Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

Stevard/Stevardka

Zadavatel: JLV a.s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 10.07.2021 do: 12.12.2021

Stevard/stevardka ve vlaku -HPP/DPP/DPČ!

Uvažujete o změně? Hledáte novu práci? Nevyhovuje vám pracovní doba od pondělí do pátku? Máte rádi raději volno v týdnu místo o víkendu? Baví vás práce v gastronomii, a přitom rádi cestujte? Nosíte rádi uniformu?

V tom případě hledáme právě Vás! Aktuálně hledáme nové zaměstnance na místo výkonu práce z Prahy (spoje ČD railjet) a z Bohumína (spoje Pendolino).

Požadujeme:

• znalost AJ/NJ
• prozákaznický přístup
• odolnost vůči stresu
• komunikativní, přátelskou, usměvavou osobnost
Nabízíme:
• motivační mzdový systém (mzda až 28.000 Kč + cestovní náhrady až 3000 Kč + spropitné)
• výhodnou pracovní dobu – turnusový režim
• příspěvek na penzijní připojištění po prvním odpracovaném roce
• příspěvek na lehátkový lístek na vozech se servisem JLV a.s.
• Sleva 10 % na útratu ve restauračních/lůžkových vozech kde JLV a.s. servis poskytuje servis
• zvýhodněný mobilní paušál od VPN family (O2/Vodafone)
• pracovní uniformu vč. příspěvku na údržbu
• posilovnu zdarma i pro rodinné příslušníky v budově JLV a.s.
• Startovní ubytování hotelového typu pro mimo pražské za zvýhodněnou cenu
Zašlete nám svůj profesní životopis!

Vybraní zájemci budou pozváni na informativní náborovou schůzku následovanou osobními pohovory.
Pokud se Vám do 2 pracovních dnů neozveme, bude to znamenat, že jsme dali přednost jiným uchazečům.
Kontakt: elena.caraus@jlv.cz

Nástup ihned / dohodou.


AIR IMPORT AGENT – Junior

Zadavatel: Maurice Ward & Co. s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 8.07.2021

AIR IMPORT AGENT – Junior


Maurice Ward & Co. S.r.o. je společnost s mnoholetou tradicí na českém a evropském trhu logistických služeb. V současné době provozujeme více než 40 poboček ve více než 25 evropských zemích. Do našeho stávajícího kolektivu v kanceláři v Kněževesi - Praha Západ, hledáme posilu do oddělení leteckých zásilek Air Import, na pozici Air Import Agent - Junior. Ideální pozice pro absolventy nebo uchazeče bez předchozích zkušeností v oboru, kteří by svou kariéru rádi dále rozvíjeli v oboru spedice a mezinárodní přepravy.


NÁPLŇ PRÁCE:
• Denní vyřizování obchodních případů v oblasti importu leteckých zásilek
• Dodání zásilek v souladu s postupy pro jejich doručování
• Práce s interními systémy
• Zákaznický servis, kontakt s klienty, spedičními společnostmi, agenty, celními orgány
• Pomáhat se zpracováním faktur příchozích i odchozích

Požadujeme:
• SŠ vzdělání nejlépe dopravního směru (není podmínkou)
• Komunikativní znalost AJ
• Pečlivost a zodpovědnost v odváděné práci
• Schopnost se rychle a samostatně rozhodovat
• Chuť pracovat a učit se


Nabízíme:
• Možnost kariérního růstu dle schopností uchazeče
• Zázemí mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
• Přátelské prostředí
• Progresivní systém dovolené
• Příspěvek na stravování, firemní akce
• Příspěvek na sportovní aktivity, zvýhodněné firemní tarify na volání, zvýhodněné ceny pohonných hmot a další
• Nástup možný ihned / dle dohody

Chcete pracovat s námi? Pak neváhejte a kontaktujte nás. Budeme se těšit na osobní setkání s Vámi.

Kontakt:
Goran Dimitrievski
Cell: +420 731 604 860
goran.dimitrievski@mauriceward.com | www.mauriceward.com |
Maurice Ward & Co. s.r.o., CTP Logistic Park, Nad Kovárnou 185 , 252 68 Kněževes


Disponent námořních přeprav (Customer Service Export /Import)

Zadavatel: ECU Worldwide (CZ) s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 5.07.2021

ECU WORLDWIDE je úspěšná mezinárodní společnost působící ve 160 zemích s více než 300 pobočkami.V oblasti námořní sběrné služby jsme globálním leaderem.
Na naší Pražskou pobočkou hledáme vhodné uchazeče na výše uvedenou pracovní pozici.

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Standardní uživatelské schopnosti práce s PC: MS Office
- Dobré komunikační schopnosti
- Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, umění jednat s lidmi

Náplň práce:
- Zpracovávání námořních exportních a importních zásilek
- Koordinace námořních přeprav s přesahem do pozemních přeprav
- Zpracování podkladů pro celní odbavení, zpracování a vystavování B/L
- Komunikace se zákazníky, dopravci, rejdaři a zahraničními partnery
- Kalkulace cenových nabídek, vyúčtování přeprav, kontrola výsledků při uzávěrce
- Běžná denní operativa

Nabízíme:
- Komplexní zaškolení
- Zodpovědnou pozici s možností seberealizace
- Stabilní zázemí nadnárodní společnosti
- Zajímavé mzdové ohodnocení
- Místo výkonu práce: Praha 10

Kontakt
ECU WORLDWIDE (CZ) s.r.o.
Jiří Ptáček
K Hrušovu 292/4
102 23 Praha 10
Telefon: 733 713 089
E-mail: jiriptacek@ecuworldwide.com


Solution Customer Associate with Hungarian or Czech Language

Zadavatel: Maersk Logistics&Services

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 23.06.2021 do: 31.07.2021

Praha - Karlin, zakazniky servis (operativa)

https://jobsearch.maersk.com/jobposting/index.html?id=DF-273814
Kontakt: Lenka Klvackova (lenka.klvackova@lns.maersk.com)

The main responsibility is to provide 1st class level of customer service to our clients, professionally and efficiently always and in accordance with documented procedures. To liaise with other key parties including third party suppliers and other Damco offices around the world. Innovate and look for new ways to improve the service we provide to our customers and increase business efficiency. To work with the commercial client owners to ensure all parties are aligned regarding the service delivery expected and delivered.

We offer
An exciting role, part of a dynamic and international organisation with the possibility to continuously apply and develop your competencies.

You will get international exposure: As part of your job you will be building relationships with high level stake-holders and cross functional teams across the globe.

As a performance-oriented company, we strive to always recruit the best person for the job – regardless of gender, age, nationality, sexual orientation or religious beliefs.

We are proud of our diversity and see it as a genuine source of strength for building high-performing teams.

We offer flexible working arrangements - flexible working hours, home office as per agreement.

Key responsibilities
In conjunction with the Customer Service Client Lead develop and maintain the Standard Operating Procedures for each client and constantly review for potential improvement.

To ensure that all sales invoices are raised in an accurate and timely fashion in line with the company policy and client requirements.

Ensure all supplier purchase invoices received are processed within the guidelines stated in the quality procedures.

To ensure each shipment generates the maximum contribution by keeping a constant focus on meeting the required service level at the lowest possible cost.

To constantly review working processes with the aim of making improvements and ensure all key work processes are documented correctly in the intranet.

To produce internal and external reports and statistics as required including client KPI reporting.

Support the client in problem solving by building an in depth understanding of their business and the problems that impact on it, reacting in a manner which improves the outcome from the client´s perspective.

Proactively identify challenges within the clients SCM process which we manage and suggest possible solution to optimize the process

Represent to the client an a positive “can do” manner. If specific requests cannot be accommodated identify alternative solutions providing a similar result and present these to the client as a possible solution. .

Ensuring compliance with processes and operational procedures, compliance with relevant regulations (safety at work, working hours, regulations, etc.)
Work properly, conscientiously and perform tasks instructed by your supervisor.

Compliance with corporate values

Show More
We are looking for
Fluency in English and Hungarian or Czech language is a must

2 years + in a customer facing sales role, ideally within the logistics industry

A good understanding of logistics and forwarding products, solutions and terminology, in the local market

Proven track record of targeting, pursuing and winning opportunities, through both personal and collaborative selling efforts.

Proven track record in a matrix, multi-cultural organisation, building strong relationships and networks both locally and internationally.

Developed communication, persuasiveness, influencing and negotiation skills

Has strong needs evolution and questioning skills

Demonstrable ability to handle most common customer objections

Self-Motivated and performance driven


Zajímavá příležitost pro absolventy SŠ/VOŠ-disponent námořních přeprav

Zadavatel: cargo-partner ČR

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 25.05.2021

Disponent námořních přeprav - vhodné i pro absolventy VOŠ nebo SOŠ
- cargo-partner ČR s.r.o.
cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 40 zemích světa. V současnosti má celosvětově přes 3000 zaměstnanců a neustále roste a expanduje.

Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry.Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.

Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!

V současné době hledáme pro naši pobočku v Dobrovízi nového kolegu/novou kolegyni do námořního oddělení:

Náplň práce:
- Denní vyřizování obchodních případů v oblasti importu celokontejnerových námořních zásilek
- Dodání zásilek v souladu s postupy pro jejich doručování
- Zákaznický servis, kontakt s klienty, spedičními společnostmi, agenty, celními orgány
- Práce s interními systémy
- Tvorba a shromažďování dokladů potřebných k přepravě zboží
- Řešení případných škodních událostí a reklamací
- Tvorba cenových nabídek (reakce na poptávky od zákazníků, ne akvizice)
- Sestavení měsíční uzávěrky, kontrola nejasností a odsouhlasení výsledků s nadřízeným
- Fakturace
- Budování pevných vztahů se zákazníky, hledání možností pro rozšiřování spolupráce
- Týmová spolupráce a spoluodpovědnost za výsledky oddělení


Požadujeme:
- SŠ vzdělání (v oboru doprava/zasilatelství výhodou)
- MS Office na uživatelské úrovni
- Praxe v oboru výhodou ne však podmínkou
- AJ min. na mírně pokročilé úrovni (B1/B2))
- Energickou a komunikativní osobnost
- Týmového hráče, orientaci na výsledek
- Obchodní myšlení a umění vyjednávat
- Samostatnost, zodpovědnost, loajalitu


Nabízíme:
- Zázemí stabilní, rodinné spediční společnosti s dlouholetou historií na trhu
- Individuální přístup k zaměstnancům a příjemnou atmosféru na pracovišti
- HPP na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
- Možnost profesního růstu
- Nadstandardní balíček firemních benefitů
- Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
- Odborné zaškolení a podporu
- Pracoviště v Dobrovízi

Chcete pracovat s námi? Pak neváhejte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Budeme se těšit na osobní setkání s Vámi.

Kontakty: hana.prchalova@cargo-partner.com, +420 739 766 806


Seřizovač/údržba - farmacie

Zadavatel: Ferring-Léčiva, a. s.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 18.05.2021

Z důvodu rozšiřování výrobní činnosti našeho závodu v Jesenici u Prahy hledáme nového kolegu do týmu.

Náplní práce bude zejména:

údržba, seřizování a servis linek pro balení léčivých přípravků
podílení se na řízení procesu neustálého zlepšování

Odborné požadavky na pracovníka:

minimálně vyučení v oboru nebo praxe v oboru
praxe na plnicích a balicích strojích pro farmaceutickou, chemickou nebo potravinářskou výrobu je výhodou
praxe s prací v čistých prostorách D je též výhodou
ochotu pracovat ve směnném provozu PO - PÁ (ranní 6:30 - 14:30, odpolední 14:00 - 22:00)
čistotnost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost

Svým zaměstnancům nabízíme:

pracovní smlouvu na dobu neurčitou
zázemí stabilní společnosti
příjemné pracovní prostředí a kolektiv
dobré platové podmínky
širokou škálu zaměstnaneckých výhod (stravenky, roční bonus, penzijní připojištění, životní kapitálové pojištění, příspěvek na sport, kulturu, rozšířený počet dní dovolené, sick days a další.

Termín nástupu: dohodou
Místo pracoviště: Jesenice u Prahy

Pracovní poměr bude uzavřen na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.

V případě zájmu, nám prosím zašlete svůj profesní životopis na helena.horakova@ferring.com
Těšíme se na setkání s Vámi!

Naše firma je držitelem ocenění "Podnik podporující zdraví" a úspěšně absolvovala "Audit rovných příležitostí".
Globální firemní motto: "People come first at Ferring" (Člověk je ve Ferringu na prvním místě)


projektant elektro

Zadavatel: Andritz Hydro s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 18.05.2021

Působí jako dodavatel elektromechanických systémů a kompletních služeb pro vodní elektrárny a je jeden z lídrů světového trhu v oboru vodní energetiky.
Na českém trhu působíme již 25 let.

Rozrůstáme se, a proto hledáme pro naší Pražskou pobočku nové kolegy na pozici projektant elektro.

Náplní Vaší práce bude:
- tvorba projektové dokumentace elektrorozvaděčů
- spolupráce s kolegy ze zahraničí
- návrhy technického řešení
- odborná podpora při tvorbě nabídek

Ideální kandidát:
- zajímáte se o oblasti MaR
- zajímá se o Hydroenergetiku
- chce si upevnit znalosti cizích jazyků
- nebrání se cestovat (služební cesty zpravidla v řádu dnů)

Co u nás získáte:
- zázemí stabilní firmy
- práci na zajímavých projektech
- možností odborného růstu
- zázemí stabilní firmy
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravování

ANDRITZ HYDRO s.r.o.,
Martin Šulc
Počernická 272/96, 10800 Praha – Malešice, Česká republika
+420 234 701 858
martin.sulc@andritz.com


Disponent pozemních přeprav - ROAD

Zadavatel: BROEKMAN LOGISTICS s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 17.05.2021

Broekman Logistics s.r.o. je česko-holandská spediční a logistická společnost, na českém trhu působící od roku 1993. Poskytujeme letecké, námořní, kontejnerové železniční a pozemní přepravy + skladovací & logistické služby.
Naše pobočky v Holandsku, Belgii, Polsku, ČR, Indii a Číně jsou vždy připraveny plně pokrýt přepravní požadavky našich zákazníků a díky dlouholeté působnosti na lokálních trzích, dokážeme zajistit i ty nejnáročnější přepravní požadavky.
Máme rádi výzvy a složité případy, které většina našich konkurentů odmítá z důvodů interních pravidel či velké náročnosti. Naší výhodou a odlišností je fakt, že jsme tým zkušených profesionálů a ke všem našim zákazníkům a jejich požadavkům přistupujeme individuálně a připravujeme řešení na míru.

Do našeho stávajícího kolektivu v kanceláři v Praze - Podolí hledáme posilu do oddělení ROAD - mezinárodní a tuzemské kamionové přepravy, na pozici Disponent pozemních přeprav.

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Standardní uživatelské schopnosti práce s PC : MS Office
- Dobré komunikační schopnosti
- Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost

Náplň práce:
- Samostatné a kompletní zpracovávání kamionových přeprav
- Komunikace se zákazníky, dopravci a zahraničními partnery
- Kalkulace cenových nabídek a běžná denní administrativa

Nabízíme:
- Zodpovědnou pozici s možností seberealizace
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- Zajímavé mzdové ohodnocení
- Místo výkonu práce: Praha - Podolí
- Nástup možný ihned / dle dohody

Kontakt:
Broekman Logistics s.r.o.
Marek Malý
Pod Klaudiánkou 271/4a, 147 00 Praha 4, Česká republika

Telefon: +420 605227910
E-Mail: maly@broekman-group.cz
Web: cz.broekmanlogistics.com


pracovnik exportniho oddeleni - brigada

Zadavatel: MSC Czech Republic

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 15.03.2021

Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:
Nástup: ihned
Místo: Praha
oddělení: exportní booking desk
úvazek: brigáda
Stanete se součástí oddělení export booking, které má na starosti zpracování exportních objednávek námořních přeprav pro MSC pobočku v České republice a na Slovensku. Jedná se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.
Náplň práce:
• zpracovávání a řešení exportních bookingu
• komunikace s kolegy v CZ a zahraničí
• práce v interním systému
Váš profil:
• středně pokročilá znalost anglického jazyka
• uživatelská práce na PC podmínkou
• ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
• logické myšlení
• pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
Nabízíme:
• zázemí mezinárodní společnosti
• pracoviště v Praze u metra Anděl / home office
• přátelský a mladý kolektiv
Nabízený plat: dohodou


Dispečer/ka vlakové dopravy RegioJet /s polštinou/

Zadavatel: RegioJet a.s.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 11.03.2021 do: 11.05.2021

Přidejte se k nám a buďte u rozjezdu nové linky do Polska s námi. Nemáte zkušenosti s řízením vlakového provozu, ale jste fanouškem železniční dopravy? Zaškolíme vás. Staňte se součástí největšího soukromého vlakového dopravce na českých železnicích. Aktuálně hledáme dispečera ve vlakové dopravě pro polskou linku, který bude zajišťovat plynulý provoz našich žlutých vlaků.


Co vás na této pozici čeká?

*Organizace vlakové dopravy na trati a v obratových stanicích,
*práce v programech správce infrastruktury,
*příprava vlakové dokumentace pro vlakové spoje,
*řešení operativních situací při mimořádných událostech,
*úzká spolupráce s údržbou vozidel.

Co Vám můžeme nabídnout?

*Atraktivní práci u zaměstnavatele, který udává trendy v dopravě,
*zaškolení do vlakové problematiky,
*příležitost k osobnímu a kariérnímu růstu,
*profesní a odborná školení ke zvyšování kvalifikace,
*skvělý kolektiv s přátelskou atmosférou,
*místo pracoviště Praha - Smíchovské nádraží,
*zajímavé mzdové ohodnocení – až 40 000 Kč,
*nejrůznější možnosti slev a zvýhodněných produktů naší společnosti (letenky, dovolená, jízdenky),
*propracovaný systém benefitů: možnost využívat Multisport kartičku, stravenky, 25 dní dovolené, slevy na produkty Student Agency, věrnostní poukázky a další.

Zaujala Vás tato pozice? V tom případě se už těšíme na Váš životopis!

Pošlete nám jej přímo na stránce inzerátu http://bit.ly/vlakovy-dispecer nebo naší personalistce Romaně Jegrmanové na e-mail romana.jegrmanova@regiojet.cz.


Dispečer nákladní dopravy

Zadavatel: Flex logistik s.r.o.

Určeno pro: Absolventi SOŠ

Platné od: 3.02.2021 do: 26.04.2020

Malá rodinná firma podnikající v oblasti mezinárodní nákladní dopravy přijme nového kolegu na místo dispečera. Potřebujeme komunikativního člověka s bystrou hlavou,odolného vůči stresu a ochotného učit se neustále novým věcem. Zkušenosti s podobnou prací výhodou, nikoli však podmínkou - co neumíte, naučíme. Nezbytností je dobrá angličtina, další jazyk výhodou (ideálně němčina), ovládání PC na úrovni poučeného uživatele samozřejmostí.
Co budete dělat:
-vyřizovat poptávky zájemců o přepravu nákladů všeho druhu po tuzemsku i celé Evropě, hledat možnosti, jak uspokojit požadavky zákazníků při dostupných přepravních kapacitách
- komunikovat s dopravci i zákazníky a koordinovat každou zakázku od začátku až do konce - od prvotní cenové nabídky přes nakládku až po vykládku
- vytěžování našich vlastních aut i spediční činnost

Co nabízíme:
- solidní mzdu za dobře odvedenou práci
- slušné zacházení - jsme malý kolektiv, žádný korporát, každý děláme všecho, co je potřeba, zároveň si umíme vyjít vstříc.
- kávu na pracovišti zdarma :-)
- příspěvek na stravování

Více při osobním pohovoru. Pošlete pár slov o sobě a svých dosavadních pracovních zkušenostech a schopnostech na roman@flexlog.cz


Dispečer nákladní dopravy

Zadavatel: Flex logistik s.r.o.

Určeno pro: Absolventi VOŠ

Platné od: 3.02.2021 do: 26.04.2020

Malá rodinná firma podnikající v oblasti mezinárodní nákladní dopravy přijme nového kolegu na místo dispečera. Potřebujeme komunikativního člověka s bystrou hlavou,odolného vůči stresu a ochotného učit se neustále novým věcem. Zkušenosti s podobnou prací výhodou, nikoli však podmínkou - co neumíte, naučíme. Nezbytností je dobrá angličtina, další jazyk výhodou (ideálně němčina), ovládání PC na úrovni poučeného uživatele samozřejmostí.
Co budete dělat:
-vyřizovat poptávky zájemců o přepravu nákladů všeho druhu po tuzemsku i celé Evropě, hledat možnosti, jak uspokojit požadavky zákazníků při dostupných přepravních kapacitách
- komunikovat s dopravci i zákazníky a koordinovat každou zakázku od začátku až do konce - od prvotní cenové nabídky přes nakládku až po vykládku
- vytěžování našich vlastních aut i spediční činnost

Co nabízíme:
- solidní mzdu za dobře odvedenou práci
- slušné zacházení - jsme malý kolektiv, žádný korporát, každý děláme všecho, co je potřeba, zároveň si umíme vyjít vstříc.
- kávu na pracovišti zdarma :-)
- příspěvek na stravování

Více při osobním pohovoru. Pošlete pár slov o sobě a svých dosavadních pracovních zkušenostech a schopnostech na roman@flexlog.cz


Technik měření a regulace

Zadavatel: R E G U L U S spol. s r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 26.11.2020

V technice jsi jako doma?

Ryze česká společnost REGULUS byla založena před více jak 28 lety. I přes svůj stabilní růst si zachováváme v týmu přátelské vztahy a rodinnou atmosféru. Naším cílem je udržet v domech a větších budovách tepelnou pohodu pro jejich obyvatele a zajistit jejich úsporné vytápění většinou s obnovitelnými zdroji energie.

Právě hledáme do svého týmu šikovného a pracovitého člověka na pozici:

Technik měření a regulace

Fyzika je tvůj koníček?
Jak spolu souvisí průtok, teplota a výkon nehledáš na webu?
Máš základní znalost programovacích jazyků (HTML, JavaScript, C)?

Pokud jsi odpověděl/a 3x „ano“, možná hledáme právě tebe!

Na co se u nás můžeš těšit?

Budeš pracovat na tom, aby software naší regulace byl uživatelsky přívětivý a řídil efektivně vytápění a větrání domů našich zákazníků. Zkrátka aby byl vyladěný a maximálně funkční.

Jak si tě představujeme? Že…

• máš vzdělání technického směru.
• anglicky se dorozumíš alespoň po mailu.
• disponuješ uživatelskou znalostí MS Office.
• ti nechybí logické uvažování a ochota se v naší oblasti vzdělávat.

POZOR: Určitě nehledáme čistokrevného programátora. Rádi bychom v našem týmu přivítali technika a praktika, který mimo jiné zvládá programování.

Jestliže to klapne a domluvíme se, můžeš se těšit na samostatnou práci s jistou mírou volnosti. Budeš moct přicházet s nápady a vyvíjet programy, aby byly lepší a lepší (budeš pracovat v kolektivu vývojového oddělení). Navíc tě na pracovišti čeká tým lidí, který táhne za jeden provaz.

Zaujalo tě to a chceš se stát součástí našeho týmu? V tom případě se nám ozvi na e-mail slacalkova@performia.cz. Těšíme se na tebe!


Autoelektrikář / Diagnostik

Zadavatel: FEMAT Radotín s.r.o.

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 22.08.2020

Pracovní náplň:
práce na zakázkách při opravách vozů ŠKODA
komunikace s přijímacím technikem servisu

Požadavky:
vyučení v oboru automechanik
řidičský průkaz B

Nabízíme:
mzdové ohodnocení s motivační složkou
školení dle standardů ŠKODA AUTO
pracovní oděv
příspěvek na stravné a další

Nástup ihned!


Administrativní podpora pro oddělení plánování - Praha Opatov - BRIGÁDA

Zadavatel: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 24.09.2020

Hledáme BRIGÁDNÍKA, který/která nám pomůže s administrativou na novém projektu pro Evropskou Automotive Control Tower.

Baví Vás práce s Excelem a práce s dokumenty? Hledáte práci na zkrácený úvazek? Pak jste náš člověk !

Co vás každý den v práci čeká ?
* Příprava kalkulací pro fakturaci
* Manuální zadávání dat do Excelu
* Podpora a spolupráce s kolegy na oddělení Evropské Automotive Control Tower

Co je zapotřebí abyste uspěli ?
* Výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost
* Uživatelská znalost práce na PC
* Uživatelská znalost práce s Excelem
* Znalost AJ - použijete ji nejčastěji v e-mailu či při čtení objednávek, apod.

Co Vám nabízí naše společnost ?
* Práci na zkrácený úvazek (4 hod/denně nebo 2- 3 dny v týdnu)
* Práci s možností přejít do pracovního poměru
* Zázemí velké zahraniční společnosti

Jana Šumanová
jana.sumanova@cz.yusen-logistics.com
Telefon: +420 736 751 462


Mechanik v RegioJetu

Zadavatel: RegioJet

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 9.12.2019

Co Vás na této pozici čeká?
Budete se starat o údržbu našich dieselových lokomotiv, opravovat základní i složitější závady mechanických částí lokomotiv. S ostatními odděleními údržby budete také pečlivě zaznamenávat informace o opravách našich souprav.

Co od Vás očekáváme?
*Minimálně vyučení v technických oborech (mechanik strojů a zařízení, zámečník apod.).
*Zkušenosti na pozici mechanika kolejových vozidel, automechanika, zámečníka apod.
*Manuální zručnost, odhodlání vyřešit každou závadu, zodpovědnost a pečlivost.
*Svářečský průkaz výhodou.

Chcete se stát mechanikem v RegioJetu? Nabízíme:
*Práce v blízkosti metra Zličín.
*Jen denní směny (7:30-16:00), pondělí - pátek.
*Stabilní zaměstnání u moderního a dynamicky se rozvíjejícího soukromého dopravce.
*Nadprůměrné mzdové ohodnocení.
*Smysluplnou práci, v níž uvidíte výsledky.
*Profesní a odborná školení.
*Systém benefitů (cafeterie, slevy na firemní produkty, kreditové jízdenky, stravenky).
*Doba určitá 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou.


Elektromechanik v RegioJetu (33.000 - 41.000,-Kč) - Smíchov, Zličín

Zadavatel: RegioJet

Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

Platné od: 9.12.2019

Co Vás na této pozici čeká?
Budete se starat o opravy elektrických zařízení našich vlaků. Čekají Vás běžné opravy zařízení a částí vlakových souprav (interiér i exteriér), ale budete pracovat i se složitějšími diagnostickými zařízeními.

Co od Vás očekáváme?
Minimálně vyučení v oblasti elektro (slabo nebo silnoproud).
Zkoušku z vyhlášky 50/1978 Sb., min. §6 (osoba znalá).
Zkušenost s drážní technikou je velkou výhodou.
Znalost elektrických schémat a základních elektrických strojů, přístrojů a zařízení.
Odhodlání vyřešit každou závadu a zodpovědnost.
Základní znalost práce na PC (Internet, MS Office-Word, Excel).

Chcete se stát elektromechanikem v RegioJetu? Pak Vám nabízíme:
Náborový BONUS k první mzdě 30.000,- Kč.
Pro mimopražské možnost ubytování.
Práce v blízkosti metra Zličín.
Jen denní směny (7:30-16:00), pondělí - pátek.
Stabilní zaměstnání u moderního a dynamicky se rozvíjejícíhou soukromého dopravce.
Atraktivní mzdové ohodnocení.
Smysluplnou práci, v níž uvidíte výsledky.
Profesní a odborná školení.
Systém benefitů (cafeterie, slevy na firemní produkty, kreditové jízdenky, stravenky, po roce 5 dní volna navíc).
Doba určitá 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou.


Technik - přejímač, kvalitář

Zadavatel: RegioJet

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 9.12.2019

Rosteme závratnou rychlostí, a proto hledáme nové kolegy, kteří rozšíří naše řady. Aktuálně hledáme kolegy - specialisty pro naše nově vznikající provozně-technické pracoviště na Zličíně.

Náplň práce:
- evidence závad, provádění úprav a oprav, technických zásahů a rekonstrukcí
- vyhodnocení příčin závad a navrhování řešení
- přebírání prací na železničních vozidlech
- kvalitativní kontrola dodavatelské práce
- supervize v místě provádění externích oprav
- jednání s externími dodavateli oprav, technické konzultace oprav
- spolupráce na kalkulaci oprav
- organizace přeprav mezi údržbovými místy

Očekáváme:
- min. SŠ vzdělání - technický obor nebo praxe na obdobné pozici
- proaktivní přístup k práci
- zodpovědnost a svědomitost
- organizační a komunikační dovednosti
- angličtina na komunikativní úrovni
- znalost práce s MS Office (Word, Excel)

Nabízíme:
- práci ve stabilní a prosperující společnosti
- atraktivní finanční ohodnocení
- možnost profesní růstu
- firemní benefity (systém cafeterie, školení, Multisport karta, sleva na firemní produkty..)¨
- pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna navíc


Elektro - konstruktér

Zadavatel: RegioJet

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 9.12.2019

Rosteme závratnou rychlostí, a proto hledáme nové kolegy, kteří rozšíří naše řady. Aktuálně hledáme kolegy - specialisty pro naše nově vznikající provozně-technické pracoviště na Zličíně.

Náplň práce:
- navrhování řešení pro přestavby vozidel a rekonstrukce
- tvorba technické a zkušební dokumentace
- zpracování technických popisů
- koordinace testování prototypových výrobků ve zkušebnách
- příprava a zpracování technických podkladů k homologaci a schvalování
- technická podpora nákupního a obchodního oddělení

Očekáváme:
- SŠ/VŠ technického směru
- proaktivní přístup k práci
- zodpovědnost a pečlivost
- angličtina výhodou
- znalost práce s MS Office (Word, Excel)

Nabízíme:
- práci ve stabilní a prosperující společnosti
- atraktivní finanční ohodnocení
- možnost profesní růstu
- firemní benefity (cafeterie, školení, Multisport karta, sleva na firemní produkty..)
- pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna navíc


Lakýrník pro RegioJet (33.000 - 41.000 Kč)

Zadavatel: RegioJet

Určeno pro: Specifikováno v textu

Platné od: 9.12.2019

Co budete dělat ?
Budete pečovat o vzhled karoserie vozidel, starat se o přípravu povrchů našich vlakových souprav a opravovat laky vozidel. S ostatními odděleními údržby se budete podílet na nových projektech.

Co od Vás očekáváme ?
• Minimálně vyučení v oboru lakýrník, nebo prokazatelnou praxi v oboru.
• Zkušenosti na pozici lakýrníka, mechanika a zkušenosti s broušením, řezáním, svařováním výhodou.
• Manuální zručnost, odhodlání vyřešit každý problém, zodpovědnost a pečlivost.
• Svářečský průkaz nebo oprávnění na VZV výhodou, ne podmínkou.

Co Vám můžeme nabídnout ?
• Mzdové ohodnocení 33.000 - 41.000 Kč dle zkušeností a délky praxe.
• Pracovní doba Po-Pá 8 hod. směny.
• Stabilitu práce u silného soukromého dopravce.
• Doba určitá 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
• Zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, slevy na firemní produkty, cafeteria benefity a další).