Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy
Pokud máte zájem o uvedení volné pracovní pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, zaregistrujte se a použijte administrační rozhraní. V případě, že volná pracovní pozice bude obsazena, prosíme o odstranění inzerátu.
-
Referent námořních přeprav
Zadavatel: BDP-Wakestone s.r.o.
Určeno pro: Absolventi VOŠ
Platné od: 2.12.2022
Zobrazit podrobnosti
Firma BDP-Wakestone s.r.o., zabývající se poskytováním komplexních služeb v oblasti logistiky s mezinárodní působností, hledá pro svoje pobočky zaměstnance na následující pozici:
Referent námořních přeprav- BDP-WAKESTONE s.r.o.
Náplň práce:
- Zpracování objednávek zákazníků
- Komunikace se zákazníkem
- Koordinace jednotlivých dopravců a ostatních dodavatelů k řádnému zajištění přepravy
- Příprava nebo účast na přípravě cenových nabídek
- Zpracování finanční stránky přepravy – očekávané náklady, výnosy, fakturace zákazníkovi
Požadujeme:
SŠ/VŠ, i absolventi
aktivní znalost AJ podmínkou
samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu,
zodpovědný přístup, komunikativnost
Nabízíme:
motivující ohodnocení
možnost podílet se na budování rozvoje firmy
náročnou, ale různorodou a zajímavou práci v úspěšné firmě
možnost profesního růstu
firemní benefity (stravenkový paušál 99 Kč/den, Flexipass 200 Kč/týden, příspěvek na životní/penzijní pojištění až 1000 Kč měsíčně, pojištění odpovědnosti za škodu, až 5 dní sick days, možnost home office, mobilní telefon a notebook, pružná pracovní doba v kanceláři)
Nástup možný ihned
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Praha-Tuchoměřice
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná pro absolventy.
Kontakt: Jaroslav Schön, jednatel, 602 193 609, jara.schoen@wakestone.cz -
disponent
Zadavatel: Chironax Transport spol. s r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 1.01.2023 do: 31.01.2023
Zobrazit podrobnosti
Placená praxe nebo brigáda v dopravní společnosti.
V rozsahu dle dohody. Pracoviště na Praze 9.
Kontakt: vohrna@chironaxtransport.cz , 603425191 -
Trainee - Stavební Support
Zadavatel: Letiště Praha
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 1.01.2023 do: 31.12.2023
Zobrazit podrobnosti
Co vás čeká
Support činností v OJ Drobné údržby– in/exteriér pohyb po LP
Podpora technika PPU (protipožárních ucpávek) při zadávání dat, grafických a mapových podkladů (LedGis, ESRI, aplikace Hilti)
Podpora technika při správě dat a fotodokumentace u spravovaných objektů (intranet)
Zaměření a kontrola požadavků na opravy v terénu a následné založení do systému (CAFM)
Příprava podkladů pro technicko-ekonomické analýzy v rámci činností OJ
Spolupráce na aktualizacích Koncepce obnovy a rozšiřování vybavenosti
Zajišťování podpůrné činnosti pro tým DRU – tvorba formulářů, grafů, reportů; práce s technickou dokumentací a její přípravou apod.
Podpora pro plánování údržby
Práce na vlastním projektu s dlouhodobým přesahem
Koho hledáme
Studenta 4 nebo 5 ročníku fakulty elektrotechnické, stavební nebo strojní se zaměřením na:
Správa a údržba nemovitostí
Konstrukce a stavby
Stavební managment a inženýring
Pozemní stavby
Procesní inženýrství
Co vám můžeme nabídnout
Spolupráci na investičních projektech specifických pro letištní prostředí
Benefitní systém Cafeteria
Dotované stravování v zaměstnaneckých restauracích
Zaměstnanecké parkování na letišti
Pokud máte zájem, podívejte se na naše stránky: www.pracenaletisti.cz nebo kontaktujte přímo mail ivana.cervena@prg.aero -
Projektant/kreslič
Zadavatel: PRINKOM spol. s r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 7.11.2022
Zobrazit podrobnosti
Projekční ateliér DOPRANÍCH STAVEB, složený z party inženýrů a techniků, hledá kolegu na pozici projektanta nebo kresliče. Nabízíme velmi zajímavé pracovní podmínky na Praze 7 v Holešovicích. Práci máme jak pro studenty tak absolventy. Stačí technicky smýšlet a zvládnout AUTOCAD. Ostatní se dá naučit.
-
Trainee - Elektroenergetika a energie
Zadavatel: Letiště Praha
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 1.01.2023 do: 31.12.2023
Zobrazit podrobnosti
Co vás čeká
Příprava podkladů pro technicko-ekonomické analýzy sloužící pro hospodárné a efektivní využívání elektroenergetické soustavy na letišti Praha/Ruzyně
Odpovědnost za proces tvorby a aktualizace řídících dokumentů v organizační jednotce Elektroenergetika
Spolupráce na aktualizacích Koncepce obnovy zařízení elektroenergetiky
Zajišťování podpůrné činnosti pro tým elektroenergetiky Letiště Praha – tvorba formulářů, grafů, tabulek; práce s ČSN a technicko-obchodní dokumentací oboru elektro, apod.
Podpora pro projekční práce elektro
Spolupráce na aktualizacích energetických havarijních plánech
Koho hledáme
Studenta 4 nebo 5 ročníku fakulty elektrotechnické, stavební nebo strojní se zaměřením na:
elektrotechnika, energetika a managment
konstrukce a dopravní stavby
stavební managment a inženýring
pozemní stavby
energetika a procesní inženýrství
Co vám můžeme nabídnout
Spolupráci na investičních projektech specifických pro letištní prostředí
Benefitní systém Cafeteria
Dotované stravování v zaměstnaneckých restauracích
Zaměstnanecké parkování na letišti -
DISPONENT LETECKÉ PŘEPRAVY
Zadavatel: Pelmi spol s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 14.09.2022
Zobrazit podrobnosti
Hledáme nového kolegu na pozici DISPONENTA MEZINÁRODNÍCH LETECKÝCH PŘEPRAV do naší kanceláře na letišti Václava Havla. Praxe není třeba, rádi Vás naučíme vše co je třeba.
Co budete mít na starosti:
• Zajišťování leteckých přeprav
• Cenové kalkulace, příjem a zpracování objednávek
• Zpracování dokumentace k přepravám
• Kontakt se zákazníky, dopravci i partnery
• Koordinace svozů a rozvozů
• Spolupráci s týmem a všemi odděleními v rámci společnosti
- Nabízíme komplexní zaškolení, kde se Vám budeme plně věnovat
- Stabilní zaměstnání v oboru, který Vás bude bavit
- Řadu benefitů (jazykové kurzy, hrazený stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, aj.)
- Možnost se kariérně vyvíjet a získávat zkušenosti
- nadstandartní finanční ohodnocení
- pravidelné měsíční prémiové ohodnocení na základě výsledků pobočky
- možnost občasné práce z HOME OFFICU
- příjemné pracovní prostředí (zázemí menší kanceláře, klidné pracovní
místo) přátelský a milý pracovní kolektiv, téměř rodinné prostředí
- nástup možný ihned / dohodou
Co potřebujeme od Vás:
• Minimálně SŠ vzdělání
• Znalost českého jazyka
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
• Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
• Organizační dovednosti, být pečlivý/pečlivá a flexibilní
• Příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost
• Znalost celní problematiky výhodou
• Obchodního ducha
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na e-mail: plotica@pelmi.cz nebo volejte 725 552 573 (Petr Plotica)
Tešíme se na budoucí spolupráci!
-
referent/ka oddělení dopravy - městská část Praha 12
Zadavatel: Úřad městské části Praha 12
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 29.10.2022 do: 14.11.2022
Zobrazit podrobnosti
Stručné vymezení pracovní náplně: výkon silničního správního úřadu: např. vyjadřuje se k záměrům
staveb jak pro územní, tak i pro stavební řízení, stanovuje místní a přechodnou úpravu silničního
provozu včetně uzavírek a objížděk na místních a veřejně přístupných účelových komunikacích, vede
řízení o návrhu opatření obecné povahy v rámci stanovení místní úpravy provozu, povoluje zvláštní
užívání místní komunikace.
více na: https://www.praha12.cz/assets/File.ashx?id_org=80112&id_dokumenty=93190 -
Dispečer, který se v práci nudit nebude
Zadavatel: Rail Cargo Carrier - Czech Republic s.r.o.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 2.07.2022
Zobrazit podrobnosti
Máš rád/-a výzvy a hledáš smysluplnou práci, kde o nudu rozhodně nezavadíš? Jen tak se nevzdáváš, i když se občas úplně nedaří? Vyznáš se v železničním provozu? Rail Cargo Carrier – Czech Republic s.r.o. se za 10 let své působnosti vypracoval na pozici 4. největšího nákladního železničního dopravce v ČR. Tento úspěch by nebyl možný bez schopností, zkušeností a nasazení našich zaměstnanců. Nasměruj svoji kariéru na správnou kolej a přidej se k nám!
Jaká bude Tvoje budoucí role
- řízení provozu nákladních vlaků;
- funkce vedoucího směny (přidělování pracovních úkolů a koordinace provozního personálu);
- komunikace se Správou železnic a našimi partnery v tuzemsku a v zahraničí;
- vedení provozní dokumentace a evidence výkonových dat;
- každodenní práce s PC a různými provozními systémy;
- ohlašování mimořádných události.
Co Ti můžeme nabídnout
- po zapracování hrubá měsíční mzda v rozpětí 42–50.000,- Kč + příplatky;
- 5 týdnů dovolené a kondiční ozdravné pobyty – záleží nám na tom, abys jednou za čas nabil/-a baterky a načerpal/-a ztracenou energii;
- příspěvek na dopravu – můžeš jej použít na nákup ročního kuponu na MHD či aplikaci IN-50 od Českých drah;
- příspěvek na sportovní nebo volnočasové aktivity – buď formou nabité volnočasové peněženky nebo částečně dotované karty MultiSport;
- příspěvek na penzijko – protože myslet na budoucnost se vyplatí už nyní;
stravenky, díky kterým si měsíčně přilepšíš o nějakých 1.700,- Kč;
- prostor a nástroje k vlastnímu rozvoji a vzdělávání (přístup k platformě Seduo, příspěvek na jazykovou výuku);
- práce v nepřetržitém provozu (37,5 hod. týdně), délka směny 12,5 hod.;
- pracoviště na Praze 3, kousek od Parukářky a Vítkova;
- občasné návštěvy psích parťáků na pracovišti;
- pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Co od Tebe očekáváme
- odolnost vůči stresu;
- pokročilý multitasking (i když někdy dvě ruce nestačí);
- znalost češtiny/slovenštiny a schopnost se dorozumět se zahraničními kolegy a partnery (anglicky nebo německy);
- komunikační dovedností (asertivita, zvládání obtížných situací);
- velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC;
- proaktivní přístup;
- schopnost dělat samostatná rozhodnutí a myslet 2 kroky dopředu;
- úplné střední vzdělání s maturitou (odborné nebo všeobecné).
Zajímá Tě tato pozice? Pošli nám svůj životopis a my se s Tebou spojíme a domluvíme se na dalším postupu.
Mgr. Joanna Szaniawska
+420 607 038 908
joanna.szaniawska@railcargo.com
-
Senzorik
Zadavatel: NOTIX s.r.o.
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 13.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Znáš základní principy měření elektrických a neelektrických veličin a zajímá tě obor automotive? Pojď pracovat na pozici Senzorika pro jednoho z největších hráčů v oblasti automotive v ČR!
CO BUDEŠ DĚLAT?
• Odpovídat za svěřený díl/komponentu spalovacího motoru u prototypů nových vozidel – tvým úkolem bude zajistit aby byl díl správně dimenzovaný a implementovaný do motoru
• Pracovat s nejrůznějšími měřícími přístroji a technikami
• Účastnit se na schůzkách ohledně nových projektů
• Jezdit s kolegy na letní/zimní zkoušky vozidel do zahraničí
CO BYCHOM U TEBE RÁDI VIDĚLI?
• SŠ technického zaměření (strojní/elektro) – pro získání kvalifikace dle Vyhl.50 §6
• Zájem o oblast automotive
• Pozice je vhodná i pro čerstvého absolventa
• Znalost NJ, nebo AJ alespoň na úrovni B2 (znalost obou výhodou)
• Řidičský průkaz skupiny B
• Schopnost porozumět technické dokumentaci, výkresy, popisu funkce
Pro bližší informace nám napiš na hr@notix.cz -
Koordinátor mezinárodních přeprav
Zadavatel: METRANS, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 10.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Rád/a by jsi proměnil/a teoretické znalosti do praxe? METRANS je pro to ten pravý!
- Nabízíme komplexní zaškolení, kde se Ti budeme plně věnovat
- Stabilní zaměstnání v oboru, který Tě bude bavit
- Práce v oboru pro společnost, která patří k jedničkám ve vlakových přepravách
- Řadu benefitů (jazykové kurzy, hrazený stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, aj.)
- Možnost se kariérně vyvíjet a získávat zkušenosti
- Práce částečně i na Home Office
- 2x ročně finanční bonusy (po odpracovaném roce)
Co požadujeme?
- Znalost angličtiny anebo němčiny na komunikativní úrovni
- Ochotu se učit
- Ukončené SŠ vzdělání
Jak bude vypadat Tvůj pracovní den?
- V prvních týdnech Tě čeká komplexní zaškolení, během nějž se seznámíš s tím, jak funguje mezinárodní přeprava a jaká je role koordinátora. Spolupracovat budeš se svým osobním mentorem, který Ti vše prakticky ukáže a bude Ti oporou a rádcem. Buď bez obav – práci koordinátora Tě naučíme i když jsi třeba doposud působil v jiném oboru, nebo bude práce u nás Tvou první pracovní zkušeností
- Postupně bude tvoje práce samostatnější a ujmeš se koordinace svých vlastních přeprav. I nadále budeš úzce spolupracovat se svým mentorem a budeš se kdykoliv moci obrátit na zkušené kolegy v týmu
- Každou jednotlivou přepravu si můžeš představit jako takový malý projekt, který budeš koordinovat, tak aby například kontejner z přístavu v Rotterdamu úspěšně doputoval až k zákazníkovi třeba v České Třebové. Tvým úkolem bude pohlídat, že je celá trasa přepravy správně naplánována a zadána v našich počítačových systémech. Budeš také pečovat o administrativní zpracování dokumentů, které jsou pro přepravu potřeba
- Budeš průběžně sledovat, že přeprava probíhá podle plánu a komunikovat se zákazníkem ohledně přepravy jeho zboží a zodpovídat případné dotazy. Naprostá většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. V kontaktu budeš také s kolegy na terminálech, dalšími dopravci, nebo celní agenturou. Vše s cílem zajistit, že všechny zapojené strany byly informovány o průběhu cesty zboží
- Jak to v životě bývá, tak i v dopravě občas dojde na neplánované události (např. vánice zasype koleje a zpomalí vlak). Pokud taková situace nastane, tak budeš tím, kdo bude s našimi zákazníky a partnery komunikovat o vzniklé situaci a plánu řešení. Informace mají v dopravě cenu zlata, a právě jejich včasné a profesionální předávání je něco, co je našimi zákazníky velmi oceňováno
Zaujali jsme Tě? Neváhej nám o sobě říct! -
Strojvedoucí metra
Zadavatel: Dopravní podnik hl. města Prahy, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 9.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Proč se stát strojvedoucím metra:
• zajímává práce v podzemním labyrintu Prahy,
• moderní technologie,
• výborný kolektiv lidí a stabilní zaměstnání.
Požadavky na kurz:
• minimální věk 20 let,
• velmi dobrý zdravotní stav (lékařské a psychologické vyšetření + vyšetření očí),
• ukončené střední vzdělání (min. výuční list elektro, dopravní, strojní nebo stavební).
Průběh kurzu:
• 3 měsíce studia (předpisy, ovládání a odstraňování závad na soupravě metra) zakončeno zkouškou,
• po úspěšném složení zkoušek následuje dva měsíce jízdní zácvik (jezdí se s lidmi v provozu metra za
dozoru zacvičujícího kolegy),
• po ukončení zácviku budoucí strojvedoucí vykoná zákonnou zkoušku pod dohledem Drážního úřadu
a v případě úspěchu získává oprávnění na dráhu speciální – metro,
• práce strojvedoucího je ve směnném provozu 6-13h (průměr směny 10h).
Kariéra:
• vzhledem ke znalostem a přehledu strojvedoucího metra – možnost kariérní růstu (strojvedoucí
instruktor, dozorčí depa, vlakový dispečer).
Nabízíme:
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• získání odborné praxe v oboru ihned po ukončení studia,
• perspektivní zaměstnání u největšího poskytovatele městské dopravy,
• další profesní rozvoj a vzdělávání,
• výkonnostní odměnu dle Kolektivní smlouvy.
Benefity v celkové výši 64 000 Kč/rok:
• výrazně zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka – roční kupón na MHD a
„vlak PHA“),
• penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 400 Kč/měsíc,
• 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy (tzv. sick days),
• 5 týdnů dovolené,
• příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 110 Kč,
• Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok,
• Příspěvek na dětskou rekreaci až do výše 5 100 Kč/rok,
DP27-0-900700 Strana 2/2
• Pro vybrané profese pojištění odpovědnosti,
• Možnost dotovaného ubytování v ubytovně,
• Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí.
e-mail absolventskyprogram@dpp.cz; pechackovap@dpp.cz
t 296 195 005
m 727 966 702 -
Dozorčí stanice metra
Zadavatel: Dopravní podnik hl. města Prahy, a.s.
Určeno pro: Absolventi SOŠ
Platné od: 9.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Proč se stát dozorčím metra:
• zajímavá práce pro maturanty s možností širokého profesního růstu
• moderní technologie,
• výborný kolektiv lidí,
• záruka stabilního zaměstnání.
Požadavky na kurz:
• minimální věk 18 let,
• velmi dobrý zdravotní stav (lékařské a psychologické vyšetření),
• ukončené střední vzdělání (dopravní a elektro obory výhodou).
Průběh kurzu:
• 1 měsíc studia (předpisy, získání znalostí v oblasti provozu stanice metra, ovládání sdělovacích prvků
stanice metra) zakončeno zkouškou,
• po úspěšném složení zkoušek následují 3 směny zácviku na stanici za dozoru zacvičujícího kolegy),
• při poslední směně zácviku budoucí dozorčí stanice vykoná praktickou zkoušku pod dohledem
dozorčího směny trati,
• po úspěšném absolvování praktické zkoušky, má dozorčí stanice možnost přihlásit se k rozdílové
zkoušce na druhého člena vlakové čety,
• práce dozorčího stanice je ve dvanáctihodinovém směnném provozu (denní 6-18h, noční 18-6h).
Kariéra:
• vzhledem ke znalostem a přehledu mají strojvedoucí metra zajištěn další kariérní růst:
o provoz staničního personálu (samostatný technický technik, výpravčí depa)
o provoz jízdního personálu (strojvedoucí metra).
Nabízíme:
• pracovní poměr na dobu neurčitou,
• získání odborné praxe v oboru ihned po ukončení studia,
• perspektivní zaměstnání u největšího poskytovatele městské dopravy,
• další profesní rozvoj a vzdělávání,
• výkonnostní odměnu dle Kolektivní smlouvy.
Benefity v celkové výši 64 000 Kč/rok:
• výrazně zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka – roční kupón na MHD a
„vlak PHA“),
• penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 400 Kč/měsíc,
• 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy (tzv. sick days),
DP27-0-900700 Strana 2/2
• 5 týdnů dovolené,
• příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 110 Kč,
• Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok,
• Příspěvek na dětskou rekreaci až do výše 5 100 Kč/rok,
• Pro vybrané profese pojištění odpovědnosti,
• Možnost dotovaného ubytování v ubytovně,
• Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí.
e-mail absolventskyprogram@dpp.cz; pechackovap@dpp.cz
t 296 195 005
m 727 966 702 -
AIR FREIGHT OPERATION
Zadavatel: Gestiv Bohemia s.r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 7.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Hledáte práci, kde ocení Vaše schopnosti, dobré nápady a týmového ducha?
Zavedená zasilatelská firma se sídlem v Praze Ruzyni (letiště Václava Havla)
hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici dispečera mezinárodních leteckých přeprav. Praxe není třeba, vše se u nás naučíte. Pozice je vhodná pro absolventy SOŠ a VOŠ.
Náplň práce:
• Plánování, kalkulace a objednávání přeprav v ČR i v zahraničí.
• Komunikace se zákazníkem od začátku přepravy až po úspěšné dodání.
• Koordinace a následné sledování nakládky, přepravy a vykládky
• Zajištění potřebné dokumentace, administrace, reportingu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Nebát se komunikovat se zákazníkem, dodavateli - telefonicky nebo
emailem, česky a anglicky.
• Pracovat s počítačem v prostředí MS Office.
• Očekáváme, že si po zaučení budete sami organizovat všechny zakázky,
budete samostatní, pečliví, zodpovědní a efektivní.
• Budete se chtít učit další nové věci.
Co vám můžeme nabídnout
• příjemné pracovní prostředí (zázemí menší kanceláře, klidné pracovní
místo) přátelský a milý pracovní kolektiv, téměř rodinné prostředí
• Budete mít příležitost si organizovat věci sami a trénovat si angličtinu
• Nástup možný ihned / dohodou
• Občerstvení na pracovišti
• Motivující finanční ohodnocení
Kontakt: Jan Bečvář, sales@gestivbohemia.com, +420 603 460 450 -
Správce vozového parku (junior)
Zadavatel: Inter Cars CZ
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 3.06.2022 do: 30.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Tahle pozice volá po technicky zaměřeném kolegovi nebo kolegyni, která si poradí s komunikačním „kris – krosem“ mezi zákazník – servisy – naším týmem. Na této pozici se objedeš bez angličtiny, Excel je potřeba alespoň na základní úrovni.
Neváhej se ozvat, třeba oceníš naše benefity - jedním z nich jsou krásné slevy na firemní produkty z široké nabídky komponentů ke všemu, co má kola!
KONTAKT: Katka Illésová, killesova@intercars.eu, 603 814 034
Pracoviště: Novodvorská 1062/12, Praha 4 (centrála Inter Cars Česká republika) -
MOTORKY - produktový specialista
Zadavatel: Inter Cars CZ
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 3.06.2022 do: 31.07.2022
Zobrazit podrobnosti
na tuto pozici se skvěle hodí se týpek, který dobře rozumí motorkám po technické stránce, a současně není 100% rebel, dokáže tedy zapadnout mezi ostatní v našem týmu. Nesmí mít zbytečný odpor k práci v Excelu (a v jiných systémech) a ještě k tomu zvládne anglicky vyřídit alespoň mail (s kolegou v mateřské spol. v Polsku), ideálně i příležitostný telefonický hovor. Podrobnější popis pozice najdeš na našich stránkách nebo na FB Inter Cars Česká republika.
Neboj se ozvat, my jsme pohodáři!
KONTAKT: Katka Illésová, 603 814 034, killlesova@intercars.eu
Pracoviště: Novodvorská 1062/12, Praha 4 (centrála Inter Cars CZ) -
Produkťák - autodíly (junior)
Zadavatel: Inter Cars CZ
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 3.06.2022 do: 30.06.2022
Zobrazit podrobnosti
Tato pozice je perfektní start v mladém kolektivu pro analyticky či technicky uvažující lidi. Je potřeba znát Excel (a chtít se v něm dále rozvíjet) a hodí se i angličtina (pro začátek naprosto stačí umět vyřídit email). V průzkumech spokojenosti našeho týmu pravidelně vychází, že až 98% respondentů nejvíce oceňuje skvělý tým a ochotu kolegů navzájem si pomoci a dobře vycházet. Na to jsme právem hrdí a chceme to tak zachovat. Inter Cars je skvělá příležitost pro sportovně a týmově laděné lidi! Bližší popis pozice najdete na našich stránkách, případně se ozvěte a vše potřebné si povíme na přímo! Nebojte se pracovního pohovoru, jednáme přátelsky a na pohodu - protože to jsme my...
KONTAKT: Katka Illésová, killesova@intercars.eu (603 814 034)
Pracoviště: Novodvorská 1062/12, Praha 4 (centrála INTER CARS CZ) -
Dispečer/dispečerka dopravy
Zadavatel: Flexilog CZ a.s.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 27.05.2022
Zobrazit podrobnosti
Nabízíme zázemí stabilní a silne společnosti s dlouholetým působením v oblasti nakladni dopravy.
Vyborne mzdove ohodnoceni s moznosti rustu
služební automobil i pro soukrome ucely,mobilní telefon…
rozmanitou a zajímavou práci v přátelském, mladém a dynamickém kolektivu
Termin nastupu je mozny dle dohody
kontakt: radek.kencl@flexilog.cz -
Disponent mezinárodní kamionové dopravy
Zadavatel: GTL, spol. s r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 26.05.2022
Zobrazit podrobnosti
DISPONENT MEZINÁRODNÍCH PŘEPRAV
GTL, spol. s r.o. je česká společnost působící na trhu od r. 1993. Jsme jedničkou na trhu v dopravě na Balkán. Do portfolia našich služeb patří mezinárodní kamionová doprava, logistika a skladování. Naší základní filosofií je fair play, a to jak směrem k zaměstnancům, tak ke klientům a obchodním partnerům.
Aktuálně hledáme nové členy do našeho týmu na oddělení mezinárodní kamionové dopravy.
Máte zkušenost s plánováním a řízením kamionové dopravy po Evropě? Rád/ráda přijímáte výzvy, jste kreativní a komunikativní? Chcete být součástí týmu profesionálů, kteří dopravu skutečně umí? Pak čekáme právě na Vás!
Co budete mít na starosti:
• Zajišťování přeprav celovozových i kusových zásilek
• Cenové kalkulace, příjem a zpracování objednávek
• Zpracování dokumentace k přepravám
• Kontakt se zákazníky, dopravci i partnery
• Koordinace svozů a rozvozů
• Spolupráci s týmem a všemi odděleními v rámci společnosti
• Výsledky a plnění cílů oddělení
Co potřebujeme od Vás:
• Minimálně SŠ vzdělání
• Praxi v oboru dopravy
• Znalost českého jazyka
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
• Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
• Organizační dovednosti, být pečlivý/pečlivá a flexibilní
• Příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost
• Znalost celní problematiky výhodou
Co získáte:
• Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
• Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování v
průběhu celého pracovního poměru
• Neformální firemní kulturu, moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Pestrou a zajímavou práci v profesionálním a mladém týmu
• Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční a kvartální
bonusy, jejichž výši můžete ovlivnit)
• Mobilní telefon i k soukromým účelům
• 5 týdnů dovolené + 4 sick day
• Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
• Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
• Vybavenou kuchyň s jídelnou
• Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, kurzy, školení
• Pojištění odpovědnosti hrazené zaměstnavatelem
Pracovní doba:
Pondělí - pátek od 8:00 do 16:30
Plat: dle zkušeností 30.000 – 60.000 CZK + možnost finančních bonusů od 1. měsíce po nástupu
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na e-mail: hr@gtl.cz nebo volejte 722656604 (Barbora Strejčková, HR).
Tešíme se na budoucí spolupráci!
-
Administrativní pracovník v mezinárodní kamionové dopravě
Zadavatel: GTL, spol. s r.o.
Určeno pro: Specifikováno v textu
Platné od: 26.05.2022
Zobrazit podrobnosti
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK V DOPRAVĚ
GTL, spol. s r.o. je česká společnost působící na trhu od r. 1993. Jsme jedničkou na trhu v dopravě na Balkán. Do portfolia našich služeb patří mezinárodní kamionová doprava, logistika a skladování. Naší základní filosofií je fair play, a to jak směrem k zaměstnancům, tak ke klientům a obchodním partnerům.
Aktuálně hledáme nové členy do našeho týmu na oddělení mezinárodní kamionové dopravy.
Chceš plánovat a řídit kamionovou dopravu po Evropě? Rád(a) přijímáš výzvy, jsi kreativní a komunikativní? Chceš pracovat v týmu kolegů, kteří dopravu fakt umí a rádi tě to naučí? Máme tu pro Tebe volné místo!
Tvůj denní chléb:
• Příjem a zpracování objednávek
• Zpracování dokumentace k přepravám a fakturaci
• Kontakt se zákazníky, dopravci a partnery
• Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti
Co potřebuješ mít:
• Minimálně SŠ vzdělání
• Praxi v oboru dopravy výhodou
• Znalost českého jazyka
• Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
• Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
• Organizační dovednosti a být pečlivý/pečlivá
• Dobré komunikační dovednosti
• Příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost
Co získáš:
• Perspektivní práci ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
• Adaptační plán pro nováčky, podporu zkušených kolegů při zaučování v
průběhu celého pracovního poměru
• Neformální firemní kulturu (koukni na náš Instagram), moderní pracovní
prostředí a přátelský kolektiv
• Pestrou a zajímavou práci v profesionálním a mladém týmu
• Motivační finanční ohodnocení (fixní mzda a pravidelné měsíční a kvartální
bonusy, jejichž výši můžeš ovlivnit)
• Mobilní telefon i k soukromým účelům
• 5 týdnů dovolené + 4 sick day
• Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
• Vlastní fitness a wellness přímo v areálu
• Vybavenou kuchyň s jídelnou
• Možnost osobního i profesního rozvoje a dalšího vzdělávání, kurzy, školení
• Pojištění odpovědnosti, které za Tebe hradíme my
Pracovní doba:
Pondělí - pátek od 8:00 do 16:30
Plat: dle zkušeností 30.000 – 40.000 CZK + možnost finančních bonusů od 1. měsíce po nástupu
Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli svůj životopis na e-mail: hr@gtl.cz nebo volej 722656604 (Bára Strejčková, HR).
Tešíme se na budoucí spolupráci!
-
Pořadatelská/informační služba na lidových slavnostech v Bavorsku
Zadavatel: Green Guard SE
Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ
Platné od: 26.05.2022 do: 5.09.2022
Zobrazit podrobnosti
PRÁZDNINOVÁ BRIGÁDA V BAVORSKU (9. 8.–5. 9. 2022)
Hledáme brigádníky (ž/m) pro pořadatelskou/informační službu na lidových slavnostech, zpravidla 12hodinové směny denní/noční. Minimální doba brigády 14 dní.
NABÍZÍME 12,50 EUR/hod čistého + příplatky (noc, neděle, svátek)
POŽADAVKY
- věk 18+
- čistý trestní rejstřík
- znalost NJ a/nebo AJ
- chuť pracovat (minimálně 5 dní/týden)
- slušné vystupování, spolehlivost a dochvilnost
ZDARMA nabízíme:
- pracovní dohoda podepsaná přímo s německým zaměstnavatelem
- ubytování
- doprava z ubytování do místa výkonu práce a zpět
- jedno teplé jídlo/směnu
- možnost zálohy
V případě zájmu pište na office@greenguard.cz.