Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • Pracovník oddělení námořní a letecké přepravy

    Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 14.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Pro naši pobočku v Hostivici (Praha-Západ, 7 minut autobusem ze Zličína), hledáme šikovného absolventa/tky na pozici zákaznického servisu či operativy pro oblast námořních a leteckých přeprav. V případě Vašeho zájmu mě prosím kontaktujte pro bližší informace.
    Tereza Králová
    HR Business Partner
    tereza.kralova@damco.com
    731 544 412

  • Skladový operátor

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Skladového operátora.

    Co budete dělat?
    * Připravovat zadané objednávky
    * Pracovat se skenerem ( čtečkou )
    * Ovládat manipulační techniku
    * Vykládat a nakládat zboží
    * Provádět celkovou přípravu zboží k expedici
    * Starat se o vedení skladové dokumentace

    Co od Vás požadujeme?
    * Pečlivost a spolehlivost
    * Časovou flexibilitu ( třísměnný provoz )

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • Operátor systému

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Operátora systému.

    Co Vás čeká?
    * Administrativní zpracování toku zboží (Příjem, Výdej, Vratky, Přesuny zboží, Inventurní činnost)
    * Vyřizování objednávek dle požadavku zákazníka
    * Plnění zadaných úkolů
    * Dodržování nastavených procesů
    * Reportování a vytváření reportů, analýz
    * Výborná komunikace s interním i externím zákazníkem
    * Komunikace se skladem – určování priorit
    * Aktivní účast na procesu zlepšování

    Co budete potřebovat?
    * Stačí, že se Vám na poličce práší na maturitní vysvědčení, nepotřebujeme jaderného inženýra,
    * Nechceme ani JAVA programátora, stačí že budete mít znalost práce na PC - hlavně balíček MS Office
    * ,,How are you"? Víte co to znamená? Dobrý začátek, chceme po Vás středně pokročilou znalost AJ
    * Očekáváme samostatnost a schopnost plnit úkoly do konce a přesně
    * Flexibilitu - budete pracovat ve 3 směnném provozu

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • Operátor kvality

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou.Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Operátora kvality.


    Co budete dělat?
    * Podílet se na zajišťování kvality na celé pobočce
    * Spolupráce při řešení neshod
    * Plánování inventur a řešení případných rozdílů
    * Podpora a komunikace s dalšími odděleními
    * Komunikace se zákazníkem
    * Řízení nestandardních situací
    * Příprava reportů a jejich prezentace

    Co budete potřebovat?
    * Patřičné zapálení pro práci
    * Nebát se říct svůj názor napříč týmem
    * Angličtina na základní úrovni
    * Uživatelská znalost PC ( Word, Excel )
    * Zaměření na detail ( puntičkáři mají zelenou )
    * Dobré vystupování a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
    * Samostatnost, odpovědnost
    * Nebát se přijmout nové výzvy a naučit se něco nového
    * Týmového ducha
    * Výhodou je znalost nástrojů pro řízení kvality
    " VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • Celní referent

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Celního referenta.

    Co budete dělat?
    * Především budete zajišťovat celní servis zákazníka, ale také budete komunikovat s dalšími odděleními v rámci pobočky
    * Čeká Vás spolupráce s celním úřadem při celním řízení
    * Vést evidenci v souladu s platnou legislativou
    * Oživovat si aktivně změny v legislativě
    * Bez výjimky dodržovat interní procesy a smluvní vztahy

    Co od Vás budeme chtít?
    * Oceníme alespoň základní znalost angličtiny
    * Znalost celní problematiky je velkou výhodou
    * Nemusíte být programátor, uživatelská znalost PC je dostačující
    * Schopnost zorganizovat si práci a smysl pro pečlivost
    * Řidičské oprávnění sk. B

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • DISPONENT MEZINÁRODNÍ PŘEPRAVY

    Zadavatel: Multimex spedition a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.09.2017 do: 31.12.2017

    Zobrazit podrobnosti

    - Do mladého kolektivu s příjemnou atmosférou hledáme posilu na pozici disponent mezinárodní přepravy
    - Důležitá je chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost a komunikativní znalost angličtiny (zejména emailová komunikace)
    - Tvým cílem bude zajistit přepravu zboží pro naše zákazníky. Jak? Nejprve zpracuješ objednávku od zákazníka, objednáš přepravu u zahraničního partnera, komunikuješ s oběma stranami, hlídáš hladký průběh přepravy a řešíš případné zádrhele
    - HPP, Pozice je vhodná i pro absolventy - schopného adepta si rádi zaškolíme
    - Dobře dostupné pracoviště na Praze 3, pracovní doba od 8:00 do 16:30, stravenky, služební telefon
    - Nástup možný ihned (podzim 2017)
    - V případě zájmu se neváhej ozvat na 602 555 368 nebo na lenka.skoupa@multimex.cz

  • Shift coordinator

    Zadavatel: Menzies Aviation (Czech)

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 1.06.2016

    Zobrazit podrobnosti



    MENZIES AVIATION (CZECH)
    OZNÁMENÍ O PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI



    Zahraniční společnost MENZIES AVIATION (CZECH), s.r.o letiště Praha Ruzyně, hledá uchazeče na pozici



    SHIFT COORDINATOR

    Požadavky:

    dovršení 18 let
    časová flexibilita (nepřetržitý provoz)
    spolehlivost
    trestní bezúhonnost
    asertivita
    dobré vystupování


    Náplň práce:

    aktualizace denních plánků
    spolupráce s jednotlivými supervizory a pracovníky úseku odbavení cestujících zodpovědnost za denní plánek na další den


    Typ smlouvy: DPČ – 100,- CZK/hod

    Nástup:
    Ihned

    V případě zájmu svůj životopis zasílejte na adresu:
    e-mail : nabor@menziesaviation.com

  • ŘIDIČ-SKLADNÍK – pobočka Praha 5 - Zličín

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    JSTE ODPOVĚDNÝ ŘIDIČ A HLEDÁTE STÁLOU PRÁCI?
    Hledáme pracovitého člověka, který rád řídí a zvládne hodně práce.

    Vaším úkolem bude:
    odpovědná práce ve skladu – příjem zboží, udržování skladu
    rozvoz zboží zákazníkům po naplánované trase

    Očekáváme od Vás:
    vyučení technického směru
    řidičský průkaz sk. B (praxi v řízení motorových vozidel)
    základní znalost sortimentu autodílů
    bezúhonnost, zodpovědnost
    znalost práce na PC

    Za Váš dobrý výkon nabízíme:
    zaměstnání na HPP v prosperující a rozvíjející se společnosti
    osobní ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům
    firemní benefity
    místo výkonu práce : Praha 5 - Zličín
    nástup: dohodou
    Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala,zašlete prosím svůj strukturovaný životopis


    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • SPECIALISTA REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ – AUTODÍLY

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ TÝMU, KTERÝ INOVUJE REKLAMAČNÍ PROCESY?

    CHCETE PRACOVAT PRO FIRMU, KTERÁ JE JEDNIČKOU NA TRHU?

    CHCETE NÁM POMOCI BUDOVAT JEŠTĚ SILNĚJŠÍ TÝM REKLAMAČNÍCH TECHNIKŮ A DÍKY TOMU ZLEPŠOVAT SLUŽBY PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY?

    NEBAVÍ VÁS SEDĚT NA JEDNOM MÍSTĚ A ZAJÍMÁ VÁS OBLAST AUTODÍLŮ?

    PAK JE TATO POZICE PRÁVĚ PRO VÁS!

    Váš profil:
    Oblast sortimentu autodílů Vás baví a rozeznáte brzdový kotouč od spojky?
    Máte již nějaké zkušenosti z obdobné pozice nebo Vás baví auta a autodíly natolik, že rychlé zaučení pro Vás bude hračka?
    Technické myšlení, otevřená mysl, ochota tvrdě na sobě pracovat a věci neustále posouvat kupředu, ale to se dnes musí téměř všude :)
    Samostatnost, loajalita a pozitivní přístup k práci - s úsměvem na tváři jde práce od ruky mnohem lépe
    S počítačem jste kamarád, MS Office ovládáte na uživatelské úrovni - to je zkrátka základ
    Zvládnout napsat email a aspoň trošku komunikovat v angličtině je dnes samozřejmostí
    Máte oprávnění na vysokozdvižné vozíky? Výborně, i když to není podmínka, je to výhoda

    Co budete mít na starosti?
    Reklamace pro Vás budou alfa-omega, budete je přijímat, kontrolovat, zpracovávat a posuzovat
    Budete úzce spolupracovat s hlavním reklamačním technikem. Ten je u nás dlouhá léta, a tak Vám bude jeho know-how velkou oporou
    Budete identifikovat neodpovídající zboží
    Dalším úkolem bude základní diagnostika závad (testování baterií), zasílání reklamací zpět na pobočky, zajištění zaslání reklamovaného zboží k zahraničním dodavatelům
    Všímat si procesů, které děláme a podněcovat jejich zlepšení

    Co Vás čeká?
    Náročná, samostatná a odpovědná práce v prosperující a stabilní společnosti
    Mladý tým zaměstnanců, kteří chtějí věci zlepšovat a posouvat kupředu nejen sebe, ale i naše prostředí reklamací
    Příjemná neformální firemní kultura, žádný povinný dress-code :)
    K tomu navíc zajímavé firemní benefity
    Nástup možný ihned
    Pracoviště: Praha 5 – Stodůlky

    ŘÍKÁTE SI ANO?

    pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • SERVISNÍ TECHNIK V AUTOMOTIVE

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    Náplň práce:
    servis a údržba servisního vybavení
    montáž a zaškolení obsluhy servisního vybavení
    revize servisního vybavení
    technická podpora zákazníkům
    spolupráce na rozvoji servisních služeb
    spolupráce na rozvoji portfolia servisního vybavení

    Požadujeme:
    vzdělání technického směru
    praxe v oblasti servisu garážového vybavení
    platné zkoušky elektro dle vyhlášky 50/1978Sb. (alespoň § 6)
    vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost, prezentační dovednosti
    AJ výhodou
    ŘP sk. B, ochota cestovat po ČR

    Nabízíme:
    zajímavou práci v perspektivní společnosti v automobilovém odvětví
    prostor pro seberealizaci
    odpovídající finanční ohodnocení
    firemní benefity
    místo výkonu práce: Čechy, office v Praze
    nástup dle dohody

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem.

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • PRODUCT MANAGER JUNIOR - AUTOMOTIVE

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    Jsi čerstvý absolvent a hledáš vhodný start Své kariéry?

    Zajímá Tě oblast automobilového průmyslu, ale doposud nemáš v tomto směru pracovní zkušenosti?

    Možná právě pro Tebe je vhodná pozice PRODUCT MANAGER JUNIOR, kterého aktuálně hledáme do našeho týmu mladých a talentovaných zaměstnanců, kteří obohacují naši společnost svým inovativním a perspektivním myšlením.

    Náplň práce:

    Nabízená pozice je vše, jen ne stereotypní administrativní práce. I přesto, že budeš muset některé činnosti ovládat rutinně, každý den se setkáš s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů. Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:

    • Určování cenové politiky, strategie obchodních akcí svěřených produktů
    • Technická a obchodní podpora prodejnímu týmu
    • Monitoring trhu a konkurence
    • Komunikace s dodavateli a účast na jednáních
    • Příprava obchodně-technických materiálů na podporu prodeje
    • Spoluzodpovědnost za realizované prodejní výsledky ve svěřeném sortimentu

    Koho hledáme:

    Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
    • máš VŠ/SŠ vzdělání, technický směr výhodou, ale chceš se i nadále mimo školu učit novým věcem
    • pokud máš zkušenost na pozici Product Manager je to výhodou, není však podmínkou
    • ovládáš AJ na takové úrovni, aby Tě nebrzdila při každodenní písemné a telefonické komunikaci se zahraničními partnery.
    • dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš výborně MS Office-zejména Excel)
    • orientuješ se v automobilovém průmyslu a máš velmi dobrou znalost vozového parku
    • umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování
    • něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia)
    • zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky
    • samostatnost a smysl pro týmovou spolupráci

    Co Ti nabízíme:

    Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:

    • zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
    • fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
    • služební telefon, notebook
    • přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
    • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
    • systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
    • místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
    • nastoupit můžeš kdykoli po dohodě

    Benefity:
    Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce

    Pokud Tě naše nabídka zaujala,jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem.

    Ve své odpovědi prosím uváděj následující prohlášení: "Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů uvedených v mé žádosti o zaměstnání pro potřeby výběrového řízení v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů z roku 2002 č. 101, bod 926, ve znění pozdějších předpisů)."

  • junior disponent námořních přeprav Export LCL

    Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 27.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 25 zemích. V současnosti má přes 2400 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.
    Naši zaměstnanci jsou vysoce motivovaní profesionálové pocházející z různých zemí a rozmanitých kultur, kteří sdílejí společnou vášeň pro jejich práci. Disponují výbornými komunikačními dovednostmi a mají podnikavý přístup k práci.

    Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

    Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!
    Jste absolventem SŠ, VOŠ, VŠ se zaměřením na dopravu a logistiku? Potom Vás jistě bude zajímat pozice
    Junior disponent námořních přeprav Export LCL

    Pracovní náplň:
    • Seznámení se s činností společnosti a jednotlivých oddělení
    • Denní vyřizování obchodních případů v oblasti exportních námořních přeprav v souladu s platnými postupy a předpisy
    • Zákaznický servis, kontakt s klienty, agenty, přepravními společnostmi, celními úřady a pobočkami v zahraničí
    • Aktualizace údajů a generování kontaktů na potenciální zákazníky
    • Kalkulace a tvorba cenových nabídek
    • Zpracování elektronických dat a přepravních dokumentů, sjednávání pojištění, fakturace
    • Sepisování zpráv o poškozených a chybějících zásilkách
    • Řešení případných škodních událostí a reklamací
    • Aktivní vyhledávání nových zákazníků, budování a udržování obchodních vazeb
    • Sestavení měsíční uzávěrky, kontrola nejasností a odsouhlasení výsledků
    • Týmová spolupráce a odpovědnost za výsledky oddělení

    Očekáváme:
    • Min. SŠ vzdělání - pozice je zvláště vhodná pro čerstvé absolventy, které rádi zaškolíme
    • Energického člověka, který chce získat praxi v mezinárodní společnosti a nastartovat úspěšnou kariéru
    • Vyzrálou osobnost s velkým zájmem o obor a znalostí angličtiny na komunikativní úrovni, další jazyk (němčina) bude považován za velkou výhodu
    • Iniciativního a dynamického týmového hráče
    • Velmi dobré matematické, analytické a logické uvažování
    • Obchodní myšlení a prodejní dovednosti
    • Flexibilitu, odpovědnost, spolehlivost, loajálnost

    Nabízíme:
    • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Firemní benefity - příspěvek na stravování, Ticket Benefit Card
    • 5 týdnů dovolené
    • Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
    • Odborné zaškolení a podporu
    • Příjemný kolektiv
    • Pracoviště v Hostivici - okr. Praha-západ s dobrou dopravní dostupností vlakem i autobusem

    V případě zájmu zašlete motivační dopis spolu s profesním životopisem na adresu: cargo-partner ČR s.r.o., Kateřina Petrová Archeologická 1377, 253 01, HOSTIVICE
    nebo e-mailem na:
    katerina.petrova@cargo-partner.com

    Navštivte náš internetový pracovní portál a zašlete nám životopis ještě dnes.

  • junior disponent mezinárodní kamionové dopravy

    Zadavatel: cargo-partner ČR s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 26.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti
    mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 25 zemích. V
    současnosti má přes 2400 zaměstnanců a neustále roste a expanduje po celém světě.
    Naši zaměstnanci jsou vysoce motivovaní profesionálové pocházející z různých zemí a rozmanitých kultur, kteří sdílejí
    společnou vášeň pro jejich práci. Disponují výbornými komunikačními dovednostmi a mají podnikavý přístup k práci.

    Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům
    potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahu a investujeme do
    neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.
    Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!
    Jste absolventem SŠ, VOŠ, VŠ se zaměřením na dopravu a logistiku?
    Potom Vás jistě bude zajímat pozice
    Junior disponent mezinárodní kamionové dopravy
    v Hostivici – okr. Praha-západ

    Pracovní náplň:
    • Seznámení se s činností společnosti a jednotlivých oddělení
    • Denní vyřizování obchodních případů v oblasti silničních přeprav – celovozy, sběrná služba, dokládky
    • Doručování zásilek v souladu s platnými postupy a předpisy
    • Zákaznický servis, kontakt s klienty, spedičními společnostmi, dopravci, celními úřady a pobočkami v zahraničí
    • Kalkulace a tvorba cenových nabídek
    • Zpracování elektronických dat a přepravních dokumentu, sjednávání pojištění, příprava podkladu pro fakturaci
    • řešení případných škodních událostí a reklamací
    • Sestavení měsíční uzávěrky, kontrola nejasností a odsouhlasení výsledku
    • Vyhledávání potenciálních zákazníku a obchodních příležitostí
    • Péče o zákazníka a udržování obchodních vazeb
    • Týmová spolupráce a odpovědnost za výsledky oddělení

    Očekáváme:
    • Min. SŠ vzdělání
    • Energického člověka, který chce získat praxi ve spedici a nastartovat úspěšnou kariéru
    • Vyzrálou osobnost s velkým zájmem o obor a znalostí angličtiny na komunikativní úrovni, další jazyk (němčina) bude
    považován za velkou výhodu
    • Iniciativního a dynamického týmového hráče
    • Velmi dobré matematické, analytické a logické uvažování
    • Obchodní myšlení a prodejní dovednosti
    • Flexibilitu, odpovědnost, spolehlivost, loajálnost

    Nabízíme:
    • Zázemí mezinárodní společnosti
    • Motivující finanční ohodnocení
    • Firemní benefity - příspěvek na stravování, Ticket Benefit Card
    • 5 týdnu dovolené
    • Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
    • Odborné zaškolení a podporu
    • Příjemný kolektiv
    • Pracoviště v Hostivici – okr. Praha-západ s dobrou dopravní dostupností vlakem i autobusem

    V případě zájmu zašlete motivační dopis spolu s profesním životopisem na adresu:
    cargo-partner CR s.r.o., Kateřina Petrová
    Archeologická 1377, 253 01, HOSTIVICE
    nebo e-mailem na:
    katerina.petrova@cargo-partner.com
    Navštivte náš internetový pracovní portál a zašlete nám životopis ještě dnes.

  • Operátor/ka zákaznického servisu se zaměřením na zahraniční zásilky

    Zadavatel: IN TIME SPEDICE s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 13.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    OPERÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU SE ZAMĚŘENÍM NA ZAHRANIČNÍ ZÁSILKY
    Pro naši centrálu v Horních Počernicích hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Operátor/ka zákaznického servisu se zaměřením na zahraniční zásilky:
    CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE?
    • práce s databází domácích i zahraničních zásilek
    • reportování zákazníkům
    • komunikace se zahraničními partnery
    • zodpovídání telefonických, e-mailových dotazů
    • zpracování on-line konverzací (chat)
    • spolupráce s regionálními depy
    JAKÉ JSOU NAŠE POŽADAVKY?
    • chuť každodenně komunikovat v různých formách komunikace
    • výborné komunikační schopnosti a příjemný hlasový projev
    • prozákaznický přístup a snaha pomoci
    • znalost práce na PC
    • odolnost vůči stresu
    • komunikativní znalost AJ
    NAŠE NABÍDKA:
    • práce v mladém a přátelském kolektivu
    • možnost seberealizace
    • odpovídající platové ohodnocení (fixní plat + pohyblivá částka)
    • zázemí silné, prosperující společnosti
    • pozice vhodná pro absolventy

    Nástup: červen 2016

    Kontakt:
    Ing. Denisa Uhrová
    e-mail: denisa.uhrova@intime.cz
    tel.: 724 536 479

    IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.
    Paceřická 2773/1
    193 00 Praha 9 – Horní Počernice







  • Přijímací technik (mistr) do opravny nákladních vozidel

    Zadavatel: Vestcont s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    VÁŽENÍ ABSOLVENTI

    Oslovuji Vás po ukončení Vašeho studia s nabídkou práce u naší firmy.

    Hledáme přijímacího technika (mistra) do opravny nákladních vozidel: příjem zakázek, objednávání náhradních dílů, organizace práce na dílně.

    Nabízíme klidný zácvik pod dohledem zkušených pracovníků s důrazem na práci bez chyb, profesní postup s příslušným mzdovým ohodnocením. Celá firma pracuje s IS Helios Orange.

    Požadujeme alespoň částečné jazykové znalosti, ochotu učit se, práci s PC, časovou flexibilitu.

    Zájemce při pohovoru seznámíme s celým provozem firmy a mzdou.

    Kontaktujte mne na 775 555 510.

    Stanislav Veselý



  • dispečer (dispečerka) mezinárodní a tuzemské dopravy

    Zadavatel: Vestcont s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    VÁŽENÍ ABSOLVENTI
    Oslovuji Vás po ukončení Vašeho studia s nabídkou práce u naší firmy.

    Hledáme dispečera(ku) pro mezinárodní a tuzemskou dopravu: příjem objednávek a jejich posouzení, komunikace se zákazníky, hledání dalších přepravních možností, nasazení vozidel na přepravy a sledování jízd jednotlivých řidičů.

    Nabízíme klidný zácvik pod dohledem zkušených pracovníků s důrazem na práci bez chyb, profesní postup s příslušným mzdovým ohodnocením. Celá firma pracuje s IS Helios Orange.

    Požadujeme alespoň částečné jazykové znalosti, ochotu učit se, práci s PC, časovou flexibilitu.

    Zájemce při pohovoru seznámíme s celým provozem firmy a mzdou.

    Kontaktujte mne na 775 555 510.

    Stanislav Veselý







    ________________________________________________________________________________
    Vestcont spol. s r.o. IČ: 16556721 tel: 272 705 171 www.vestcont.cz
    Přátelství 1578 DIČ: CZ16556721 fax: 272 705 362
    104 00 Praha 10-Uhříněves č.ú.: 3725840/0300 e-mail: svesely@vestcont.cz

  • Exportní operativa

    Zadavatel: MSC CZECH REPUBLIC ORGANIZACNÍ SLOŽKA

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 3.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Hledáme uchazeče o práci v exportní operativě.

    Náplň práce:
    - zpracování objednávek
    - komunikace s klientem
    - uvolňování kontejneru
    - objednávání pozemní přepravy
    - komunikace s dopravcem
    - komunikace s kolegy v zahraničí

    Požadujeme:
    - min SS vzdělání
    - aktivní znalost AJ slovem i písmem
    - spolehlivost, pracovitost, pečlivost, zvládání stresových situací

    Nastup možný ihned.

    Kontakt:
    HPechackova@mscczech.com

  • Exportní dokumentace - data entry team

    Zadavatel: MSC CZECH REPUBLIC ORGANIZACNÍ SLOŽKA

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 3.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Obsazujeme pozici v exportním teamu, jedna se o dokumentaci pro naši německou pobočku, náplní práce je stahovat data ze systému, dále je zpracovat a poslat klientovi ke kontrole draft bill of ladingu.

    Na pozici požadujeme angličtinu, práce je spojena s komunikací s kolegy v zahraničí.

    Pracovní náplň:
    - komunikace s německou kanceláří
    - komunikace s kolegy
    - zpracování dat od klientu
    - odesílání vytvořeného draftu zákazníkovi

    Požadujeme:
    - min SS vzdělání
    - aktivní znalost AJ slovem i písmem
    - spolehlivost, pracovitost, pečlivost, zvládání stresových situaci

    Nástup možný ihned.

    Kontakt:
    HPechackova@mscczech.com

  • technik-mechanik sdělovacích a zabezpečovacích zařízení v dopravě

    Zadavatel: Monzas

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 29.04.2016 do: 30.04.2016

    Zobrazit podrobnosti

    technik pro montáže sdělovacích a zabezpečovacích zařízení

    Zadavatel: Monzas, spol. s r.o.

    Určeno pro: Absolvent VOŠ, SPŠD, vyučen v elektrooboru

    Platné od: 2.05.2016 do: 30.04.2017

    Zavedená firma přijme technika pro podporu výstavby elektrotechnických zařízení v kolejové dopravě,
    Požadujeme vzdělání v elektro oboru zakončené maturitní zkouškou- Praxe není podmínkou, Nástupní plat 22000Kč + odměny, 5 týdnů dovolená, práce v malém kolektivu.
    Pracoviště v Praze.
    Umožníme další profesní růst
    Zájemci se mohou hlásit na email: milos.zahradnik@monzas.cz
    text inzerátu ...

  • Analytik provozu

    Zadavatel: DB Schenker

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 21.04.2016 do: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Máte zájem pracovat v nadnárodní logistické společnosti? Baví Vás komunikovat s lidmi, práce s excelovými tabulkami a organizace porad? Pak čtete ten správný inzerát!

    Co bude Vaším úkolem?
    * analytická činnost (převážně MS Excel)
    * pomoc a podpora ředitele úseku přeprav
    * komunikace s personálním oddělením
    * organizace porad a provádění zápisů z nich

    Co od Vás očekáváme?
    * velmi dobré komunikační dovednosti
    * vynikající znalost MS Excel
    * dobrá znalost MS Word, PowerPoint, Outlook
    * pokročilá znalost anglického jazyka
    * velmi dobré organizační schopnosti

    Pokud Vás inzerát zaujal, napište, prosím, na mailovou adresu martina.cizkova@schenker.cz. Poté se můžeme domluvit na osobním setkání.