Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.

  • celní deklarant

    Zadavatel: Statistika s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 7.07.2016 do: 30.09.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Společnost Statistika s.r.o. hledá pro pracoviště v Praze 10-Hostivaři pracovníky na pozici celní deklarant.Dosažené vzdělání není rozhodující,požadujeme řidiče sk."B",znalost práce na PC, znalost AJ a NJ výhodou,není podmínkou.Nezkušené zapracujeme-ale jedná se o vysoce odbornou práci,vyžadující znalost právních a daňových předpisů ČR a EU,takže je třeba ochota a schopnost učit se novým věcem.
    Jsme malá rozvíjející se společnost s dlouholetou tradicí.Nabízíme zajímavou zodpovědnou práci,5 týdnů dovolené, klouzavou pracovní dobu,finanční odměny.
    Můžeme zaměstnat pracovníky na dobu neurčitou, určitou i na zkrácený pracovní úvazek či dohodu o pracovní činnosti. Nástupní plat cca 18-20 tisíc Kč dle znalostí a případné praxe s růstem po zkušební době a zapracování.
    Kontakt . statistika@eustat.cz, mobil 603 46 02 14 p.Tkadleček.

  • Brigáda pro fyzicky zdatné kluky 24.6, 27.6. a 28.6.

    Zadavatel: CEVA Logistics spol s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 22.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Ahoj, znáš CEVA Logistics? Jsme americká korporátní společnost zabývající se skladováním a logistikou. V Čechách jsme relativně malí (je nás celkem 33)a máme ještě jednu pobočku, zabývající se leteckou dopravou (29 lídí).

    Na vykládku kamionu v Dobrovízi hledám studenty (zdatné muže, od 18ti let). Jeden kamion se vykládá ve skupince cca 2,5hodiny. Odměna za vykládku kamionu je 400Kč (DPP). Pokud se osvědčíš, budeš u nás mít otevřené dveře i v případě jiných brigád nebo praxe. Pokud máš o brigádu zájem, dej mi o sobě vědět. (Mgr. Hana Prchalová: 601570558, hana.prchalova@cevalogistics.com)

    Místo výkonu práce: Dobrovíz (doprava vlastní)

    Termíny brigády:

    24.6.2016
    27.6.2016
    28.6.2016

    Čas vždy :9:30 - 12:00

  • Dispečer

    Zadavatel: Coca-cola HBC

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 21.06.2016 do: 10.07.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Zajímá Tě logistika a rád/a bys v ní nastartoval/a svoji kariéru?
    Víš, kde na mapě najdeš Beroun, Pardubice, Košice a Bratislavu?
    Dokážeš sestavit trasu pro řidiče tak, aby trvala 8 hodin a ne dva dny?
    Pak hledáme právě Tebe!

    Co budeš dělat?
    - plánovat trasy řidičům, aby věděli kdy a kam rozvézt naše nápoje
    - komunikovat s řidiči a řešit jejich potíže na trase (zákazník má zavřeno, překážka na trase apod.)
    - rozhodovat, zda se závoz k zákazníkovi uskuteční (podle velikosti objednávky a naplánovaných tras)
    - udržovat data o zákaznících (zageokódování adresy, typ vozidla apod.)
    - řešit reklamace s dopravci (špatně najeté kilometry atd.)

    Co za to dostaneš?
    - práci na plný úvazek a HPP na dobu neurčitou
    - pravidelnou měsíční mzdu a bonusy za to, jak pracuješ
    - možnost na sobě pracovat a dál se posouvat (senior dispečer, key user,
    manažerská pozice...kam je libo)
    - 5 týdnů dovolené
    - příspěvek na stravování ve firemní kantýně
    - 500 Kč měsíčně do Kafeterie (benefity z oblasti sportu, zdraví, kultury…)
    - Coca-Colu a další naše nápoje na pracovišti zdarma
    - možnost nákupu našich nápojů za zvýhodněnou cenu
    - BenefitCALL – výhodný tarif pro volání s vašimi kamarády a rodinou
    - přátelský kolektiv

    A co od Tebe očekáváme?
    - zájem o dispečink a práci v logistice
    - ochotu pracovat na směny (6 – 14:30, 14 – 22:30, 21:30 – 6:00)
    - znalost mapy Česka a alespoň částečně i Slovenska
    - SŠ vzdělání – s maturitou i bez
    - znalost MS Excel (znáš základní vzorce a umíš je používat,
    nezalekneš se kontingenčních tabulek)
    - komunikační dovednosti – umíš zjistit, co se děje, a problém následně vyřešit
    - odvahu se samostatně rozhodnout
    - předchozí zkušenost s dispečinkem vítána

    Zaujala Tě nabídka? Pak pošli svůj životopis e-mailem na adresu
    martina.grofova@cchellenic.com.

  • Koordinátor přeprav a výstav

    Zadavatel: Kunsttrans Praha spol. s r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 20.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Jsme firma v Praze - 7 Holešovicích zabývající se přepravou výstav, uměleckých děl a sbírkových předmětů. Bližší informace na www.kunsttrans.cz.

    Do našeho týmu hledáme koordinátora přeprav a výstav. Nutná znalost AJ, dobré organizační schopnosti, čistý trestní rejstřík.
    Výhodou je zkušenost či zájem o oblast muzeí, galerií a výstav nebo znalosti z oblasti nákladní silniční dopravy nebo z oblasti celní agendy.

    Nabízíme stabilní zaměstnání s dobrým kolektivem, prostředí menší firmy s možností uplatnění všech schopností, finanční ohodnocení s motivační složkou, možnost rozvoje jazykových znalostí a práce na individuálních zakázkách pro přední muzea galerie v ČR i zahraničí.

    Nástup možný ihned. V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na L.Vesely@kunsttrans.cz

  • Obchodní konzultant - Rudná u Prahy (i zkrácený úvazek)

    Zadavatel: DB Schenker

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 7.09.2016 do: 30.10.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Jste výřeční, rádi komunikujete s lidmi a umíte naslouchat jejich potřebám?
    Do našeho obchodního týmu hledáme nové kolegy a kolegyně, kteří budou pečovat o stávající zákazníky a hledat zákazníky nové.

    Vaším úkolem bude telefonická komunikace se zákazníky. Společně s oddělením marketingu budete mít možnost vytvářet marketingové kampaně. Samozřejmostí je sdílení informací s provozními odděleními a zákaznickým centrem. Budete mít možnost uplatnit a zdokonalit své znalosti Excelu při tvorbě cenových nabídek.

    Očekáváme, že budete mít dokončené středoškolské vzdělání a budete schopni vést srozumitelné a smysluplné telefonické hovory. Věříme, že vás neodradí první nepříjemný telefonát. Uvítáme alespoň roční zkušenost s prodejem. Budete mít možnost využít své znalosti angličtiny jak písemné tak mluvené.

    Pro snadnější zaškolení vám nabízíme propracovaný adaptační plán. Pracovat na sobě můžete i v dalších měsících či letech a to díky firemnímu systému vzdělávání.
    Během roku můžete čerpat 5 týdnů dovolené. Firma vám umožní pružné rozvržení pracovní doby. Taky Vám přispějeme na stravenky, které můžete použít v místní jídelně.

    Budeme rádi, když nastoupíte co nejdříve.

    Pokud vás pozice zaujala, budeme se těšit na váš životopis, který můžete poslat na adresu: veronika.bauerova@schenker.cz

  • Skladník / Retrakář.

    Zadavatel: FM Logistic

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 15.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Přijmeme zdatného, pečlivého a šikovného zaměstnance. Náplní práce je bezchybný příjem, výdej a uskladnění zboží a vedení příslušné evidence, dále inventurní činnost. Požadujeme zkušenosti s retrakem a skladovou technikou (scaner, čtečka). Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání, stravenky, svozový autobus z Kladna, 3 směnný provoz Po-Pá.

  • Asistent/ka dipečera, administrativní podpora

    Zadavatel: FM Logistic

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 15.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Administrativní podpora a kooperace s dispečerem během jeho řízení, plánování a organizování přeprav.
    Nabídka:
    Stabilní zaměstnání s dobrým kolektivem.
    Dobré finanční ohodnocení s motivační složkou.
    Stravenky od prvního odpracovaného dne v hodnotě 104,- Kč
    3% na penzijní připojištění po roce spolupráce s námi.
    Multisport kartu benefit, VIP slevy na dovolenou se společností Exim Tours.
    Svozový autobus z Kladna zdarma, dotované pásmo MHD z Prahy.
    Nástup možný ihned.
    Tuchoměřice, Ke Špejcharu 351. rweidner@fmlogistic.com

  • Administrativní pracovník/ice skladu.

    Zadavatel: FM Logistic

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 15.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    FM Logistic. Hledáme precizní a pečlivou posilu na 3 směnný provoz. Hlavní náplní bude komunikace s řidiči, rutinní práce s papíry, příprava dodacích listů, kontrola, evidence a archivace. Denní práce s PC - hlavně v programu Excel, reporty. Pozice je vhodná i pro absolventy.

  • Dispečer pro mezinárodní dopravu.

    Zadavatel: FM Logistic

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 15.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Zajišťování přeprav dle požadavků klientů, vytěžování vozidel.Dodržení termínů a plného využití vozu.Komunikace s klienty a dopravci (i v cizím jazyce).Tvorba cenových nabídek.Koordinace mezinárodní distribuce, plánování přeprav Komunikace s oddělením tuzemské dopravy a zahraničními pobočkami.
    Ke Špejcharu 351, Tuchoměřice.

  • Pracovník oddělení námořní a letecké přepravy

    Zadavatel: Damco Czech Republic, s.r.o.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 14.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    Pro naši pobočku v Hostivici (Praha-Západ, 7 minut autobusem ze Zličína), hledáme šikovného absolventa/tky na pozici zákaznického servisu či operativy pro oblast námořních a leteckých přeprav. V případě Vašeho zájmu mě prosím kontaktujte pro bližší informace.
    Tereza Králová
    HR Business Partner
    tereza.kralova@damco.com
    731 544 412

  • Skladový operátor

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Skladového operátora.

    Co budete dělat?
    * Připravovat zadané objednávky
    * Pracovat se skenerem ( čtečkou )
    * Ovládat manipulační techniku
    * Vykládat a nakládat zboží
    * Provádět celkovou přípravu zboží k expedici
    * Starat se o vedení skladové dokumentace

    Co od Vás požadujeme?
    * Pečlivost a spolehlivost
    * Časovou flexibilitu ( třísměnný provoz )

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • Operátor systému

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Operátora systému.

    Co Vás čeká?
    * Administrativní zpracování toku zboží (Příjem, Výdej, Vratky, Přesuny zboží, Inventurní činnost)
    * Vyřizování objednávek dle požadavku zákazníka
    * Plnění zadaných úkolů
    * Dodržování nastavených procesů
    * Reportování a vytváření reportů, analýz
    * Výborná komunikace s interním i externím zákazníkem
    * Komunikace se skladem – určování priorit
    * Aktivní účast na procesu zlepšování

    Co budete potřebovat?
    * Stačí, že se Vám na poličce práší na maturitní vysvědčení, nepotřebujeme jaderného inženýra,
    * Nechceme ani JAVA programátora, stačí že budete mít znalost práce na PC - hlavně balíček MS Office
    * ,,How are you"? Víte co to znamená? Dobrý začátek, chceme po Vás středně pokročilou znalost AJ
    * Očekáváme samostatnost a schopnost plnit úkoly do konce a přesně
    * Flexibilitu - budete pracovat ve 3 směnném provozu

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • Operátor kvality

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou.Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Operátora kvality.


    Co budete dělat?
    * Podílet se na zajišťování kvality na celé pobočce
    * Spolupráce při řešení neshod
    * Plánování inventur a řešení případných rozdílů
    * Podpora a komunikace s dalšími odděleními
    * Komunikace se zákazníkem
    * Řízení nestandardních situací
    * Příprava reportů a jejich prezentace

    Co budete potřebovat?
    * Patřičné zapálení pro práci
    * Nebát se říct svůj názor napříč týmem
    * Angličtina na základní úrovni
    * Uživatelská znalost PC ( Word, Excel )
    * Zaměření na detail ( puntičkáři mají zelenou )
    * Dobré vystupování a komunikační schopnosti na vysoké úrovni
    * Samostatnost, odpovědnost
    * Nebát se přijmout nové výzvy a naučit se něco nového
    * Týmového ducha
    * Výhodou je znalost nástrojů pro řízení kvality
    " VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • Celní referent

    Zadavatel: DHL Solutions k.s.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 9.06.2016

    Zobrazit podrobnosti

    V DHL Supply Chain, jedné z divizí společnosti DHL, poskytujeme koncovým zákazníkům logistické služby a dále průmyslová řešení, která se týkají oblasti managementu dodavatelského řetězce, skladování, distribuce či služeb s přidanou hodnotou. Pro naši pobočku v Jirnech právě hledáme Celního referenta.

    Co budete dělat?
    * Především budete zajišťovat celní servis zákazníka, ale také budete komunikovat s dalšími odděleními v rámci pobočky
    * Čeká Vás spolupráce s celním úřadem při celním řízení
    * Vést evidenci v souladu s platnou legislativou
    * Oživovat si aktivně změny v legislativě
    * Bez výjimky dodržovat interní procesy a smluvní vztahy

    Co od Vás budeme chtít?
    * Oceníme alespoň základní znalost angličtiny
    * Znalost celní problematiky je velkou výhodou
    * Nemusíte být programátor, uživatelská znalost PC je dostačující
    * Schopnost zorganizovat si práci a smysl pro pečlivost
    * Řidičské oprávnění sk. B

    Možnost nástupu ihned, případně dle dohody. Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu naborjirny@dhl.com. Pro bližší informace nás můžete též kontaktovat na telefonním čísle 281028717.

  • DISPONENT MEZINÁRODNÍ PŘEPRAVY

    Zadavatel: Multimex spedition a.s.

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 20.09.2017 do: 31.12.2017

    Zobrazit podrobnosti

    - Do mladého kolektivu s příjemnou atmosférou hledáme posilu na pozici disponent mezinárodní přepravy
    - Důležitá je chuť učit se novým věcem, aktivní přístup, samostatnost a komunikativní znalost angličtiny (zejména emailová komunikace)
    - Tvým cílem bude zajistit přepravu zboží pro naše zákazníky. Jak? Nejprve zpracuješ objednávku od zákazníka, objednáš přepravu u zahraničního partnera, komunikuješ s oběma stranami, hlídáš hladký průběh přepravy a řešíš případné zádrhele
    - HPP, Pozice je vhodná i pro absolventy - schopného adepta si rádi zaškolíme
    - Dobře dostupné pracoviště na Praze 3, pracovní doba od 8:00 do 16:30, stravenky, služební telefon
    - Nástup možný ihned (podzim 2017)
    - V případě zájmu se neváhej ozvat na 602 555 368 nebo na lenka.skoupa@multimex.cz

  • Shift coordinator

    Zadavatel: Menzies Aviation (Czech)

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 1.06.2016

    Zobrazit podrobnosti



    MENZIES AVIATION (CZECH)
    OZNÁMENÍ O PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI



    Zahraniční společnost MENZIES AVIATION (CZECH), s.r.o letiště Praha Ruzyně, hledá uchazeče na pozici



    SHIFT COORDINATOR

    Požadavky:

    dovršení 18 let
    časová flexibilita (nepřetržitý provoz)
    spolehlivost
    trestní bezúhonnost
    asertivita
    dobré vystupování


    Náplň práce:

    aktualizace denních plánků
    spolupráce s jednotlivými supervizory a pracovníky úseku odbavení cestujících zodpovědnost za denní plánek na další den


    Typ smlouvy: DPČ – 100,- CZK/hod

    Nástup:
    Ihned

    V případě zájmu svůj životopis zasílejte na adresu:
    e-mail : nabor@menziesaviation.com

  • ŘIDIČ-SKLADNÍK – pobočka Praha 5 - Zličín

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    JSTE ODPOVĚDNÝ ŘIDIČ A HLEDÁTE STÁLOU PRÁCI?
    Hledáme pracovitého člověka, který rád řídí a zvládne hodně práce.

    Vaším úkolem bude:
    odpovědná práce ve skladu – příjem zboží, udržování skladu
    rozvoz zboží zákazníkům po naplánované trase

    Očekáváme od Vás:
    vyučení technického směru
    řidičský průkaz sk. B (praxi v řízení motorových vozidel)
    základní znalost sortimentu autodílů
    bezúhonnost, zodpovědnost
    znalost práce na PC

    Za Váš dobrý výkon nabízíme:
    zaměstnání na HPP v prosperující a rozvíjející se společnosti
    osobní ohodnocení odpovídající dosahovaným výsledkům
    firemní benefity
    místo výkonu práce : Praha 5 - Zličín
    nástup: dohodou
    Pokud Vás námi nabízená pozice zaujala,zašlete prosím svůj strukturovaný životopis


    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • SPECIALISTA REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ – AUTODÍLY

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ TÝMU, KTERÝ INOVUJE REKLAMAČNÍ PROCESY?

    CHCETE PRACOVAT PRO FIRMU, KTERÁ JE JEDNIČKOU NA TRHU?

    CHCETE NÁM POMOCI BUDOVAT JEŠTĚ SILNĚJŠÍ TÝM REKLAMAČNÍCH TECHNIKŮ A DÍKY TOMU ZLEPŠOVAT SLUŽBY PRO NAŠE ZÁKAZNÍKY?

    NEBAVÍ VÁS SEDĚT NA JEDNOM MÍSTĚ A ZAJÍMÁ VÁS OBLAST AUTODÍLŮ?

    PAK JE TATO POZICE PRÁVĚ PRO VÁS!

    Váš profil:
    Oblast sortimentu autodílů Vás baví a rozeznáte brzdový kotouč od spojky?
    Máte již nějaké zkušenosti z obdobné pozice nebo Vás baví auta a autodíly natolik, že rychlé zaučení pro Vás bude hračka?
    Technické myšlení, otevřená mysl, ochota tvrdě na sobě pracovat a věci neustále posouvat kupředu, ale to se dnes musí téměř všude :)
    Samostatnost, loajalita a pozitivní přístup k práci - s úsměvem na tváři jde práce od ruky mnohem lépe
    S počítačem jste kamarád, MS Office ovládáte na uživatelské úrovni - to je zkrátka základ
    Zvládnout napsat email a aspoň trošku komunikovat v angličtině je dnes samozřejmostí
    Máte oprávnění na vysokozdvižné vozíky? Výborně, i když to není podmínka, je to výhoda

    Co budete mít na starosti?
    Reklamace pro Vás budou alfa-omega, budete je přijímat, kontrolovat, zpracovávat a posuzovat
    Budete úzce spolupracovat s hlavním reklamačním technikem. Ten je u nás dlouhá léta, a tak Vám bude jeho know-how velkou oporou
    Budete identifikovat neodpovídající zboží
    Dalším úkolem bude základní diagnostika závad (testování baterií), zasílání reklamací zpět na pobočky, zajištění zaslání reklamovaného zboží k zahraničním dodavatelům
    Všímat si procesů, které děláme a podněcovat jejich zlepšení

    Co Vás čeká?
    Náročná, samostatná a odpovědná práce v prosperující a stabilní společnosti
    Mladý tým zaměstnanců, kteří chtějí věci zlepšovat a posouvat kupředu nejen sebe, ale i naše prostředí reklamací
    Příjemná neformální firemní kultura, žádný povinný dress-code :)
    K tomu navíc zajímavé firemní benefity
    Nástup možný ihned
    Pracoviště: Praha 5 – Stodůlky

    ŘÍKÁTE SI ANO?

    pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • SERVISNÍ TECHNIK V AUTOMOTIVE

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    Náplň práce:
    servis a údržba servisního vybavení
    montáž a zaškolení obsluhy servisního vybavení
    revize servisního vybavení
    technická podpora zákazníkům
    spolupráce na rozvoji servisních služeb
    spolupráce na rozvoji portfolia servisního vybavení

    Požadujeme:
    vzdělání technického směru
    praxe v oblasti servisu garážového vybavení
    platné zkoušky elektro dle vyhlášky 50/1978Sb. (alespoň § 6)
    vysoké pracovní nasazení, zodpovědnost, prezentační dovednosti
    AJ výhodou
    ŘP sk. B, ochota cestovat po ČR

    Nabízíme:
    zajímavou práci v perspektivní společnosti v automobilovém odvětví
    prostor pro seberealizaci
    odpovídající finanční ohodnocení
    firemní benefity
    místo výkonu práce: Čechy, office v Praze
    nástup dle dohody

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem.

    Zasláním Vašeho životopisu do společnosti ELIT CZ ,spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

  • PRODUCT MANAGER JUNIOR - AUTOMOTIVE

    Zadavatel: ELIT CZ

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 31.05.2016

    Zobrazit podrobnosti


    Společnost ELIT CZ, spol. s r.o., součást nadnárodní skupiny ELIT Group a člen společnosti Rhiag, která patří mezi největší distributory náhradních dílů na světě, hledá do svého týmu v České republice novou kolegyni/kolegu na výše uvedenou pozici.

    Jsi čerstvý absolvent a hledáš vhodný start Své kariéry?

    Zajímá Tě oblast automobilového průmyslu, ale doposud nemáš v tomto směru pracovní zkušenosti?

    Možná právě pro Tebe je vhodná pozice PRODUCT MANAGER JUNIOR, kterého aktuálně hledáme do našeho týmu mladých a talentovaných zaměstnanců, kteří obohacují naši společnost svým inovativním a perspektivním myšlením.

    Náplň práce:

    Nabízená pozice je vše, jen ne stereotypní administrativní práce. I přesto, že budeš muset některé činnosti ovládat rutinně, každý den se setkáš s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů. Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:

    • Určování cenové politiky, strategie obchodních akcí svěřených produktů
    • Technická a obchodní podpora prodejnímu týmu
    • Monitoring trhu a konkurence
    • Komunikace s dodavateli a účast na jednáních
    • Příprava obchodně-technických materiálů na podporu prodeje
    • Spoluzodpovědnost za realizované prodejní výsledky ve svěřeném sortimentu

    Koho hledáme:

    Abys zapadl/a do naší společnosti a nabízená pozice Tě bavila, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
    • máš VŠ/SŠ vzdělání, technický směr výhodou, ale chceš se i nadále mimo školu učit novým věcem
    • pokud máš zkušenost na pozici Product Manager je to výhodou, není však podmínkou
    • ovládáš AJ na takové úrovni, aby Tě nebrzdila při každodenní písemné a telefonické komunikaci se zahraničními partnery.
    • dobře si rozumíš s počítačem (ovládáš výborně MS Office-zejména Excel)
    • orientuješ se v automobilovém průmyslu a máš velmi dobrou znalost vozového parku
    • umíš komunikovat se svým okolím a máš dobré vystupování
    • něco ti říká analytické a logické myšlení (matematika nebyla tvůj největší nepřítel během studia)
    • zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, vysoké pracovní nasazení a flexibilita patří kromě jiných mezi Tvé silné stránky
    • samostatnost a smysl pro týmovou spolupráci

    Co Ti nabízíme:

    Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:

    • zajímavou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
    • fixní plat plus velmi motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
    • služební telefon, notebook
    • přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
    • možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
    • systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
    • místem výkonu práce bude Praha 5- Stodůlky
    • nastoupit můžeš kdykoli po dohodě

    Benefity:
    Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce

    Pokud Tě naše nabídka zaujala,jednoduše prosím zašli svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem.

    Ve své odpovědi prosím uváděj následující prohlášení: "Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů uvedených v mé žádosti o zaměstnání pro potřeby výběrového řízení v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (Sbírka zákonů z roku 2002 č. 101, bod 926, ve znění pozdějších předpisů)."