Pracovní nabídky firem pro studenty a absolventy

Pokud máte zájem o uvedení volné pozice pro naše studenty a absolventy zde na webu, kontaktujte nás emailem na moravcova@spsdmasna.cz nebo se zaregistrujte a použijte administrační rozhraní

  • Technik - přejímač, kvalitář

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Rosteme závratnou rychlostí, a proto hledáme nové kolegy, kteří rozšíří naše řady. Aktuálně hledáme kolegy - specialisty pro naše nově vznikající provozně-technické pracoviště na Zličíně.

    Náplň práce:
    - evidence závad, provádění úprav a oprav, technických zásahů a rekonstrukcí
    - vyhodnocení příčin závad a navrhování řešení
    - přebírání prací na železničních vozidlech
    - kvalitativní kontrola dodavatelské práce
    - supervize v místě provádění externích oprav
    - jednání s externími dodavateli oprav, technické konzultace oprav
    - spolupráce na kalkulaci oprav
    - organizace přeprav mezi údržbovými místy

    Očekáváme:
    - min. SŠ vzdělání - technický obor nebo praxe na obdobné pozici
    - proaktivní přístup k práci
    - zodpovědnost a svědomitost
    - organizační a komunikační dovednosti
    - angličtina na komunikativní úrovni
    - znalost práce s MS Office (Word, Excel)

    Nabízíme:
    - práci ve stabilní a prosperující společnosti
    - atraktivní finanční ohodnocení
    - možnost profesní růstu
    - firemní benefity (systém cafeterie, školení, Multisport karta, sleva na firemní produkty..)¨
    - pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna navíc

  • Elektro - konstruktér

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Rosteme závratnou rychlostí, a proto hledáme nové kolegy, kteří rozšíří naše řady. Aktuálně hledáme kolegy - specialisty pro naše nově vznikající provozně-technické pracoviště na Zličíně.

    Náplň práce:
    - navrhování řešení pro přestavby vozidel a rekonstrukce
    - tvorba technické a zkušební dokumentace
    - zpracování technických popisů
    - koordinace testování prototypových výrobků ve zkušebnách
    - příprava a zpracování technických podkladů k homologaci a schvalování
    - technická podpora nákupního a obchodního oddělení

    Očekáváme:
    - SŠ/VŠ technického směru
    - proaktivní přístup k práci
    - zodpovědnost a pečlivost
    - angličtina výhodou
    - znalost práce s MS Office (Word, Excel)

    Nabízíme:
    - práci ve stabilní a prosperující společnosti
    - atraktivní finanční ohodnocení
    - možnost profesní růstu
    - firemní benefity (cafeterie, školení, Multisport karta, sleva na firemní produkty..)
    - pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna navíc

  • Lakýrník pro RegioJet (33.000 - 41.000 Kč)

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Co budete dělat ?
    Budete pečovat o vzhled karoserie vozidel, starat se o přípravu povrchů našich vlakových souprav a opravovat laky vozidel. S ostatními odděleními údržby se budete podílet na nových projektech.

    Co od Vás očekáváme ?
    • Minimálně vyučení v oboru lakýrník, nebo prokazatelnou praxi v oboru.
    • Zkušenosti na pozici lakýrníka, mechanika a zkušenosti s broušením, řezáním, svařováním výhodou.
    • Manuální zručnost, odhodlání vyřešit každý problém, zodpovědnost a pečlivost.
    • Svářečský průkaz nebo oprávnění na VZV výhodou, ne podmínkou.

    Co Vám můžeme nabídnout ?
    • Mzdové ohodnocení 33.000 - 41.000 Kč dle zkušeností a délky praxe.
    • Pracovní doba Po-Pá 8 hod. směny.
    • Stabilitu práce u silného soukromého dopravce.
    • Doba určitá 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
    • Zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, slevy na firemní produkty, cafeteria benefity a další).

  • Strojvedoucí pro vlaky RegioJet

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Co Vás na této pozici čeká?

    Budete vést naše vlaky na všech hlavních železničních tratích (s výjezdními místy Praha, Brno, Pardubice, Havířov). Budete moct vykonávat i doplňkové místní výkony. Na starost budete mít bezpečné vedení vlaků po dopravní stránce. Budete se podílet na zlepšování úrovně vlakového cestování.

    Co od Vás očekáváme?
    *Odborná způsobilost - licence strojvedoucího.
    *Hledáme zkušené kolegy, kteří mají něco odjeto (i u menších dopravců).
    *Zdravotní způsobilost (podle Vyhlášky č. 101/95 Sb. MD).
    *Chuť měnit zažité pořádky na železnici a zlepšovat úroveň cestování.
    *Technické myšlení a zodpovědný přístup.
    *Chcete se stát strojvedoucím v RegioJetu? Nabízíme:
    *Nadprůměrné mzdové ohodnocení - měsíční příjem až 50.000 Kč.
    *Náborový příspěvek ve výši 50.000 Kč.
    *Pravidelné a stabilní turnusy - až 13hodinové výkony.
    *Práci ve stabilní firmě, která udává směr a zvyšuje úroveň cestování.
    *Kariérní řád spojený s odměňováním - každoroční navyšování mzdy.
    *Zaměstnanecké benefity (dovolená navíc, slevy na firemní produkty, příspěvek na penzijní připojištění, cafeteria benefity a další).

  • Pracovník na železnici - POSUNOVAČ

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Postaráte se o naše kolejová vozidla-budete je ROZŘAZOVAT, SESTAVOVAT, SVĚŠOVAT a ROZVĚŠOVAT i POSUNOVAT a ZAJIŠŤOVAT proti ujetí.

    Při posunu vozidel budete navíc OBSLUHOVAT výhybky a výkolejky.

    Navíc pokud se osvědčíte, můžete se časem posunout na pozici STROJVEDOUCÍHO a vlaky i VÉST!

    Co od Vás očekáváme?
    • SŠ vzdělání v technickém oboru
    • praxi v oboru vítáme, nicméně umíme ocenit a zaškolit i absolventy
    • časovou flexibilitu
    • zodpovědnost a svědomitost

    Chcete se k nám přidat? Pak Vám nabízíme:
    • Práci u stabilního a dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele.
    • Atraktivní mzda až do výše 34.000 Kč.
    • Pravidelná pracovní doba – krátký/dlouhý týden (ranní/odpolední směny).
    • Práci v zajímavém a netradičním oboru železniční dopravy.
    • Možnost kariérního růstu na pozici STROJVEDOUCÍHO.
    • Odborně Vás zaškolíme a poté Vás budeme pravidelně vzdělávat.
    • Máme benefitní systém Cafetérie i Multisport kartu.
    • Pro věrné zaměstnance nabízíme dny volna nebo dovolenou navíc.

  • Administrátor vlakového provozu

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Co Vás na této pozici čeká?
    Budete se starat o systematizaci a evidenci provozní dokumentace a udržovat osobní složky zaměstnanců. V součinnosti s personálním oddělením se budete podílet na organizaci výběrových řízení a zodpovídat za předkládání aktualizované pracovně-právní dokumentace zaměstnancům a zapojíte se do koordinace pravidelných školících aktivit zaměstnanců. Dalším úkolem budou objednávky spotřebního a provozního zboží.

    Co od Vás očekáváme?
    systematický, organizovaný a samostatný přístup k práci
    cit pro detail a dokončování rozpracovaných úkolů
    ochotu učit se novým věcem
    zkušenost s prací v administrativě výhodou
    výborná znalost práce s PC programy - MS Office
    vzdělání/zkušenost v železničním prostředí vítána

    Chcete se k nám přidat? Pak Vám nabízíme:
    *práce u metra B - Smíchovské nádraží
    *stabilní zaměstnání v dynamicky se rozvíjející dopravní firmě
    *vysoce odpovědnou práci se zázemím silné české společnosti
    *příležitost k seberealizaci
    *odborné zaškolení
    *odpovídající mzdové ohodnocení
    *benefitní portál (cafeterie)
    *stravenky
    *po roce 5 dní volna navíc

  • Automechanik pro autobusový servis RegioJet

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Specifikováno v textu

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Co Vás na této pozici čeká?
    Budete mít na starost běžnou i složitější údržbu našich autobusů. Své zkušenosti a dovednosti uplatníte či prohloubíte u běžných servisních zásahů, ale i u jedinečných oprav. Standardně budete pracovat s diagnostickými zařízeními a měřícími přístroji.

    Co od Vás očekáváme?
    Minimálně vyučení v oblasti automechanik (či podobném).
    Manuální zručnost.
    Chuť učit se novým věcem.
    Praxe v autoservisu výhodou, ale ne podmínkou - zaškolíme Vás.
    Chcete se stát automechanikem RegioJetu? Pak Vám nabízíme:
    Vstupní zaškolení.
    Možnost ubytování pro mimopražské kolegy.
    Pracovní režim na bázi turnusů.
    Zaměstnanecké benefity - slevy na produkty společnosti (letenky, zájezdy, jazykové pobyty apod.), cafeterie, věrnostní odměny, dny volna navíc.
    Smlouva na dobu neurčitou.
    Získání bohaté praxe v dopravě s možností zvýšení řidičské kvalifikace.
    Káva na pracovišti zdarma.

  • Dispečer/ka vlakové dopravy

    Zadavatel: RegioJet

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 9.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Máte rádi svět vlaků a železnic? Staňte se důležitou součástí týmu RegioJet a měňte s námi cestování v zážitek!

    Co Vás na této pozici čeká?

    - Organizace vlakové dopravy na trati a v obratových stanicích,
    - práce v programech správce infrastruktury,
    - příprava vlakové dokumentace pro vlakové spoje,
    - řešení operativních situací při mimořádných událostech,
    - úzká spolupráce s údržbou vozidel, plánování přístavby,
    - vedení evidence jízdy souprav a denní předávky.

    Co od Vás očekáváme?

    - zájem o oblast železniční dopravy,
    - výhodou praxe v železniční dopravě (výpravčí/dispečer/disponent),
    - výborné komunikační a organizační schopnosti,
    - odolnost vůči stresu a časovému tlaku,
    - schopnost se rychle rozhodovat a zachovat klid v krizových situacích,
    - minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitou (výhodou obor s dopravním zaměřením),
    - ochotu pracovat v nerovnoměrné pracovní době: dvousměnný provoz 7-19 h, 19-7 h.


    Co Vám můžeme nabídnout?

    - Atraktivní práci u zaměstnavatele, který udává trendy v dopravě,
    - příležitost k osobními a kariérnímu růstu,
    - profesní a odborná školení ke zvyšování kvalifikace,
    - skvělý kolektiv s přátelskou atmosférou,
    - zajímavé mzdové ohodnocení – až 40 000 Kč,
    - nejrůznější možnosti slev a zvýhodněných produktů naší společnosti (letenky, dovolená, jízdenky),
    - propracovaný systém benefitů: cafeterie, Multisport karta, stravenky, po roce 5 dní volna navíc.

    Zaujala Vás tato pozice? V tom případě se už těšíme na Váš životopis!

    Pošlete nám jej přímo na stránce inzerátu http://bit.ly/dopravni_dispecer nebo naší personalistce Romaně Jegrmanové na mail romana.jegrmanova@regiojet.cz.


  • PODPORA ZÁKAZNICKÝCH APLIKACÍ

    Zadavatel: DHL Express (Czech Republic) s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 3.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Jsi nadšenec do IT technologií? Naplňuje tě pocit, když někomu můžeš pomoci vyřešit problém, se kterým si neví rady? Chceš chápat a rozumět tomu, jak systémy fungují? Jsi komunikativní a technický typ k tomu? Pak pro tebe máme pozici šitou na míru!

    PODPORA ZÁKAZNICKÝCH APLIKACÍ

    Na co se můžeš těšit, pokud vyhraješ?
    -MultiSport kartu, stravenky hrazené v plné výši, benefity z Cafeterie, týden dovolené navíc, sick-days, levnější zásilky s DHL a mnoho dalších zaměstnaneckých benefitů i teambuilding.
    -Podepíšeme spolu pracovní smlouvu na dobu neurčitou a staneš se zaměstnancem zavedené společnosti, která získala opakovaně ocenění „TOP EMPLOYER“
    -Díky propracovanému internímu školícímu a rozvojovému programu z tebe uděláme certifikovaného mezinárodního specialistu CIS.
    -Každý rok ti přispějeme na jazykové kurzy dle vlastního výběru.
    -Dostaneš od nás služební telefon a notebook.

    Na čem budeš pracovat?
    -Spravovat DHL zákaznické aplikace a zajišťovat jejich bezproblémový chod.
    -Zajišťovat školení a instalaci těchto aplikací osobně přímo u našich zákazníků.
    -Pomáhat po telefonu našim zákazníkům i kolegům napříč celou společností, kteří se ocitnou v „softwarové pasti“.
    -Vytvářet nové profily a přístupy do webových aplikací DHL.

    Jak si představujeme nového kolegu?
    -Máš dokončenou minimálně SŠ s maturitou a alespoň 1 rok zkušenost se zákaznickým servisem.
    -Jsi majitelem řidičského průkazu sk. B a angličtina na komunikativní úrovni ti nedělá žádný problém.
    -Počítač je tvůj nejlepší kamarád a velmi dobře víš jak pracovat v MS Excel, případně i MS Access.
    -Díky dobrým komunikačním schopnostem umíš i složitější postupy prezentovat tak, aby je pochopil úplně každý.
    -Jsi týmový hráč s proaktivním zákaznickým přístupem a pečlivost, samostatnost a zodpovědnost jsou klíčové aspekty tvého charakteru.
    -Myslíš globálně, jednáš lokálně.

    Na nástupu se můžeme samozřejmě domluvit.

    Zaujala tě naše nabídka? Ztotožnil ses s inzerovanou pozicí a chceš jít do toho? Pak neváhej a zašli nám co nejdříve tvůj strukturovaný životopis.

    KONTAKT:
    Jan Cikhart / recruiter
    M: 725 949 246
    E: jan.cikhart@dhl.com

  • INSIDE SALES REPRESENTATIVE

    Zadavatel: Honeywell

    Určeno pro: Absolventi VOŠ

    Platné od: 11.11.2019 do: 20.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Honeywell Aerospace Trading (HAT) is an exciting and growing business servicing aviation aftermarket by providing reconditioned products at competitive prices, short lead times, and exceptional quality. The business buys and sells used products on the open market, purchases airframes and dismantles them for sellable products, and markets excess and surplus Honeywell material.
    You will support revenue growth for pre-owned aerospace equipment in EMEAI region.
    You will report to EMEAI HAT Director. You will be performing the following activities:
    • Supporting Sales Account Mangers across EMEAI
    • Quoting to HAT customers - airlines, MROs and dealers in the region on timely manner both either via trading portals or using emails
    o Quotes via platform GoDirectTrade and phone enquiries via ILS to be managed from 8am to 3pm
    • Entering POs in SAP and creating SOs
    • Continuously following up on outstanding orders
    • Building and maintaining relationships across whole organization
    • Close cooperation with procurement team and HAT business management teams
    • Formulating and improving processes – champion for change


    YOU MUST HAVE
    • Ability to act with urgency
    • Ability to work independently with unknown and often changing factors
    • Language: Proficient English is a must, other languages desirable


    WE VALUE

    • Sales experience communicating with customers
    • Ensure customer/supplier satisfaction
    • Experience in aviation & trading
    • Process improvement experience
    • Knowledge of the SAP ERP system (or an ability to learn it quickly)
    • Proficient with a variety of computer-based tools (Excel, Word, PowerPoint)



    Please apply directly via portal:
    https://honeywell.csod.com/ux/ats/careersite/1/home/requisition/210370?c=honeywell

  • Chceš pracovat v letectví? Staň se Load Controllerem -Praha!

    Zadavatel: Air-Dispatch CLC s.r.o.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 16.08.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Líbí se Ti letadla a vše kolem nich a bavilo by tě pracovat v mezinárodním prostředí kde každý den naplno využiješ svou angličtinu? Air Dispatch (CLC) s.r.o. je světovou jedničkou v centralizovaném vyvažování letadel a zrovna rosteme a díky tomu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Load Controllera pro naši kancelář v Praze, která je zároveň i centrálou pro všechny naše pobočky! Budeš to právě ty kdo se stane naším novým kolegou a pomůžeš nám rozšířit náš pražský tým? • Rád/a pracuješ s lidmi a chceš mít zodpovědnou práci s jasným cílem, ale na druhou stranu uvítáš se v práci i bavit? • Chceš se neustále učit nové věci a získávat zkušenosti v oblasti letectvi? • Baví Tě při práci přemýšlet a nevadí Ti občas řešit úkol v časové tísni? Odpověděl/a jsi si na většinu otázek ANO? Pak je pro Tebe Air Dispatch (CLC) tím správným místem a my tě rádi uvítáme mezi námi. Jsme dceřiná společnost skupiny dnata spadající do Emirates Airlines Group, tedy máme za sebou skvělé zázemí a jednoho z největších hráčů v letectví. Naše hodnoty jsou kvalita, bezpečnost, standardy a jistota. Ty jsou pro nás klíčové během vyvažování letadel pro naše zákazníky, kterými jsou přední airlines z celého světa.

    Jako Load Controller u nás budeš pracovat v krásné kanceláři v Airport Business Center v Aviatické ulici (na letišti Václava Havla - naproti Terminálu 1), kde se o tebe budeme náležitě starat a snažit se Ti udělat práci co nejpříjemnější. Jsme ale letecký provoz a tak Tě u nás čekájí 12- ti hodinové směny v nepravidelném režimu (nepřetržitý provoz). Pro práci u nás potřebuješ logické, ale i trošku technické myšlení. Každý Loadař musí umět dobře počítat a zvládnout domluvit se dobře anglicky! Na začátek se u nás ale vrátíš do školní lavice, kdy tě měsíc budeme na vše důkladně školit a následně budeš ještě 14 dní pracovat se zkušenými kolegy, kteří tě práci u nás naučí i z praktické stránky. Pak už budeš pracovat samostatně od PC v programu Altea a komunikovat s letišti po celém světě.
    Co Ti opravdu můžeme nabídnout je skvělá parta v kanceláři i mimo ní! Dbáme si o naši firemní kulturu a pořádáme i různé akce, aby naše práce nebyla jen o práci :-) .

    Tak co, zkusíš to s námi?

    Co od Tebe jako našeho Loadcontrollera očekáváme?
    • Zájem o letectví a chuť pracovat v tomto odvětví
    • Určitou míru zodpovědnosti, orientaci na cíl a smysl pro koordinaci a řešení úkolů
    • Základní logické uvažování a schopnost analýzy dat (musíš umět počítat)
    • Umět pracovat se stresovými situacemi
    • Časovou flexibilitu a ochotu pracovat na směny (nepřetržitý provoz s nepravidelně rozvrženou pracovní dobou - většinou 12-ti hodinové směny)
    • Anglický jazyk na dobré úrovni, komunikace přes telefon a email na každodenní bázi (musíš angličtinu zvládnout tak aby tě nebrzdila při tvé každodenní práci, i firemním komunikačním jazykem je AJ), pokud se zvládneš domluvit i německy bude to tvou velkou výhodou,ale ne podmínkou
    • Týmového ducha a kolegialitu ( k nám se nechodí si jen odsedět svou směnu, s námi se musíš umět zasmát a i něco podniknout)

    Co bude tvou velkou výhodou, ale rozhodně není podmínkou?
    • Znalosti a zkušenosti v oblasti Load control / Ramp Handling / Dangerous Goods / Passenger Service nebo Cargo
    • Zkušenosti ze směnného pracovního prostředí
    • Rádi Tě ale uvítáme ať jsi absolvent s nepopsanou pracovní minulostí nebo už máš nějaké zkušenosti :-)
    • Naše kancelář je plně bezbariérová, tudíž mezi námi rádi uvítáme i nové kolegy/ně se zdravotním omezením (jsme schopní být hodně flexibilní v plánování směn)

    Co od nás na oplátku za skvělou práci dostaneš?
    • Práci pro jedničku na světě a zázemí jedné z nejsilnějších společností v leteckém průmyslu se sídlem v Dubai
    • Opravdu zajímavou náplň práce při které se distaneš ke komunikaci s letišti po celém světě
    • Dynamické a moderní pracovní prostředí provázané hodnotami společnosti
    • Velmi dobrý kolektiv s kolegy, kteří se rádi zasmějou a pobaví i mimo práci
    • Velmi dobré finanční ohodnocení, kdy mzda podléhá salary gradu dané pozice s ročním navýšením o RPI, bonusový a benefitní systém
    • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou hned od začátku
    • Variabilní pracovní dobu a časovou flexibilitu z důvodu směnného provozu (dbáme si na work-life balance našich lidí)
    • Nadstandartní benefitní program: Stravenky/Příspěvek na dojíždění/Flexipasy/Multisport karta/Penzijní připojištění/OTP bonusy/AirLine bonusy
    • Ovoce a občerstvení na pracovišti, 4-krát ročně velké snídaně formou cateringu v kancelářích, společenské a sportovní akce pořádané firmou
    • Úvodní a rozšiřující školení ( rozhodně tě na začátku nehodíme jen tak do vody aby jsi se učil/a plavat sám/sama)
    • Talentový program a profesní rozvoj v rámci společnosti
    • Nástup vždy k prvnímu dni v měsíci od 1.9.2019 nebo 1.11.2019

    Už se u nás vidíš? Výborně, rádi Tě uvítáme na osobním pohovoru! Pošli nám svůj životopis na email hrprg@air-dispatch.com, zavolej nám na tel. 702 204 346 nebo se u nás zastav v kanceláři na adrese Aviatická 12/1048 v Praze na letišti Václava Havla
    !
    Těšíme se na tebe!
    Tvůj tým Air Dispatch (CLC)

  • zakaznicky servis import/export booking

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 28.06.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
    Rozšiřujeme náš team v Praze a nabízíme příležitost v oddělení exportního bookingu.

    pracovní úvazek: plný úvazek
    náplň práce:
    - zpracování objednávek od klienta
    - - komunikace s kolegy a klienty v ČR i v zahraničí
    - práce v interním systému
    požadujeme:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
    - pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv
    - benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    nástup: ihned/po dohodě

  • exportní dokumentace

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 28.06.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    Pracovní úvazek: hlavní pracovní poměr
    Náplň práce:
    - komunikace s kolegy v zahraničí
    - zpracovávání dat od klientů
    - práce v interním systému
    Požadujeme:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost
    - pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, týmový duch
    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mlady kolektiv
    - pět týdnů dovolené
    - po zkušební době benefity ve formě stravenek a flexi pasů
    - možnost sick days
    Nástup: ihned/dle dohody
    Kontakt: Hana Pecháčková hana.pechackova@msc.com Tel.: 724 237 218

  • Junior administrative desk

    Zadavatel: Advanced AirSea s.r.o.

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 19.08.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Našim revírem jsou mezinárodní námořní vody a vzdušný prostor celého světa.
    Naše tempo je vražedné.

    Naši protivníci jsou klasické, nudné spedice, co oproti nám nemají šanci.

    Jsme holky a kluci z Advanced AirSea, bereme svojí práci seriózně, ale vždy si najdeme čas na legraci a relax. Společně nacházíme řešení nástrah vodních či vzdušných živlů.

    Naším úkolem je dostat všechny zásilky na místo v čas a bez komplikací!

    Přidej se k nám ze začátku jako letní stážista, když se osvědčíš, vezmeme Tě na fulltime.

    Rozumné finanční ohodnocení
    Stravenky v hodnotě 100,-
    Služební mobil
    Služební notebook
    Přátelský kolektiv
    Jednou týdně grilování na naší zahradě
    Výborné kafe
    Netradiční kancelář, která absolutně nepůsobí jako kancelář.
    Možnost kariérního růstu / full time job po dokonční studia.


    Požadujeme:
    znalost Anglického jazyka nutnost + další jazyk výhodou
    spolehlivost a týmoveho ducha
    zvídavost a zájem o obor.
    smysl pro humor a nadsázku

    Pokud Vás nabídka zaujala, chytni telefon a volej + 774 747 288 a nebo piš: opavova@airsea.cz

  • Koordinátor palubních služeb v letecké společnosti

    Zadavatel: Smartwings, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:

    • Koordinace a zajišťování palubních služeb během letů
    • Objednávání cateringu na lety
    • Koordinace úklidových služeb letadel
    • Informování posádek o palubních službách na letu
    • Zajišťování nadstandardních služeb pro cestující
    • Operativní řešení provozních situací
    • Práce s interním objednávkovým systémem
    • Telefonická a e-mailová komunikace v českém a anglickém jazyce
    • Řešení reklamací z letů
    • Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti

    Nabízíme:

    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra Nádraží Veleslavín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Pracovní doba na 12hod směny (8:00 - 19:30, krátký/dlouhý týden)
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody (zaměstnanecké letenky, cafeterie, stravenky, aj.)
    • Pracovní doba od pondělí – pátku

    Požadujeme:

    • SŠ vzdělání s maturitou, ekonomický obor výhodou
    • Pracovní zkušenost z oblasti dopravy, cestovního ruchu nebo gastronomie výhodou
    • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/e-mailu
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
    • Psychická odolnost vůči změnám, proaktivní jednání, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu.

    V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Letecký mechanik Boeing 737

    Zadavatel: Smartwings, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 17.06.2019 do: 31.12.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:

    • Traťová údržba letadel provozovaných společností
    • Pravidelná údržba, opravy letadel a řešení závad

    Nabízíme:

    • Typový výcvik hrazený zaměstnavatelem
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody
    • Předpokládaný nástup: ihned

    Lokalita:

    • Budova Technického úseku společnosti Travel Service, Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:

    • SŠ vzdělání s maturitou v leteckém oboru (mechanik / avionik)
    • ŘP skupiny B
    • Znalost AJ – úroveň B1 – konverzační i písemný projev
    • Čistý trestný rejstřík
    • Zodpovědnost, pečlivost
    • Časová flexibilita

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu Do předmětu napište jméno pozice, na kterou se hlásíte.

    V případě, že Vás nebudeme do 14 dní kontaktovat, nezařadili jsme Vás do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Koordinátor přeprav pro letecké posádky

    Zadavatel: Smartwings, a.s.

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 17.06.2019 do: 31.07.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Pracovní náplň:
    • Zajišťování přeprav mezi hotely a letišti pro posádky (piloty a stevardy)
    • Komunikace s přepravci po celém světě
    • Kompletace podkladů ke služební cestě pro posádky
    • Práce s mezinárodně používanými systémy SITA, AIMS a s firemním systémem EFA
    • Pracovní dobu na 10hod směny (svátky, víkendy, bez nočních služeb)

    Nabízíme:
    • Zázemí největší české letecké společnosti působící na trhu v ČR od r. 1997
    • Moderní pracoviště v Praze 6 – Ruzyně, přibližně 10 min. autobusem od metra A - Nádraží Veleslavín / B - Zličín směr letiště
    • Zajímavou práci v dynamickém a atraktivním prostředí v oblasti mezinárodního cestovního ruchu
    • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení
    • Odpovídající finanční ohodnocení
    • Zaměstnanecké výhody

    Lokalita:
    • Budova Travel Service/Smartwings, a.s., Praha 6, K Letišti 1068/30

    Požadujeme:
    • SŠ vzdělání s maturitou, dopravní obor výhodou - vhodné i pro absolventy
    • Pracovní zkušenost z oblasti letecké dopravy výhodou
    • Aktivní pokročilá znalost AJ – nutná komunikace po telefonu/emailu, další cizí jazyk vítán
    • Znalost práce na PC – MS Office, Outlook a internet
    • Čistý trestný rejstřík
    • Psychická odolnost vůči změnám, pečlivost, analytické schopnosti, zodpovědnost, flexibilita
    • Ochota učit se novým věcem

    Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis v českém jazyce a velmi stručný motivační dopis na e-mailovou adresu smartwings@teamio.eu. Do předmětu e-mailu uveďte Koordinátor přeprav pro letecké posádky.

    Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých Vašich osobních údajů. Tyto údaje poskytujete společnosti Smartwings, a.s. výhradně za účelem inzerovaného výběrového řízení, po dobu konání tohoto výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok. Kdykoli budete moci požádat společnost Smartwings, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

  • Průvodčí / vlakvedoucí

    Zadavatel: České dráhy

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 27.05.2019 do: 31.10.2019

    Zobrazit podrobnosti

    CO BUDETE DĚLAT
    Na této pozici budete doprovázet vlaky osobní přepravy, kontrolovat a prodávat jízdní doklady a poskytovat informace cestujícím.
    Vaší náplní práce bude odbavovat cestující a zajišťovat profesionální zákaznický servis, obsluhovat zařízení a vybavení vozů a zpracovávat potřebná data pro jízdu vlaku.
    Budete se starat o příjemné prostředí pro cestující, pořádek a bezpečnost.

    OD UCHAZEČE POŽADUJEME
    Střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou
    Uvítáme praxi v oboru, ale není podmínkou, pro práci Vás zaškolíme
    Uživatelskou znalost práce PC považujeme za samozřejmost
    Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, bez problémů se domluvíte se zahraničními cestujícími
    Vhodný uchazeč má kladný přístup k práci, je pozitivní a častá komunikace s cestujícími mu nedělá žádný problém
    Hledáme uchazeče, který je odolný vůči stresu a hravě zvládne zátěžové situace
    Časovou flexibilitu – pracovat budete v nepřetržitém režimu
    Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.

    CO VÁM NABÍDNEME
    Práci u národního dopravce, stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
    Dobré platební podmínky
    Umožníme Vám na sobě stále pracovat – další vzdělávání a odborné semináře
    Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příplatky za režim práce, příspěvek na stravování, na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci, jazykové vzdělávání, apod).
    5 týdnů dovolené

    Do výběrového řízení se můžete přihlásit odpovědí na vybraný inzerát na našich kariérních stránkách https://ceskedrahy.jobs.cz/?category=pruvodci-vedouci-pokladni#volna-mista


  • Strojvedoucí

    Zadavatel: České dráhy

    Určeno pro: Absolventi SOŠ

    Platné od: 27.05.2019 do: 31.10.2019

    Zobrazit podrobnosti

    NÁPLŇ PRÁCE
    Řízení a obsluha nových moderních vlaků
    Budete odpovědný za vedení vlaků osobní dopravy
    Pravidelná komunikace a koordinace práce s ostatními zaměstnanci v železničním provozu
    Budete pracovat s informačními systémy, kam budete zaznamenávat průběh jízdy a další technické parametry

    POŽADUJEME
    Zdravotní způsobilost dle Vyhlášky č. 101/1995 Sb.
    Licence strojvedoucího pro vás bude výhodou, ale pokud ji nemáte, zajistíme pro Vás odborný kurz
    Pro zařazení do komplexního výcviku potřebujete minimálně ukončené střední vzdělání s výučním listem strojního, elektrotechnického, stavebního nebo dopravního zaměření nebo úplné střední vzdělání s maturitou
    Technické myšlení a ochota dalšího vzdělávání
    Psychická odolnost vůči stresu a zátěži
    Časovou flexibilitu, vícesměnný provoz

    NABÍZÍME
    Náborový příspěvek 50 000 Kč
    Mzda 30 000 Kč– 40 000 Kč
    Nadstandardní podmínky pro odměňování
    Proplácení přesčasů, zaplatíme Vám každou minutu navíc
    Široký balíček zaměstnaneckých benefitů (jízdní výhody i pro rodinné příslušníky, příplatky za režim práce, příspěvek na stravování, na penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci apod.)
    Vlastní akademie, zaškolení, odborný kurz získání kvalifikace strojvedoucího
    Pracovní doba 36 hodin týdně
    5 týdnů dovolené
    Možnost osobního a profesního růstu
    Stabilitu zaměstnání s dlouhodobou perspektivou

    Do výběrového řízení se můžete přihlásit odpovědí na vybraný inzerát na našich kariérních stránkách https://ceskedrahy.jobs.cz/?category=strojvedouci#volna-mista

  • pracovník intermodálního oddělení brigáda

    Zadavatel: MSC Czech Republic

    Určeno pro: Studenti SOŠ nebo VOŠ

    Platné od: 1.06.2019 do: 30.09.2019

    Zobrazit podrobnosti

    Firma MSC je druhou největší společností zabývající se mezinárodní přepravou kontejnerů. Společnost má hlavní sídlo v Ženevě a působí ve více než 55 zemích. V současnosti má přes 70 tisíc zaměstnanců a neustále expanduje po celém světě.
    Jste-li otevření dalšímu rozvoji a máte odvahu učit se novým věcem, podívejte se na níže popsanou pracovní příležitost:

    nástup: ihned/dle dohody
    místo: Praha
    oddělení: intermodální oddělení
    úvazek: brigáda

    Stanete se součástí intermodálního oddělení, které má na starosti realizaci pozemních přeprav pro MSC pobočku v České republice a na Slovensku.Jednalo by se o administrativní podporu s pracovní dobou pondělí až pátek od 8:30 – 17:00.

    náplň práce:
    - zpracování objednávek od klienta
    - objednávání a řešení pozemních intermodálních přeprav
    - komunikace s kolegy
    - komunikace s dopravci
    - práce v interním systému


    Váš profil:
    - středně pokročilou znalost anglického jazyka
    - uživatelská práce na PC podmínkou
    - ochota, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost
    - pozitivní a proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, teamovy duch
    Nabízíme:
    - zázemí mezinárodní společnosti
    - pracoviště v Praze u metra Invalidovna
    - přátelský a mladý kolektiv

    Nabízený plat: 150,- Kc/hodinu