Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Kombinovaná přeprava - export/import

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 5.03.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
    nástup: ihned
    místo: Praha
    oddělení: Intermodál export/import
    úvazek: plný
    Stanete se odborníkem na mezinárodní kombinovanou přepravu, naučíte se ovládat operační procesy v oblasti intermodálního exportu a importu.

    Vaše odpovědnost:
    - Organizace a koordinace přeprav podle pravidel přepravní společnosti a zákaznických standardů
    - Fakturace na klienty a dodavatele
    - Komunikace s klienty a MSC agenty v českém a anglickém jazyce
    - Zadávání dat do našeho interního systému
    - Zajištování přeprav do/z přístavů (Trieste, Koper, Hamburg, Bremerhaven)
    Váš profil:
    - Pracovní zkušenosti v oblasti logistiky jsou výhodou nikoliv podmínkou
    - Jste svědomití, dokážete pracovat nezávisle a rychle se rozhodovat
    - Jste otevření a nadšení a máte pozitivní postoj k novým věcem.
    - máte teamového ducha a nebojíte se změn
    - rádi komunikujete jak interně s kolegy, tak externě s klienty a agenty
    - máte středně pokročilou angličtinu (slovem i písmem)

    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv
    - benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    - 5 týdnů dovolené
    - možnost sick day
    Pokud splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svou žádost na následující
    e-mailovou adresu: hana.pechackova@msc.com

  • Administrátor námořních přeprav

    Zadavatel: DSV

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 2.03.2018

    Zobrazit podrobnosti

    DSV je nadnárodní logistická a dopravní společnost, zajišťující dopravu všech zásilek (včetně nadrozměrných) po celém světě již od roku 1976. DSV má širokou mezinárodní síť poboček a logistických center ve více než 110 zemích světa.
    Pro DSV Air&Sea s.r.o. se sídlem v Pavlově, okr. Kladno (6 km od hranice Prahy-Zličín) hledáme nového kolegu/kolegyni do oddělení námořních přeprav.
    Náplň práce:
    • Zajišťování námořních přeprav od objednání po dodání.
    • Komunikace s klienty, rejdaři, dopravci a pobočkami po celém světě
    • Kompletní zpracování dokumentace, fakturace.
    • Řešení reklamací
    • Sledování zásilek během přepravy a reportování případných zpoždění a problémů.
    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou.
    • Pokročilá znalost AJ - hlavně písemná.
    • Zákaznický přístup.
    • Odolnost vůči stresu.
    • Dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování.
    • Samostatná, energická osoba.
    Nabízíme:
    • Zázemí stabilní mezinárodní firmy.
    • Dotované stravné
    • Příspěvek na penzijní/životní pojištění
    • 5 týdnů dovolené
    • Čtvrtletní odměny
    • Benefit kafeterie
    • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
    • Sick days podle opracovaných let
    • Místo výkonu práce Pavlov (okres Kladno).

    Kontakt: sea@cz.dsv.com
    Tel: +420 602 235 034

  • Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko

    Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 20.02.2018 do: 20.04.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Damco Česká republika, s.r.o. je uznávaným poskytovatelem logistických služeb. Nabízíme řešení prořízení dodavatelského řetězce, skladování a distribuci, zasilatelské služby, silniční přepravy, námořní přepravy a letecké nákladní přepravy. Damco je součástí skupiny A.P. Moller Maersk Group – jednoho z největších globálních poskytovatelů komplexního řešení v oblasti námořní dopravy a logistiky. Síť našich služeb pokrývá šest kontinentů s kancelářemi ve více než 100 zemích po celém světě.
    V současné době hledáme nové kolegy/kolegyně, aby se k nám připojili a stali se součástí našeho úspěšného týmu! Pokud máte zájem pracovat ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodním prostředím, zašlete nám prosím svůj životopis!
    Specialista zákaznického servisu pro ČR a Slovensko
    Základní náplň práce:
    • Poskytovat prvotřídní úroveň přepravních služeb zákazníkům; profesionálně, efektivně a v souladu s aktuálními trendy a postupy
    • Udržování pozitivního pracovního vztahu se zákazníky, dodavateli a dalšími kancelářemi Damco po celém světě
    • Zajištění end-to-end procesu, včetně požadovaného reporting managementu
    • Každodenní komunikace s týmem CSO, dopravci, zákazníky
    • Práce na speciálních projektech
    Požadujeme:
    • SŠ/VŠ – vzdělání či praxe v oboru logistiky výhodou
    • Alespoň základní zkušenost v zákaznickém servisu zaměřeném na logistiku/dopravu/spedici
    • Angličtina středně pokročilá – většina komunikace probíhá písemně
    • Zodpovědná osoba orientovaná na zákazníka se smyslem pro detail
    • Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
    Nabízíme:
    • Stabilní prostředí úspěšné mezinárodní společnosti s tradicí; budete součástí globální rodiny
    • Přátelské prostředí a podpora kolegů
    • Odpovídající finanční ohodnocení, systém benefitů, příspěvek na pojištění, občerstvení na pracovišti
    • 25 dnů dovolené

    Nástup do pracovního poměru: dle dohody

    Pro další informace volejte prosím HR oddělení: +420 220 397 862, mob.: +420 731 544 412

    Těšíme se na vás!

  • referent v oblasti dopravy

    Zadavatel: ÚMČ Praha 12

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 4.01.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Odbor dopravy ÚMČ Praha 12 hledá nového kolegu na HPP na pozici referenta v oblasti dopravy pro výkon silničního správního úřadu.

    Stručné vymezení pracovní náplně: vyjadřuje se k záměrům staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní užívání místní komunikace apod.

    10. platová třída, stravenky, po zkušební pracovní době možnost osobního ohodnocení.

    Místo výkonu práce: Cílkova 796/7, Praha 4 - Kamýk.

    Vaše životopisy zasílejte na email: branys.ondrej@praha12.cz, v případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Pro další informace můžete využít telefonní linky: 244 028 515, 244 028 516 nebo 244 028 514.

  • Specialista logistických řešení

    Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pro výrobní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Specialista logistických řešení.

    Co bude náplní vaší práce:
    * Zajišťování dopravních služeb (letecké, námořní, pozemní přepravy) dle druhu zboží a její urgentnosti
    * Sledování stavu průběhu dopravy
    * Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
    * Komunikace s logistickými partnery, dodavateli zařízení a s interním oddělením nákupu
    * Spolupráce na projektech snižování nákladů a zlepšování procesů

    Co od vás očekáváme:
    * Velmi dobrou znalost AJ
    * Znalost dalšího světového jazyka výhodou – NJ, FJ, ŠJ apod.
    * Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
    * Silnou motivaci pro práci v logistice
    * Praxe v oblasti logistiky či mezinárodního obchodu výhodou
    * Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
    * Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
    * Stresuodolnost, týmového ducha, samostatnost, proaktivní vystupování

    Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
    * Zázemí významné mezinárodní společnosti
    * Samostatnou a zodpovědnou práci
    * Možnost osobního a profesního růstu
    * Odpovídající platové ohodnocení + zajímavé benefity
    * Pracovní poměr na dobu určitou s vysokou pravděpodobností prodloužení
    * Nástup dohodou

    V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.

  • Logistik Specialista

    Zadavatel: Synergie Temporary Help s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.12.2017 do: 31.01.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Vaše budoucnost a budoucnost logistiky? To je americká společnost, která přišla do Prahy a vybudovala nové centrum pro západní Evropu. Nyní máte příležitost podílet se na růstu společnosti, pracovat v novém logistickém produktu 4PL a v jedinečném přepravním softwaru, který ve světě sklízí úspěchy.

    Co bude náplní vaší práce:
    * Kompletní zpracování objednávek v interním softwaru – zadávání, správa
    * Úzká komunikace s klienty, dopravci, logistiky
    * Objednávání přepravních služeb u dopravců (silniční přeprava)
    * Přiřazení zásilek dopravcům dle plánu přepravy
    * Sledování stavu průběhu dopravy
    * Řešení vzniklých problémů (nedoručení, poškození zásilky apod.)
    * Zajištění dodržování termínů
    * Kontrola průvodní dokumentace
    * Podílení se na zlepšování procesů

    Co od vás očekáváme:
    * Znalost přepravních procesů a dokumentů výhodou
    * Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
    * Silnou motivaci pro práci v logistice, velký zájem o přepravu
    * Dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
    * Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
    * Znalost jazykových kombinací: angličtina + další světový jazyk podmínkou

    Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
    * Možnost být u zrodu české pobočky mezinárodní společnosti
    * Uplatnění vlastní iniciativy v rámci procesů společnosti
    * Šanci rychlého kariérního růstu
    * Aktivní využití cizích jazyků
    * Odpovídající platové ohodnocení + variabilní složka
    * Benefity: Stravenky, příspěvek na dopravu, další zvyšování počtu dnů dovolené na základě odpracovaných měsíců
    * Zaškolení francouzskými specialisty
    * HPP na dobu neurčitou
    * Lokalita: Praha - Žižkov (Nagano park)
    * Nástup možný ihned nebo dohodou

    V případě zájmu se na mě neváhejte obrátit telefonicky či emailem na: 607 977 774 nebo kurc@syn.cz.

  • Dispečer mezinárodní kamionové dopravy

    Zadavatel: AP Freight, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.10.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Požadavky:

    -min. SOU/SŠ vzdělání (případně studium závěrečného ročníku)
    -znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
    -odpovědnost za kvalitu svěřených přeprav
    -organizační schopnosti
    -odolnost vůči stresu
    -časová flexibilita
    -vysoké pracovní nasazení
    -týmový hráč

    Nabízíme:

    -zajímavou pracovní příležitost
    -neomezenou možnost výše výdělků na základě vlastních výsledků
    -zaměstnanecké benefity
    -možnost práce z domu
    -příležitost naučit se řešit také námořní, leteckou, železniční dopravu

    Lokalita - Praha, Kubánské náměstí

    Svůj životopis, prosíme, zašlete spolu s krátkým motivačním dopisem na jiri.b@apfreight.cz

  • Pracovník kontaktního centra

    Zadavatel: Travel Service a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.05.2018

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:

    Informační servis pro cestující a cestovní kanceláře
    Řešení telefonických a emailových požadavků zákazníků

    Nabízíme:

    Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    Práce ve směnném provozu (12h směny) – vhodné i pro studenty a absolventy
    Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    Možnost kariérního růstu
    Cenné zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a letecké dopravy
    Přátelský kolektiv, osobní přístup k zaměstnancům
    Odpovídající finanční ohodnocení
    Zaměstnanecké výhody
    Nástup možný ihned, případně dle domluvy

    Lokalita:

    Budova Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:

    Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
    Dobré komunikační dovednosti, přátelské vystupování
    Pečlivost a spolehlivost
    Komunikativní znalost ČJ a AJ slovem i písmem, znalost dalších jazyků výhodou
    Znalost problematiky letecké dopravy výhodou

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce, velmi stručný motivační dopis a naskenovaný trestní rejstřík na e-mailovou adresu jobs@travelservice.aero.

    V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

  • DISPEČER MKD FRIGO CZ-UK

    Zadavatel: EUROFRIGO LOGISTICS

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.10.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme dispečera mezinárodní kamionové dopravy s AJ pro FRIGO přepravy CZ-UK

    Náplň práce:

    Plánování přeprav a optimalizace dopravních tras
    Koordinace činnosti svěřených vozidel
    Zodpovědnost za jejich optimální vytížení
    Řízení a kontrola práce řidičů
    Komunikace se zákazníky
    Řešení mimořádných událostí

    Požadavky:

    SŠ vzdělání
    Praxe v oblasti kamionové dopravy a logistiky výhodou
    Uživatelská znalost práce na PC
    Znalost AJ
    Velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti
    časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost
    ŘP. Skupiny – B

    Nabízíme:

    Motivující finanční ohodnocení, odměny (čistá mzda 35000 + až 50% prémie )
    Zázemí prosperující firmy
    Přátelský mladý kolektiv
    Služební vozidlo
    Mobilní telefon

    Místo pracoviště: U silnice 949/11, Praha - Ruzyně
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
    Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
    Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
    Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
    Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)

  • ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

    Zadavatel: Multimex spedition a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.09.2017 do: 31.12.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    · zakládání zásilek do interního systému
    · kontrola faktur
    · scanování dokumentů
    · pošta

    Požadujeme:
    · znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Word, Excel)
    · dobré organizační a komunikační schopnosti
    · chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost
    · základní znalost angličtiny nebo němčiny výhodou (není nutná)

    Nabízíme:
    · možnost práce na plný i částečný úvazek (každý den několik hodin nebo jen některé dny v týdnu)
    · perspektivní práci v týmu mladých lidí
    · zajímavou pracovní příležitost v centru Prahy
    · dobré platové ohodnocení

  • Provozní a obchodní manažer

    Zadavatel: Rail clinic s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 19.09.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Pozice je určena pro absolventy SŠ i VOŠ z oboru železniční dopravy

    Požadavky:
    Hledáme někoho na plný úvazek
    Velmi dobrá znalost železniční tématiky
    Velmi dobrá znalost vagónů (rozpoznat typy apod.)
    Angličtina na komunikativní úrovni

    Praxe v oboru výhodou
    Znalost francouzštiny a němčiny velkou výhodou

    Výhody:
    Možnost cestování
    Služební auto


    Prosím o zasílání životopisů a dalších dotazů na: helena@videoefekt.cz


  • Automechanik osobních automobilů

    Zadavatel: AAA Auto International

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.09.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost AAA Auto hledá automechanika. Úkolem bude samostatně provádět servisní opravy osobních vozidel – od běžných oprav spojených s údržbou osobních vozidel až po náročnější servisní úkony.

    Vaší pracovní náplní bude:

    Stanovování diagnózy poruch analýzou závad
    Opravy mechanických a elektrických skupin a podskupin osobních automobilů
    Pneuservis
    Objednávka náhradních dílů

    Nabízíme Vám:

    Směny PO-PÁ 8:00-16:30
    Možnost profesního růstu
    Firemní benefity
    Školení a rozvoj v manipulaci s nejmodernějším zařízením a v metodách oprav
    Příjemné, moderní pracovní prostředí
    Užívání nejmodernějšího vybavení a nářadí
    Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou

    Požadujeme:

    Výuční list výhodou (ne podmínkou)
    Vysoké pracovní nasazení
    Řidičský průkaz sk. B
    Zkušenosti s většinou typů automobilů osobních a nákladních
    Zkušenosti se Škoda / VW group výhodou – není podmínkou
    Zkušenosti s administrativou servisu

  • Pracovník podpory prodeje

    Zadavatel: AAA Auto International

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.09.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Baví tě práce s auty? Jsi absolvent bez pracovních zkušeností? Připoj se do našeho profesionálního týmu, který tě přátelsky přivítá a zaškolí. Staň se součástí prestižní nadnárodní společnosti, která je jedničkou na trhu.

    Tvojí pracovní náplní bude:
    •Péče o čistotu vozů vystavených na prodejní ploše
    •Přeprava vozů na krátké vzdálenosti

    Nabízíme ti:
    •Až 23.000 Kč
    •Plné zaškolení
    •Pracovní poměr na dobu neurčitou
    •Možnost profesního růstu
    •Možnost volby pracovní doby (po - pá, nebo krátký/dlouhý týden)
    •Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, jazykové kurzy, firemní školka, slevy na firemní produkty

    Požadujeme:
    •Vysoké pracovní nasazení
    •Zájem o práci s automobily
    •Řidičský průkaz sk. B podmínkou






  • Dispečer mezinárodní kamionové dopravy

    Zadavatel: HrubyMOVING s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 28.08.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost HrubyMOVING s.r.o. zabývající se mezinárodní kamionovou dopravou a stěhováním přijme dispečera mezinárodní kamionové dopravy.

    Hledáme samostatného člověka, který bude mít na starosti zpracování objednávek na dopravu od zákazníků a bude plánovat optimální trasy řidičům kamionu. Dále bude komunikovat se zákazníky, s dodavateli a spolupracovat s kolegy v rámci oddělení i poboček. Zaučování do chodu oddělení bude probíhat postupně.

    Pracoviště je v moderně zařízené kanceláři v menším kolektivu v Kozomíně cca 10 km od Prahy směr Teplice. Pracovní doba je 8 hodinová. Je možné se domluvit na začátku pracovní doby mezi 8. a 9. hodinou. Také je třeba po zaučení počítat s tím, že dispečer musí být na telefonu i mimo pracovní dobu kvůli případným komplikacím během pracovní cesty řidičů. Možnost dalšího profesního růstu.

    Nabízíme:
    * dobrý příjem (jasně definované podmínky, pevný výplatní termín)

    * dobré pracovní prostředí

    * námi hrazená školení zvyšující kvalifikaci

    * firemní akce pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky

    * pracovní smlouvu na dobu neurčitou



    Požadujeme:

    * minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
    * znalost angličtiny nebo němčiny slovem i písmem

    * dobré vyjednávací a komunikativní schopnosti

    * uživatelskou znalost práce s PC

    V případě zájmu volejte telefon 774 738 029 nebo zašlete životopis na e-mail bujarkova@hrubymoving.cz

    Děkuji a přeji hezký den

  • Indoor Sales Assistant / Assistant obchodního oddělení

    Zadavatel: Eurogate Logistics spol. s r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 27.06.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Popis práce:
    •Každodenní kontakt se zákazníky, obchodními partnery a kolegy
    •Komunikace prostřednictvím e-mailu a telefonu
    •Tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek
    •V ČR jsme malý tým sestavený z mladých a pozitivně naladěných lidí, hledáme stejně pozitivního člověka

    Ideální profil:
    •Minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
    •Komunikativní znalost anglického jazyka - slovem i písmem, znalost španělštiny výhodou
    •Zkušenosti z oboru jsou velikou výhodou, nikoli ale podmínkou
    •Znalosti práce v MS Office
    •Orientace na zákazníka a týmový hráč
    •Zodpovědnost, důslednost, spolehlivost

    Nabízíme:
    •Pracoviště v lokalitě Praha-Karlín
    •Práci od Pondělí do Pátku
    •Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
    •Opravdu přátelskou pracovní atmosféru a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
    •Po zkušební době Ti přispějeme na stravenky 55% do celkové hodnoty 106,- Kč

    Těšíme se na životopisy na adrese: marek.maly@eurogate.cz

  • Air Export agent

    Zadavatel: Expeditors International

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 27.06.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Expeditors International je celosvětová logistická firma zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, celními službami, skladováním a distribucí. Nyní hledáme posilu do rozrůstajícího se týmu na pozici:

    Air Export agent

    Co by byla Vaše práce? - komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky, dodavateli, ostatními pobočkami a odděleními - zpracování dokumentů souvisejících s přepravou - zadání všech potřebných dat do systémů - průběžné vzdělávání se dle požadavků souvisejících s výkonem práce

    Co je pro nás důležité? - orientace na zákaznické služby - znalost Aj (každodenní využití) - pečlivost, zodpovědnost, samostatnost - počítačové znalosti (Word, Excel) - zkušenost s prací v logistice výhodou

    A co nabízíme my? - různorodou, nestereotypní práci ve velmi rychle se rozvíjejícím oboru - práci v jedné z největších logistických firem na světě - možnost vzdělávání a kariérního růstu - přátelský tým - benefity - pracovní dobu 8-16.30 - nástup dohodou

    Místo pracoviště: Praha - Ruzyně
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

    V případě zájmu prosím pošlete životopis na níže uvedený kontakt:
    Jitka Pfeiferová Employee Relations Manager
    Direct +420-233-090-366
    Office +420-233-090-300
    Email jitka.pfeiferova@expeditors.com

  • Disponent / Dispečer v Mezinárodní kamionové dopravě

    Zadavatel: CRAISS Logistic, s.r.o., Praha 5

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 26.06.2017 do: 31.12.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Disponent / Dispečer Mezinárodní kamionové dopravy

    Informace o společnosti:
    Skupina CRAISS patří k významným poskytovatelům logistických, dopravních a spedičních služeb. Do našeho českého týmu hledáme pracovníka/pracovnici na výše uvedenou pozici.

    Pokud Vás nabídka zaujala kontaktujte:
    CRAISS Logistic, s.r.o.
    Martina Hytychová
    Na Radosti 414,
    155 21 Praha 5 - Zličín,
    Tel: 235 091 903, Martina.Hytychova@craiss.com
    -------------------------------------------------------------------------
    Co vás čeká:
    • plánování a zajišťování mezinárodních pozemních přeprav (celovozové přepravy, sběrná služba)
    • nákup přeprav z volného trhu - práce s databází RAAL a TimoCom
    • plánování a disponování nákladů na vlastní vozový park
    • komunikace se zákazníky v českém, německém popř. anglickém jazyce
    • komunikace s řidiči a smluvními dopravci
    • optimalizace tras, sledování a evidence přeprav a zpracování příslušné administrativy

    Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
    • minimálně středoškolské vzdělání
    • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
    • výborné organizační a komunikační schopnosti
    • samostatnost, zodpovědnost, flexibilitu,
    • základní obchodní dovednosti
    • příjemné a prozákaznické vystupování
    • znalost německého popř. anglického jazyka (denní komunikace)

    Co vám můžeme nabídnout:
    • zázemí mezinárodní prosperující dopravní a logistické společnosti
    • odpovídající platové hodnocení + motivační variabilní složka
    • firemní benefity (5. týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky, atd..)
    • profesní růst v rámci týmu dopravy nebo logistiky
    • odborná interní + externí školení, jazykové kurzy
    • moderní pracovní prostředí
    • místo výkonu práce: Praha 5 – Zličín, Na Radosti 414,

    Pracovní poměr na dobu neurčitou.

    Nástup možný ihned nebo dohodou.

  • Export Clerk (Pracovník vývozu ve skladu)

    Zadavatel: UPS

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 26.06.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Co bude Tvou náplní práce?
    - Zajištění a odbavení všech exportních zásilek pro oblast Praha
    - Fyzická manipulace se zásilkami
    - Kontrola a koordinace brigádníků
    - Kontrola nakládky [truck/letadlo]
    - Týmová spolupráce na kvalitě servisu
    - Komunikace s dopravci, partnery a klienty
    - Pracovní doba od 15.00 do 23.30 hod
    - Místo výkonu práce – Letiště Václava Havla (budova Menzies)

    Jaké jsou předpoklady pro tuto pozici?
    - Čistý trestní rejstřík (případně individuální posouzení)
    - Komunikační dovednosti
    - Základní znalost AJ
    - Uživatelskou znalost práce s PC
    - SŠ vzdělání

    A to nejlepší nakonec - co Ti můžeme nabídnout?
    - Pevnou nástupní mzdu 20 000 Kč hrubého + 2 300 Kč variabilní složka
    - Pravidelné roční zvyšování mzdy
    - 25 dní dovolené
    - Stravenky v hodnotě 90 Kč na den
    - 500 Kč ve flexipasech na měsíc po zkušební době
    - Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3 % z vaší mzdy
    - Možnost využívat Multisport kartu
    - Dlouhodobou spolupráci

    Zaujala Tě nabídka? Pošli životopis na e-mail vkrizova@ups.com a domluvíme si spolu pohovor.

  • Disponent MKD

    Zadavatel: Kamionservis CZ a.s

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 21.06.2017 do: 31.08.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme dopravní společnost , specializující se na přepravu chladírenskými návěsy.Hledáme kolegu - kolegyni na pozici disponenta / dispečera. Aktuální i pro čerstvé absolventy s možností získáních praktických zkušeností a profesního růstu v oboru . Nabízíme stabilní zázemí s osobním přístupem.
    Nástup možný od 17.7.2017
    Místo výkonu Praha 9 - Běchovice

    Náplň práce :
    - samostatná činnost v celém rozsahu dopravního procesu
    (komunikace se zákazníkem , přijetí a založení objednávek do systému,
    komunikace s řidiči, plánování atd.)


    Požadujeme :
    - organizační schopnosti , samostatnost + zájem práce v logistice
    - komunikativní znalost AJ nebo NJ
    - dobrá znalost MS Office

    V případě zájmu rádi zodpovíme další vaše dotazy.

    Kontakt :
    Tomáš HYNEK
    +420 602 318 098
    tomas.hynek@kamionservis.cz


  • Customer Service Representative

    Zadavatel: CEVA Logistics spol. s r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 19.06.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Popis práce:
    •Každodenní kontakt se zákazníky a kolegy ve skladu bude Tvou denní náplní
    •Se zákazníky budeš v kontaktu především prostřednictvím e-mailu a telefonu a budeš řešit jejich požadavky a zodpovídat dotazy
    •K této práci patří i část administrativní - zpracovávání objednávek a jejich včasné vyřízení k oboustranné spokojenosti
    •Na cestě se se zbožím může cokoliv stát - řešení vzniklých problémů během realizace zakázky a informování zákazníka bude na Tobě
    •Práce v našem zákazníckém servisu je komplexní a tím i zajímavá – budeš mít na starost veškerou administrativu spojenou s portfoliem Tvých zákazníků (objednávky, reklamace, fakturace, archivace)
    •Dbáme na to, aby se u nás zákazník cítil dobře a vždy dostal perfektní servis a to budeme chtít take po Tobě.
    •Budování pevných vztahů s Tvým zákazníkem by Ti mělo být zábavou.
    •V ČR jsme malý tým a budeš mít příležitost spolupracovat s ostatními odděleními (doprava, sklad
    •Budeš mít na starosti povinnosti spojené s Intrastatem pro zákazníky.
    •Občas bude potřeba udělat i něco dalšího (pochůzky, objednávky spotřebního materiálu atd.)

    Tvůj profil by měl idálně vypadat takto:
    •Je fajn, pokud máš středošklské vzdělání s maturitou
    •Bez velmi dobré znalosti anglického jazyka se neobejdeš – požadujeme úroveň minimálně B2, (každodenní využítí anglického jazyka, klienti jsou anglicky hovořící)
    •Výhodou bude, pokud už máš se zákaznickým servisem zkušenosti
    •Jsou vítány Tvé předchozí zkušenosti v logistické společnosti
    •Neobejdeš se bez uživatelské znalosti MS Office -zejména Excel - vzorce/kontingenční tabulky
    •Vlastníš řidičský průkaz sk. B a jsi aktivním řidičem
    •Orientace na zákazníka je Ti blízká a přirozená
    •Dokážeš věci dobře zorganizovat, jsi zodpovědná/ý a rád/a se učíš nové věci
    •Je na Tebe spolehnutí, dokážeš se přizpůsobit
    •Časté a rychlé změny Tě nevyvádějí z míry

    Nabízíme:
    •Pracoviště v lokalitě Praha-západ
    •Práci na jednu směnu PO-PÁ, o víkendech nepracujeme
    •Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
    •Týden dovolené navíc
    •Opravdu přátelskou pracovní atmosféru a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
    •Stravenky v hodnotě 95CZK z 55% hrazené zaměstnavatelem
    •Po zkušební době Ti přispějeme na penzijní připojištění

    Máš zájem pracovat s námi? Potom neváhej a pošli mi svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na hana.prchalova@cevalogistics.com nebo se mi ozvi na +420 601 570 558. Děkuji!