ - hlavně písemná.
• Zákaznický přístup.
• Odolnost vůči stresu.
• Dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování.
• Samostatná, energická osoba.
Nabízíme:
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy.
• Dotované stravné
• Příspěvek na penzijní/životní pojištění
• 5 týdnů dovolené
• Čtvrtletní odměny
• Benefit kafeterie
• Pracovní poměr na dobu neurčitou.
• Sick days podle opracovaných let
• Místo výkonu práce Pavlov (okres Kladno).
Kontakt: sea@cz.dsv.com
Tel: +420 602 235 034
-
Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 20.02.2018 do: 20.04.2018
Zobrazit podrobnosti
Damco Česká republika, s.r.o. je uznávaným poskytovatelem logistických služeb. Nabízíme řešení prořízení dodavatelského řetězce, skladování a distribuci, zasilatelské služby, silniční přepravy, námořní přepravy a letecké nákladní přepravy. Damco je součástí skupiny A.P. Moller Maersk Group – jednoho z největších globálních poskytovatelů komplexního řešení v oblasti námořní dopravy a logistiky. Síť našich služeb pokrývá šest kontinentů s kancelářemi ve více než 100 zemích po celém světě.
V současné době hledáme nové kolegy/kolegyně, aby se k nám připojili a stali se součástí našeho úspěšného týmu! Pokud máte zájem pracovat ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodním prostředím, zašlete nám prosím svůj životopis!
Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
Základní náplň práce:
• Poskytovat prvotřídní úroveň přepravních služeb zákazníkům; profesionálně, efektivně a v souladu s aktuálními trendy a postupy
• Udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky, dodavateli a dalšími kancelářemi Damco po celém světě
• Zajištění end-to-end procesu, včetně požadovaného reporting managementu
• Každodenní komunikace s týmem CSO, dopravci, zákazníky
• Práce na speciálních projektech
Požadujeme:
• SŠ/VŠ – vzdělání či praxe v oboru logistiky výhodou
• Alespoň základní zkušenost v zákaznickém servisu zaměřeném na logistiku/dopravu/spedici
• Angličtina středně pokročilá – většina komunikace probíhá písemně
• Zodpovědná osoba orientovaná na zákazníka se smyslem pro detail
• Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Nabízíme:
• Stabilní prostředí úspěšné mezinárodní společnosti s tradicí; budete součástí globální rodiny
• Přátelské prostředí a podpora kolegů
• Odpovídající finanční ohodnocení, systém benefitů, příspěvek na pojištění, občerstvení na pracovišti
• 25 dnů dovolené
Nástup do pracovního poměru: dle dohody
Pro další informace volejte prosím HR oddělení: +420 220 397 862, mob.: +420 731 544 412
Těšíme se na vás!
-
referent v oblasti dopravy
Zadavatel: ÚMČ Praha 12
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 4.01.2018
Zobrazit podrobnosti
Odbor dopravy ÚMČ Praha 12 hledá nového kolegu na HPP na pozici referenta v oblasti dopravy pro výkon silničního správního úřadu.
Stručné vymezení pracovní náplně: vyjadřuje se k záměrům staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní užívání místní komunikace apod.
10. platová třída, stravenky, po zkušební pracovní době možnost osobního ohodnocení.
Místo výkonu práce: Cílkova 796/7, Praha 4 - Kamýk.
Vaše životopisy zasílejte na email: branys.ondrej@praha12.cz, v případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Pro další informace můžete využít telefonní linky: 244 028 515, 244 028 516 nebo 244 028 514. -
Specialista logistických řešení
Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018
Zobrazit podrobnosti
Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení.
Co bude náplní vaší práce:
* Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
* Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů
Co od vás očekáváme:
* Velmi dobrou znalost AJ
* Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Silnou motivaci pro práci v logistice
* Praxe v oblasti logistiky či mezinárodního obchodu výhodou
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Stresuodolnost, týmového ducha, samostatnost, proaktivní vystupování
Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Zázemí významné mezinárodní společnosti
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Možnost osobního a profesního růstu
* Odpovídající platové ohodnocení + zajímavé benefity
* Pracovní poměr na dobu určitou s vysokou pravděpodobností prodloužení
* Nástup dohodou
V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.
-
Logistik Specialista
Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018
Zobrazit podrobnosti
Vaše budoucnost a budoucnost logistiky? To je americká společnost, která přišla do Prahy a vybudovala nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost podílet se na růstu společnosti, pracovat v novém logistickém produktu 4PL a v jedinečném přepravním softwaru, který ve světě sklízí úspěchy.
Co bude náplní vaší práce:
* Kompletní zpracování objednávek v interním softwaru – zadávání, správa
* Úzká komunikace s klienty, dopravci, logistiky
* Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
* Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
* Sledování stavu průběhu dopravy
* Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
* Zajištění dodržování termínů
* Kontrola průvodní dokumentace
* Podílení se na zlepšování procesů
Co od vás očekáváme:
* Znalost přepravních procesů a dokumentů výhodou
* Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
* Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
* Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
* Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
* Znalost jazykových kombinací: angličtina + další světový jazyk podmínkou
Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
* Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
* Uplatnění vlastní iniciativy v rámci procesů společnosti
* Šanci rychlého kariérního růstu
* Aktivní využití cizích jazyků
* Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složka
* Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
* Zaškolení francouzskými specialisty
* HPP na dobu neurčitou
* Lokalita: Praha - Žižkov (Nagano park)
* Nástup možný ihned nebo dohodou
V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz. -
Dispečer mezinárodní kamionové dopravy
Zadavatel: AP Freight, s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 31.10.2017
Zobrazit podrobnosti
Požadavky:
-min. SOU/SŠ vzdělání (případně studium závěrečného ročníku)
-znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
-odpovědnost za kvalitu svěřených přeprav
-organizační schopnosti
-odolnost vůči stresu
-časová flexibilita
-vysoké pracovní nasazení
-týmový hráč
Nabízíme:
-zajímavou pracovní příležitost
-neomezenou možnost výše výdělků na základě vlastních výsledků
-zaměstnanecké benefity
-možnost práce z domu
-příležitost naučit se řešit také námořní, leteckou, železniční dopravu
Lokalita - Praha, Kubánské náměstí
Svůj životopis, prosíme, zašlete spolu s krátkým motivačním dopisem na jiri.b@apfreight.cz
-
Pracovník kontaktního centra
Zadavatel: Travel Service a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 16.05.2018
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
Informační servis pro cestující a cestovní kanceláře
Řešení telefonických a emailových požadavků zákazníků
Nabízíme:
Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
Práce ve směnném provozu (12h směny) – vhodné i pro studenty a absolventy
Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
Možnost kariérního růstu
Cenné zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a letecké dopravy
Přátelský kolektiv, osobní přístup k zaměstnancům
Odpovídající finanční ohodnocení
Zaměstnanecké výhody
Nástup možný ihned, případně dle domluvy
Lokalita:
Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30
Požadujeme:
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Dobré komunikační dovednosti, přátelské vystupování
Pečlivost a spolehlivost
Komunikativní znalost ČJ a AJ slovem i písmem, znalost dalších jazyků výhodou
Znalost problematiky letecké dopravy výhodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.
V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení. -
DISPEČER MKD FRIGO CZ-UK
Zadavatel: EUROFRIGO LOGISTICS
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 20.10.2017
Zobrazit podrobnosti
Hledáme dispečera mezinárodní kamionové dopravy s AJ pro FRIGO přepravy CZ-UK
Náplň práce:
Plánování přeprav a optimalizace dopravních tras
Koordinace činnosti svěřených vozidel
Zodpovědnost za jejich optimální vytížení
Řízení a kontrola práce řidičů
Komunikace se zákazníky
Řešení mimořádných událostí
Požadavky:
SŠ vzdělání
Praxe v oblasti kamionové dopravy a logistiky výhodou
Uživatelská znalost práce na PC
Znalost AJ
Velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost
ŘP. Skupiny – B
Nabízíme:
Motivující finanční ohodnocení, odměny (čistá mzda 35000 + až 50% prémie )
Zázemí prosperující firmy
Přátelský mladý kolektiv
Služební vozidlo
Mobilní telefon
Místo pracoviště: U silnice 949/11, Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) -
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Zadavatel: Multimex spedition a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 20.09.2017 do: 31.12.2017
Zobrazit podrobnosti
Pracovní náplň:
· zakládání zásilek do interního systému
· kontrola faktur
· scanování dokumentů
· pošta
Požadujeme:
· znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Word, Excel)
· dobré organizační a komunikační schopnosti
· chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost
· základní znalost angličtiny nebo němčiny výhodou (není nutná)
Nabízíme:
· možnost práce na plný i částečný úvazek (každý den několik hodin nebo jen některé dny v týdnu)
· perspektivní práci v týmu mladých lidí
· zajímavou pracovní příležitost v centru Prahy
· dobré platové ohodnocení -
Provozní a obchodní manažer
Zadavatel: Rail clinic s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 19.09.2017
Zobrazit podrobnosti
Pozice je určena pro absolventy SŠ i VOŠ z oboru železniční dopravy
Požadavky:
Hledáme někoho na plný úvazek
Velmi dobrá znalost železniční tématiky
Velmi dobrá znalost vagónů (rozpoznat typy apod.)
Angličtina na komunikativní úrovni
Praxe v oboru výhodou
Znalost francouzštiny a němčiny velkou výhodou
Výhody:
Možnost cestování
Služební auto
Prosím o zasílání životopisů a dalších dotazů na: helena@videoefekt.cz
-
Automechanik osobních automobilů
Zadavatel: AAA Auto International
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 7.09.2017
Zobrazit podrobnosti
Společnost AAA Auto hledá automechanika. Úkolem bude samostatně provádět servisní opravy osobních vozidel – od běžných oprav spojených s údržbou osobních vozidel až po náročnější servisní úkony.
Vaší pracovní náplní bude:
Stanovování diagnózy poruch analýzou závad
Opravy mechanických a elektrických skupin a podskupin osobních automobilů
Pneuservis
Objednávka náhradních dílů
Nabízíme Vám:
Směny PO-PÁ 8:00-16:30
Možnost profesního růstu
Firemní benefity
Školení a rozvoj v manipulaci s nejmodernějším zařízením a v metodách oprav
Příjemné, moderní pracovní prostředí
Užívání nejmodernějšího vybavení a nářadí
Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
Požadujeme:
Výuční list výhodou (ne podmínkou)
Vysoké pracovní nasazení
Řidičský průkaz sk. B
Zkušenosti s většinou typů automobilů osobních a nákladních
Zkušenosti se Škoda / VW group výhodou – není podmínkou
Zkušenosti s administrativou servisu -
Pracovník podpory prodeje
Zadavatel: AAA Auto International
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 7.09.2017
Zobrazit podrobnosti
Baví tě práce s auty? Jsi absolvent bez pracovních zkušeností? Připoj se do našeho profesionálního týmu, který tě přátelsky přivítá a zaškolí. Staň se součástí prestižní nadnárodní společnosti, která je jedničkou na trhu.
Tvojí pracovní náplní bude:
•Péče o čistotu vozů vystavených na prodejní ploše
•Přeprava vozů na krátké vzdálenosti
Nabízíme ti:
•Až 23.000 Kč
•Plné zaškolení
•Pracovní poměr na dobu neurčitou
•Možnost profesního růstu
•Možnost volby pracovní doby (po - pá, nebo krátký/dlouhý týden)
•Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, jazykové kurzy, firemní školka, slevy na firemní produkty
Požadujeme:
•Vysoké pracovní nasazení
•Zájem o práci s automobily
•Řidičský průkaz sk. B podmínkou
-
Dispečer mezinárodní kamionové dopravy
Zadavatel: HrubyMOVING s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 28.08.2017
Zobrazit podrobnosti
Společnost HrubyMOVING s.r.o. zabývající se mezinárodní kamionovou dopravou a stěhováním přijme dispečera mezinárodní kamionové dopravy.
Hledáme samostatného člověka, který bude mít na starosti zpracování objednávek na dopravu od zákazníků a bude plánovat optimální trasy řidičům kamionu. Dále bude komunikovat se zákazníky, s dodavateli a spolupracovat s kolegy v rámci oddělení i poboček. Zaučování do chodu oddělení bude probíhat postupně.
Pracoviště je v moderně zařízené kanceláři v menším kolektivu v Kozomíně cca 10 km od Prahy směr Teplice. Pracovní doba je 8 hodinová. Je možné se domluvit na začátku pracovní doby mezi 8. a 9. hodinou. Také je třeba po zaučení počítat s tím, že dispečer musí být na telefonu i mimo pracovní dobu kvůli případným komplikacím během pracovní cesty řidičů. Možnost dalšího profesního růstu.
Nabízíme:
* dobrý příjem (jasně definované podmínky, pevný výplatní termín)
* dobré pracovní prostředí
* námi hrazená školení zvyšující kvalifikaci
* firemní akce pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Požadujeme:
* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem
* dobré vyjednávací a komunikativní schopnosti
* uživatelskou znalost práce s PC
V případě zájmu volejte telefon 774 738 029 nebo zašlete životopis na e-mail bujarkova@hrubymoving.cz
Děkuji a přeji hezký den
-
Indoor Sales Assistant / Assistant obchodního oddělení
Zadavatel: Eurogate Logistics spol. s r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 27.06.2017
Zobrazit podrobnosti
Popis práce:
•Každodenní kontakt se zákazníky, obchodními partnery a kolegy
•Komunikace prostřednictvím e-mailu a telefonu
•Tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek
•V ČR jsme malý tým sestavený z mladých a pozitivně naladěných lidí, hledáme stejně pozitivního člověka
Ideální profil:
•Minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
•Komunikativní znalost anglického jazyka - slovem i písmem, znalost španělštiny výhodou
•Zkušenosti z oboru jsou velikou výhodou, nikoli ale podmínkou
•Znalosti práce v MS Office
•Orientace na zákazníka a týmový hráč
•Zodpovědnost, důslednost, spolehlivost
Nabízíme:
•Pracoviště v lokalitě Praha-Karlín
•Práci od Pondělí do Pátku
•Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
•Opravdu přátelskou pracovní atmosféru a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
•Po zkušební době Ti přispějeme na stravenky 55% do celkové hodnoty 106,- Kč
Těšíme se na životopisy na adrese: marek.maly@eurogate.cz -
Air Export agent
Zadavatel: Expeditors International
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 27.06.2017
Zobrazit podrobnosti
Expeditors International je celosvětová logistická firma zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, celními službami, skladováním a distribucí. Nyní hledáme posilu do rozrůstajícího se týmu na pozici:
Air Export agent
Co by byla Vaše práce? - komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními - zpracování dokumentů souvisejících s přepravou - zadání všech potřebných dat do systémů - průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce
Co je pro nás důležité? - orientace na zákaznické služby - znalost Aj (každodenní využití) - pečlivost, zodpovědnost, samostatnost - počítačové znalosti (Word, Excel) - zkušenost s prací v logistice výhodou
A co nabízíme my? - různorodou, nestereotypní práci ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru - práci v jedné z největších logistických firem na světě - možnost vzdělávání a kariérního růstu - přátelský tým - benefity - pracovní dobu 8-16.30 - nástup dohodou
Místo pracoviště: Praha - Ruzyně
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
V případě zájmu prosím pošlete životopis na níže uvedený kontakt:
Jitka Pfeiferová Employee Relations Manager
Direct +420-233-090-366
Office +420-233-090-300
Email jitka.pfeiferova@expeditors.com -
Disponent / Dispečer v Mezinárodní kamionové dopravě
Zadavatel: CRAISS Logistic, s.r.o., Praha 5
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 26.06.2017 do: 31.12.2017
Zobrazit podrobnosti
Disponent / Dispečer Mezinárodní kamionové dopravy
Informace o společnosti:
Skupina CRAISS patří k významným poskytovatelům logistických, dopravních a spedičních služeb. Do našeho českého týmu hledáme pracovníka/pracovnici na výše uvedenou pozici.
Pokud Vás nabídka zaujala kontaktujte:
CRAISS Logistic, s.r.o.
Martina Hytychová
Na Radosti 414,
155 21 Praha 5 - Zličín,
Tel: 235 091 903, Martina.Hytychova@craiss.com
-------------------------------------------------------------------------
Co vás čeká:
• plánování a zajišťování mezinárodních pozemních přeprav (celovozové přepravy, sběrná služba)
• nákup přeprav z volného trhu - práce s databází RAAL a TimoCom
• plánování a disponování nákladů na vlastní vozový park
• komunikace se zákazníky v českém, německém popř. anglickém jazyce
• komunikace s řidiči a smluvními dopravci
• optimalizace tras, sledování a evidence přeprav a zpracování příslušné administrativy
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• minimálně středoškolské vzdělání
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu,
• základní obchodní dovednosti
• příjemné a prozákaznické vystupování
• znalost německého popř. anglického jazyka (denní komunikace)
Co vám můžeme nabídnout:
• zázemí mezinárodní prosperující dopravní a logistické společnosti
• odpovídající platové hodnocení + motivační variabilní složka
• firemní benefity (5. týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, atd..)
• profesní růst v rámci týmu dopravy nebo logistiky
• odborná interní + externí školení, jazykové kurzy
• moderní pracovní prostředí
• místo výkonu práce: Praha 5 – Zličín, Na Radosti 414,
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Nástup možný ihned nebo dohodou.
-
Export Clerk (Pracovník vývozu ve skladu)
Zadavatel: UPS
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 26.06.2017
Zobrazit podrobnosti
Co bude Tvou náplní práce?
- Zajištění a odbavení všech exportních zásilek pro oblast Praha
- Fyzická manipulace se zásilkami
- Kontrola a koordinace brigádníků
- Kontrola nakládky [truck/letadlo]
- Týmová spolupráce na kvalitě servisu
- Komunikace s dopravci, partnery a klienty
- Pracovní doba od 15.00 do 23.30 hod
- Místo výkonu práce – Letiště Václava Havla (budova Menzies)
Jaké jsou předpoklady pro tuto pozici?
- Čistý trestní rejstřík (případně individuální posouzení)
- Komunikační dovednosti
- Základní znalost AJ
- Uživatelskou znalost práce s PC
- SŠ vzdělání
A to nejlepší nakonec - co Ti můžeme nabídnout?
- Pevnou nástupní mzdu 20 000 Kč hrubého + 2 300 Kč variabilní složka
- Pravidelné roční zvyšování mzdy
- 25 dní dovolené
- Stravenky v hodnotě 90 Kč na den
- 500 Kč ve flexipasech na měsíc po zkušební době
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z vaší mzdy
- Možnost využívat Multisport kartu
- Dlouhodobou spolupráci
Zaujala Tě nabídka? Pošli životopis na e-mail vkrizova@ups.com a domluvíme si spolu pohovor.
-
Disponent MKD
Zadavatel: Kamionservis CZ a.s
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 21.06.2017 do: 31.08.2017
Zobrazit podrobnosti
Jsme dopravní společnost , specializující se na přepravu chladírenskými návěsy.Hledáme kolegu - kolegyni na pozici disponenta / dispečera. Aktuální i pro čerstvé absolventy s možností získáních praktických zkušeností a profesního růstu v oboru . Nabízíme stabilní zázemí s osobním přístupem.
Nástup možný od 17.7.2017
Místo výkonu Praha 9 - Běchovice
Náplň práce :
- samostatná činnost v celém rozsahu dopravního procesu
(komunikace se zákazníkem , přijetí a založení objednávek do systému,
komunikace s řidiči, plánování atd.)
Požadujeme :
- organizační schopnosti , samostatnost + zájem práce v logistice
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- dobrá znalost MS Office
V případě zájmu rádi zodpovíme další vaše dotazy.
Kontakt :
Tomáš HYNEK
+420 602 318 098
tomas.hynek@kamionservis.cz
-
Customer Service Representative
Zadavatel: CEVA Logistics spol. s r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 19.06.2017
Zobrazit podrobnosti
Popis práce:
•Každodenní kontakt se zákazníky a kolegy ve skladu bude Tvou denní náplní
•Se zákazníky budeš v kontaktu především prostřednictvím e-mailu a telefonu a budeš řešit jejich požadavky a zodpovídat dotazy
•K této práci patří i část administrativní - zpracovávání objednávek a jejich včasné vyřízení k oboustranné spokojenosti
•Na cestě se se zbožím může cokoliv stát - řešení vzniklých problémů během realizace zakázky a informování zákazníka bude na Tobě
•Práce v našem zákazníckém servisu je komplexní a tím i zajímavá – budeš mít na starost veškerou administrativu spojenou s portfoliem Tvých zákazníků (objednávky, reklamace, fakturace, archivace)
•Dbáme na to, aby se u nás zákazník cítil dobře a vždy dostal perfektní servis a to budeme chtít take po Tobě.
•Budování pevných vztahů s Tvým zákazníkem by Ti mělo být zábavou.
•V ČR jsme malý tým a budeš mít příležitost spolupracovat s ostatními odděleními (doprava, sklad
•Budeš mít na starosti povinnosti spojené s Intrastatem pro zákazníky.
•Občas bude potřeba udělat i něco dalšího (pochůzky, objednávky spotřebního materiálu atd.)
Tvůj profil by měl idálně vypadat takto:
•Je fajn, pokud máš středošklské vzdělání s maturitou
•Bez velmi dobré znalosti anglického jazyka se neobejdeš – požadujeme úroveň minimálně B2, (každodenní využítí anglického jazyka, klienti jsou anglicky hovořící)
•Výhodou bude, pokud už máš se zákaznickým servisem zkušenosti
•Jsou vítány Tvé předchozí zkušenosti v logistické společnosti
•Neobejdeš se bez uživatelské znalosti MS Office -zejména Excel - vzorce/kontingenční tabulky
•Vlastníš řidičský průkaz sk. B a jsi aktivním řidičem
•Orientace na zákazníka je Ti blízká a přirozená
•Dokážeš věci dobře zorganizovat, jsi zodpovědná/ý a rád/a se učíš nové věci
•Je na Tebe spolehnutí, dokážeš se přizpůsobit
•Časté a rychlé změny Tě nevyvádějí z míry
Nabízíme:
•Pracoviště v lokalitě Praha-západ
•Práci na jednu směnu PO-PÁ, o víkendech nepracujeme
•Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
•Týden dovolené navíc
•Opravdu přátelskou pracovní atmosféru a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
•Stravenky v hodnotě 95CZK z 55% hrazené zaměstnavatelem
•Po zkušební době Ti přispějeme na penzijní připojištění
Máš zájem pracovat s námi? Potom neváhej a pošli mi svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na hana.prchalova@cevalogistics.com nebo se mi ozvi na +420 601 570 558. Děkuji!