Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • elektromechanička pro opravy reléových dílů

    Zadavatel: Monzas

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.03.2017 do: 30.09.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost Monzas, spol.s r.o., nabízí pracovní pozice na pracovišti v Praze. Jedná se o fyzicky nenáročnou, ale zodpovědnou práci v dílně.
    Možnost nadprůměrného výdělku a profesního růstu.
    Pracovněprávní vztah: hlavní pracovní poměr.
    Telefonický kontakt: 602 340 253

  • technik-mechanik sdělovacích a zabezpečovacích zařízení v dopravě

    Zadavatel: Monzas, spol. s r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.03.2017 do: 30.09.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost Monzas, spol s r.o. hledá pro pracoviště v Praze absolventy elektrotechnických oborů. Po zacvičení a získání praxe mohou tito zaměstnanci vykonávat pracovní pozici stavbyvedoucího na elektrotechnologických stavbách v dopravě.
    Pracovněprávní vztah: hlavní pracovní poměr
    Termín nástupu: dohodou
    Pokud Vás tato nabídka zaujala, volejte na tel.602 340 253

  • Dispečer-ka mezinárodní dopravy

    Zadavatel: O.T.E.C. CR s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.02.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Mezinárodní logistická společnost O.T.E.C. CR s.r.o. hledá do svého kolektivu novou posilu na pozici "Dispečer-ka mezinárodní dopravy" pro lokalitu Hostivice u Prahy.

    Požadavky:
    praxe v oboru
    minimálně SŠ vzdělání s maturitou
    komunikativní znalost anglického jazyka
    dobrá znalost práce na PC
    komunikativnost, vstřícnost a zájem učit se novým věcem

    Popis pozice:
    organizace přeprav dle požadavků zákazníků a partnerů
    jednání se zákazníky a dopravci, sjednávání optimálních podmínek pro přepravy
    sledování sjednaných zakázek po celou dobu jejich průběhu
    zajištění příslušné dokumentace a chodu kanceláře
    fakturace provedených výkonů

    Nabízíme:
    práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
    odpovídající finanční ohodnocení
    příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv

    Své životopisy zasílejte, prosím, p. Tomáši Vašinovi na adresu vasina@otec.cz.

  • Disponent mezinárodní přepravy

    Zadavatel: FM LOGISTIC, s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.02.2017

    Zobrazit podrobnosti


    Jsi pečlivý, zodpovědný, máš týmového ducha?

    Pak hledáme právě Tebe!

    Jaká bude tvoje role u nás?

    - plánování a realizace zakázek, optimalizace tras
    - komunikace s klienty, dopravci a řidiči
    - administrativní úkony spojené s evidencí dokumentů a reportingem pro vedení

    Co od Tebe očekáváme?

    - týmová spolupráce s ostatními členy
    - vzdělání v oboru dopravy či logistiky výhodou
    - uživatelská znalost práce s PC (MS Office - především Excel)
    - komunikativní znalost AJ

    Nabízíme:

    - velmi dobré zaškolení na pozici
    - práce je vhodná pro absolventy
    - zázemí mezinárodní logistické společnosti
    - příspěvek na penzijní připojištění
    - stravenky v hodnotě 104 Kč za každý odpracovaný den
    - 5 týdnů dovolené
    - pro sportovní nadšence Multisport kartu
    - dobré platové ohodnocení ještě s bonusovou složkou navíc
    - svozový autobus z Kladna zdarma, dotovaná doprava z Prahy
    - smlouvu na dobu neurčitou

    Našli jste se v očekáváních, která máme? Chcete se stát součástí dynamické a prosperující firmy?

    V tom případě zašli svůj životopis na email zkyznarova@fmlogistic.com

  • ANALYTIK OCEŇOVACÍHO ODDĚLENÍ

    Zadavatel: AAA Auto

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 8.02.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Máš rád auta, zajímáš se o trendy v automobilovém průmyslu a o vývoj cen ojetých vozů? Máme pro tebe zajímavou příležitost!

    Vaší pracovní náplní bude:
    * Analyzovat prodejní hodnotu a likviditu aut a určovat, za kolik auto koupíme a za kolik prodáme
    * Sledovat trendy v prodeji aut a analyzovat informace z automobilového trhu
    * Komunikovat s výkupními technicky
    * Vyhledávat business příležitosti na webu - procházet inzerci

    Očekáváme:
    * SŠ
    * Chuť učit se nové věci
    * Budeš mít velkou výhodu, jestli tě auta baví a vyznáš se v nich (není problém se doučit, rádi ti pomůžeme)
    * Znalost práce na PC (MS Office, internet)
    * ŘP sk. B, budeš v kanclu, ale řídit bys měl umět
    * Analytické myšlení, organizační schopnosti, orientace na detail, týmovost
    * Znalost AJ vítána

    Nabízíme:
    * Měsíční mzdu 25.000 - 40.000 Kč
    * Smlouvu na dobu neurčitou
    * V případě výborných výsledků možnost rychlého kariérního postupu
    * Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
    * Firemní školení
    * Vhodné také pro absolventy!
    * Zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely
    * Možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)
    * Nástup ihned

    V případě zájmu o pozici pošlete svůj životopis na email barbora.jerabkova@aaaauto.cz, do předmětu zprávy napište název pozice.

  • Customer service-námořní přeprava

    Zadavatel: Safe shipping.s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 31.01.2017 do: 28.02.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Zadavatel: Safe shipping s.r.o.-agent rejdařství Hamburg Sued a DAL

    Určeno pro: níže v textu

    Platné od: 31.01.2017

    Náplň práce:

    - zpracování importních a exportních zásilek -od A do Z

    - komunikace s kolegy v zahraničí

    - práce v interním systému a excelu

    -cenové kalkulace

    Požadujeme:

    - min. SŠ vzdělání

    - středně pokročilou znalost anglického jazyka

    - uživatelská práce na PC podmínkou (excel)

    - ochota, zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost, chuť učit se novým věcem

    Nabízíme:

    - zázemí mezinárodní společnosti

    - pracoviště v Praze -Karlíne blízko stanice metra Florenc

    - přátelský a stabilní kolektiv

    - pracovní smlouvu na dobu neurčitou

    - po zkušební době benefity ve formě stravenek,jazykového vzdělávání,prodloužené dovolené,bonusů za výsledky firmy,služební mobil

    Nástup:

    po dohodě

    Kontakt:Ing. Marta Lávičková- mla@safeshipping.cz Tel.: 603 820 365

    Typ:

    Hlavní pracovní poměr

    Obor

    Administrativa, Logistika a doprava

  • Projektant - elektroenergetika

    Zadavatel: Voltcom, spol. s r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 26.01.2017 do: 30.06.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Projektant elektroenergetika – trafostanice, rozvody, VN, NN

    Společnost VOLTCOM spol. s r.o. zabývající se Projektovou činností ve výstavbě, výstavbou kabelových a telekomunikačních sítí, prováděním staveb v energetice včetně jejich změn a odstraňování, montáží/opravou/údržbou a revizí elektrických zařízení hledá kolegu s nadšením pro obor.

    Náplň práce
    - Návrhy moderní technologie v oblasti distribuce a rozvodu elektrické energie
    - Projektování osvětlení a elektroinstalace NN, venkovní infrastruktura VN, NN a VO, uzemnění a hromosvody, projekty rozvoden a trafostanic VN/NN a náhradních zdrojů NN.

    Požadavky
    - Elektrotechnické vzdělání SŠ/VŠ
    - Samostatná práce v AutoCadu nebo Microstationu
    - Pracovitost, samostatnost, proaktivita a lidská slušnost
    - ŘP skupiny B – výhodou, jazykové znalosti - výhodou

    Nabízíme
    - Odpovídající platové ohodnocení
    - Po zkušební době pracovní poměr na dobu neurčitou
    - Firemní benefity – referenční vůz, stravenky, mobilní telefon i pro soukromé účely
    - Přátelské prostředí a týmovou spolupráci
    - Pracoviště – Praha 6
    - Nástup ihned nebo dle dohody

    V případě zájmu prosíme o zaslání Vašeho životopisu na adresu: lenka.urbanova@ottima.cz
    Těšíme se!
    www.voltcom.cz

  • Referent plánování

    Zadavatel: DHL

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 16.01.2017

    Zobrazit podrobnosti


    HLEDÁME POSILU DO NAŠEHO TÝMU


    Baví Vás práce, kde můžete využít svou pečlivost, komunikativnost a vyžíváte se v organizování?
    Pokud ANO, pak hledáme právě Vás!

    Hledáme Referent plánování - Jirny

    Co budete dělat?
    * Komunikovat se zákazníkem, dopravci a ostatními odděleními
    * Zajišťovat systémové tvorby přeprav na základě avizací a jiných podkladů
    * Kalkulovat počty paletových pozic v zakázkách
    * Pracovat s interním systémem Warehouse management systém
    * Vytvářet pravidelné reporty


    Co od vás budeme chtít?
    * Stačí, že se Vám na poličce práší na maturitní vysvědčení, nepotřebujeme jaderného inženýra,
    * Nechceme ani JAVA programátora, stačí že budete mít znalost práce na PC - hlavně balíček MS Office
    * ",,How are you""? Víte co to znamená? Dobrý začátek, chceme po Vás středně pokročilou znalost AJ"
    * Očekáváme samostatnost a schopnost plnit úkoly do konce a přesně
    * Flexibilitu - budete pracovat ve 2 směnném provozu


    Co za to nabízíme?

    * Stravenky v hodnotě 70Kč plně hrazené zaměstnavatelem, které můžete využít ve firemní kantýně
    * Získáte 5 dnů zaslouženého volna navíc
    * Zvýhodněné volání pro Vás a Vaše známé

    Kontakt

    * tel.: 420 733 162 955, katerina.nemcova2@dhl.com



  • Operátor kvality

    Zadavatel: DHL

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 16.01.2017

    Zobrazit podrobnosti


    Hledáme Operátora kvality pro pracoviště Jirny

    Naplňuje Vás práce, kde je potřeba zaměření na detail? Chcete mít jistotu a pracovat pro jedničku na logistickém
    trhu? Chcete pracovat v přátelském prostředí, kde nadřízeného zajímá Váš názor?
    Pokud jste 3x odpověděli ANO-máme pro vás zajímavou nabídku :

    Co budete dělat?
    * Podílet se na zajišťování kvality na celé pobočce
    * Spolupráce při řešení neshod
    * Plánování inventur a řešení případných rozdílů
    * Podpora a komunikace s dalšími odděleními
    * Komunikace se zákazníkem
    * Řízení nestandardních situací
    * Příprava reportů a jejich prezentace

    Co budete potřebovat?
    * Patřičné zapálení pro práci
    * Nebát se říct svůj názor napříč týmem
    * Angličtina na základní úrovni
    * Uživatelská znalost PC ( Word, Excel )
    * Zaměření na detail ( puntičkáři mají zelenou )
    * Dobré vystupování a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
    * Samostatnost, odpovědnost
    * Nebát se přijmout nové výzvy a naučit se něco nového
    * Týmového ducha
    "* Výhodou je znalost nástrojů pro řízení kvality
    "

    Co za to nabízíme?
    * Zaměstnání ve společnosti s celosvětovým působením
    * Zajímavé mzdové podmínky
    * Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
    * Bezpečné pracovní prostředí plné přátelských kolegů
    * Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem v hodnotě 70kč
    * 5 dní zaslouženého volna navíc
    * Stravování v naší závodní jídelně
    * Zajištění dopravy s ohledem na třísměnný provoz
    * Výhodné mobilní tarify pro Vás i Vaše blízké
    * ...a mnoho dalších příjemných bonusů





    Kontaktujte nás :
    Sandra Šebestiánová tel: +420 725 237 071 sandra.sebestianova@dhl.com

  • Kalkulace a fakturace

    Zadavatel: MSC (Czech Republic)

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 6.01.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Náplň práce:

    - kalkulace nákladů a fakturace

    - komunikace s kolegy v zahraničí

    - práce v interním systému a excelu

    Požadujeme:

    - min. SŠ vzdělání

    - středně pokročilou znalost anglického jazyka

    - uživatelská práce na PC podmínkou (excel)

    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost- pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch

    Nabízíme:

    - zázemí mezinárodní společnosti

    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna

    - přátelský a mlady kolektiv

    - po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů

    Nástup:

    ihned

    Kontakt:Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218

    Typ:

    Hlavní pracovní poměr

    Obor

    Administrativa, Logistika a doprava

  • Exportní dokumentace

    Zadavatel: MSC (Czech Republic)

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 6.01.2017

    Zobrazit podrobnosti

    Náplň práce:

    - komunikace s kolegy v zahraničí

    - zpracovávání dat od klientů

    - práce v interním systému

    Požadujeme:

    - min. SŠ vzdělání

    - středně pokročilou znalost německého a anglického jazyka

    - uživatelská práce na PC podmínkou

    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost

    - pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch

    Nabízíme:

    - zázemí mezinárodní společnosti

    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna

    - přátelský a mlady kolektiv

    - po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů

    Nástup: ihned

    Kontakt:Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218

  • ADMINISTRÁTOR CELNÍHO ODDĚLENÍ (odpolední směny)

    Zadavatel: DHL Express (Czech Republic) s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 1.12.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Máte zájem působit v nejglobálnější společnosti na světě? Ve společnosti nabízející nepřeberné množství logistických řešení?

    DHL je součástí přední světové poštovní a logistické skupiny Deutsche Post DHL Group, která zaměstnává více než 325 000 zaměstnanců, ve více než 220 zemích.

    PRACOVNÍ NÁPLŇ:

    * zpracování exportních zásilek
    * zadávání a aktualizace dat v interním systému
    * směny po–pá 16:00–20:00 hodin dle dohody

    POŽADUJEME OD VÁS:

    * základní znalost anglického jazyka
    * uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
    * znalost celní problematiky a praxe v oboru vítána
    * smysl pro týmovou práci
    * pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
    * odolnost pracovat pod stresem

    NABÍZÍME VÁM:

    * práci na dohodu o pracovní činnosti, 100,-Kč/hod.
    * profesní i osobní rozvoj díky pestré nabídce interních vzdělávacích programů, tematických školení a možnosti individuálního koučinku
    * paletu firemních benefitů (stravenky zdarma, přes slevy u našich dodavatelů/partnerů, ke sportovnímu vyžití)
    * podporu v budoucím kariérním růstu i směrem do zahraničí
    * zázemí a jistoty zavedené společnosti, která získala ocenění „Investors in People“ stříbrného stupně Nástup dohodou.

    Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu katerina.tesarova@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle +420 739 545 191.

  • Dispečer mezinárodní kamionové přepravy

    Zadavatel: KLADOS s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.10.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Dispečer mezinárodní kamionové přepravy

    Zadavatel: KLADOS s.r.o.

    Určeno pro: Vhodné i pro absolventy bez praxe

    Platné od: 20.10.2016

    Dispečer mezinárodní kamionové přepravy

    Požadujeme:
    SŠ vzdělání - v oboru dopravy výhodou
    Znalost angličtiny nutná

    Znalost jiných cizích jazyků výhodou
    Znalost práce na PC
    Pečlivost, spolehlivost, flexibilita
    Samostatnost, rozhodnost

    Příjemné vystupování


    Náplň práce po zapracování:
    Komunikace se zákazníky
    Komunikace s dopravci
    Zpracování kompletního obchodního případu


    Nabízíme:
    Práci ve spediční společnosti s 10-ti letou působností

    Příjemný menší kolektiv vstřícných spolupracovníků
    Zaškolení do problematiky mezinárodní silniční dopravy

    Motivační platové ohodnocení
    Pracoviště v Kladně

    Jazykové kurzy
    Nástup možný ihned či dohodou

    Pracovní poměr na dobu neurčitou


    Vhodné i pro absolventy bez praxe


    Kontakt:
    KLADOS s.r.o.

    Bližší informace o naší společnosti naleznete na www.klados.cz
    Životopisy zasílejte na : hr@klados.cz
    Tel.: 606 251 152

  • Disponent námořních přeprav - import LCL

    Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 5.10.2017

    Zobrazit podrobnosti

    cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 25 zemích.
    V současnosti má přes 2400 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.

    Naši zaměstnanci jsou vysoce motivovaní profesionálové pocházející z různých zemí a rozmanitých kultur, kteří sdílejí společnou vášeň pro jejich práci. Disponují výbornými komunikačními dovednostmi a mají podnikavý přístup k práci.

    Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.
    Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

    Za účelem rozšíření našeho týmu hledáme pro naši pobočku v Čechách nové kolegy na pozici:

    DISPONENT NÁMOŘNÍCH PŘEPRAV - IMPORT LCL
    v Hostivici u Prahy

    Pracovní náplň:
    • Denní vyřizování obchodních případů v oblasti importních námořních přeprav vč. doručování zásilek v souladu
    s platnými postupy a předpisy
    • Zákaznický servis, kontakt s klienty, agenty, přepravními společnostmi, celními úřady a pobočkami v zahraničí
    • Aktualizace údajů a generování kontaktů na potenciální zákazníky
    • Kalkulace a tvorba cenových nabídek
    • Zpracování elektronických dat a přepravních dokumentů, sjednávání pojištění, fakturace
    • Sepisování zpráv o poškozených a chybějících zásilkách
    • Řešení případných škodních událostí a reklamací
    • Aktivní vyhledávání nových zákazníků, budování a udržování obchodních vazeb
    • Sestavení měsíční uzávěrky, kontrola nejasností a odsouhlasení výsledků
    • Týmová spolupráce a odpovědnost za výsledky oddělení

    Očekáváme:
    • Min. SŠ vzdělání
    • Velký zájem o obor, praxe výhodou, ale ne podmínkou
    • Znalost angličtiny slovem i písmem + další jazyk (němčina) výhodou
    • Energickou a komunikativní osobnost
    • Iniciativního a dynamického týmového hráče
    • Velmi dobré matematické a analytické schopnosti, logické uvažování
    • Obchodní myšlení a vyjednávací dovednosti
    • Motivaci týmu, orientaci na výsledek a rozvoj oddělení
    • Flexibilitu, samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, loajálnost

    Nabízíme:
    • Zázemí mezinárodní společnosti
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Firemní benefity - příspěvek na stravování, Ticket Benefit Card
    • 5 týdnů dovolené
    • Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
    • Odborné zaškolení a podporu
    • Příjemný kolektiv, individuální přístup
    • Pracoviště v Hostivici – okr. Praha-západ s dobrou dopravní dostupností vlakem i autobusem

    V případě zájmu zašlete stručný motivační dopis na e-mail:


    nebo e-mailem na:
    hana.prchalova@cargo-partner.com

    Těšíme se na mladého člověka s velkým potenciálem - našeho budoucího kolegu!

  • Gate Assistent

    Zadavatel: Menzies Aviation (Czech)

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 21.09.2016

    Zobrazit podrobnosti

    MENZIES AVIATION (CZECH)
    OZNÁMENÍ O PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI

    Zahraniční společnost MENZIES AVIATION (CZECH), s.r.o. letiště Václava Havla,
    hledá uchazeče na pozici


    Gate Assistent

    Požadavky: dovršení 18ti let, SŠ vzdělání
    dobrá znalost anglického jazyka
    časová flexibilita
    spolehlivost
    trestní bezúhonnost
    odolnost vůči stresovým situacím

    Náplň práce:
    Odbavování a vybírání poplatků za přespočetná nebo nadměrná příruční zavazadla v odletových východech.

    Typ smlouvy: DPP /Dohoda o provedení práce/ - max. 300 hodin ročně

    Mzda: provize dle počtu vybraných poplatků

    Nástup:
    Ihned, případně dle dohody



    V případě zájmu svůj životopis zasílejte na email: nabor@menziesaviation.com – do předmětu e-mailu prosím uveďte vždy název pracovní pozice.

  • Elektromechanik a mechanik elektronických zařízení

    Zadavatel: České dráhy, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 14.09.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Dobrý den,

    dovoluji si Vás oslovit jménem společnosti České dráhy, a.s.

    Naše společnost ČD, a.s. nabízí volná pracovní místa u organizační jednotky DKV Praha (depo kolejových vozidel) a shání průběžně nové zaměstnance. Momentálně se jedná o pracovní místa na pozici ekektromechanik a mechanik elektonických zařízení. V případě zájmu neváhejte a kontaktujte nás.

    Úloha pozice: práce na údržbě a opravách železnicních kolejových vozidel

    Minimální stupeň vzdělání: SO vzdělání (vyučen v oboru)

    Odborná praxe: vítána

    Specifické požadavky: ochota dalšího vzdělávání a školení

    Pracovněprávní vztah: hlavní pracovní poměr
    stabilita zaměstnání s dlouhodobou perspektivou

    Vlastnosti volného místa: nepretržitý pracovní režim

    Platové podmínky: nástupní TS 5, zvýšení po zapracování

    Termín nástupu: dohodou

    Místo pracovište: DKV Praha, provozní jednotka Odstavné nádraží Praha jih

    Nabízíme výhody: pravidelná mzda, příplatky za režim práce, zvýšená dovolená, jízdní
    výhody, příspěvek na penzijní a životní pojištení, príspěvek na stravování

    Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis a motivační dopis
    v elektronické podobě na e-mail: brzicka@gr.cd.cz nebo prochazkovai@gr.cd.cz.

    Telefonický kontakt: p. Brzická Jana: 972 229 008

    p. Procházková Ilona: 972 229 009
    Depo kolejových vozidel Praha, Praha 4, Chodovská 1476/3b, PSC 141 00, IC: 70994226
    www.ceskedrahy.cz




  • řidič, servisní technik, IT pracovník, obchodní zástupce

    Zadavatel: SICO RENT s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 29.08.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Dynamicky se rozvíjející firma SICO RENT s.r.o.
    Hledá do svého kolektivu nové zaměstnance na pozici
    - řidič sk. B (C, E výhodou)
    - servisní technik
    - IT pracovník
    - flexibilní obchodní zástupce
    Bližší informace osobně na adrese Vinořská 96, Jenštejn nebo
    na telefonním čísle +420 602 132 323
    Více o naší společnosti si můžete přečíst na internetových stránkách www.sico.cz

  • Likvidátor/ka pojistných událostí na motorových vozidlech

    Zadavatel: Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Gro

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.08.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Kooperativa je jednou z předních pojišťovacích společností na českém trhu. Je součástí skupiny Vienna Insurance Group, která působí ve střední a východní Evropě s více než 25.000 zaměstnanci ve 23 zemích a poskytuje nejvyšší úroveň služeb pro své zákazníky.
    Likvidátor/ka pojistných událostí na motorových vozidlech

    Náplň práce
    • Odbor likvidace pojistných událostí vyřizuje škody z havarijního pojištění a z pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Pracovník/pracovnice likvidace vyřizuje agendu od prvotního posouzení, přes kompletní zpracování až po výplatu pojistného. Jedná se o práci vyžadující dobré komunikační schopnosti, spolehlivost a pečlivost. Tato pozice je vhodná pro kandidáty či kandidátky, kteří mají technické vzdělání, zkušenosti z oblasti prodeje, servisu či technické správy automobilů nebo technicky obecně.

    Požadujeme
    • středoškolské vzdělání,
    • praxe v pojišťovnictví nebo oboru výhodou,
    • uživatelská znalost PC,
    • výborné komunikační schopnosti,
    • samostatnost a časovou flexibilitu,
    • vysoké pracovní nasazení,
    • odpovědný přístup k práci a spolehlivost,
    • odolnost vůči stresu


    Co Vám nabízíme
    • zázemí silné a stabilní společnosti
    • odpovídající mzdové ohodnocení
    • zaměstnanecké výhody
    • možnost dalšího vzdělávání a rozvoje

    Doplňující informace
    • místo výkonu práce Praha - Vršovice
    • nástup k 1.10.2016
    • smlouva na dobu určitou (jedná se o zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené)
    • pozice je vhodná pro osoby se zdravotním postižením (OZP) 2.1, 3.1., 4.1., 5, 6, 7, 8, 9, 10


    Kooperativa pojišťovna, a.s., VIG
    Jana Suchomanová
    jsuchomanova@koop.cz

  • Disponent silniční dopravy

    Zadavatel: OrangeBlue, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.08.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Do našeho kolektivu s příjemnou atmosférou hledáme posilu na pozici „disponent silniční dopravy“:

    Zajišťování přeprav dle požadavků klientů, vytěžování smluvních vozidel. Zajišťování objednávek a následně provolávání dopravců.

    Práce v databankách na dopravy.

    Komunikace s klienty a dopravci (i v cizím jazyce) telefonicky i mailem.

    Tvorba cenových nabídek.

    Fakturace, celní deklarace občas.

    Praxe není nutná, zaučíme si sami.

    Nutné základy angličtiny při komunikaci se zákazníky či dopravci.

    Chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, flexibilita, samostatnost, komunikativní.



    Pracoviště Praha Uhříněves, ulice Františka Diviše.

    NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.



    V případě zájmu nás kontaktujte na:

    Vosecky@orangeblue.cz nebo telefon 603 288 518

    zezulkova@orangeblue.cz nebo telefon 734 605 263

    životopisy můžete zasílat rovnou mailem.

  • Elektronik - mechatronik

    Zadavatel: České Dráhy a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 22.07.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme na pozici elektronik - mechatronik absolventa SOU/SPŠ na pracoviště zkušebny depa Praha-Libeň, Českých Drah - národního dopravce. Jedná se o práci na moderních kolejových vozidlech především motorové trakce - diagnostika a opravy elektronických obvodů. Čeká Vás zkušený a příjemný pracovní kolektiv, trvalý osobní rozvoj, perspektiva nejen mzdového, ale i profesního růstu. Pro firstjobery jde o možnost získání potřebné praxe, pracovních návyků a dalšího. Požadujeme pečlivost, zručnost a analytické schopnosti a zkušenosti s obsluhou PC, znalost obvodů, regulačních soustav, orientaci ve vozidlech, samozřejmostí je dostatečný zácvik. Nabízíme rostoucí a motivační mzdové ohodnocení, nadstandardní rozsah dovolené, jízdní výhody jak vnitrostátní, tak do zahraničí, řadu podnikových benefitů (cestovní kancelář ČD, sportovní a kulturní vyžití). Nástup možný ihned. Kontakt mailem na konopik@dkv.cd.cz.